Novinky
Nejspis Volkswagen...
DS má zásadný problém. Stelantis z toho chcel exkluzívnu značku, ale je to len hodnotnejší Citroen-Peugeot. Predáva sa iba v pár Show roomoch, na Slovensku v jedinom, V cz tusím v 4. A servisuje sa iba v tých miestach kde majú showroom. Tj ked sa vam auto pokazí v Kosiciach, prevezu vam ho do BA a tam ho servisujú. Pýtal som sa na to a zostal som čumieť. Chápal by som taký prístup pri RR, ale pri aute čo má techniku zhodnú s Peugeot-Citroen?
Maserati na tom není s prodeji špatně.
Špatně jsou velké oči, které Stellantis s prodejními plány měl. 6500 kusů je číslo, které odpovídá pozici značky a její zákaznické základně. Technika ve Folgore není vyloženě špatná, ale srdcař si to nekoupí. To platí o naftě i hybridu. Tento svět není pro Maserati.
Špatně jsou velké oči, které Stellantis s prodejními plány měl. 6500 kusů je číslo, které odpovídá pozici značky a její zákaznické základně. Technika ve Folgore není vyloženě špatná, ale srdcař si to nekoupí. To platí o naftě i hybridu. Tento svět není pro Maserati.
Oni italové a francouzi vždycky měli velkohubé plány na globální ofenzívu modelů, na obrovské růsty prodejů, na úplně nová měřítka dokonalé kvality a na nabídku ultra-prémiového luxusu. To je právě ten marketing, kterému už nikdo nevěří. Až se vrátí na začátek = kvalitní, spolehlivý a atraktivní výrobek, tak za pár desítek let můžou slavit. To ale žádný manager nevydrží čekat = potřebuje výsledky do grafů okamžitě! Tak to ale nefunguje...
Makaronce doma nechceš, Ferrari to není auto, ale umělecké dílo a to Taloši umí.
(i když by skončit mělo a to nejen na základě prodejních výsledků)
Lancia oproti tomu ponciál má, ale způsob jakým se ji rozhodli vzkřísit z mrtvých je od základu špatný. Za prvé, pokud mají být Lancie jen o něco více přefaceliftované Opely/Peugeoty, tak to není přístup, který by si taková značka zasloužila a za druhé je to opět násilně tlačené elektro a z toho vyplývající omezení a hlavně vysoká ceny, což není zrovna pro značku která má oslovit co nejvíce kupujících štastně zvolená strategie....