Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Co může za tragické prodeje Maserati? Podle Stellantisu prý špatný marketing

12 komentářů

Avatar - Allo
Allo
Za tragické prodeje může jen a jen stelantis, a ano ds a lancia musí skončit.
Avatar - del42sa
del42sa
@Allo DS neskončí, protože nad ním Tavares drží ochrannou ruku
(i když by skončit mělo a to nejen na základě prodejních výsledků)
Lancia oproti tomu ponciál má, ale způsob jakým se ji rozhodli vzkřísit z mrtvých je od základu špatný. Za prvé, pokud mají být Lancie jen o něco více přefaceliftované Opely/Peugeoty, tak to není přístup, který by si taková značka zasloužila a za druhé je to opět násilně tlačené elektro a z toho vyplývající omezení a hlavně vysoká ceny, což není zrovna pro značku která má oslovit co nejvíce kupujících štastně zvolená strategie....
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Nejspis Volkswagen...
Ja Prvni a Posledni
@Ja Prvni 123 …stoprocentne Teslacek Elon
homernaj
DS má zásadný problém. Stelantis z toho chcel exkluzívnu značku, ale je to len hodnotnejší Citroen-Peugeot. Predáva sa iba v pár Show roomoch, na Slovensku v jedinom, V cz tusím v 4. A servisuje sa iba v tých miestach kde majú showroom. Tj ked sa vam auto pokazí v Kosiciach, prevezu vam ho do BA a tam ho servisujú. Pýtal som sa na to a zostal som čumieť. Chápal by som taký prístup pri RR, ale pri aute čo má techniku zhodnú s Peugeot-Citroen?
Xprcek
Maserati na tom není s prodeji špatně.

Špatně jsou velké oči, které Stellantis s prodejními plány měl. 6500 kusů je číslo, které odpovídá pozici značky a její zákaznické základně. Technika ve Folgore není vyloženě špatná, ale srdcař si to nekoupí. To platí o naftě i hybridu. Tento svět není pro Maserati.
ptr078
Presne, nikoho nezaujima grecale a levante, par stoviek sa preda, nikdy to nebude masovka... iba mokre sny managerov
Avatar - Emel
Emel
@Xprcek tak pokud to loni bylo 15t, tak letošních 6t je evidentně zklamáním... zase tolik se ten svět za rok nezměnil.
Pavel M
Oni italové a francouzi vždycky měli velkohubé plány na globální ofenzívu modelů, na obrovské růsty prodejů, na úplně nová měřítka dokonalé kvality a na nabídku ultra-prémiového luxusu. To je právě ten marketing, kterému už nikdo nevěří. Až se vrátí na začátek = kvalitní, spolehlivý a atraktivní výrobek, tak za pár desítek let můžou slavit. To ale žádný manager nevydrží čekat = potřebuje výsledky do grafů okamžitě! Tak to ale nefunguje...
Avatar - pradeda777
pradeda777
@Pavel M Zkrátka,... tato doba takovým vozům nepřeje!
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Makaronce doma nechceš, Ferrari to není auto, ale umělecké dílo a to Taloši umí.
ptr078
Ale ved aj maserati umi. Mc20, quattroporte gts, grandturismo su urcite dobre auta, ale nikdy to nebude masovka. Presne tak cinania snivaju, ze lotus bude predavat 80 tisic aut rocne 🤣