Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeCo může za tragické prodeje Maserati? Podle Stellantisu prý špatný marketing
12 komentářů
Ja Prvni 123
Nejspis Volkswagen...
homernaj
DS má zásadný problém. Stelantis z toho chcel exkluzívnu značku, ale je to len hodnotnejší Citroen-Peugeot. Predáva sa iba v pár Show roomoch, na Slovensku v jedinom, V cz tusím v 4. A servisuje sa iba v tých miestach kde majú showroom. Tj ked sa vam auto pokazí v Kosiciach, prevezu vam ho do BA a tam ho servisujú. Pýtal som sa na to a zostal som čumieť. Chápal by som taký prístup pri RR, ale pri aute čo má techniku zhodnú s Peugeot-Citroen?
Xprcek
Maserati na tom není s prodeji špatně.
Špatně jsou velké oči, které Stellantis s prodejními plány měl. 6500 kusů je číslo, které odpovídá pozici značky a její zákaznické základně. Technika ve Folgore není vyloženě špatná, ale srdcař si to nekoupí. To platí o naftě i hybridu. Tento svět není pro Maserati.
Špatně jsou velké oči, které Stellantis s prodejními plány měl. 6500 kusů je číslo, které odpovídá pozici značky a její zákaznické základně. Technika ve Folgore není vyloženě špatná, ale srdcař si to nekoupí. To platí o naftě i hybridu. Tento svět není pro Maserati.
Pavel M
Oni italové a francouzi vždycky měli velkohubé plány na globální ofenzívu modelů, na obrovské růsty prodejů, na úplně nová měřítka dokonalé kvality a na nabídku ultra-prémiového luxusu. To je právě ten marketing, kterému už nikdo nevěří. Až se vrátí na začátek = kvalitní, spolehlivý a atraktivní výrobek, tak za pár desítek let můžou slavit. To ale žádný manager nevydrží čekat = potřebuje výsledky do grafů okamžitě! Tak to ale nefunguje...
KANKUNEN
Makaronce doma nechceš, Ferrari to není auto, ale umělecké dílo a to Taloši umí.
Ale ved aj maserati umi. Mc20, quattroporte gts, grandturismo su urcite dobre auta, ale nikdy to nebude masovka. Presne tak cinania snivaju, ze lotus bude predavat 80 tisic aut rocne 🤣
×
Sdílení komentáře
×
(i když by skončit mělo a to nejen na základě prodejních výsledků)
Lancia oproti tomu ponciál má, ale způsob jakým se ji rozhodli vzkřísit z mrtvých je od základu špatný. Za prvé, pokud mají být Lancie jen o něco více přefaceliftované Opely/Peugeoty, tak to není přístup, který by si taková značka zasloužila a za druhé je to opět násilně tlačené elektro a z toho vyplývající omezení a hlavně vysoká ceny, což není zrovna pro značku která má oslovit co nejvíce kupujících štastně zvolená strategie....