Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeAudi nechce fabriku v Bruselu úplně zavřít. Hledá pro ni nového investora
21 komentářů
Tycoon
Je to vlastně symbolické vyjádření krachu politického plánu.
Brusel ve smyslu sídla EU chtěl Evropanům nadiktovat povinnou elektromobilitu a výsledkem této politiky sahající od restrikcí přes regulace až po dotace je, že koncern VW uzavře továrnu na výrobu elektromobilu v Bruselu.
Brusel ve smyslu sídla EU chtěl Evropanům nadiktovat povinnou elektromobilitu a výsledkem této politiky sahající od restrikcí přes regulace až po dotace je, že koncern VW uzavře továrnu na výrobu elektromobilu v Bruselu.
@Tycoon
A pritom je to prave naopak.
O tovarnu ma zajem cinsky vyrobce s planem vyrabet elektromobily.
Takze jestli to neco ukazuje je to dalsi stripek do skladanky Nokia.
Politika dala legislativu a financni podporu, aby se evropsky automotiv na tohle pripravil.
Bohuzel znacky sni dal svuj sen o spalovaku co delaji uz sto let..
A pritom je to prave naopak.
O tovarnu ma zajem cinsky vyrobce s planem vyrabet elektromobily.
Takze jestli to neco ukazuje je to dalsi stripek do skladanky Nokia.
Politika dala legislativu a financni podporu, aby se evropsky automotiv na tohle pripravil.
Bohuzel znacky sni dal svuj sen o spalovaku co delaji uz sto let..
@Hendly
značky nesní svůj sen ale jenom reagují na poptávku od zákazníků, kteří si zatím nedali dostatečně propláchnout mozky Green dealem jako někteří jiní, kteří to nechtějí vidět a myslí si, že pouze elektrifikace zachrání lidstvo před degenerací a postupným vymřením
značky nesní svůj sen ale jenom reagují na poptávku od zákazníků, kteří si zatím nedali dostatečně propláchnout mozky Green dealem jako někteří jiní, kteří to nechtějí vidět a myslí si, že pouze elektrifikace zachrání lidstvo před degenerací a postupným vymřením
@apoho
Stále dokola pod každým článkem ty samé jména ty samé nesmysle.
Nikdo se nemyslí, že by elektroauta zachránila planetu, teda kromě armády trollu na netu kteří to stále všude podsouvají.
Bavíme se o zavření továrny na Audi na Q8 etron.
Tedy názorná ukázka toho, že staré značky vůbec nechytily o co v elektromobilitě jde.
Prostě když dva dělají totéž není to totéž. Proč by zájemce o EV šel k Audi? Napadá tě nějaký důvod?
Stále dokola pod každým článkem ty samé jména ty samé nesmysle.
Nikdo se nemyslí, že by elektroauta zachránila planetu, teda kromě armády trollu na netu kteří to stále všude podsouvají.
Bavíme se o zavření továrny na Audi na Q8 etron.
Tedy názorná ukázka toho, že staré značky vůbec nechytily o co v elektromobilitě jde.
Prostě když dva dělají totéž není to totéž. Proč by zájemce o EV šel k Audi? Napadá tě nějaký důvod?
@Hendly
Ano, politika dala legislativu a finanční podporu. Ale zapomnělo se na to, že trh je nejen o nabídce, ale i poptávce. Nyní je zřejmé, že poptávka po elektromobilech je v Evropě výrazně nižší než v Číně, a politický plán elektromoblity zkrachoval už v první třetině.
Co se týče výroku "O tovarnu ma zajem cinsky vyrobce s planem vyrabet elektromobily", tak ano, takové zprávy v belgickém tisku skutečně byly. Mělo jít o Nio. Avšak Nio to ústy svého CEO dnes popřelo.
https://cnevpost.com/…-brussels-plant/
Z tohoto pohledu jde o politické a odborářské tanečky kolem zavření továrny. Ta továrna má nevýhodnou polohu skoro uprostřed města, malou kapacitu (kvůli umístění ji nejde rozšířit) i drahou pracovní sílu. To jsou hlavní důvody zavření. Ale je tam právě ta bruselská symbolika.
Ano, politika dala legislativu a finanční podporu. Ale zapomnělo se na to, že trh je nejen o nabídce, ale i poptávce. Nyní je zřejmé, že poptávka po elektromobilech je v Evropě výrazně nižší než v Číně, a politický plán elektromoblity zkrachoval už v první třetině.
Co se týče výroku "O tovarnu ma zajem cinsky vyrobce s planem vyrabet elektromobily", tak ano, takové zprávy v belgickém tisku skutečně byly. Mělo jít o Nio. Avšak Nio to ústy svého CEO dnes popřelo.
https://cnevpost.com/…-brussels-plant/
Z tohoto pohledu jde o politické a odborářské tanečky kolem zavření továrny. Ta továrna má nevýhodnou polohu skoro uprostřed města, malou kapacitu (kvůli umístění ji nejde rozšířit) i drahou pracovní sílu. To jsou hlavní důvody zavření. Ale je tam právě ta bruselská symbolika.
@Tycoon což je logické, když elektromobil v Číně stojí třetinu toho co elektromobil v Evropě
@Tycoon
Opravdu je v globálním světě pro globální firmu rozhodující pokles prodeje EV na jednom (i když velikém) trhu?
Pokles prodeje EV táhne Něměcko.
Jestli továrnu koupí NIO nebo BYD nebo někdo jiný se ještě uvidí, bude to asi symbol o který s epovede boj. Situace je ale taková, že zatímco východní značky továrny otevírají, západní je zavírají.
Opravdu je v globálním světě pro globální firmu rozhodující pokles prodeje EV na jednom (i když velikém) trhu?
Pokles prodeje EV táhne Něměcko.
Jestli továrnu koupí NIO nebo BYD nebo někdo jiný se ještě uvidí, bude to asi symbol o který s epovede boj. Situace je ale taková, že zatímco východní značky továrny otevírají, západní je zavírají.
@Tycoon Aký krach? Ten politický plán stále pokračuje a ešte tvrdšie. Kým nebudú der Leyenová a celá tá skvadra okolo nej v base, tak to pôjde stále dolu vodou.
@traveldrive
Přirovnal bych to ke komunistické třetí pětiletce (1961-1965). Ta už ve svém druhém roce zkrachovala a komunisté ji v tichosti zrušili. A vládli dalších více než 25 let. Podobně to bude s der Leyen a spol.
Přirovnal bych to ke komunistické třetí pětiletce (1961-1965). Ta už ve svém druhém roce zkrachovala a komunisté ji v tichosti zrušili. A vládli dalších více než 25 let. Podobně to bude s der Leyen a spol.
del42sa
jj, čínský BYD :-D
Prodají to Indovi,
Číňan to nechce.
Celou Brusel ať prodají Indovi
Číňan to nechce.
Celou Brusel ať prodají Indovi
×
Sdílení komentáře
×
Některým se nerozsvítí asi nikdy.
Na druhou stranu ta továrna by nepřežila tak jako tak. Lokalizovaná skoro uprostřed města a s poměrně malou výrobní kapacitou je první na ráně. Renault nebo Ford zavřeli své belgické továrny už dříve.
kupředu levá !!!