Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeHyundai Ioniq 5 N dostal vylepšení. Driftování s ním bude ještě jednodušší
17 komentářů
kari.laz
Driftovat s dvoua půl tunovým krámem, to chceš. Kolo na okruhu, gumy v prd.eli a pak na nabíječku. To je vloženě sen.
@kari.laz Bude to driftovat narozdíl od jakekoliv předokolky. Má to výkon jako supersport a vleze se to do dvou milionů. Ale můžeš to provozovat jako daily car. To přece není špatně.
@KANKUNEN
Presne tak. Nerozumiem tejto snahe kritizovať len z princípu. Je to 650 koňové auto, teda výkonová liga superšportov, pritom za cenu spaľovákov s polovičným výkonom. Ako prvé a asi jediné EV auto zabaví aj v zákrutách, nielen pri zrýchlení v priamke. Dokáže to ísť dverami napred ako zadokolka, znesie to ostrú jazdu na okruhu (pozdravujeme Toyobaru s jeho zadierajúcim sa motorom), dokáže to zajazdiť slušné časy, pritom je to priestranné a praktické auto bez obmedzení.
Ale Arese bude frfľať len tak pre princíp.
Presne tak. Nerozumiem tejto snahe kritizovať len z princípu. Je to 650 koňové auto, teda výkonová liga superšportov, pritom za cenu spaľovákov s polovičným výkonom. Ako prvé a asi jediné EV auto zabaví aj v zákrutách, nielen pri zrýchlení v priamke. Dokáže to ísť dverami napred ako zadokolka, znesie to ostrú jazdu na okruhu (pozdravujeme Toyobaru s jeho zadierajúcim sa motorom), dokáže to zajazdiť slušné časy, pritom je to priestranné a praktické auto bez obmedzení.
Ale Arese bude frfľať len tak pre princíp.
@iudex s tím výkonem a zařazením auta bych trochu brzdil. Reálně to nad 100 km/h nemá dynamiku odpovídající tomu výkonu, A45 AMG tomu ukáže záda a stojí podobně.
Ale jako ano, na poměry jinak předražených a okleštěných BEV (typu ID3 GTX) tohle celkem má šanci zaujmout nadšenější řidiče, je to postavené tak nějak stravitelně a tu snahu vlastně oceňuju. Ale smysl to má spíš jen pro fanoušky elektromobility, protože jak píšu, realita není tak fantastická jak se na papíře zdá.
Ale jako ano, na poměry jinak předražených a okleštěných BEV (typu ID3 GTX) tohle celkem má šanci zaujmout nadšenější řidiče, je to postavené tak nějak stravitelně a tu snahu vlastně oceňuju. Ale smysl to má spíš jen pro fanoušky elektromobility, protože jak píšu, realita není tak fantastická jak se na papíře zdá.
Naco ti je vykon supersportu na daily? Radsej by som prevadzkoval ako daily i30 n a este mi bohate ostane na gumy a benzin.
@ptr078 bohužel i do nedávná zarytí fandové aut, jako například kankunen, podlehli masírce doby. Ať to nevypadá, že jen hejtím.
Elektro beru jako dobrou alternativu. Například v práci máme id3. Ta auta jezdí primárně po městě, nejsou nikterak velká, takže do města dobré. Stejně tak pokud někdo má moznosti levného, nebo bezplatného dobíjení ideálně v místě bydliště, případně v práci tak je pro něj elektro výhoda.
Ale obhajovat dvou a čtvrtek tunovou kraksnu, že umí driftovat? To už můžu napsat, že to umí i tahač bez návěsu. Krabice, co je spíše mamacar na elektriku se prsí výkonem 650 koní a pak s tím stejně bude každý jezdit 115 v pravém. A když si jednou někdo u kauflandu hodí drift (na okruhu to nejspíše neuvidíme skoro vubec) tak mu tomi díky te hmotnosti sežere půlku vzorku a on omámen krocením tanku za zvuku mixeru pojede domů hledat na net nové pryže. Na tomhle není nic, nad čím by měl člověk tleskat. Stačí GR86 a je úsměv od ucha k uchu a to má třtinový výkon.
Elektro beru jako dobrou alternativu. Například v práci máme id3. Ta auta jezdí primárně po městě, nejsou nikterak velká, takže do města dobré. Stejně tak pokud někdo má moznosti levného, nebo bezplatného dobíjení ideálně v místě bydliště, případně v práci tak je pro něj elektro výhoda.
Ale obhajovat dvou a čtvrtek tunovou kraksnu, že umí driftovat? To už můžu napsat, že to umí i tahač bez návěsu. Krabice, co je spíše mamacar na elektriku se prsí výkonem 650 koní a pak s tím stejně bude každý jezdit 115 v pravém. A když si jednou někdo u kauflandu hodí drift (na okruhu to nejspíše neuvidíme skoro vubec) tak mu tomi díky te hmotnosti sežere půlku vzorku a on omámen krocením tanku za zvuku mixeru pojede domů hledat na net nové pryže. Na tomhle není nic, nad čím by měl člověk tleskat. Stačí GR86 a je úsměv od ucha k uchu a to má třtinový výkon.
@ptr078
Načo Ti je viac ako 100 koní na daily? V rannej zápche by mi dnes stačilo 30 kW. Takže tá otázka je z princípu zlá.
Ide o to, že to auto má nielen výkon superšportu, ale aj dynamiku superšportu a na rozdiel od doterajších výkonných EV nielen v priamke, ale funguje aj v zákrutách a na okruhu. Viď najnovšie video carwow, kde ho porovnávajú na okruhu s M2.
i30N je iná téma, to nemôžeš porovnať s elektrickým SUV/crossoverom, aj keďa samozrejme súhlasím, že i30N bolo super auto a bez debaty najlepšie z hľadiska výkonu za peniaze.
Načo Ti je viac ako 100 koní na daily? V rannej zápche by mi dnes stačilo 30 kW. Takže tá otázka je z princípu zlá.
Ide o to, že to auto má nielen výkon superšportu, ale aj dynamiku superšportu a na rozdiel od doterajších výkonných EV nielen v priamke, ale funguje aj v zákrutách a na okruhu. Viď najnovšie video carwow, kde ho porovnávajú na okruhu s M2.
i30N je iná téma, to nemôžeš porovnať s elektrickým SUV/crossoverom, aj keďa samozrejme súhlasím, že i30N bolo super auto a bez debaty najlepšie z hľadiska výkonu za peniaze.
Arese
Kdo by s takovým těžkým elektrokrumplem chtěl driftovat? 😂😂😂
@Arese Ten kdo ví, že s Alfou 156 to nejde. Pak je ještě Alfa tlustá Berta 159, ale ta to taky neumí.
@KANKUNEN Mylíš se, s trochou šikovnosti lze na kluzkém povrchu rozhodit zadek i u předokolky. 🙂
@Arese
Ale to je šmyk, viacmenej neželaný jav, absencia kontroly nad zadnou nepoháňanou nápravou. Pri zadokolke (alebo AWD ktoré dokáže prenášať krútiak viac dozadu) je to drift, cielene vyvolaný, chcený jav, ktorý ovládaš plynom.
Šmyk predokolky a drift zadokolky sú nebe a dudy, úplne iný šport.
Ale to je šmyk, viacmenej neželaný jav, absencia kontroly nad zadnou nepoháňanou nápravou. Pri zadokolke (alebo AWD ktoré dokáže prenášať krútiak viac dozadu) je to drift, cielene vyvolaný, chcený jav, ktorý ovládaš plynom.
Šmyk predokolky a drift zadokolky sú nebe a dudy, úplne iný šport.
Reálně to dá na jedno nabití 2 kola ma severní smyčce. Je to těžké auto. Drahé. Kupce si ale najde.