Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeModernizovaný Nissan Qashqai na českých silnicích: Tichý, ale umí zabrat
12 komentářů
Robert Hlavaty
E-power od 919 tis. CZK, tato verze (ICE pouze jako generátor) bude naprosto marginální v prodejích...snad i škoda času to číst a vůbec i článek připravit.... Nechápu proč importér, nezapůjčí základní verzi s ICE ve střední výbavě. Taková recenze by měl dopad jistě na mnoho potencionálních kupců...Tím vůbec nezpochybňuji krásný design jak venku, tak i uvnitř. Patří dle mého k nejpohlednějším SUV dostupných na trhu...
@Robert Hlavaty Souhlas, tenhle nesmysl na kolech nemá v prodejích šanci. Je pomalý, těžký, drahý, nic neutáhne a má malý kufr na střední SUV… Nissan je stejně jako Renault úplně mimo přání zákazníků 😋
@ericn
A zase argument, kdy každý tahá tunu a půl. 🤣🤣
A zase argument, kdy každý tahá tunu a půl. 🤣🤣
@Mikesus a ty ostatní věci? Nejde o to, že to taháš, ale když to potřebuješ nebo chceš, tak můžeš a tady to prostě nejde 👎 Za větší peníze dostáváš horší auto…
Proč asi to v Čechách nikdo nechce? 🤔
Proč asi to v Čechách nikdo nechce? 🤔
@Mikesus
Já jsem tahal tunu a půl i ve Feldě (na nebržděném vozíku, ... ano, bylo to nelegální).
750 kg povolený přívěs je na 1700 kg těžké auto nápadně málo. Zřejmě tam je nějaké vážné konstrukční omezení. Ano, u takového auta to vidím jako minus. Samozřejmě, pro vás z města a městských aglomerací je to nepodstatné. Ale myslím si, že Qashqai má trochu vyšší ambice.
Já jsem tahal tunu a půl i ve Feldě (na nebržděném vozíku, ... ano, bylo to nelegální).
750 kg povolený přívěs je na 1700 kg těžké auto nápadně málo. Zřejmě tam je nějaké vážné konstrukční omezení. Ano, u takového auta to vidím jako minus. Samozřejmě, pro vás z města a městských aglomerací je to nepodstatné. Ale myslím si, že Qashqai má trochu vyšší ambice.
@Robert Hlavaty v tomto segmentu trhu bude mít úspěch klasická motorizace.
U xtrailu mají taky ten elektro generátor, pro vyšší verze pouze ten.
Jak se prodávají, nevím.
U xtrailu mají taky ten elektro generátor, pro vyšší verze pouze ten.
Jak se prodávají, nevím.
@Jenik3 jednoduché najít, dle SDA-CIA 1-8/2004 v ČR:
QQ 453ks - vše benzin (MHEV)
X-Trail - 161ks / 160ks benzin /1ks nafta (asi nějaká skladovka)
Xpower Hybrid 0…
QQ 453ks - vše benzin (MHEV)
X-Trail - 161ks / 160ks benzin /1ks nafta (asi nějaká skladovka)
Xpower Hybrid 0…
@ericn
A jak z té statistiky u hybridů poznáš, že to je mild a ne e-power? Tvoje přání, křišťálová koule nebo cucani prstu?
A jak z té statistiky u hybridů poznáš, že to je mild a ne e-power? Tvoje přání, křišťálová koule nebo cucani prstu?
@Mikesus kdyby sis tu statistiku otevřel a zkusil, zjistil by si, že je tam i rozdělení podle paliv 😋
EDIT: mrknul jsem se i na skladovky QQ, mají jich tam 118ks / z toho 1.3TCe MHEV (benzin) cca 103ks a jen 15ks Xpower (hybrid). Proč asi? 🤔
EDIT: mrknul jsem se i na skladovky QQ, mají jich tam 118ks / z toho 1.3TCe MHEV (benzin) cca 103ks a jen 15ks Xpower (hybrid). Proč asi? 🤔
@ericn
A jak poznáš ve statistice rozdíl hybrid benzin její je to mhev nebo e-power, kdy oba jsou řazeny do kategorie hybrid benzin? Nebo snad si nepletes e-power s PHEV? A jestli mhev není braz za hybrid, pak ta statistika říká naopak, že ten se neprodal žádný a 160 bylo těch e-power. Tak si vyber jak chceš překračovat statistiku.
A jak poznáš ve statistice rozdíl hybrid benzin její je to mhev nebo e-power, kdy oba jsou řazeny do kategorie hybrid benzin? Nebo snad si nepletes e-power s PHEV? A jestli mhev není braz za hybrid, pak ta statistika říká naopak, že ten se neprodal žádný a 160 bylo těch e-power. Tak si vyber jak chceš překračovat statistiku.
Pepa_007
Nutno podotknout, že v dnešní automobilové produkci není samozřejmostí to co bylo samozřejmé v letech minulých. Člověk si řekne, auto velikosti a vlastností Kodiaq, v létě s karavanem k moři a v zimě na hory. A v Německu proletím dvoustovkou. Ale ono to tak není. Je třeba studovat specky. 😉 👍🏻
×
Sdílení komentáře
×
Kaskaj ale inak parada ... 👍