Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Modernizovaný Nissan Qashqai na českých silnicích: Tichý, ale umí zabrat

12 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Tato sucasna generacia kaskaja sa mi pacila aj pred faceliftom a paci sa mi aj teraz po facelifte. Aj motoricky sa tu stale da vybrat nieco sikovne. Skoda len ze tie casy ked kaskaj stal 18 tisic eur su uz davno fuc ... lebo za 30 litrov to uz tak lakavo nevyzera ... ale s tym bojuju vsetci... aj ceny hr-v su tiez uz skoro dvojnasobne ako spred 15 rokov ... a tak dalej ... yeti vs karoq... a pod ... a s prichodom euro 7 ( jul 2025 ) sa ceny zase pohnu len nahor... sice nie az o tolko ako odbornici strasili ( v priemere 1000-2000 eur ) ... ale par stovak eur to urcite bude.... osobne by som ale za kaskaja uz 30 litrov nedal aj keby som mal... tych 20 za auto este dam ( scala, puma zatial naj favoriti ) ... ale viac uz na bezne potreby mne fakt prestava davat zmysel ...

Kaskaj ale inak parada ... 👍
Robert Hlavaty
E-power od 919 tis. CZK, tato verze (ICE pouze jako generátor) bude naprosto marginální v prodejích...snad i škoda času to číst a vůbec i článek připravit.... Nechápu proč importér, nezapůjčí základní verzi s ICE ve střední výbavě. Taková recenze by měl dopad jistě na mnoho potencionálních kupců...Tím vůbec nezpochybňuji krásný design jak venku, tak i uvnitř. Patří dle mého k nejpohlednějším SUV dostupných na trhu...
ericn
@Robert Hlavaty Souhlas, tenhle nesmysl na kolech nemá v prodejích šanci. Je pomalý, těžký, drahý, nic neutáhne a má malý kufr na střední SUV… Nissan je stejně jako Renault úplně mimo přání zákazníků 😋
Avatar - Mikesus
Mikesus
@ericn
A zase argument, kdy každý tahá tunu a půl. 🤣🤣
ericn
@Mikesus a ty ostatní věci? Nejde o to, že to taháš, ale když to potřebuješ nebo chceš, tak můžeš a tady to prostě nejde 👎 Za větší peníze dostáváš horší auto…

Proč asi to v Čechách nikdo nechce? 🤔
Avatar - Tycoon
Tycoon
@Mikesus
Já jsem tahal tunu a půl i ve Feldě (na nebržděném vozíku, ... ano, bylo to nelegální).
750 kg povolený přívěs je na 1700 kg těžké auto nápadně málo. Zřejmě tam je nějaké vážné konstrukční omezení. Ano, u takového auta to vidím jako minus. Samozřejmě, pro vás z města a městských aglomerací je to nepodstatné. Ale myslím si, že Qashqai má trochu vyšší ambice.
Avatar - Jenik3
Jenik3
@Robert Hlavaty v tomto segmentu trhu bude mít úspěch klasická motorizace.
U xtrailu mají taky ten elektro generátor, pro vyšší verze pouze ten.
Jak se prodávají, nevím.
ericn
@Jenik3 jednoduché najít, dle SDA-CIA 1-8/2004 v ČR:

QQ 453ks - vše benzin (MHEV)
X-Trail - 161ks / 160ks benzin /1ks nafta (asi nějaká skladovka)

Xpower Hybrid 0…
Avatar - Mikesus
Mikesus
@ericn
A jak z té statistiky u hybridů poznáš, že to je mild a ne e-power? Tvoje přání, křišťálová koule nebo cucani prstu?
ericn
@Mikesus kdyby sis tu statistiku otevřel a zkusil, zjistil by si, že je tam i rozdělení podle paliv 😋
EDIT: mrknul jsem se i na skladovky QQ, mají jich tam 118ks / z toho 1.3TCe MHEV (benzin) cca 103ks a jen 15ks Xpower (hybrid). Proč asi? 🤔
Avatar - Mikesus
Mikesus
@ericn
A jak poznáš ve statistice rozdíl hybrid benzin její je to mhev nebo e-power, kdy oba jsou řazeny do kategorie hybrid benzin? Nebo snad si nepletes e-power s PHEV? A jestli mhev není braz za hybrid, pak ta statistika říká naopak, že ten se neprodal žádný a 160 bylo těch e-power. Tak si vyber jak chceš překračovat statistiku.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Nutno podotknout, že v dnešní automobilové produkci není samozřejmostí to co bylo samozřejmé v letech minulých. Člověk si řekne, auto velikosti a vlastností Kodiaq, v létě s karavanem k moři a v zimě na hory. A v Německu proletím dvoustovkou. Ale ono to tak není. Je třeba studovat specky. 😉 👍🏻