Testy
Ozzman
3
Né tak ty s benzinovymi motory, ty vídám pořád. A v rodině je i to DCi 😊 @Tycoon
Přejít do diskuze
@3_diamanty Akoze to nikomu nevadilo? Tiez som v zaciatkoch soferskej kariery jazdil na sedane, kvoli akej si zvratenej predstave starych ludi, ze sedan je v pohode. A vadilo to riadne, v zivote si sedan dobrovolne nekupim.
Laguna byla D segment, akorat jeji mevyhoda byla v torzce vzadu a na sirsich kolech s nizkym profilem zadek odskakoval jako u Ofce 1 … ale jinak vse bylo lepsi @KANKUNEN
Moje prvni auto, barva stejna, motor 1.2 12 - zni to honosneji, na to, ze je to jen HTP 😁 (16v Asi tezko jak pisi v clanku, kdyz motoru chybel válec).
Pamatuji si, jak ji tata kupoval, šel pro 1.4 a byla nam vyhodne nacpano HTP, oproti Felicii to i tak jelo. Auto ma tu dobu vypadalo paradne, mnohem dráž, než podoná auta a nikdo moc netusil, co melo pod kapotou. Ja ho “zdědil” jako tříleté (2006). Auto melo obrovsky kufr, docela sedělo v zatackach, a drncalo… tehdy nam to prezentovali, jako sportovni podvozek 😁 Interier byl proti Fabii odporně plastový… to vse jsem zjistil až s pribyvajicim vekem a zkusenostmi. Ale auto vypadalo dobre, po dalsich 2 letech se prodalo a vymenilo se za ojetoj Lagunu 2 dci a to byla proti tomu luxusni raketa 😊
Pamatuji si, jak ji tata kupoval, šel pro 1.4 a byla nam vyhodne nacpano HTP, oproti Felicii to i tak jelo. Auto ma tu dobu vypadalo paradne, mnohem dráž, než podoná auta a nikdo moc netusil, co melo pod kapotou. Ja ho “zdědil” jako tříleté (2006). Auto melo obrovsky kufr, docela sedělo v zatackach, a drncalo… tehdy nam to prezentovali, jako sportovni podvozek 😁 Interier byl proti Fabii odporně plastový… to vse jsem zjistil až s pribyvajicim vekem a zkusenostmi. Ale auto vypadalo dobre, po dalsich 2 letech se prodalo a vymenilo se za ojetoj Lagunu 2 dci a to byla proti tomu luxusni raketa 😊
Musíš se na to podívat trochu jinak, kolik tady jezdilo Lagun i včetně importu ojetin a kolik Oktávek a pak je jasné, že Oktávka, která byla všude, tu je vidět i po letech v mnohem více kusech 😊 To Dci když si pak vyměnil olejový filtr za nějakej větší, tak to pak taky jezdilo. Navíc na rozdíl od Ofce mají lepší antikorozní ochranu, v širší rodině jedu jako pracovní ještě máme, ma už 0.5m najeto 😁 @Tycoon
Zlate casy... ked male auta dokazali byt aj v sedane a nikomu to nevadilo ... bratranec mal v tych casoch koncernoveho pribezneho... teda fabiu sedan... vtedy klasika striebornu s 1,2 htp 47 kw ... a podobne ako tato ibiza.. ehm cordoba ... to malo fakt velky kufor.... a auto posobilo ( logicky ) aj celkovo akosi rodinnejsie ako kratsi hatch... ta doba bola super... kedy auta boli este jednoduche a nestali cely majetok
Ještě k turbodieslům, nešlo jen o spotřebu, prostě to jelo líp než benzíny. Hlavně po dálnici.
Staré dobré časy, atmo, manuál a to vše v sedanu. 350 na dřevo a je to tvoje. Dnes musíš vytlačit o 70 více, ale dostaneš odporné SUV Kamiq. Z 80 na 120 to máš za půlku času. Tak tě šidí. A dokonce do kufru věci pokládáš a ne soukáš.
@Ozzman
Já jsem se právě díval do inzerce, jestli ještě vůbec nějaké Laguny z toho "kritického" období ze začátku tisíciletí ještě existují a překvapilo mě, že jo, dokonce i několik těch dieselů 😄
Já jsem se právě díval do inzerce, jestli ještě vůbec nějaké Laguny z toho "kritického" období ze začátku tisíciletí ještě existují a překvapilo mě, že jo, dokonce i několik těch dieselů 😄
@xxc
Netuzim ani ja po sedane ale svoj zmysel ma.... ono teraz ked uz clovek ma dieta tak pripustam ze som ochotny aj nieco ine ako hatch....
https😐/fiat.skladovevozidla.sk/…refly-100k/75857
XY krat som to auto svojho casu kritizoval ( nikdy vsak nie co sa priestoru ci motora tyka ... a teraz po facelifte s 1,0 turbom by mi motoricky vyslovene sedelo ) ... ale v zaplave coraz zlozitejsich a drahych aut mi nakoniec aj zacina davat zmysel a je mi coraz sympatickejsie na bezne denno denne pouzitie...s tym ze viem ze uz opat nebude na dalsich xy rokov
Netuzim ani ja po sedane ale svoj zmysel ma.... ono teraz ked uz clovek ma dieta tak pripustam ze som ochotny aj nieco ine ako hatch....
https😐/fiat.skladovevozidla.sk/…refly-100k/75857
XY krat som to auto svojho casu kritizoval ( nikdy vsak nie co sa priestoru ci motora tyka ... a teraz po facelifte s 1,0 turbom by mi motoricky vyslovene sedelo ) ... ale v zaplave coraz zlozitejsich a drahych aut mi nakoniec aj zacina davat zmysel a je mi coraz sympatickejsie na bezne denno denne pouzitie...s tym ze viem ze uz opat nebude na dalsich xy rokov
@Tycoon
V eu su uz celkovo sedany mimo hru .... a nielen kvoli suveckam... tych faktorov je viacej ano.... ale je zaujimave ze dnes uz akosi "nic nefunguje" .. nic z toho co kedysi bolo vlastne uplne normalne.... ono je to uz vcelku smutna doba... a ani dnesne technologicke moznosti to akosi nedokazu zvratit naspat... ba mi pride ze neraz aj vdaka cim "lepsej technike" prave akoby sa to este kvoli tomu viac a viac s.ralo cele... a ta povodna jednoduchost a zdravy rozum sa uz vytraca z automobiloveho sveta ... cest vynimkam... novy duster ci scala su stale moc dobry kauf
V eu su uz celkovo sedany mimo hru .... a nielen kvoli suveckam... tych faktorov je viacej ano.... ale je zaujimave ze dnes uz akosi "nic nefunguje" .. nic z toho co kedysi bolo vlastne uplne normalne.... ono je to uz vcelku smutna doba... a ani dnesne technologicke moznosti to akosi nedokazu zvratit naspat... ba mi pride ze neraz aj vdaka cim "lepsej technike" prave akoby sa to este kvoli tomu viac a viac s.ralo cele... a ta povodna jednoduchost a zdravy rozum sa uz vytraca z automobiloveho sveta ... cest vynimkam... novy duster ci scala su stale moc dobry kauf
@KANKUNEN
Je zajímavé, jakou si tehdy Octa vydobyla nezaslouženě dobrou pověst. Taky jsem to nechápal.
Na druhou stranu chrochtající a poskakující Octy TDI s rotačním čerpadlem jezdí dodnes, zatímco tiché a ladně jezdící Laguny 1.9 dCi už dávno skončily ve vysoké peci.
Je zajímavé, jakou si tehdy Octa vydobyla nezaslouženě dobrou pověst. Taky jsem to nechápal.
Na druhou stranu chrochtající a poskakující Octy TDI s rotačním čerpadlem jezdí dodnes, zatímco tiché a ladně jezdící Laguny 1.9 dCi už dávno skončily ve vysoké peci.
@3_diamanty
Ono moc lidí, co by ty malé sedany kupovalo, nebylo. Prodějně úspěšné byly jen Thalie a Logany, jelikož šlo tehdy o nejlevnější auta na trhu. U toho Loganu šlo právě názorně vidět, že jakmile výrobce nabídl za nízkou cenu i kombík (MCV) a hatchback (Sandero), tak šly prodeje sedanů skoro k nule.
Ono moc lidí, co by ty malé sedany kupovalo, nebylo. Prodějně úspěšné byly jen Thalie a Logany, jelikož šlo tehdy o nejlevnější auta na trhu. U toho Loganu šlo právě názorně vidět, že jakmile výrobce nabídl za nízkou cenu i kombík (MCV) a hatchback (Sandero), tak šly prodeje sedanů skoro k nule.