Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škoda prodlouží životní cykly spalovacích aut. Elektrická octavia se odkládá

111 komentářů

Ondrej1
Ano poptávka po VAG EVs klesá, ale to je tím, že jsou už zastaralá a drahá. To je jako si stěžovat jako pekař, že si nikdo nekupuje chleba upečený minulý týden.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@Ondrej1 A kdo má ty moderní a levné?
Ondrej1
@KANKUNEN v Číně jich jsou mraky.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@Ondrej1 které?
Avatar - praptak
praptak
Nežijeme v Číně, ani po tom netoužíme.
Avatar - Mokrous
Mokrous
@Ondrej1 No ale teď si představ, že já jezdím VAGem skoro celej život a nedávno jsem si koupil nový TDI 😅

Ale za 40k USD mít Zeekr 001 i u nás, tak bych přestal bejt EV odpůrce a šel do něj.
Jako mít obří shooting brake 580kW 4x4 na vzduchu se schopností jízdy v terénu se 100kWh baterkou (volitelný typ chemie LFP i NMC) 800V, uvnitř Nappa/Alcantara, luxusní soundsystem a domácí kino (při nabíjení) Yamaha, masážní sesle, "normální" budíky a ovládání narozdíl od Tesly, matrixy, střechu s tekutými krystaly, full electric dveře, volant, atd... Prostě všechno, co člověka napadne.

Snad se časem dostane FL i do EU a ne jen do Ruska a spol... A taky se snad časem dočkáme lepšího softwaru pro EU.

Principielně bych raději podpořil domácí produkci, ale když mi podobný auto Evropa nenabídne a nebo za 4x vyšší cenu, no tak potom asi rezignuju na patriotismus a dám prachy Číňanovi.

http😐/www.zeekrglobal.com/…hicles/model-001
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@KANKUNEN

Přece WLToys 😅
Avatar - Mokrous
Mokrous
@KANKUNEN Viděl jsi třeba Zeekr OO1 po faceliftu?
Co oni dokážou nabídnout pod 40.OOO USD je neskutečný.
Ondrej1
@Mokrous to je marný. Furt tu budou omylat jak nejsme v Číně, fabia combi, diesel manual bla bla.. až jim ten vag nakonec zkrachuje. VAG přišel o trh v Číně, kde produkoval 50% zisku a to oni nechapu
jirik_kirij
Jo, nenažranost a hloupost při výběru cílů se holt nevyplácí.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Přesně jako Ursula, přesně jako komunisti.

Lidi je třeba PŘEVYCHOVAT ...

Ne, proti tomu je třeba neustále bojovat. Vivat Turek!
ryccardo-cizek
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@rohYpnol Tak se děje to, co jsem čekal. Odklad zelených naivit. Turek to byla krátká naděje, ale ten by rád žral humry jako český oligarcha, hlupáky co mu tleskají by ožebračil a na inteligenci poslal lidové milice.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@KANKUNEN

Okolností je donutí zrušit ten zákaz úplně. EU je před rozpadem.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@rohYpnol není. Západ si musí projít socialismem. Otázka je zda patříme na západ či do střední Evropy? Pokud na západ, tak tu bude zase socík. Pokud do střední Evropy tak pojedeme kapitalismem dál.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Jenže polovina lidí myslí, že patříme na východ. Imponuje jim chudoba.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Pepa_007
Jelikož poslední volby dopadly jak dopadly, tak ten socik je spis pravděpodobný. Lidi jsou nepoučitelní a volí pořád dokola populisty, kterým jde jen o koryto a ne o fungovani.
Hendly
@rohYpnol
Turek je loutka.
Taky jedine co udelal je hlasovat ve prospech ruska.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly

Hlasoval ve prospěch Ruska... 🤣🤣🤣
Ty jsi fakt moc moc moc smutný případ. V žádný prospěch Ruska nehlasoval ani za mák. Dokonce nesčetněkrát vysvětlil i pro naprosté tupce účel a smysl hlasování a co bylo jeho obsahem a proč hlasoval jak hlasoval.

Takže buď
1) jsi opravdu tak hloupý, nebo
2) opět lžeš.

Mimochodem, věci se opět vyvíjejí přesně jak jsem říkal. Už i Ukrajina konečně připouští jednání o postoupení území Rusku a dohodě. Stejně jako já jsem říkal dávno, stejně jako prezident Pavel... Nyní už i Ukrajina. No, zřejmě je Zelenskyj taky proruský šváb 🤣🤣🤣
Avatar - Anonym
Anonym
@rohYpnol ten lže neustále dokola, stejně jako Mikesus. Dva superlháři a za všechno může Putina Rusko. Nikdy NE zelený progresivní liberál, čti UTOPISTICKY NEOBOLSEVIK přetřený na zelenou. TZV Melounář - navrch zeleno, uvnitř rudo.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Barrichello
Aspoň napiš, v čem lzu. Nebo sám lhát se snaží otočit všechny ostatní?
Hendly
@rohYpnol
Opravdu se nehodlam s trollem bavit o hajlujici loutce jmenem Turek.
Jeho hlasovani i chovani mluvi jasne.

Ukrajina o tom co bude rozhodne sama.
My ji muzeme a musime max podporovat.
Coz se samozrejme parta lidi ve ktere i Turek snazi omezit.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly

Ne, opravdu tady nebudeš lhát jen tak!

https😐/www.facebook.com/watch/?…
Hendly
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly


To je právě další tvá lež. Turek nehlasoval proti žádné podpoře Ukrajiny. Protože NIKDO o žádné podpoře nebo nepodpoře Ukrajiny nehlasoval.

Jenže to by jsi nesměl být hloupou ovcí a musel by jsi být schopný pochopit, o čem hlasovali. No, a na to nemáš aby jsi to byl schopný pochopit.
Hendly
@rohYpnol
Proti cemu hlasoval Turek?

https😐/www.europarl.europa.eu/doce👋document/B-10-2024-0007_CS.html

Jde o rezoluci ktera mluvi o tom, ze rusko je jednoznacny agresor, ze EU a ostatní maji Ukrajinu podporovat.
Neni tam nic sporneho.
Turek je jednoznacne prorusky.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly

Ne, opět lžeš ty. Stačí umět číst.

Např.
...odsuzuje nedávnou cestu maďarského premiéra Viktora Orbána do Ruské federace; zdůrazňuje, že Viktor Orbán během této návštěvy nezastupoval EU, a považuje tuto návštěvu za zjevné porušení Smluv a společné zahraniční politiky EU...

Nepřípustný postoj EU, která nemá co zasahovat do svrchovaného práva každé členské země!!!
Hendly
@rohYpnol
Odsoudit nesmyslnou cestu Orbana do ruska ktera nebyla projednana a byla nacasovana na zacatek Madarskeho předsednictví EU?
Zcela logicky krok. Orban tam mohl jet driv. Nacasoval to ale presne tak, aby ppskodil UE a Ukrajinu.

Mimochodem ta cesta nemela zadny vysledek kromě tech prospesnych pro rusko.
A nikdo za to Madarsko netresta. Jde jen o vyjadreni nesouhlasu s timto jednanim.

Takze z toho zase je jen jediny zaver.

Turek hlasoval ve prospech ruska.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@hendly
Ano, víme že jsi smýšlením kovaný komanč a stejně hnusný jako Rusko!!!
Veřejně tady podporuješ svrchovaný diktát EU a vměšování se do zahraniční politiky svrchovaného státu!!! Přesně takto se chová Rusko! A ty to schvaluješ a ještě podporuješ. Jsi proradný lhář!
Hendly
@rohYpnol
Tak posledni, protoze to, ze Turek hlasoval ve prospech ruska je jasne. Taky to nalezite s komunistkou Konecnou oslavil.

Nikdo do Madarsku nic nediktuje.
Schvalena rezoluce jen rika, ze jet na navstevu k Putinovi je proti zájmům Ukrajiny i EU a ze jet tam na zacatku Madarskeho předsednictví EU bez informování ostatnich je provokace vsech v EU. Vyresil Orban neco? NE.

Zbytek rezoluce proti ktere Turek hlasoval jeno tom, ze je potreba Ukrajine pomahat.
Avatar - Anonym
Anonym
@Hendly to už je hodně velká kreč Borisove. Za to ti někdo platí? Forum24? 😊
Avatar - praptak
praptak
Autoforum. 🙂
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Hendly oblíbená dezinformace proruských lidí. Asi aby měli pocit, že Turek pro ně hlasuje. Ale není to tak, nehlasoval pro proruské postoje. Hlasoval za Českou Republiku která je ve střední Evropě.
Hendly
@Rohypnol
samozřejmě, ze Turek hlasoval pro ruske zajmy a proti Ukrajine.
Taky to pak se soudruzkou Konecnou u Zemana slavil.

Tak konci pohadka o tom, jak motoriste chteji jen dobro pro ridice.
Ne, jen se řidiči ukázali jako snadno ovlivnitelna masa ktere staci strasit zakazem a oni zacnou volit nastrcene loutky jako je Turek.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly
To je právě další tvá lež. Turek nehlasoval proti žádné podpoře Ukrajiny. Protože NIKDO o žádné podpoře nebo nepodpoře Ukrajiny nehlasoval.

Každý se může přesvědčit jaký jsi proradný lhář, stačí si přečíst usnesení.
Avatar - Anonym
Anonym
@Hendly Zcela neporytě lžeš. Turka zná motirstický svět 15 let, petrolheadi ho neobjevili noc před volbami. Každý kdo se zajímá o skutečná auta, ne o bezpohlavní designové hnusy na baterky si pamatuje, jak Turek s Chladem jeli pro Jaguar XJ220 a přitom se seznámili a to už je hodně stará historie, utopisto
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Opět demagogie ohledně dojezdu.

Takže😒br /> 1) slavný Elroq v zimě sotva dojede z Brna do Prahy, žádných 500 km!!!
2) potřeby vůbec nejsou jen o tom, že dojezd 500 km stačí. Ty potřeby jsou dané tím, že u spalováku řeším tankování 1x za např. 800 km, tj. třeba 2x za měsíc, a strávíme tím 5minut celkem. Zatímco u EV budu řešit nabíjení buď každý den neustále, nebo každé 4 až 5 dní a ještě tím budu trávit desítky minut!!!

EV = diskomfort proti spalováku, o tom to je. To, jestli je dojezd konkrétně 500 nebo 505 km, je druhořadé.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@rohYpnol Elroq je snad druhé auto do rodiny třeba k Q7. Octavka a Scala snad furt jsou pro ty, co chodí normálně do práce
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@KANKUNEN

A na tuhle pí*ovinu jsi přišel sám?!?

Proč by Elroq měl být nějaké druhé či třetí auto do rodiny!
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@rohYpnol Protože se na dlouhé trasy nehodí?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Kankunen

Aha, takže Enyaq, ID.5 se nehodí na dlouhé trasy?!?

Ono je to totiž pořád to stejné MEB... 😂 Jen ten kufr je jiný.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@KANKUNEN
Elroq může být i první auto úplně v pohodě. To jen líný nemakačenka budou křičet, že s tím nedojedou někam na druhej konec republiky, i když realne dojedou.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mikesus
😂
OMG můžeš mi fakt vysvětlit tu myšlenku, že 300 km dojezd bude vadit "líným nemakačenkům"?!!!!

To je opět na zlatý ventilek!!! 🤣🤣🤣
Avatar - Zetti
Zetti
@Mikesusani chudaku nevis co meles za blbosti. Uz si to kup a prestan teoretizovat.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@rohYpnol
Uplne jednoduché. Kdo není línej, zjisti si nabijeci místa, kdo není línej, vydělá na auto s větší baterií. Kdo není línej, hledá cesty, řešení. Kdo je línej, chce zůstávat pořád u toho samého beze změny a klidně bude ničit své okolí dal.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Zetti
Já s tím bezne jezdim, co tam máš dal? Sorry, ale ze sis koupil jedno z nejhorších EV není náš problém. A že jsi línej si dohledat nabíjecí místa, taky ne. Já s tím bz4x projel celou republiku a nikde jsem nemusel zbytečně čekat. Jen jednou jsem jel nabíjet navíc, kvůli lenosti a pohodlnosti, abych pak druhej den nemusel přes den nabíjet.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mikesus

Aha, takže budu Brno-Praha stavět jak rychlík Metropolitan... 😂👍

Jo, dobrý, to se ti vážně povedlo 😂 Ano, tímto způsobem to opravdu ujede.
ericn
@Mikesus Jinými slovy, považuješ hledání nabíjení za komfort, tj nejedeš podle toho jak chceš ty, ale jak potřebuje auto? Divné uvažování...
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@rohYpnol všichni řeší dojezd. Cenu. Dát tam 35kwh baterii. Osekat výbavu. Displeje. A cena bude příjemnější. Dobíjecí mist rozšířit v ČR na třeba 500 000. Ceny za kwh dát na 6 Kč. Použít >800V. A rychlost dobíjení na maximum.
A lidi budou spokojeni.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Pepa_007
Nejúspěšnějším EV bylo Citigo iV.
Hloupoučké a jednoduché auto. Ale dávalo smysl.
Stejně tak e-Golf...
Celá MEB je nesmyslná a drahá platforma. Vyhozené peníze. Teď přemýšlí jak to zaplatit...
Avatar - Mikesus
Mikesus
@rohYpnol
E-golf byl blbost. Taky se sotva peodaval. Je vidět, že vůbec nemáš přehled. Citigo byl přesný zásah. Je škoda, že to automobilkam nedochází. Tohle je hlavní skupina, kde se EV může snadno prosadit.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mikesus

e-golf byl skvělý v rámci EV. Jinak to byl samozřejmě krám jako kazdý jiný EV.
A jak se prodával je úplně jedno, já nikde ani nenaznačil že se prodával dobře!!! Prodával se blbě. Protože to bylo EV. A protože Golf měl spalovací motory, o které byl, je a bude zájem na rozdíl od EV 😎
Avatar - Anonym
Anonym
@rohYpnol
MEB není až tak nesmyslné a drahé.
Problém je spíše v tom, že si VW myslel, že na této platformě bude moci postavit desítky prodejně úspěšných modelů pod různými značkami.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Tycoon

Elroq z pohledu zacílení modelu nedává smysl. Je to kočkopes, koncernová splácanina. Nicméně takto se zkrátka dělá těch "hodně modelů" 😉

Podle mě ale nastane efekt, který Škoda nechtěla a který ji nepomůže. Elroq nenajde nové zákazníky EV, ale vezme prodeje Enyaqu a ID.4/5...
Avatar - Anonym
Anonym
@rohYpnol

Ano, lze očekávat, že bude kanibalizovat prodeje stávajících modelů na stejné platformě a podobné velikosti. Špatné spaní budou mít hlavně ve Volkswagenu, protože už Enyaq jim dost lezl do zelí.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Tycoon

Na jednu stranu - pokud nepotřebují nutně kufr, pak nedává smysl připlácet za Enyaq. Z druhé strany, pokud kufr chci/potřebují, nedává smysl si nepřiplatit za Enyaq.
Pořád je to ale stejná cílová skupina. Ten interiér a základ je prostě stejný.
Avatar - Anonym
Anonym
@Mikesus E-Golf měl dojezd 250 km v zimě když se zatopilo a jelo trošku svižnějši, super lektro, tak s tím jezdit pro rohlíky a vozit Marušku dva kiláky do školy vid
Avatar - Mikesus
Mikesus
@rohYpnol
A jak jsi přišel na blbost, že elroq nedojede z Brna do Prahy v zimě? Už jsi s ním jel? Dost pochybuju. Tyhle výkřiky mají lidi, který jsou chytrý jak radio Jerevan, ale reálně neví nic.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mikesus
No, jak jsem na to přišel... Ten dotaz myslíš opravdu vážně?!?
Říká se tomu selský rozum a kupecké počty. 😅 Pojmy co ti nic evidentně neříkají.
Navíc opět neumíš ani číst. Já jsem nenapsal že nedojde. Já jsem napsal že bude husarský kousek aby dojel.
Avatar - praptak
praptak
No, řekl bych, že těch 200 km ujede.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@rohYpnol
Jo selský rozum měli sedláci v roce 48. To známe ten selský rozum.
Tka koukám tedy, že pro tebe je husitských kousek vše, co je úplně normální tedy. To musí být krásný život, být vzdy překvapen ze samozřejmostí.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@praptak

Debata na téma jestli ujede 199 km nebo 201 km je zcela zbytečná. Podstata je v tom, že ujet trasu Brno-Praha bude pro Elroq 50 fakt problém. Což je pro kompaktní SUV v ceně od 0,8M fakt celkem "průšvih".
Avatar - praptak
praptak
Začal jste vlákno dojezdem 500 km, který se týká Elroqu s tou největší baterií, v článku je to nesmyslně dáno dohromady, ta vyjádření pronesli dva lidé.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mikesus
No, jestli zastavuješ každých 50 km a je to pro tebe normální, tak doporučuji návštěvu lékaře 😁
PowerHouse
Proč VW koupil podíl v Xpeng?

Konkurent Oktávky Xpeng MONA MO3 je za 15 300.
https😐/www.youtube.com/watch?…
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
..... obstarávat potřeby zákazníků......

Zákazníci chtějí Fabia Combi. 😉
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Pepa_007 4.5 milionů Fabií z toho skoro 2 milióny kombi verzí. Hmmmm, malý zájem.
Avatar - praptak
praptak
Tak to byl větší zájem o hatchback. 😉
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@praptak byl. Nepopírám. Ale kdo si nechá ujít 40% zákazníků Fabie nenabidnutim kombi verze.? Ti zákazníci půjdou jinam. 2 milióny lidí.
Hendly
@Pepa
Jo a proto od malych kombi utekla kazda znacka co to delala…
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Pepa_007
Možná pár jednotlivců, ale obecně nechtějí. Statistika ukazovala jasny trend a taktéž škodovka byla a je nenazrana a raději lidem zkouší vnutit kamiq.

https😐/www.skoda-storyboard.com/…l-success-story/

20 let a 1.5M, to máme 75tis ročně. Dost zanedbatelné číslo. Ve skodovce si spočítali, že když není ani konkurence, tak se vic napakujou na SUV nebo octavii.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Mikesus pravdu máš. Jen komentuji info, že automobilka nabízí co chtějí lidé. Ne není to tak. Nikdy to tak nebylo. Škodovka prodá raději drahé SUV Kamiq (nepraktické) než levnou Fabii Kombi.
Arese
@Pepa_007 Přesně tak, ale to vedení koncernu VW nezajímá...
jam2015
Marže si naženú cez spalováky!!!
Avatar - Mikesus
Mikesus
@jam2015 ne. Marže nahání přes dotace. Až skončí dotace, pak mají normální marže. Jeden z důvodů, proč se dotace vůbec neměly davat
Janek67
Tímto krokem jen odsouvají a zvětšují svůj problém a otevírají prostor pro další rozšíření levnější konkurence z Číny. Krátkozraké.

@rohYpnol: "EV = diskomfort proti spalováku, o tom to je. " - z této vaší poznámky je patrné, že jste ještě v EV asi nikdy nejel protože je to přesně naopak. Dobíjet může část uživatelů přes noc doma aniž by je to jakkoliv zdržovalo (ano, pro ty, kteří tu možnost nemají ani v zaměstnání, je to určitá komplikace), ale pokud jde o jízdní komfort, který přichází na řadu po zbytek času, tak ten je u EV neporovnatelně lepší oproti ICE. O tom to (mimo jiné) je.
Modrý blesk
Škoda
Tenhle týden ve Škodě auto mají nabyt událostmi.
Nejprve představí "novinku", elektrické auto za 799 tis. korun, které je konstrukčně nejméně 5 let staré, s kapacitou baterie 52 kWh a se kterým bude problém na jedno nabití přejet mezi Prahou a Brnem.
Dva dny na to oznámí, že modely Fabia, Scala a Kamiq ponechají ve výrobě do konce dekády, tedy dnes již modely, které jsou ve výrobě 6. sezónu ponechají ve výrobě dalších 6 sezón. Nové generace Scaly a Kamiqu, která by běžně měly po 6. nebo 7. sezóně nejdéle přijít, zřejmě nejsou již na programu škodovky (jinak by to určitě pan předseda představenstva zmínil).
A za vrchol tohohle týdne vnímám informaci, že pan předseda představenstva chce "vychovávat" zákazníky jaké mají získat návyky a co mají kupovat! K tomu jim velkoryse nabízí přechodná řešení, Pan předseda představenstva Zellmer by se v první řadě jako šéf velké automobilky měl starat o výrobu takových automobilů, jaké zákazníci chtějí kupovat a nerozumovat jako dobrý soudruh na schůzi v komunistickém podniku co mají lidé kupovat a jak se mají chovat. Tahle doba určování co je dobré pro lid již v socialistickém Československu byla. Bohužel to vypadá, že i technická stránka vozů Škoda bude znovu na úrovni obměny po 12 - 15 letech, tedy podobně jak to bylo v dobách socialismu. Pouze by mě zajímalo, jestli si tuto minulost Škody vůbec pan současný předseda představenstva Zellmer uvědomuje. Smýšlet tímto způsobem v České republice v roce 2024...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Modrý blesk
Západní země bohužel nechápu co u nás je zřejmé každému kdo trochu myslí. Oni tu zkušenost s centrálním plánováním zažívají poprvé na rozdíl od nás. My už víme co čekat.
Paradoxně jsme byli opravdu napřed a tu západní Evropu jsme "předběhli" už v socialismu... Jen trochu jinak než jsme čekali.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@rohYpnol přesně, prostě západ chce žít socialismus. Já rozhodně ne. A budu podle toho volit v příštích volbách. Snad bude koho. Soudruhů máme plnou vládu.
Avatar - Anonym
Anonym
@Pepa_007 Souhlas. Naštěstí jsou tam i nesoudruzi
Avatar - praptak
praptak
Asi není dobré soukromé firmě komunisticky říkat, co má vyrábět.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Modrý blesk
Tahle doba určování co je dobré pro lid již v socialistickém Československu byla.

Ale nebyla na západě. Tak to neznají. A chtějí socialismus zažít. Snad u toho nebude ČR.
Avatar - Anonym
Anonym
Zasahování politické ideologie do ekonomiky je vždy škodlivé. Škodovka je toho zářným příkladem.

Za normálních okolností by vyvíjela další generaci Scaly, Kamiqu a Fabie. Avšak v důsledku politické ideologie koncern VW špatně alokoval kapitál (investice do Northvoltu, PowerCo, několika elektrických platforem atd), a stávajícím modelovým řadám se natahuje jejich životní cyklus místo toho, aby se vyvíjely generace nové.

Myslím si, že problém to bude u Octavie, která dostala nešťastnou koncepci interiéru bez klasických ovladačů (chybějící panel klimatizace, dotýkové ovládání stropních světel, špatně umístěné rolery multifunkčního volantu apod) , a pouze nová generace by mohla znamenat nápravu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Tycoon
Zrovna u Octavie "se hovořilo" o dalším FL... Podle mě přijdou druhé FL. U Scaly nevím, u Octavie bych si tipoval že ano.
Avatar - Anonym
Anonym
@rohYpnol

Další FL přijít může, ale nic nezmění na chybějícím panelu klimy nebo blbě umístěným středovým výdechům. Tak velké zásahy do interiéru se při faceliftech nědělají. Ano, třeba volant by změnit šel.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Tycoon

Panel Klimy by asi přijít mohl. Aspoň nějaká tlačítka ano... Myslím si, že tam dají smart dials.

Umístění výdechů asi zůstane.

Uvidíme, jestli skutečně bude další FL.
Arese
@Tycoon Hrozně se ale bojím, že při té eventuální druhé modernizaci všechny motory TSI zprasí hybridizací! 😞(((
Avatar - praptak
praptak
Zrovna tyto prvky se u aut často mění i v rámci jedné generace.
Avatar - Anonym
Anonym
@praptak
Volant jde změnit snadno a dělá se to. Ale přidat panel klimy? To by museli překopat celý interiér včetně systému rozvodu ventilace (výdechy jsou umístěny tam, kde by za normálních okolností byl panel klimy) a to se při faceliftech nedělá. Změna stropního panelu by asi nebyl problém, ale to se při faceliftech běžně nedělá. Ale třeba se u Škodovky hecnou.
Hendly
Pod kazdym clankem o elektromobilech ty sam jmena ktera jedou stale tu samou pisnicku o spatne EU…
Verite v to, ze by nekdo rozumny travil cas tim psat pod neco co nema rad?
Moc smysl to nedava, co?
Leda ze by to byl 🧌
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Hendly
Kdyz clovek nemá co na práci, nadává na to, co se mu nelíbí. Normální člověk pracuje, aby si vydělal na to, co chce.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mikesus

Normální je především přemýšlet. Což ti pravidelně nejde.
Avatar - Anonym
Anonym
@Hendly

Tento článek je o Fabii a spol. A já mám Fabii rád. Sám jsem jednu měl a na její výborný spalovací motor stále vzpomínám (zbytek auta už byl horší). A třeba si Fabii někdy zase koupím.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly
Přesně! Zase se jako správný komanč zmůžeš jen na to kádrovat druhé a říkat co smějí, nesmějí, co je správné ...
Budu psát k tomu, co mě zajímá. A zajímá mě jak zastavit euroekofašistickou Evropu.
Každý, kdo získá v diskusi relevantní informace, se počítá. A jelikož jsou v diskusi hujeři a lháři jako ty, tak je třeba uvádět i racionální a pravdivé názory.
Hendly
@rohYpnol
Opravdu te zajima psat pod kazdy clanek o EV hlouposti o EU atd?
A povazujes to za normalni?

Co zreba zacit tim, ze panuje vedecka shoda na tom, ze spalovani fosilních paliv je cesta do pekel?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly
Myslíš že se nechám poučovat co smím a nesmím a je správné a není správné od hujera a komače jako jsi ty? 😁

Navíc zase další lež. Žádná všeobecná shoda na cestě do pekel není. Naopak je značná neshoda na EV 🤣

https😐/cnn.iprima.cz/…omobilkam-376714

https😐/fdrive.cz/…e-cast-vita-9339
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Hendly někdo chlastá v hospodě pivko a někdo píše do diskuse. 😉
Určovat co kdo má raději dělat? Socialismus.
Hendly
@Pepa_007

Nekdo neco urcuje?😀
Ne, jde jen o popis reality nejen zde.
Nekolik jmen jede neustale tu samou agendu pod kazdym clankem o EV.

Opravdu by to delal normalni clovek?
Vyhledavat neco co nemam rad a psat pod to?
Arese
@Hendly A čemu se sakra divíš?!! Až nám EU (a návazně jí znásilněné automobilky) nebudou od rána do večera pořád cpát odporné zkratowozy (a normální spalovací auta všemožně sankcionovat), nebudeme nuceni to zde kritizovat. Nežádoucí politicko-ekonomický tlak nezodpovědných a nekompetentních politiků na občany vždy vyvolá protitlak!
Avatar - Anonym
Anonym
@Hendly Ano je to boj proti utopistickému pavědeckému bolševismu liberálních fanatiků EU a USA
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
50/23*100=217...

Tohle Škoda neuvidí ráda 😁
Hendly
@rohYpnol
Proc 23?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly

Hádej... 🤣🤣🤣🤣🤣 Proč asi... OMG!!!
Hendly
@rohYpnol
Nevim.
Povidej ty
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly
Nevíš. To je tvůj problém že na to nejsi schopný přijít.

Proradnému lháři a kovanému komančovi jako jsi ty ale nemám zapotřebí nic vysvětlovat.

Kdyby jsi byl aspoň průměrně inteligentní, tak je ti naprosto jasné proč 23.
Robert Hlavaty
Tak všichni výrobci aut, musí zařadit zpátečku. Tedy přestat lít peníze do vývoje BEV ze 100%. Je jasné, že nějaké facelifty auto neudrží při životě do plánovaného zákazu v r. 2035. Tedy je potřeba významně vrátit tok peněz do dalšího vývoje aut s ICE. Jedině tak budou schopni sanovat investice a generovat zisk. Je ale také potřeba vylézt z jeskyně a zcela zásadně zkrátit vývojové procesy-tedy nové modele či zásadní modernizace musí být uvedeny na trh o mnoho dříve než nyní. To, že auto s ICE vč. FL je na trhu 7 a více let už nemůže být akceptováno, zvláště ve světle modernizace a uvádění nových BEV modelů...Nemám křištálovou kouli, ale osobně si myslím, že prodej s ICE auty tu bude (v různých formách hybridizace) ještě mnoho desítek let... Jak všichni tušíme plošný zákaz aut s ICE asi v další letech neobstojí, protože prostě politici potřebují svoji voličskou základnu...
Arese
@Robert Hlavaty Přesně tak, naprostý souhlas! 🙂👍
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Šéf Škody Auto: Se spalovacími motory se jen tak loučit nebudeme, nejde o slepou uličku

https😐/archiv.hn.cz/…-o-slepou-ulicku

Haha, doníčci, hendlíčci, jste jen hujeři a lháři...!!!
Hendly
@rohYpnol
Nejak to nesedi s aktualnima zpravama z VW a propousteni a zavirani zavodu.
Spalovací motory tu jiste budou jeste dlouho. Ostatne i dnes je tu klasicky fotak, tlacitkovy telefon a klasicka zarovka.
Jde jen o to, zda je to produkt krery tahne prumysl, vyvoj a ekonomiku.
Avatar - Jaros71
Jaros71
to bude zase elektropropadák Škody.. Myslím , že nějaké elektromodely ani nepřijdou. Není kupec , zájem nula.
Dalibor Vidiečan
Odklad elektrickej Octavie je si myslim zle rozhodnutie. Elektrickych kombikov je stale malo na trhu, no tie ktore su, zozali uspech. Priklad zo Svedska😒br />
"Celkovo bolo zaregistrovaných 541 nových áut z rodiny ID.7, pričom 443 registrácií pripadlo na kombi Tourer. Celkovo zaregistroval Volkswagen v priebehu mesiaca na švédskom trhu 2 594 nových osobných áut. Z nich bolo 48 percent plne elektrických." https😐/alltomelbil.se/elkombin-gor-succe-hos-volkswagen/

Cize najpredavanejsim VW modelom vo svedsku nie je benzinovy Passat, ale elektricky kombik iD7.

Skodovka si mohla podchytit trh flotilovych zakaznikov, statnu spravu, kde je v krajinach vyspelej Zapadnej Europy uz standard, ze nove sluzobne auto musi byt aspon plug-in hybrid ak nie elektromobil.