Novinky
Přesně jako Ursula, přesně jako komunisti.
Lidi je třeba PŘEVYCHOVAT ...
Ne, proti tomu je třeba neustále bojovat. Vivat Turek!
Lidi je třeba PŘEVYCHOVAT ...
Ne, proti tomu je třeba neustále bojovat. Vivat Turek!
ryccardo-cizek
@rohYpnol Tak se děje to, co jsem čekal. Odklad zelených naivit. Turek to byla krátká naděje, ale ten by rád žral humry jako český oligarcha, hlupáky co mu tleskají by ožebračil a na inteligenci poslal lidové milice.
@KANKUNEN
Okolností je donutí zrušit ten zákaz úplně. EU je před rozpadem.
Okolností je donutí zrušit ten zákaz úplně. EU je před rozpadem.
@rohYpnol není. Západ si musí projít socialismem. Otázka je zda patříme na západ či do střední Evropy? Pokud na západ, tak tu bude zase socík. Pokud do střední Evropy tak pojedeme kapitalismem dál.
@rohYpnol
Turek je loutka.
Taky jedine co udelal je hlasovat ve prospech ruska.
Turek je loutka.
Taky jedine co udelal je hlasovat ve prospech ruska.
@Hendly
Hlasoval ve prospěch Ruska... 🤣🤣🤣
Ty jsi fakt moc moc moc smutný případ. V žádný prospěch Ruska nehlasoval ani za mák. Dokonce nesčetněkrát vysvětlil i pro naprosté tupce účel a smysl hlasování a co bylo jeho obsahem a proč hlasoval jak hlasoval.
Takže buď
1) jsi opravdu tak hloupý, nebo
2) opět lžeš.
Mimochodem, věci se opět vyvíjejí přesně jak jsem říkal. Už i Ukrajina konečně připouští jednání o postoupení území Rusku a dohodě. Stejně jako já jsem říkal dávno, stejně jako prezident Pavel... Nyní už i Ukrajina. No, zřejmě je Zelenskyj taky proruský šváb 🤣🤣🤣
Hlasoval ve prospěch Ruska... 🤣🤣🤣
Ty jsi fakt moc moc moc smutný případ. V žádný prospěch Ruska nehlasoval ani za mák. Dokonce nesčetněkrát vysvětlil i pro naprosté tupce účel a smysl hlasování a co bylo jeho obsahem a proč hlasoval jak hlasoval.
Takže buď
1) jsi opravdu tak hloupý, nebo
2) opět lžeš.
Mimochodem, věci se opět vyvíjejí přesně jak jsem říkal. Už i Ukrajina konečně připouští jednání o postoupení území Rusku a dohodě. Stejně jako já jsem říkal dávno, stejně jako prezident Pavel... Nyní už i Ukrajina. No, zřejmě je Zelenskyj taky proruský šváb 🤣🤣🤣
@rohYpnol ten lže neustále dokola, stejně jako Mikesus. Dva superlháři a za všechno může Putina Rusko. Nikdy NE zelený progresivní liberál, čti UTOPISTICKY NEOBOLSEVIK přetřený na zelenou. TZV Melounář - navrch zeleno, uvnitř rudo.
@rohYpnol
Opravdu se nehodlam s trollem bavit o hajlujici loutce jmenem Turek.
Jeho hlasovani i chovani mluvi jasne.
Ukrajina o tom co bude rozhodne sama.
My ji muzeme a musime max podporovat.
Coz se samozrejme parta lidi ve ktere i Turek snazi omezit.
Opravdu se nehodlam s trollem bavit o hajlujici loutce jmenem Turek.
Jeho hlasovani i chovani mluvi jasne.
Ukrajina o tom co bude rozhodne sama.
My ji muzeme a musime max podporovat.
Coz se samozrejme parta lidi ve ktere i Turek snazi omezit.
Hendly
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
@Hendly
To je právě další tvá lež. Turek nehlasoval proti žádné podpoře Ukrajiny. Protože NIKDO o žádné podpoře nebo nepodpoře Ukrajiny nehlasoval.
Jenže to by jsi nesměl být hloupou ovcí a musel by jsi být schopný pochopit, o čem hlasovali. No, a na to nemáš aby jsi to byl schopný pochopit.
To je právě další tvá lež. Turek nehlasoval proti žádné podpoře Ukrajiny. Protože NIKDO o žádné podpoře nebo nepodpoře Ukrajiny nehlasoval.
Jenže to by jsi nesměl být hloupou ovcí a musel by jsi být schopný pochopit, o čem hlasovali. No, a na to nemáš aby jsi to byl schopný pochopit.
@rohYpnol
Proti cemu hlasoval Turek?
https😐/www.europarl.europa.eu/doce👋document/B-10-2024-0007_CS.html
Jde o rezoluci ktera mluvi o tom, ze rusko je jednoznacny agresor, ze EU a ostatní maji Ukrajinu podporovat.
Neni tam nic sporneho.
Turek je jednoznacne prorusky.
Proti cemu hlasoval Turek?
https😐/www.europarl.europa.eu/doce👋document/B-10-2024-0007_CS.html
Jde o rezoluci ktera mluvi o tom, ze rusko je jednoznacny agresor, ze EU a ostatní maji Ukrajinu podporovat.
Neni tam nic sporneho.
Turek je jednoznacne prorusky.
@Hendly
Ne, opět lžeš ty. Stačí umět číst.
Např.
...odsuzuje nedávnou cestu maďarského premiéra Viktora Orbána do Ruské federace; zdůrazňuje, že Viktor Orbán během této návštěvy nezastupoval EU, a považuje tuto návštěvu za zjevné porušení Smluv a společné zahraniční politiky EU...
Nepřípustný postoj EU, která nemá co zasahovat do svrchovaného práva každé členské země!!!
Ne, opět lžeš ty. Stačí umět číst.
Např.
...odsuzuje nedávnou cestu maďarského premiéra Viktora Orbána do Ruské federace; zdůrazňuje, že Viktor Orbán během této návštěvy nezastupoval EU, a považuje tuto návštěvu za zjevné porušení Smluv a společné zahraniční politiky EU...
Nepřípustný postoj EU, která nemá co zasahovat do svrchovaného práva každé členské země!!!
@rohYpnol
Odsoudit nesmyslnou cestu Orbana do ruska ktera nebyla projednana a byla nacasovana na zacatek Madarskeho předsednictví EU?
Zcela logicky krok. Orban tam mohl jet driv. Nacasoval to ale presne tak, aby ppskodil UE a Ukrajinu.
Mimochodem ta cesta nemela zadny vysledek kromě tech prospesnych pro rusko.
A nikdo za to Madarsko netresta. Jde jen o vyjadreni nesouhlasu s timto jednanim.
Takze z toho zase je jen jediny zaver.
Turek hlasoval ve prospech ruska.
Odsoudit nesmyslnou cestu Orbana do ruska ktera nebyla projednana a byla nacasovana na zacatek Madarskeho předsednictví EU?
Zcela logicky krok. Orban tam mohl jet driv. Nacasoval to ale presne tak, aby ppskodil UE a Ukrajinu.
Mimochodem ta cesta nemela zadny vysledek kromě tech prospesnych pro rusko.
A nikdo za to Madarsko netresta. Jde jen o vyjadreni nesouhlasu s timto jednanim.
Takze z toho zase je jen jediny zaver.
Turek hlasoval ve prospech ruska.
@hendly
Ano, víme že jsi smýšlením kovaný komanč a stejně hnusný jako Rusko!!!
Veřejně tady podporuješ svrchovaný diktát EU a vměšování se do zahraniční politiky svrchovaného státu!!! Přesně takto se chová Rusko! A ty to schvaluješ a ještě podporuješ. Jsi proradný lhář!
Ano, víme že jsi smýšlením kovaný komanč a stejně hnusný jako Rusko!!!
Veřejně tady podporuješ svrchovaný diktát EU a vměšování se do zahraniční politiky svrchovaného státu!!! Přesně takto se chová Rusko! A ty to schvaluješ a ještě podporuješ. Jsi proradný lhář!
@rohYpnol
Tak posledni, protoze to, ze Turek hlasoval ve prospech ruska je jasne. Taky to nalezite s komunistkou Konecnou oslavil.
Nikdo do Madarsku nic nediktuje.
Schvalena rezoluce jen rika, ze jet na navstevu k Putinovi je proti zájmům Ukrajiny i EU a ze jet tam na zacatku Madarskeho předsednictví EU bez informování ostatnich je provokace vsech v EU. Vyresil Orban neco? NE.
Zbytek rezoluce proti ktere Turek hlasoval jeno tom, ze je potreba Ukrajine pomahat.
Tak posledni, protoze to, ze Turek hlasoval ve prospech ruska je jasne. Taky to nalezite s komunistkou Konecnou oslavil.
Nikdo do Madarsku nic nediktuje.
Schvalena rezoluce jen rika, ze jet na navstevu k Putinovi je proti zájmům Ukrajiny i EU a ze jet tam na zacatku Madarskeho předsednictví EU bez informování ostatnich je provokace vsech v EU. Vyresil Orban neco? NE.
Zbytek rezoluce proti ktere Turek hlasoval jeno tom, ze je potreba Ukrajine pomahat.
@Hendly to už je hodně velká kreč Borisove. Za to ti někdo platí? Forum24? 😊
@Hendly oblíbená dezinformace proruských lidí. Asi aby měli pocit, že Turek pro ně hlasuje. Ale není to tak, nehlasoval pro proruské postoje. Hlasoval za Českou Republiku která je ve střední Evropě.
@Rohypnol
samozřejmě, ze Turek hlasoval pro ruske zajmy a proti Ukrajine.
Taky to pak se soudruzkou Konecnou u Zemana slavil.
Tak konci pohadka o tom, jak motoriste chteji jen dobro pro ridice.
Ne, jen se řidiči ukázali jako snadno ovlivnitelna masa ktere staci strasit zakazem a oni zacnou volit nastrcene loutky jako je Turek.
samozřejmě, ze Turek hlasoval pro ruske zajmy a proti Ukrajine.
Taky to pak se soudruzkou Konecnou u Zemana slavil.
Tak konci pohadka o tom, jak motoriste chteji jen dobro pro ridice.
Ne, jen se řidiči ukázali jako snadno ovlivnitelna masa ktere staci strasit zakazem a oni zacnou volit nastrcene loutky jako je Turek.
@Hendly
To je právě další tvá lež. Turek nehlasoval proti žádné podpoře Ukrajiny. Protože NIKDO o žádné podpoře nebo nepodpoře Ukrajiny nehlasoval.
Každý se může přesvědčit jaký jsi proradný lhář, stačí si přečíst usnesení.
To je právě další tvá lež. Turek nehlasoval proti žádné podpoře Ukrajiny. Protože NIKDO o žádné podpoře nebo nepodpoře Ukrajiny nehlasoval.
Každý se může přesvědčit jaký jsi proradný lhář, stačí si přečíst usnesení.
@Hendly Zcela neporytě lžeš. Turka zná motirstický svět 15 let, petrolheadi ho neobjevili noc před volbami. Každý kdo se zajímá o skutečná auta, ne o bezpohlavní designové hnusy na baterky si pamatuje, jak Turek s Chladem jeli pro Jaguar XJ220 a přitom se seznámili a to už je hodně stará historie, utopisto
Opět demagogie ohledně dojezdu.
Takže😒br /> 1) slavný Elroq v zimě sotva dojede z Brna do Prahy, žádných 500 km!!!
2) potřeby vůbec nejsou jen o tom, že dojezd 500 km stačí. Ty potřeby jsou dané tím, že u spalováku řeším tankování 1x za např. 800 km, tj. třeba 2x za měsíc, a strávíme tím 5minut celkem. Zatímco u EV budu řešit nabíjení buď každý den neustále, nebo každé 4 až 5 dní a ještě tím budu trávit desítky minut!!!
EV = diskomfort proti spalováku, o tom to je. To, jestli je dojezd konkrétně 500 nebo 505 km, je druhořadé.
Takže😒br /> 1) slavný Elroq v zimě sotva dojede z Brna do Prahy, žádných 500 km!!!
2) potřeby vůbec nejsou jen o tom, že dojezd 500 km stačí. Ty potřeby jsou dané tím, že u spalováku řeším tankování 1x za např. 800 km, tj. třeba 2x za měsíc, a strávíme tím 5minut celkem. Zatímco u EV budu řešit nabíjení buď každý den neustále, nebo každé 4 až 5 dní a ještě tím budu trávit desítky minut!!!
EV = diskomfort proti spalováku, o tom to je. To, jestli je dojezd konkrétně 500 nebo 505 km, je druhořadé.
@rohYpnol Elroq je snad druhé auto do rodiny třeba k Q7. Octavka a Scala snad furt jsou pro ty, co chodí normálně do práce
@KANKUNEN
A na tuhle pí*ovinu jsi přišel sám?!?
Proč by Elroq měl být nějaké druhé či třetí auto do rodiny!
A na tuhle pí*ovinu jsi přišel sám?!?
Proč by Elroq měl být nějaké druhé či třetí auto do rodiny!
@KANKUNEN
Elroq může být i první auto úplně v pohodě. To jen líný nemakačenka budou křičet, že s tím nedojedou někam na druhej konec republiky, i když realne dojedou.
Elroq může být i první auto úplně v pohodě. To jen líný nemakačenka budou křičet, že s tím nedojedou někam na druhej konec republiky, i když realne dojedou.
@Mikesus
😂
OMG můžeš mi fakt vysvětlit tu myšlenku, že 300 km dojezd bude vadit "líným nemakačenkům"?!!!!
To je opět na zlatý ventilek!!! 🤣🤣🤣
😂
OMG můžeš mi fakt vysvětlit tu myšlenku, že 300 km dojezd bude vadit "líným nemakačenkům"?!!!!
To je opět na zlatý ventilek!!! 🤣🤣🤣
@rohYpnol
Uplne jednoduché. Kdo není línej, zjisti si nabijeci místa, kdo není línej, vydělá na auto s větší baterií. Kdo není línej, hledá cesty, řešení. Kdo je línej, chce zůstávat pořád u toho samého beze změny a klidně bude ničit své okolí dal.
Uplne jednoduché. Kdo není línej, zjisti si nabijeci místa, kdo není línej, vydělá na auto s větší baterií. Kdo není línej, hledá cesty, řešení. Kdo je línej, chce zůstávat pořád u toho samého beze změny a klidně bude ničit své okolí dal.
@Zetti
Já s tím bezne jezdim, co tam máš dal? Sorry, ale ze sis koupil jedno z nejhorších EV není náš problém. A že jsi línej si dohledat nabíjecí místa, taky ne. Já s tím bz4x projel celou republiku a nikde jsem nemusel zbytečně čekat. Jen jednou jsem jel nabíjet navíc, kvůli lenosti a pohodlnosti, abych pak druhej den nemusel přes den nabíjet.
Já s tím bezne jezdim, co tam máš dal? Sorry, ale ze sis koupil jedno z nejhorších EV není náš problém. A že jsi línej si dohledat nabíjecí místa, taky ne. Já s tím bz4x projel celou republiku a nikde jsem nemusel zbytečně čekat. Jen jednou jsem jel nabíjet navíc, kvůli lenosti a pohodlnosti, abych pak druhej den nemusel přes den nabíjet.
@Mikesus
Aha, takže budu Brno-Praha stavět jak rychlík Metropolitan... 😂👍
Jo, dobrý, to se ti vážně povedlo 😂 Ano, tímto způsobem to opravdu ujede.
Aha, takže budu Brno-Praha stavět jak rychlík Metropolitan... 😂👍
Jo, dobrý, to se ti vážně povedlo 😂 Ano, tímto způsobem to opravdu ujede.
@rohYpnol všichni řeší dojezd. Cenu. Dát tam 35kwh baterii. Osekat výbavu. Displeje. A cena bude příjemnější. Dobíjecí mist rozšířit v ČR na třeba 500 000. Ceny za kwh dát na 6 Kč. Použít >800V. A rychlost dobíjení na maximum.
A lidi budou spokojeni.
A lidi budou spokojeni.
@Pepa_007
Nejúspěšnějším EV bylo Citigo iV.
Hloupoučké a jednoduché auto. Ale dávalo smysl.
Stejně tak e-Golf...
Celá MEB je nesmyslná a drahá platforma. Vyhozené peníze. Teď přemýšlí jak to zaplatit...
Nejúspěšnějším EV bylo Citigo iV.
Hloupoučké a jednoduché auto. Ale dávalo smysl.
Stejně tak e-Golf...
Celá MEB je nesmyslná a drahá platforma. Vyhozené peníze. Teď přemýšlí jak to zaplatit...
@rohYpnol
E-golf byl blbost. Taky se sotva peodaval. Je vidět, že vůbec nemáš přehled. Citigo byl přesný zásah. Je škoda, že to automobilkam nedochází. Tohle je hlavní skupina, kde se EV může snadno prosadit.
E-golf byl blbost. Taky se sotva peodaval. Je vidět, že vůbec nemáš přehled. Citigo byl přesný zásah. Je škoda, že to automobilkam nedochází. Tohle je hlavní skupina, kde se EV může snadno prosadit.
@Mikesus
e-golf byl skvělý v rámci EV. Jinak to byl samozřejmě krám jako kazdý jiný EV.
A jak se prodával je úplně jedno, já nikde ani nenaznačil že se prodával dobře!!! Prodával se blbě. Protože to bylo EV. A protože Golf měl spalovací motory, o které byl, je a bude zájem na rozdíl od EV 😎
e-golf byl skvělý v rámci EV. Jinak to byl samozřejmě krám jako kazdý jiný EV.
A jak se prodával je úplně jedno, já nikde ani nenaznačil že se prodával dobře!!! Prodával se blbě. Protože to bylo EV. A protože Golf měl spalovací motory, o které byl, je a bude zájem na rozdíl od EV 😎
@rohYpnol
MEB není až tak nesmyslné a drahé.
Problém je spíše v tom, že si VW myslel, že na této platformě bude moci postavit desítky prodejně úspěšných modelů pod různými značkami.
MEB není až tak nesmyslné a drahé.
Problém je spíše v tom, že si VW myslel, že na této platformě bude moci postavit desítky prodejně úspěšných modelů pod různými značkami.
@Tycoon
Elroq z pohledu zacílení modelu nedává smysl. Je to kočkopes, koncernová splácanina. Nicméně takto se zkrátka dělá těch "hodně modelů" 😉
Podle mě ale nastane efekt, který Škoda nechtěla a který ji nepomůže. Elroq nenajde nové zákazníky EV, ale vezme prodeje Enyaqu a ID.4/5...
Elroq z pohledu zacílení modelu nedává smysl. Je to kočkopes, koncernová splácanina. Nicméně takto se zkrátka dělá těch "hodně modelů" 😉
Podle mě ale nastane efekt, který Škoda nechtěla a který ji nepomůže. Elroq nenajde nové zákazníky EV, ale vezme prodeje Enyaqu a ID.4/5...
@rohYpnol
Ano, lze očekávat, že bude kanibalizovat prodeje stávajících modelů na stejné platformě a podobné velikosti. Špatné spaní budou mít hlavně ve Volkswagenu, protože už Enyaq jim dost lezl do zelí.
Ano, lze očekávat, že bude kanibalizovat prodeje stávajících modelů na stejné platformě a podobné velikosti. Špatné spaní budou mít hlavně ve Volkswagenu, protože už Enyaq jim dost lezl do zelí.
@Tycoon
Na jednu stranu - pokud nepotřebují nutně kufr, pak nedává smysl připlácet za Enyaq. Z druhé strany, pokud kufr chci/potřebují, nedává smysl si nepřiplatit za Enyaq.
Pořád je to ale stejná cílová skupina. Ten interiér a základ je prostě stejný.
Na jednu stranu - pokud nepotřebují nutně kufr, pak nedává smysl připlácet za Enyaq. Z druhé strany, pokud kufr chci/potřebují, nedává smysl si nepřiplatit za Enyaq.
Pořád je to ale stejná cílová skupina. Ten interiér a základ je prostě stejný.
@rohYpnol
A jak jsi přišel na blbost, že elroq nedojede z Brna do Prahy v zimě? Už jsi s ním jel? Dost pochybuju. Tyhle výkřiky mají lidi, který jsou chytrý jak radio Jerevan, ale reálně neví nic.
A jak jsi přišel na blbost, že elroq nedojede z Brna do Prahy v zimě? Už jsi s ním jel? Dost pochybuju. Tyhle výkřiky mají lidi, který jsou chytrý jak radio Jerevan, ale reálně neví nic.
@Mikesus
No, jak jsem na to přišel... Ten dotaz myslíš opravdu vážně?!?
Říká se tomu selský rozum a kupecké počty. 😅 Pojmy co ti nic evidentně neříkají.
Navíc opět neumíš ani číst. Já jsem nenapsal že nedojde. Já jsem napsal že bude husarský kousek aby dojel.
No, jak jsem na to přišel... Ten dotaz myslíš opravdu vážně?!?
Říká se tomu selský rozum a kupecké počty. 😅 Pojmy co ti nic evidentně neříkají.
Navíc opět neumíš ani číst. Já jsem nenapsal že nedojde. Já jsem napsal že bude husarský kousek aby dojel.
@rohYpnol
Jo selský rozum měli sedláci v roce 48. To známe ten selský rozum.
Tka koukám tedy, že pro tebe je husitských kousek vše, co je úplně normální tedy. To musí být krásný život, být vzdy překvapen ze samozřejmostí.
Jo selský rozum měli sedláci v roce 48. To známe ten selský rozum.
Tka koukám tedy, že pro tebe je husitských kousek vše, co je úplně normální tedy. To musí být krásný život, být vzdy překvapen ze samozřejmostí.
@praptak
Debata na téma jestli ujede 199 km nebo 201 km je zcela zbytečná. Podstata je v tom, že ujet trasu Brno-Praha bude pro Elroq 50 fakt problém. Což je pro kompaktní SUV v ceně od 0,8M fakt celkem "průšvih".
Debata na téma jestli ujede 199 km nebo 201 km je zcela zbytečná. Podstata je v tom, že ujet trasu Brno-Praha bude pro Elroq 50 fakt problém. Což je pro kompaktní SUV v ceně od 0,8M fakt celkem "průšvih".
Proč VW koupil podíl v Xpeng?
Konkurent Oktávky Xpeng MONA MO3 je za 15 300.
https😐/www.youtube.com/watch?…
Konkurent Oktávky Xpeng MONA MO3 je za 15 300.
https😐/www.youtube.com/watch?…
..... obstarávat potřeby zákazníků......
Zákazníci chtějí Fabia Combi. 😉
Zákazníci chtějí Fabia Combi. 😉
@Pepa_007 4.5 milionů Fabií z toho skoro 2 milióny kombi verzí. Hmmmm, malý zájem.
@Pepa_007
Možná pár jednotlivců, ale obecně nechtějí. Statistika ukazovala jasny trend a taktéž škodovka byla a je nenazrana a raději lidem zkouší vnutit kamiq.
https😐/www.skoda-storyboard.com/…l-success-story/
20 let a 1.5M, to máme 75tis ročně. Dost zanedbatelné číslo. Ve skodovce si spočítali, že když není ani konkurence, tak se vic napakujou na SUV nebo octavii.
Možná pár jednotlivců, ale obecně nechtějí. Statistika ukazovala jasny trend a taktéž škodovka byla a je nenazrana a raději lidem zkouší vnutit kamiq.
https😐/www.skoda-storyboard.com/…l-success-story/
20 let a 1.5M, to máme 75tis ročně. Dost zanedbatelné číslo. Ve skodovce si spočítali, že když není ani konkurence, tak se vic napakujou na SUV nebo octavii.
Marže si naženú cez spalováky!!!
Tímto krokem jen odsouvají a zvětšují svůj problém a otevírají prostor pro další rozšíření levnější konkurence z Číny. Krátkozraké.
@rohYpnol: "EV = diskomfort proti spalováku, o tom to je. " - z této vaší poznámky je patrné, že jste ještě v EV asi nikdy nejel protože je to přesně naopak. Dobíjet může část uživatelů přes noc doma aniž by je to jakkoliv zdržovalo (ano, pro ty, kteří tu možnost nemají ani v zaměstnání, je to určitá komplikace), ale pokud jde o jízdní komfort, který přichází na řadu po zbytek času, tak ten je u EV neporovnatelně lepší oproti ICE. O tom to (mimo jiné) je.
@rohYpnol: "EV = diskomfort proti spalováku, o tom to je. " - z této vaší poznámky je patrné, že jste ještě v EV asi nikdy nejel protože je to přesně naopak. Dobíjet může část uživatelů přes noc doma aniž by je to jakkoliv zdržovalo (ano, pro ty, kteří tu možnost nemají ani v zaměstnání, je to určitá komplikace), ale pokud jde o jízdní komfort, který přichází na řadu po zbytek času, tak ten je u EV neporovnatelně lepší oproti ICE. O tom to (mimo jiné) je.
Škoda
Tenhle týden ve Škodě auto mají nabyt událostmi.
Nejprve představí "novinku", elektrické auto za 799 tis. korun, které je konstrukčně nejméně 5 let staré, s kapacitou baterie 52 kWh a se kterým bude problém na jedno nabití přejet mezi Prahou a Brnem.
Dva dny na to oznámí, že modely Fabia, Scala a Kamiq ponechají ve výrobě do konce dekády, tedy dnes již modely, které jsou ve výrobě 6. sezónu ponechají ve výrobě dalších 6 sezón. Nové generace Scaly a Kamiqu, která by běžně měly po 6. nebo 7. sezóně nejdéle přijít, zřejmě nejsou již na programu škodovky (jinak by to určitě pan předseda představenstva zmínil).
A za vrchol tohohle týdne vnímám informaci, že pan předseda představenstva chce "vychovávat" zákazníky jaké mají získat návyky a co mají kupovat! K tomu jim velkoryse nabízí přechodná řešení, Pan předseda představenstva Zellmer by se v první řadě jako šéf velké automobilky měl starat o výrobu takových automobilů, jaké zákazníci chtějí kupovat a nerozumovat jako dobrý soudruh na schůzi v komunistickém podniku co mají lidé kupovat a jak se mají chovat. Tahle doba určování co je dobré pro lid již v socialistickém Československu byla. Bohužel to vypadá, že i technická stránka vozů Škoda bude znovu na úrovni obměny po 12 - 15 letech, tedy podobně jak to bylo v dobách socialismu. Pouze by mě zajímalo, jestli si tuto minulost Škody vůbec pan současný předseda představenstva Zellmer uvědomuje. Smýšlet tímto způsobem v České republice v roce 2024...
Tenhle týden ve Škodě auto mají nabyt událostmi.
Nejprve představí "novinku", elektrické auto za 799 tis. korun, které je konstrukčně nejméně 5 let staré, s kapacitou baterie 52 kWh a se kterým bude problém na jedno nabití přejet mezi Prahou a Brnem.
Dva dny na to oznámí, že modely Fabia, Scala a Kamiq ponechají ve výrobě do konce dekády, tedy dnes již modely, které jsou ve výrobě 6. sezónu ponechají ve výrobě dalších 6 sezón. Nové generace Scaly a Kamiqu, která by běžně měly po 6. nebo 7. sezóně nejdéle přijít, zřejmě nejsou již na programu škodovky (jinak by to určitě pan předseda představenstva zmínil).
A za vrchol tohohle týdne vnímám informaci, že pan předseda představenstva chce "vychovávat" zákazníky jaké mají získat návyky a co mají kupovat! K tomu jim velkoryse nabízí přechodná řešení, Pan předseda představenstva Zellmer by se v první řadě jako šéf velké automobilky měl starat o výrobu takových automobilů, jaké zákazníci chtějí kupovat a nerozumovat jako dobrý soudruh na schůzi v komunistickém podniku co mají lidé kupovat a jak se mají chovat. Tahle doba určování co je dobré pro lid již v socialistickém Československu byla. Bohužel to vypadá, že i technická stránka vozů Škoda bude znovu na úrovni obměny po 12 - 15 letech, tedy podobně jak to bylo v dobách socialismu. Pouze by mě zajímalo, jestli si tuto minulost Škody vůbec pan současný předseda představenstva Zellmer uvědomuje. Smýšlet tímto způsobem v České republice v roce 2024...
@Modrý blesk
Západní země bohužel nechápu co u nás je zřejmé každému kdo trochu myslí. Oni tu zkušenost s centrálním plánováním zažívají poprvé na rozdíl od nás. My už víme co čekat.
Paradoxně jsme byli opravdu napřed a tu západní Evropu jsme "předběhli" už v socialismu... Jen trochu jinak než jsme čekali.
Západní země bohužel nechápu co u nás je zřejmé každému kdo trochu myslí. Oni tu zkušenost s centrálním plánováním zažívají poprvé na rozdíl od nás. My už víme co čekat.
Paradoxně jsme byli opravdu napřed a tu západní Evropu jsme "předběhli" už v socialismu... Jen trochu jinak než jsme čekali.
Zasahování politické ideologie do ekonomiky je vždy škodlivé. Škodovka je toho zářným příkladem.
Za normálních okolností by vyvíjela další generaci Scaly, Kamiqu a Fabie. Avšak v důsledku politické ideologie koncern VW špatně alokoval kapitál (investice do Northvoltu, PowerCo, několika elektrických platforem atd), a stávajícím modelovým řadám se natahuje jejich životní cyklus místo toho, aby se vyvíjely generace nové.
Myslím si, že problém to bude u Octavie, která dostala nešťastnou koncepci interiéru bez klasických ovladačů (chybějící panel klimatizace, dotýkové ovládání stropních světel, špatně umístěné rolery multifunkčního volantu apod) , a pouze nová generace by mohla znamenat nápravu.
Za normálních okolností by vyvíjela další generaci Scaly, Kamiqu a Fabie. Avšak v důsledku politické ideologie koncern VW špatně alokoval kapitál (investice do Northvoltu, PowerCo, několika elektrických platforem atd), a stávajícím modelovým řadám se natahuje jejich životní cyklus místo toho, aby se vyvíjely generace nové.
Myslím si, že problém to bude u Octavie, která dostala nešťastnou koncepci interiéru bez klasických ovladačů (chybějící panel klimatizace, dotýkové ovládání stropních světel, špatně umístěné rolery multifunkčního volantu apod) , a pouze nová generace by mohla znamenat nápravu.
@Tycoon
Zrovna u Octavie "se hovořilo" o dalším FL... Podle mě přijdou druhé FL. U Scaly nevím, u Octavie bych si tipoval že ano.
Zrovna u Octavie "se hovořilo" o dalším FL... Podle mě přijdou druhé FL. U Scaly nevím, u Octavie bych si tipoval že ano.
@rohYpnol
Další FL přijít může, ale nic nezmění na chybějícím panelu klimy nebo blbě umístěným středovým výdechům. Tak velké zásahy do interiéru se při faceliftech nědělají. Ano, třeba volant by změnit šel.
Další FL přijít může, ale nic nezmění na chybějícím panelu klimy nebo blbě umístěným středovým výdechům. Tak velké zásahy do interiéru se při faceliftech nědělají. Ano, třeba volant by změnit šel.
@Tycoon
Panel Klimy by asi přijít mohl. Aspoň nějaká tlačítka ano... Myslím si, že tam dají smart dials.
Umístění výdechů asi zůstane.
Uvidíme, jestli skutečně bude další FL.
Panel Klimy by asi přijít mohl. Aspoň nějaká tlačítka ano... Myslím si, že tam dají smart dials.
Umístění výdechů asi zůstane.
Uvidíme, jestli skutečně bude další FL.
Zrovna tyto prvky se u aut často mění i v rámci jedné generace.
@praptak
Volant jde změnit snadno a dělá se to. Ale přidat panel klimy? To by museli překopat celý interiér včetně systému rozvodu ventilace (výdechy jsou umístěny tam, kde by za normálních okolností byl panel klimy) a to se při faceliftech nedělá. Změna stropního panelu by asi nebyl problém, ale to se při faceliftech běžně nedělá. Ale třeba se u Škodovky hecnou.
Volant jde změnit snadno a dělá se to. Ale přidat panel klimy? To by museli překopat celý interiér včetně systému rozvodu ventilace (výdechy jsou umístěny tam, kde by za normálních okolností byl panel klimy) a to se při faceliftech nedělá. Změna stropního panelu by asi nebyl problém, ale to se při faceliftech běžně nedělá. Ale třeba se u Škodovky hecnou.
Pod kazdym clankem o elektromobilech ty sam jmena ktera jedou stale tu samou pisnicku o spatne EU…
Verite v to, ze by nekdo rozumny travil cas tim psat pod neco co nema rad?
Moc smysl to nedava, co?
Leda ze by to byl 🧌
Verite v to, ze by nekdo rozumny travil cas tim psat pod neco co nema rad?
Moc smysl to nedava, co?
Leda ze by to byl 🧌
@Hendly
Kdyz clovek nemá co na práci, nadává na to, co se mu nelíbí. Normální člověk pracuje, aby si vydělal na to, co chce.
Kdyz clovek nemá co na práci, nadává na to, co se mu nelíbí. Normální člověk pracuje, aby si vydělal na to, co chce.
@Hendly
Tento článek je o Fabii a spol. A já mám Fabii rád. Sám jsem jednu měl a na její výborný spalovací motor stále vzpomínám (zbytek auta už byl horší). A třeba si Fabii někdy zase koupím.
Tento článek je o Fabii a spol. A já mám Fabii rád. Sám jsem jednu měl a na její výborný spalovací motor stále vzpomínám (zbytek auta už byl horší). A třeba si Fabii někdy zase koupím.
@Hendly
Přesně! Zase se jako správný komanč zmůžeš jen na to kádrovat druhé a říkat co smějí, nesmějí, co je správné ...
Budu psát k tomu, co mě zajímá. A zajímá mě jak zastavit euroekofašistickou Evropu.
Každý, kdo získá v diskusi relevantní informace, se počítá. A jelikož jsou v diskusi hujeři a lháři jako ty, tak je třeba uvádět i racionální a pravdivé názory.
Přesně! Zase se jako správný komanč zmůžeš jen na to kádrovat druhé a říkat co smějí, nesmějí, co je správné ...
Budu psát k tomu, co mě zajímá. A zajímá mě jak zastavit euroekofašistickou Evropu.
Každý, kdo získá v diskusi relevantní informace, se počítá. A jelikož jsou v diskusi hujeři a lháři jako ty, tak je třeba uvádět i racionální a pravdivé názory.
@rohYpnol
Opravdu te zajima psat pod kazdy clanek o EV hlouposti o EU atd?
A povazujes to za normalni?
Co zreba zacit tim, ze panuje vedecka shoda na tom, ze spalovani fosilních paliv je cesta do pekel?
Opravdu te zajima psat pod kazdy clanek o EV hlouposti o EU atd?
A povazujes to za normalni?
Co zreba zacit tim, ze panuje vedecka shoda na tom, ze spalovani fosilních paliv je cesta do pekel?
@Hendly
Myslíš že se nechám poučovat co smím a nesmím a je správné a není správné od hujera a komače jako jsi ty? 😁
Navíc zase další lež. Žádná všeobecná shoda na cestě do pekel není. Naopak je značná neshoda na EV 🤣
https😐/cnn.iprima.cz/…omobilkam-376714
https😐/fdrive.cz/…e-cast-vita-9339
Myslíš že se nechám poučovat co smím a nesmím a je správné a není správné od hujera a komače jako jsi ty? 😁
Navíc zase další lež. Žádná všeobecná shoda na cestě do pekel není. Naopak je značná neshoda na EV 🤣
https😐/cnn.iprima.cz/…omobilkam-376714
https😐/fdrive.cz/…e-cast-vita-9339
@Hendly někdo chlastá v hospodě pivko a někdo píše do diskuse. 😉
Určovat co kdo má raději dělat? Socialismus.
Určovat co kdo má raději dělat? Socialismus.
@Pepa_007
Nekdo neco urcuje?😀
Ne, jde jen o popis reality nejen zde.
Nekolik jmen jede neustale tu samou agendu pod kazdym clankem o EV.
Opravdu by to delal normalni clovek?
Vyhledavat neco co nemam rad a psat pod to?
Nekdo neco urcuje?😀
Ne, jde jen o popis reality nejen zde.
Nekolik jmen jede neustale tu samou agendu pod kazdym clankem o EV.
Opravdu by to delal normalni clovek?
Vyhledavat neco co nemam rad a psat pod to?
@Hendly A čemu se sakra divíš?!! Až nám EU (a návazně jí znásilněné automobilky) nebudou od rána do večera pořád cpát odporné zkratowozy (a normální spalovací auta všemožně sankcionovat), nebudeme nuceni to zde kritizovat. Nežádoucí politicko-ekonomický tlak nezodpovědných a nekompetentních politiků na občany vždy vyvolá protitlak!
50/23*100=217...
Tohle Škoda neuvidí ráda 😁
Tohle Škoda neuvidí ráda 😁
@rohYpnol
Proc 23?
Proc 23?
@Hendly
Hádej... 🤣🤣🤣🤣🤣 Proč asi... OMG!!!
Hádej... 🤣🤣🤣🤣🤣 Proč asi... OMG!!!
Tak všichni výrobci aut, musí zařadit zpátečku. Tedy přestat lít peníze do vývoje BEV ze 100%. Je jasné, že nějaké facelifty auto neudrží při životě do plánovaného zákazu v r. 2035. Tedy je potřeba významně vrátit tok peněz do dalšího vývoje aut s ICE. Jedině tak budou schopni sanovat investice a generovat zisk. Je ale také potřeba vylézt z jeskyně a zcela zásadně zkrátit vývojové procesy-tedy nové modele či zásadní modernizace musí být uvedeny na trh o mnoho dříve než nyní. To, že auto s ICE vč. FL je na trhu 7 a více let už nemůže být akceptováno, zvláště ve světle modernizace a uvádění nových BEV modelů...Nemám křištálovou kouli, ale osobně si myslím, že prodej s ICE auty tu bude (v různých formách hybridizace) ještě mnoho desítek let... Jak všichni tušíme plošný zákaz aut s ICE asi v další letech neobstojí, protože prostě politici potřebují svoji voličskou základnu...
Šéf Škody Auto: Se spalovacími motory se jen tak loučit nebudeme, nejde o slepou uličku
https😐/archiv.hn.cz/…-o-slepou-ulicku
Haha, doníčci, hendlíčci, jste jen hujeři a lháři...!!!
https😐/archiv.hn.cz/…-o-slepou-ulicku
Haha, doníčci, hendlíčci, jste jen hujeři a lháři...!!!
to bude zase elektropropadák Škody.. Myslím , že nějaké elektromodely ani nepřijdou. Není kupec , zájem nula.
Odklad elektrickej Octavie je si myslim zle rozhodnutie. Elektrickych kombikov je stale malo na trhu, no tie ktore su, zozali uspech. Priklad zo Svedska😒br />
"Celkovo bolo zaregistrovaných 541 nových áut z rodiny ID.7, pričom 443 registrácií pripadlo na kombi Tourer. Celkovo zaregistroval Volkswagen v priebehu mesiaca na švédskom trhu 2 594 nových osobných áut. Z nich bolo 48 percent plne elektrických." https😐/alltomelbil.se/elkombin-gor-succe-hos-volkswagen/
Cize najpredavanejsim VW modelom vo svedsku nie je benzinovy Passat, ale elektricky kombik iD7.
Skodovka si mohla podchytit trh flotilovych zakaznikov, statnu spravu, kde je v krajinach vyspelej Zapadnej Europy uz standard, ze nove sluzobne auto musi byt aspon plug-in hybrid ak nie elektromobil.
"Celkovo bolo zaregistrovaných 541 nových áut z rodiny ID.7, pričom 443 registrácií pripadlo na kombi Tourer. Celkovo zaregistroval Volkswagen v priebehu mesiaca na švédskom trhu 2 594 nových osobných áut. Z nich bolo 48 percent plne elektrických." https😐/alltomelbil.se/elkombin-gor-succe-hos-volkswagen/
Cize najpredavanejsim VW modelom vo svedsku nie je benzinovy Passat, ale elektricky kombik iD7.
Skodovka si mohla podchytit trh flotilovych zakaznikov, statnu spravu, kde je v krajinach vyspelej Zapadnej Europy uz standard, ze nove sluzobne auto musi byt aspon plug-in hybrid ak nie elektromobil.
Ale za 40k USD mít Zeekr 001 i u nás, tak bych přestal bejt EV odpůrce a šel do něj.
Jako mít obří shooting brake 580kW 4x4 na vzduchu se schopností jízdy v terénu se 100kWh baterkou (volitelný typ chemie LFP i NMC) 800V, uvnitř Nappa/Alcantara, luxusní soundsystem a domácí kino (při nabíjení) Yamaha, masážní sesle, "normální" budíky a ovládání narozdíl od Tesly, matrixy, střechu s tekutými krystaly, full electric dveře, volant, atd... Prostě všechno, co člověka napadne.
Snad se časem dostane FL i do EU a ne jen do Ruska a spol... A taky se snad časem dočkáme lepšího softwaru pro EU.
Principielně bych raději podpořil domácí produkci, ale když mi podobný auto Evropa nenabídne a nebo za 4x vyšší cenu, no tak potom asi rezignuju na patriotismus a dám prachy Číňanovi.
http😐/www.zeekrglobal.com/…hicles/model-001
Přece WLToys 😅
Co oni dokážou nabídnout pod 40.OOO USD je neskutečný.