Testy
motorol
10
Na první pohled to zní zajímavě, píše se vše v superlativech, ale kombinace staří/vybava/cena mi moc extra nepřijde. Za 800 tis si dovedu představit něco zajímavějšího než přestárlé auto nižší střední.
Přejít do diskuze
Opakuji to neustále - i30 je dnes nejlepší volbou v rámci nabídky.
Bohužel to úplně není tím, že by byla tak skvělá, ale naopak ostatní jsou tak špatní.
Samozřejmě, naštěstí tu je 2.0 TSI a 2.0 TDI u Golf/Leon/Octavia. Jenže ve spojení s cenou...
Jo, i30 skvělá volba.
A jak jsem OPĚT říkal, díky nesmyslné politice EU a ekfoašistickým praktikám EP šel výkon rapidně dolů...
Takže, opět se naplnilo přesně to, co jsem tu psal.
Bohužel to úplně není tím, že by byla tak skvělá, ale naopak ostatní jsou tak špatní.
Samozřejmě, naštěstí tu je 2.0 TSI a 2.0 TDI u Golf/Leon/Octavia. Jenže ve spojení s cenou...
Jo, i30 skvělá volba.
A jak jsem OPĚT říkal, díky nesmyslné politice EU a ekfoašistickým praktikám EP šel výkon rapidně dolů...
Takže, opět se naplnilo přesně to, co jsem tu psal.
5 hvězdiček. Relativně silný motor. Hezká spotřeba. Velký kufr. 224km/h top speed........
Zdá se ideální auto do rodiny. 😉 👍🏻 🍀
Zdá se ideální auto do rodiny. 😉 👍🏻 🍀
Promiňte ale za 800 tisíc mít starého kombika, co ztratil dynamiku (stovku dá sotva za 10 vteřin) , to mi teda přijde jako velký extrém. Pamatuji se, jak asi dva roky zpět byl Ceed SW 1.5TGDI 118kW za 600 tisíc. A tenhle lenoch za 800 ? 😁 Tak to opravdu ne. Další příklad toho, že kdejaké EV se státní dotací 200 tisíc bude nyní za stejné peníze ale dostanete výrazně lepší auto.
Proč v testu nezaznělo a ani není psáno narovinu, že už žádná další generace i30 nikdy nebude?! Proto taky třetí facelift. Už 2 roky je to i oficiální info Hyundai, přímý nástupce nebude, celá modelová řada i30 konec a nahradí jej elektrické SUV! Proč? Protože Brusel/EU ! Už příští rok se má ujasnit emisní norma EURO7 která v předběžném znění prakticky zakazuje spalovací motory Takže ne konec spalovacích motorů 2030,2035 ale už obrovské omezení 2027 ... Proto Hyundai i30 dožije akorát těch 10 let tj 2026/2027 co má homologace a konec, stejně jako KIA Ceed taky šmitec.
@skejpa Ne, u EV nedostanu výrazně lepší auto, protože ho nemám kde dobít u domu a u "levnějších" výbav nedojedu bez nabíjení ani Praha-Brno a zpět, což poslední dobou jezdím často.
Třeba nový Elroq má u nižších modelů baterii 52 kWh a dojede v ideálních podmínkách maximálně 370 km. Dojezd v zimě po dálnici s tempomatem na 130 km/h bude tak 250 Km? A to už se blížím vzdálenosti 221 km, kterou ujedu z místa bydliště do konkrétního místa v Praze. Takže nějaká větší zácpa a zůstanu viset cestou.
Třeba nový Elroq má u nižších modelů baterii 52 kWh a dojede v ideálních podmínkách maximálně 370 km. Dojezd v zimě po dálnici s tempomatem na 130 km/h bude tak 250 Km? A to už se blížím vzdálenosti 221 km, kterou ujedu z místa bydliště do konkrétního místa v Praze. Takže nějaká větší zácpa a zůstanu viset cestou.
A pritom uplne normalne auto.... lenze ked ostatni robia uz len same nezmysly ... tak razom aj z i30 je rodinny ideal a paradna kara
Som zvedavy na buduci rok ked skonci focus ( co opat len zahra korejcom do karat a pozenie ich pocty zase nahor ) ze co potom tu ford chce u nas predavat
Som zvedavy na buduci rok ked skonci focus ( co opat len zahra korejcom do karat a pozenie ich pocty zase nahor ) ze co potom tu ford chce u nas predavat
@ericn
Souhlas, ale Hyundai v tom je nevinně a dělá co může... Mimo EU žádný problém nebude.
Koneckonců v Koreji jsou běžně k dispozici 2.0 crdi nebo 2.2 crdi... (Tucson, Staria...)
Souhlas, ale Hyundai v tom je nevinně a dělá co může... Mimo EU žádný problém nebude.
Koneckonců v Koreji jsou běžně k dispozici 2.0 crdi nebo 2.2 crdi... (Tucson, Staria...)
32 000 € ? Akože v poho auto ale tá cena je brutálna na relatívne starý model viac krát po FL a už s priduseným T-GDi.
@rohYpnol Chyba je u tohoto auta je motor, je okleštěný o výkon, těch 20k prostě chybět bude. Já mám i30 Fastback ještě s 1,4TGDI 103kw, tedy stejným výkonem, ale ta má maximálku na 208 kmh a zrychlení skoro o vteřinu lepší 😄
Cituji z testu😒br />
je radost s ním jezdit dynamicky, svižné jízdě pomáhá dobře vyladěný podvozek, hodně najezdil po dálnicích, dynamicky, s agresivnějším mapováním plynového pedálu.
Je mi z toho nejak bidne: same sportovni, dynamicke a agresivni.
Je mi z toho nejak bidne: same sportovni, dynamicke a agresivni.
@skejpa pravda. Protože matlaji v textu starou verzi motoru a novou. Ve finální tabulce je to pak vidět. 103kw na 1.5 je žalostně malo.
Som z toho volajaky zmateny! 5 hviezdiciek? Tak to cakam auto prakticky bez chyby. A potom citam test: sotva priemerne svetla, neprijemne modre podstvietenie tlacidiel, motor ktoremu uslo dvadsat koni naspat do Soulu, prevodka s ktorou budem na parkovisku poskakovat ako ziak autoskoly, spotreba ktora by pristala o sto koni silnejsiemu motoru, a necitlivy brzdovy pedal. Podla toho textu styri hviezdy s prizmurenim oka...
Všechno správně? Cena špatně. Ošizený motor líný jak lemra a ten zbytečný mHEV. Já budu nadále investovat do své 16leté šunky. V r.2020 toto stejné auto o 250k levnější. Nechte si to. Bye.
@jenyk103 Jenže tam ceny začínají na cca 852.000 za nejnižší výbavu. Oproti tomu jde u Hyundai i30 o v podstatě nejvyšší verzi za 791.000.
@ericn
No protože změnili cyklus, což má nepochybně jiné dopady. Protože nic není zadarmo...
A samozřejmě to taky zaplatíš... Kdyby stal Hyundai stejně jak VAG, tak budu psát co ty. Jenže Hyundai na tom je podstatně líp. Takže hold musíš něco omluvit.
No protože změnili cyklus, což má nepochybně jiné dopady. Protože nic není zadarmo...
A samozřejmě to taky zaplatíš... Kdyby stal Hyundai stejně jak VAG, tak budu psát co ty. Jenže Hyundai na tom je podstatně líp. Takže hold musíš něco omluvit.
Auto.cz se zbláznili! Nejdříve zmizezely technické údaje u mnoha starších testů. Kvalita stránek naprosto nepřehledná. Všechno šlo poslední ca 1 rok dolů. A dnes koukám, už se ani snadno nedá vyhledat starší test auta podle výrobce a typu.
Za toto chcete předplatné 89Kč-měs?!
Mimochodem 89Kč měs je hodně, 70 je tak akceptovatelné maximum při původní kvalitě co tu bývala.
To fakt vadí jenom mně?!
Za toto chcete předplatné 89Kč-měs?!
Mimochodem 89Kč měs je hodně, 70 je tak akceptovatelné maximum při původní kvalitě co tu bývala.
To fakt vadí jenom mně?!
@_Teddy_
Ono je asi o tom, že jiná auta budou člověka otravovat a štvát mnohem více. To je jako s žigulíkem. V tehdejší nabídce to bylo vedle Trabantů a Škodovek 100L to nejlepší.
Ono je asi o tom, že jiná auta budou člověka otravovat a štvát mnohem více. To je jako s žigulíkem. V tehdejší nabídce to bylo vedle Trabantů a Škodovek 100L to nejlepší.
To nejde uplně srovnat, protože Corolla 2.0 začíná na 853 za uplný základ, srovnatelná výbava jsi kolem 1M, teď maj akční ceník 100 tisíc dolu, ale i tak s trochou výbavy a barvou jsi na 900. Ano, skladovku za 800 +/- seženeš už ve výbavě a metle, já ji koupil, ale ta i30 přeci taky jako skladovka nebude stát tolik, co ceník 😊 @jenyk103
Co ? Já reálně za 800 bral konkurenci C kombík s 144kw HEV, teď do rodiny objednáno SUV C 132kw HEV, to tedy nakonec 820 s příplatky, za mne určitě lepší nabídky, nicméně ta i30 nebude stát 800 až ji pujdeš poptat, ale pujde to značně dolu. Výše zmíněná auta mají ceník taky 1-1,1M v těchto konfigurací.... @motorol
@Ginger Kyriakos Průměrná inflace 2020-2023 9,7% tzn. je to to samý, jako kdyby v r. 2020 stálo asi 600k.
Vím, je to jen malá útěcha 😀
Vím, je to jen malá útěcha 😀
Téměř 800 tyček za Hyundai se 103 kW... 480 tycek za holatko se 71 kW... Svět se zblaznil.
@Flai
Co to je zase za kecy ohledně euro7? Žádné předběžné, ale definitivní už je. A navíc oproti euro6 přináší jen měření opotřebení brzd a pneumatik, takže s motory to nemá vůbec nic společného. To zůstává na stejné úrovni jako euro6.
Co to je zase za kecy ohledně euro7? Žádné předběžné, ale definitivní už je. A navíc oproti euro6 přináší jen měření opotřebení brzd a pneumatik, takže s motory to nemá vůbec nic společného. To zůstává na stejné úrovni jako euro6.
@skejpa Spíš by bylo smutné, kdyby auto o 200k dražší a nezatížené pokutami nebylo aspoň srovnatelné.
@rohYpnol no nevim, prostě ořízl díky emisím výkonovou špičku. Divný je, že koncern má i na nové normě u 1.5TSI pořád stejné parametry 😋
@Flai Dokud to budou kupovat lidi, tak to budou vyrábět. Mají nastavenou filosofii, že už dál do toho nebudou investovat a tím dokáží udržet nízké výrobní náklady. A vzhledem k tomu, že už prakticky nemají konkurenci, tak ten model můžou udržet velmi dlouho.
@Frfla Rok 2020 už je nenávratně pryč. Tehda se v hospodě mohl najíst za 100ku, teď to pod 150 nejde.
Předchozí 1.4ka měla taky 103 kW a lidi si jí chválí. Pro běžné ježdění výkon v maximálních otáčkách je naprosto nepodstatný. Důležitější je pružnost zespoda a odezva na plyn. A tady je právě výhoda MHEV, která vylepší mizernou odezvu u moderních turbomotorů.
Hyundai nemusí člověk milovat, ale je to volba z rozumu. Protože cokoliv lepšího je o hooooodně dražší.
Předchozí 1.4ka měla taky 103 kW a lidi si jí chválí. Pro běžné ježdění výkon v maximálních otáčkách je naprosto nepodstatný. Důležitější je pružnost zespoda a odezva na plyn. A tady je právě výhoda MHEV, která vylepší mizernou odezvu u moderních turbomotorů.
Hyundai nemusí člověk milovat, ale je to volba z rozumu. Protože cokoliv lepšího je o hooooodně dražší.
Povedzme si to takto: S lehkou nohou a při jízdě v režimu Eco se lze na okreskách bez hustého provozu dostat i k šesti litrům.
Tento motor je žíznivý, určite žíznivejší ako konkurencia. Písať o tom, že sa "dá dostať" k 6 litrom na okreskách? K 6,5-7 litrom sa sa tam musí dostať dvojlitrové turbo s 250 koňmi.
Tento motor je žíznivý, určite žíznivejší ako konkurencia. Písať o tom, že sa "dá dostať" k 6 litrom na okreskách? K 6,5-7 litrom sa sa tam musí dostať dvojlitrové turbo s 250 koňmi.
@Flai brod je ešte ďaleko ale Hyundai sa už pokakal od strachu? To je škoda, lebo takto si tu Vag bude robit čo chce.