Ekologicka studie... ma 5 metru a pro jizdu po meste 160 kW.
To je proste beznadejne.
Mikesus
8
@Ja Prvni 123
Ano souhlasím, že to je zbytečné moc, do města. Ale pořád to je třeba emisne porad lepší než 4m B segment se spalovacím motorem.
Ja Prvni 123
1
@Mikesus Asi ano.
Ale kdyz delam ekologicke vozidlo, tak delam EKOLOGICKE vozidlo.
Mikesus
7
@Ja Prvni 123
Tak se snaží snížit emise. Vždy je lepší snížit o něco, i když by to šlo o více. Ano souhlasím, že je lepší jít rovnou tou efektivnější cestou, ale každé zlepšení je dobře.
Futurista
5
@Ja Prvni 123 A teď si představ, že z tohoto konceptu pak třeba vyjdou menší auta, to budou třeba ještě lepší čísla...
Nechápu, jak někoho může pobuřovat studie nebo koncept...
Ja Prvni 123
1
@Futurista Koncept ukazuje smer dalsi cesty.
Tak proto.
Nechci baterkarny.
Chapu nutnost setrit zdroje i prirodu.
Proto nemam extra problem se snizenim rychlosti... a budoucnost by mela byt mala auta, s malym vykonem.
Udela takovouhle nepraktickou bestii a deklarovat jako pohon do mesta 160 kW je proste mimo misu.
Prave u konceptu.
Ktery ma ukazovat smer.
Othello
1
@Ja Prvni 123
160 kW bude zřejmě jako u každého elektromobilu krátkodobý špičkový údaj. Trvalý výkon bude mnohem nižší. Nicméně u vodíkových aut je největším problémem ten vodík.
gil54
2
...produkci emisí CO2¨...„od kolébky až po hrob“ až o 90 % nižší...
...ti ale museli vychlastat toho pastisu....
traveldrive
2
Nádherný dizajn. Podobný Megane by asi bol srdcovka. Neskutočne vydarené.
Minimalne tady v Evrope.
Ekologicka studie... ma 5 metru a pro jizdu po meste 160 kW.
To je proste beznadejne.
Ano souhlasím, že to je zbytečné moc, do města. Ale pořád to je třeba emisne porad lepší než 4m B segment se spalovacím motorem.
Ale kdyz delam ekologicke vozidlo, tak delam EKOLOGICKE vozidlo.
Tak se snaží snížit emise. Vždy je lepší snížit o něco, i když by to šlo o více. Ano souhlasím, že je lepší jít rovnou tou efektivnější cestou, ale každé zlepšení je dobře.
Nechápu, jak někoho může pobuřovat studie nebo koncept...
Tak proto.
Nechci baterkarny.
Chapu nutnost setrit zdroje i prirodu.
Proto nemam extra problem se snizenim rychlosti... a budoucnost by mela byt mala auta, s malym vykonem.
Udela takovouhle nepraktickou bestii a deklarovat jako pohon do mesta 160 kW je proste mimo misu.
Prave u konceptu.
Ktery ma ukazovat smer.
160 kW bude zřejmě jako u každého elektromobilu krátkodobý špičkový údaj. Trvalý výkon bude mnohem nižší. Nicméně u vodíkových aut je největším problémem ten vodík.