Novinky
Uh, tolik vylepšní a pak člověk dojde k motoru a e-boxer je ještě slabší? Já to nechápu. Proč tam nedají větší baterii, silnější elektromotor a neudělají z toho normální full hybrid?
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@hiphop Protože ho zákazníci chtějí.
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@twistedTSD
Jj, to vidíme na prodejích, jak ho chtějí. Už jsi se svým okolí vykoupil celé zásoby Forestera? Kdyby tam dali normální hybrid od Toyoty, nebo phev, mělo by to nasobne prodeje.
Jj, to vidíme na prodejích, jak ho chtějí. Už jsi se svým okolí vykoupil celé zásoby Forestera? Kdyby tam dali normální hybrid od Toyoty, nebo phev, mělo by to nasobne prodeje.
@Mikesus Úplně se vám povedlo překroutit pointu mého původního postu, ale to už je tady celkem normální.
Tak to je od Subaru master trolling. Prescrolloval som článok k motoru a tesil som sa, čo sa tam stalo - či je elektro, plug-in, alebo aspoň funkčný hybrid. Ale ono nic oni autu ktorého najväčší handicap bol malý výkon ešte 10kw ubrali....
Ví někdo proč z duvodu emisí Peugeot nenabízí 2,0 HDI, ale Subaru dodává klidně dvoulitr s tabulkovou spotřebou větší než šestiválec s turbem?
@KANKUNEN Možná proto, že prodeje Subaru se v EU limitně blíží nule a pokuty je tudíž příliš netíží, resp. pokuty z toho minima co prodají zaplatí hravě ze zisků jinde. Stellnatis naproti tomu prodá v EU třeba 2 mio. aut a tam už se pokuty počítají ve stovkách mio. eur.
@Ham. Ovšem, většina prodaných aut od Stellantisu budou zřejmě dodávky, které jsou tak nějak použitelné s výborným motorem.
Nerozumím tomu stále, kdo má malý obrat, tak mu zbyde na pokutu, ale kdo má velký, tak na pokutu nemá?
motor opět nepřítomen...
Pri vsetkej ucte - co je na tom aute tak terenne ? Maly najazdovy uhol vpredu (odhadom 20 stupnov), maly najazdovy uhol vzadu, standardna svetla vyska 22 cm. Moja Vitara ma skvely pohon 4x4, sice urcite nie tak dobry, ako Forester, napriek tomu ju najviac ju limituje prave maly najazdovy uhol vpredu. Staci trochu vacsia rychlost na zvlnenej ceste a hned skrtnem prednym podnaraznikom. Dokonca ani svetla vyska nie je problem, aj ked je niekde medzi 160-170 mm.
Super pohon 4x4 nie je vsetko.
Super pohon 4x4 nie je vsetko.
Člověk koukne na obrázek a říká si hm, dobrý. Rozklikne článek, začne hledat motorizace doufajíc, že tam třeba bude nějaká ST verze bez CVT nebo alespoň nějaká modernizovaná verze, co trochu pojede a zjistí, že v nabídce je jen jeden motor a ještě slabší, než předchozí. Tak já nevím. Třeba to takhle stávající zákazníci Subaru chtějí ale pro lidi jako já to auto pohledem do tabulky motorizací skončilo. A když tak procházím diskuzi, nejsem sám. Přitom si myslím, že lidi nejsou tak náročný. Mohli dát k dispozici klidně BEV verzi nebo nějakej normální dvoulitrovej diesel. Nebo PHEV se slušným výkonem. Něco, se zrychlením do 9s na stovku, co nesežere i trávu okolo silnice a alespoň trochu to pojede.
No, tvl... Ze srandy jsem si říkal, že u nové generace určitě bude snížený výkon a zvýšená spotřeba. Moc jsem se nesek.
Design pěkný. Bohužel ten 2.0 motor s automatem byl děsný již v minulém modelu. Vůbec to nejelo..teď je ještě slabší? Katastrofa!!
Jinak, nový Forester vypadá fakt dobře. Proti předchozí generaci si vizuálně moc polepšil.
Krom toho, auto.cz je jediný web (z těch, které čtu, ne na celém českém internetu), kde tohle praktikují.