Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST MG4 XPower – Ostrý hatchback jen na oko

21 komentářů

PowerHouse
Ty EU ceny jsou vyšší, než ty asijské a jihoamerické.
K Číně, do které investuje i VW.
😜eng začal prodávat elektromobil s dojezdem 515 km za 378 tisíc korun

https😐/zpravy.kurzy.cz/…km-za-378-tisic/

Co je problém EU?
Že nejde o Čínu, že o něco vyšší ceny BEV jsou v Indii i v Brazilii.
Takže i tam dopadnou EU automobilky jako v Číně.
Dalibor Vidiečan
Toto auto, len v jeho bežnejšej (rozumej nešportovej verzii) úplne prepadlo v dlhodobom teste v zimnom období švédskeho Vibilagare.se kvôli nebezpečným a nepredvídateľnými
jazdnými vlastnosťami na snehu. Zadokolka s neodladeným esp a ďalšími asistentmi mohla ľahko skončiť v šmyku alebo priekope.
Meky
@Dalibor Vidiečan

Daj link.

Ja na mg4 som opakovane čítal, že asistenti fungujú nesprávne, že klima sa nedá nastaviť..

A osobne som si vyskúšal, že cúvanie senzory absolútne sú nespoľahlivé.

Takže nechápem tie nadšene recenzie.
LiborP
@Meky Tak asi ty recenze platí Číňani.
Známý co koupil china MG má taky nějaké problémy s palubní elektronikou. Jsou to šroty.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Tu by stacilo o 15cm natiahnut zadny previs... supnut tam 1,5 turbo benzin z HSka a mame paradny kombik.... ale to len ja furt vymyslam no ... touto logikou to v praxi zda sa nefunguje skoda... aj ked povedzne 5 dverak jimny sa nakoniec stal skutocnostou ( hoc nas uz jimny obchadza ) ... a nebol to ziadny vykrik do prazdna...
Marybel
Tomuhle dát 4 hvězdy je opravdu fascinující. Ta věc je vyloženě nebezpečná tragickými jízdními vlastnostmi a schopností rozhrabat nàhodná kola. 400 koní v totálním kýblu…
Honza Bendík
Desetina baru udělá z nedotáčivého auta neutrální.
Takhle jsem se dlouho nepobavil.
Autor se minul povoláním a měl by jít dělat testovacího jezdce k nějaké věhlasné automobilce. Tam by jeho jemnocit jistě ocenili.
Avatar - lamal
lamal
@Honza Bendík
Rozdiel medzi prednou a zadnou napravou po uprave bolo 0,2 a nie 0,1.
Nevidim na tom nic nepochopitelne, je to bezna praca s tlakmi, pneu na tak tazkom aute citelne reaguje, nevidim dovod tomu neverit.
Automobilka v serii taketo riesenia neponuka, pretoze to nie je v sulade s opotrebovanim pneu, emisiami pripadne s este niecim inym. Ine resp lepsie pneu by si ziadali odlisny pristup k tlakom.
_Teddy_
"...Ostatně, s konvenčním autem taky nádrž nevypotřebujete do poslední kapky..."

Ano, je pravda ze ani u auta s benzinovym motorom nevyjazdim nadrz "do sucha". Ja napriklad premyslam nad tankovanim ked mi v nadrzi zostava tak na 200km (~15 litrov, to je este velkorysa rezerva). Lenze ked uz tankujem, tak doplna (60 litrova nadrz), nie do 80%. Takze realne na tankovanie potom spravim tak 600-650km (na ~45 litrov benzinu).

No a to je ten problem: ked budem tento elektromobil nabijat z 10 na 80%, spravi sotva 200km. A to je teda malo...
ericn
@_Teddy_ souhlas 👍
Avatar - Ozzman
Ozzman
Máš úzkost z dojezdu, to je zpátečnické myšlení 😁 Ale já to taky tak dělám.... letos z dovolené jsem se ale rozšoupl a čekal jsem na hranice na českou benzínku a zbejvalo 30l, nicméně moje auto má udajně 10l rezervu.. 😁 i tak to bylo nepříjemné @_Teddy_
Avatar - lamal
lamal
@Ozzman Toyota ma rezervy aj pre vodicov, co sa neboja 😁 Ked mi svieti dojazd 0 este v pohode das 50km, vidis to aj na rucicke, ze nie je opreta uplne dolu na suchu.
Prej sa da 80-100km po rozsvieteni rezervy... nebude to 150km/h po dialnici, nejake plizenie 80-90 kmh.
PepeST
Uff, to je ale skutočne hnusné auto (ja viem je to subjektívny názor)
Avatar - lamal
lamal
Od MG ocakavam dizajn UK, tato kopírka zadnej partie Toyoty sa moc nepredviedla... este k tomu je to cele hmyzie a podivné, láca.
LiborP
@lamal dizajn UK? Od čínského auta? S MG to má společný jen ten znak. Není to už MG
Je to Made in China. Koupite, vyperete a budou vašim dětem akorát.
Avatar - lamal
lamal
@LiborP aky vyznam ma znak MG ked to neodkazuje na znacku ? Mozno to vnimame inak.
gusto hollein
Uff, zvlastni test. Ale je pekne, ze kazdy si najde na aute jine vyhody a nevyhody. Ja mam kazdopadne s MG4 najeto za posledni cca 1 rok pres 15tis km. A mam spousty jinych poznani. Na aute se da samozrejme vypnout uplne ESP a chodit bokem, jak je libo. Oslnujicich blinkru jsem si nevsiml a ano, jiste to neni ostre auto na okruy, protoze je relativne komfortni a sedacky sportovni nejsou. Ale opravdu staci vymenit znacku pneu a myslim, ze se da s autem vyblbnout na okreskach veeeelmiu solidne, protoze za mne auto drzi jako pribite a i kdyz je to elektro, tak ma realitvne hmotnost podobnou, jako spalovak a i jizdni vlastnosti nejsou podobne elektomobilu, ale prave tomu spalovaku.
Avatar - Karel Omacka
Karel Omacka
Příspěvek podléhá schvalování.
LiborP
To tady teď vážně budou jezdit ty komunistický šroty? Pro toto jsem klíčema nezvonil!
PJ164
@LiborP Liborku, učit se, učit se, učit se! Svět je zcela jiný než se u nás tlačí do hlav.Nejde o šrot ale o jedno z nejlépe použitelných EV u nás.
PJ164
Předně oceňuji, že recenze obsahuje údaj o hmotnosti, což je u jiných EV snad tajný parametr, přitom zásadně ovlivňující jízdní vlastnosti i životnost podvozku. Za mne stačí pevnější přední sedačky a lepší pneu, tak jak ostatně kdosi v diskusi uvádí. Rychlost odezvy je otázkou, zda tu elektroniku používat a nakolik. Rozhodně Čína rychlé odezvy v IT umí a výtečně. Podle mne jde i u dvoukolky o jeden z nejpoužitelnějších EV na trhu, a to díky nízké hmotnosti a širokému využití, pochopitelně nejlépe do města a okolí.