Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST MG4 XPower – Ostrý hatchback jen na oko

21 komentářů

Dalibor Vidiečan
Toto auto, len v jeho bežnejšej (rozumej nešportovej verzii) úplne prepadlo v dlhodobom teste v zimnom období švédskeho Vibilagare.se kvôli nebezpečným a nepredvídateľnými
jazdnými vlastnosťami na snehu. Zadokolka s neodladeným esp a ďalšími asistentmi mohla ľahko skončiť v šmyku alebo priekope.
_Teddy_
"...Ostatně, s konvenčním autem taky nádrž nevypotřebujete do poslední kapky..."

Ano, je pravda ze ani u auta s benzinovym motorom nevyjazdim nadrz "do sucha". Ja napriklad premyslam nad tankovanim ked mi v nadrzi zostava tak na 200km (~15 litrov, to je este velkorysa rezerva). Lenze ked uz tankujem, tak doplna (60 litrova nadrz), nie do 80%. Takze realne na tankovanie potom spravim tak 600-650km (na ~45 litrov benzinu).

No a to je ten problem: ked budem tento elektromobil nabijat z 10 na 80%, spravi sotva 200km. A to je teda malo...
PowerHouse
Ty EU ceny jsou vyšší, než ty asijské a jihoamerické.
K Číně, do které investuje i VW.
😜eng začal prodávat elektromobil s dojezdem 515 km za 378 tisíc korun

https😐/zpravy.kurzy.cz/…km-za-378-tisic/

Co je problém EU?
Že nejde o Čínu, že o něco vyšší ceny BEV jsou v Indii i v Brazilii.
Takže i tam dopadnou EU automobilky jako v Číně.
Marybel
Tomuhle dát 4 hvězdy je opravdu fascinující. Ta věc je vyloženě nebezpečná tragickými jízdními vlastnostmi a schopností rozhrabat nàhodná kola. 400 koní v totálním kýblu…
ericn
@_Teddy_ souhlas 👍
PepeST
Uff, to je ale skutočne hnusné auto (ja viem je to subjektívny názor)
Honza Bendík
Desetina baru udělá z nedotáčivého auta neutrální.
Takhle jsem se dlouho nepobavil.
Autor se minul povoláním a měl by jít dělat testovacího jezdce k nějaké věhlasné automobilce. Tam by jeho jemnocit jistě ocenili.
PJ164
@LiborP Liborku, učit se, učit se, učit se! Svět je zcela jiný než se u nás tlačí do hlav.Nejde o šrot ale o jedno z nejlépe použitelných EV u nás.
PJ164
Předně oceňuji, že recenze obsahuje údaj o hmotnosti, což je u jiných EV snad tajný parametr, přitom zásadně ovlivňující jízdní vlastnosti i životnost podvozku. Za mne stačí pevnější přední sedačky a lepší pneu, tak jak ostatně kdosi v diskusi uvádí. Rychlost odezvy je otázkou, zda tu elektroniku používat a nakolik. Rozhodně Čína rychlé odezvy v IT umí a výtečně. Podle mne jde i u dvoukolky o jeden z nejpoužitelnějších EV na trhu, a to díky nízké hmotnosti a širokému využití, pochopitelně nejlépe do města a okolí.
Avatar - lamal
lamal
@LiborP aky vyznam ma znak MG ked to neodkazuje na znacku ? Mozno to vnimame inak.
LiborP
@Meky Tak asi ty recenze platí Číňani.
Známý co koupil china MG má taky nějaké problémy s palubní elektronikou. Jsou to šroty.
LiborP
@lamal dizajn UK? Od čínského auta? S MG to má společný jen ten znak. Není to už MG
Je to Made in China. Koupite, vyperete a budou vašim dětem akorát.
LiborP
To tady teď vážně budou jezdit ty komunistický šroty? Pro toto jsem klíčema nezvonil!
Avatar - Karel Omacka
Karel Omacka
Příspěvek podléhá schvalování.
Meky
@Dalibor Vidiečan

Daj link.

Ja na mg4 som opakovane čítal, že asistenti fungujú nesprávne, že klima sa nedá nastaviť..

A osobne som si vyskúšal, že cúvanie senzory absolútne sú nespoľahlivé.

Takže nechápem tie nadšene recenzie.
gusto hollein
Uff, zvlastni test. Ale je pekne, ze kazdy si najde na aute jine vyhody a nevyhody. Ja mam kazdopadne s MG4 najeto za posledni cca 1 rok pres 15tis km. A mam spousty jinych poznani. Na aute se da samozrejme vypnout uplne ESP a chodit bokem, jak je libo. Oslnujicich blinkru jsem si nevsiml a ano, jiste to neni ostre auto na okruy, protoze je relativne komfortni a sedacky sportovni nejsou. Ale opravdu staci vymenit znacku pneu a myslim, ze se da s autem vyblbnout na okreskach veeeelmiu solidne, protoze za mne auto drzi jako pribite a i kdyz je to elektro, tak ma realitvne hmotnost podobnou, jako spalovak a i jizdni vlastnosti nejsou podobne elektomobilu, ale prave tomu spalovaku.
Avatar - lamal
lamal
Od MG ocakavam dizajn UK, tato kopírka zadnej partie Toyoty sa moc nepredviedla... este k tomu je to cele hmyzie a podivné, láca.
Avatar - lamal
lamal
@Ozzman Toyota ma rezervy aj pre vodicov, co sa neboja 😁 Ked mi svieti dojazd 0 este v pohode das 50km, vidis to aj na rucicke, ze nie je opreta uplne dolu na suchu.
Prej sa da 80-100km po rozsvieteni rezervy... nebude to 150km/h po dialnici, nejake plizenie 80-90 kmh.
Avatar - lamal
lamal
@Honza Bendík
Rozdiel medzi prednou a zadnou napravou po uprave bolo 0,2 a nie 0,1.
Nevidim na tom nic nepochopitelne, je to bezna praca s tlakmi, pneu na tak tazkom aute citelne reaguje, nevidim dovod tomu neverit.
Automobilka v serii taketo riesenia neponuka, pretoze to nie je v sulade s opotrebovanim pneu, emisiami pripadne s este niecim inym. Ine resp lepsie pneu by si ziadali odlisny pristup k tlakom.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Máš úzkost z dojezdu, to je zpátečnické myšlení 😁 Ale já to taky tak dělám.... letos z dovolené jsem se ale rozšoupl a čekal jsem na hranice na českou benzínku a zbejvalo 30l, nicméně moje auto má udajně 10l rezervu.. 😁 i tak to bylo nepříjemné @_Teddy_
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Tu by stacilo o 15cm natiahnut zadny previs... supnut tam 1,5 turbo benzin z HSka a mame paradny kombik.... ale to len ja furt vymyslam no ... touto logikou to v praxi zda sa nefunguje skoda... aj ked povedzne 5 dverak jimny sa nakoniec stal skutocnostou ( hoc nas uz jimny obchadza ) ... a nebol to ziadny vykrik do prazdna...