Videa
Ojetý Peugeot je vhodný jen pro technicky nadaného nadšence, kutila. Kterého baví neustále opravovat zoxidované elektrické kontakty včetně těch u řídící jednotky, upálené uhlíky všech pomocných elektromotorů včetně startéru, řešit nefunkční systém řízení emisí atd. Hodně štěstí, protože nechat si toto dělat v servisu znamená náklady srovnatelné s novou Teslou.
Jsem nadšen, až do teď jsem naprosto netušil kolik informací se dá vměstnat do 4 minut a 52 sekund. Klobouk dolů, k dokonalosti tomu chybí maličkost, dát to na jeden záběr.
8 let staré naftové auto a nájezd 77 tis. km??!! Dovolte mi, abych se zasmál..
Já mám momentálně 203 tis. a na nápravé vše původní....
Já mám momentálně 203 tis. a na nápravé vše původní....
Pug 508 SW sme mali vo firme, HDI 160k s M6. Jazdne vlastnosti slabé (gumovy a padal na predok, potapal sa), komfort slabý (drncal a stale nejake nerovnosti prenasal do interieru), v podstate nic to auto nerobilo dobre. Motor HDI 160k postradal zaujimavy zatah odspodu a tiez posobil gumovo. Jazdou nepresvedcivy. Nedivim sa nizkym predajom, bol som z neho sklamany.
Boli tam nejaké problémy ale to skôr pripisujem človeku čo to mal na čas v rukách pretože jemu sa sype každé auto.