Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
Ja Prvni 123
Cinskej xindl... drze vesici na prodejny ceduli "od roku 1921".
Znasilneni nezletile... s Morris Garage to nema spoleneho ale lautr vubec nic.
Znasilneni nezletile... s Morris Garage to nema spoleneho ale lautr vubec nic.
@Ja Prvni 123
"Společnost MG vlastní po finančních problémech, které vyvrcholily bankrotem v roce 2005, čínská společnost Nanjing Automobile Group, kterou záhy převzal jeho větší konkurent Shanghai Automobile Industry Corporation (SAIC)."
Puvodni MG proste zbankrotovalo...
"Společnost MG vlastní po finančních problémech, které vyvrcholily bankrotem v roce 2005, čínská společnost Nanjing Automobile Group, kterou záhy převzal jeho větší konkurent Shanghai Automobile Industry Corporation (SAIC)."
Puvodni MG proste zbankrotovalo...
@Ja Prvni 123 Prostě si je čínskej ksindl koupil i s jejich historií, takže ta cedule je správně.
W.O. PRSCLEY
To s těmi rozumnými cenami ha ha ha mne vždycky dojme. :-):-):-)
@W.O. PRSCLEY
Tady mas porovnani s Golfem GTI.
https://www.auto-horejsek.cz/…kswagen-golf-gti
Volkswagen Golf 8,5 GTI
Cena vozu od:
1 077 900 Kč
Výkon:
195 kW
Klidne svoji myslenku rozved.
😀
Tady mas porovnani s Golfem GTI.
https://www.auto-horejsek.cz/…kswagen-golf-gti
Volkswagen Golf 8,5 GTI
Cena vozu od:
1 077 900 Kč
Výkon:
195 kW
Klidne svoji myslenku rozved.
😀
@DonVito Tak cenotvorba českého VW, to je taky případ sám pro sebe. Ti jsou schopní nastavit ceny výše, než má za obdobný model za rohem sedící Audi.
Problém toho číňana je, že má sice parametry jako cosi na 2 mega +, ale vypadá jako cosi za 250 tis Kč, resp. ještě méně :-D
Problém toho číňana je, že má sice parametry jako cosi na 2 mega +, ale vypadá jako cosi za 250 tis Kč, resp. ještě méně :-D
@DonVito Ten mg je kus srotu a nik normalny si to nekupi
@ptr078
Tjn, nikdo normální. Jen to má prodeje na urovni karoqu nebo BMW 1er.
https://fiatgroupworld.com/…ng-cars-in-2023/
Tjn, nikdo normální. Jen to má prodeje na urovni karoqu nebo BMW 1er.
https://fiatgroupworld.com/…ng-cars-in-2023/
@DonVito viděl jsem nějaký test na Youtube, utavili tam to auto poměrně rychle s konstatováním, že ani dimenzování komponent jako brzdy neodpovídá zavedeným hothatchům.
Jak jsem ti psal kdysi někde u Ioniqu5 N - který je aspoň postaven o něco lépe - v praxi v rychlostech nad 100 km/h to těm běžným hothatchům neujede.
Golf GTI 265 koní je v 0-200km/h rychlejší než MG4 435 koní: https://youtu.be/2-EwinRp7D4?t=46 vs https://www.youtube.com/watch…
Jak jsem ti psal kdysi někde u Ioniqu5 N - který je aspoň postaven o něco lépe - v praxi v rychlostech nad 100 km/h to těm běžným hothatchům neujede.
Golf GTI 265 koní je v 0-200km/h rychlejší než MG4 435 koní: https://youtu.be/2-EwinRp7D4?t=46 vs https://www.youtube.com/watch…
@adamzprahy Ja som v tom siel a prve co si vsimnes, ze tych 400 cinskych konikov je nejakych poslabsich. Celkovy prejav je nejaky mdly, este to zrychlenie pod 4 je ok. Taka tesla s plaid je v tomto iny vesmir. Je to postavene tak, ze nakoniec ti povedia, co sa stazujes, co by si za 48 tisic e chcel. Nemozes cakat zazraky.
@DonVito Prosímtě nevyjádřuj se k hot hatchům, když nemáš ani tušení, co je to radost z řízení, nebo co dělá dobrý HH.
Barry Lyndon
To auto je dobře hnusný celý, ale ty plastový brzdy, to je megabizár, to snad překonává i fejkový výfuky... :-D
_Teddy_
Ten display pred volantom, to je teda des! Jak keby to tam dorobil daky rakosnik. MG malo po krachu radsej zmiznut z povrchu zemskeho, nez toto...
W210E320
Mam zakladne MG4 s LFP a zaroven teslu model 3 2021/9 longrange.
popravde, MG sa vyplati len a len v zakladnej vybave koli kompromisom v softverovej vybave. cenovo - V nemecku su rocne kusy za cca 22k eur s DPH tj. 18333eur bezdph. bavime sa o 50KWH LFP 125kw verzii.
pozitiva:
prekvapivo kvalitne dielenske spracovanie - dvere pri zatvarani vydavaju zvuk ako Audi A8, makcena palubovka, prijemne materialy, bohata vybava v zaklade, 7 rocna zaruka, perfektny rejd zadokolky, aplikacia bez nutnosti predplatneho, servisna siet no ale najma, takmer perfektne jazdne vlastnosti (urcite nad teslou) - toto auto ma rozlozenie hmotnosti 50:50 a naladenie podvozozku/ tlmicov takmer dokonaly kompromis medzi komfortom a sportovostou.
negativa:
softver, softver, softver ,... OTA bolo slubovane, zatial stale nedostupne,
Naprilkad po sadnuti do auta niekedy treba stlacit brzdu 3x kym auto "nastartuje"
aplikacia povoluje iba jedneho uzivatela prihlaseneho sucastne
pneumatiky contipremimum contact 6 C (C = china) su riadne salaty
prehliadky po roku, prve dve cca 150e, tretia 350e.
kazdopadne, Xpower nedava zmysel prave koli tomu SW, resp. okrem sedadiel v kozi a kozenemu volantu sa v interieri NIJAKO nelisia vsetky vybavove stupne. Jednoudhco, ak niekto chce vacsi vykon, radsej jadzenu teslu longrange.
Ja osobne som dal potahy s vyhrevom a teda doplnil chybajuci vyhrev zakladnej verzie.
parkovaciu kameru som si dorobil kitom z aliexpress za 150e.
Kupil by som si to znova ? ano. ale maximalne za tych cca 22000 eur, viac to auto proste nema hodnotu.
popravde, MG sa vyplati len a len v zakladnej vybave koli kompromisom v softverovej vybave. cenovo - V nemecku su rocne kusy za cca 22k eur s DPH tj. 18333eur bezdph. bavime sa o 50KWH LFP 125kw verzii.
pozitiva:
prekvapivo kvalitne dielenske spracovanie - dvere pri zatvarani vydavaju zvuk ako Audi A8, makcena palubovka, prijemne materialy, bohata vybava v zaklade, 7 rocna zaruka, perfektny rejd zadokolky, aplikacia bez nutnosti predplatneho, servisna siet no ale najma, takmer perfektne jazdne vlastnosti (urcite nad teslou) - toto auto ma rozlozenie hmotnosti 50:50 a naladenie podvozozku/ tlmicov takmer dokonaly kompromis medzi komfortom a sportovostou.
negativa:
softver, softver, softver ,... OTA bolo slubovane, zatial stale nedostupne,
Naprilkad po sadnuti do auta niekedy treba stlacit brzdu 3x kym auto "nastartuje"
aplikacia povoluje iba jedneho uzivatela prihlaseneho sucastne
pneumatiky contipremimum contact 6 C (C = china) su riadne salaty
prehliadky po roku, prve dve cca 150e, tretia 350e.
kazdopadne, Xpower nedava zmysel prave koli tomu SW, resp. okrem sedadiel v kozi a kozenemu volantu sa v interieri NIJAKO nelisia vsetky vybavove stupne. Jednoudhco, ak niekto chce vacsi vykon, radsej jadzenu teslu longrange.
Ja osobne som dal potahy s vyhrevom a teda doplnil chybajuci vyhrev zakladnej verzie.
parkovaciu kameru som si dorobil kitom z aliexpress za 150e.
Kupil by som si to znova ? ano. ale maximalne za tych cca 22000 eur, viac to auto proste nema hodnotu.
👍
Jinak mi MG4 přijde zajímavé, ale ve verzi exclusive 150kW se 64kWh baterií, ale tam už jsme na 950tis Kč. Tj raději Golfa s 1.5TSI a zbytek peněz nechat na dovolenou 😋 Xpower je od milionu…