Ojetiny
U Toyoty asi nejsou podstatné kilometry, ale jestli tam není koroze. Pokud je ve slušném stavu, určitě dobrá koupě, hned nechat vystříkat podvozek a může fungovat dlouho a spolehlivě.
To je auto z doby, kdy se zasekl Ares. Skutečně toto auto je daleko leší s manuálem. Automat otravoval klouzáním jak CVT, žral a nejel. Problém byl taky hluk na dálnici. Bylo to papírové auto.
Být to kombi, tak by mi to smysl dávalo.
Copak cena orig. dílů, ta je u starých modelů napříč značkami všeobecně o cca 20% vyšší než v době jejich produkce. Problém bude spíše v jejich dostupnosti. A u asijských značek je oproti těm evropským i o něco menší nabídka dílů z druhovýroby. Např. u Avensisu vychází orig. př. nárazník na cca 12000,- a př. blatník na necelých 9000,-.
Větší problém bych dnes viděl v používání paliva E10. Zrovna konkrétně tento motor 1AZFSE (2.0 L, stejně jako 2AZFSE 2.4 L) není schválen pro provoz na E10. Takže, pokud chceme předejít případnému poškození palivového systému, nezbývá než tankovat dražší prémiová paliva (žádná opravná sada jako u Škody neexistuje). Ostatní motory Toyoty od r. v. 1996 palivo E10 mohou používat.
Větší problém bych dnes viděl v používání paliva E10. Zrovna konkrétně tento motor 1AZFSE (2.0 L, stejně jako 2AZFSE 2.4 L) není schválen pro provoz na E10. Takže, pokud chceme předejít případnému poškození palivového systému, nezbývá než tankovat dražší prémiová paliva (žádná opravná sada jako u Škody neexistuje). Ostatní motory Toyoty od r. v. 1996 palivo E10 mohou používat.
Inu japonec.
Dostupnost problém nebude, cena bude horší.