Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Pepa_007
5
2 tuny na malého teréňáka.....?
praptak
3
Ano, další příliš těžké auto.
Nebo Nebo
2
@Pepa_007 Jestli se to vůbec dá nazvat terenákem... Ale když může být Taycan Cross a Turbo, tak proč ne, že jo
Pepa_007
0
@Nebo Nebo tak Vitara vždy taková byla. Taková terénní. 😉
kari.laz
6
@Pepa_007 ten paradox, když i nejtěžší varianta 1,4 boosterjet Scross 4x4 ma jen 1305 kg. A tohle těžítko 1900kg.
Pepa_007
2
@kari.laz 600kg navíc nikdo nepozná. Stačí přečíst plno recenzí BEV a člověk zjistí, že 2.2tuny se nedá redaktorem při testech poznat. Všude to v recenzích píšou.
kari.laz
1
@Pepa_007 posledně jsem jel třítunovým obytňákem a to byla panečku formule. Čím víc věcí jsem naložil, tím větší žihadlo
Arese
To bude "trhák"! 😁😁😁
Přesně, místo jednoduchých, malých, lehce terénních vozů.
kruskar
To auto bude mít všechno, co zákazník u Suzuki nehledá.
_Teddy_
61kWh, to je zase realny dojazd tak 250km. Aj to len kym nevylezie na dialnicu. A o tej mensej baterke ani nema zmysel sa bavit, to je tak na jazdu okolo komina...
@_Teddy_ No e Vitara bude jen do počtu, lidi co potřebují malé SUV se 4x4 si počkají na 1.4 mildhybrid 😋
Danh
O smysluplnosti tohoto auta nechci diskutovat, ta ať udělají jiní.
Jde zase o malé, kompaktní SUV 4x4.
Díval jsem se na test jeho předchůdce : TEST Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT – V jednoduchosti je krása, autor je
Ondřej Mára.
Tohle malé, kompaktní auto s benzinovým motorem váží jen necelých 1300 kg - což je o 500 ! kg méně, než elektroauto, které má AKU jen 61 kWh a dojezd odhadem 300 - 350km.
Tak vám nevím. A to ještě neznáme cenu.
Jde zase o malé, kompaktní SUV 4x4.
Díval jsem se na test jeho předchůdce : TEST Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT – V jednoduchosti je krása, autor je
Ondřej Mára.
Tohle malé, kompaktní auto s benzinovým motorem váží jen necelých 1300 kg - což je o 500 ! kg méně, než elektroauto, které má AKU jen 61 kWh a dojezd odhadem 300 - 350km.
Tak vám nevím. A to ještě neznáme cenu.