Novinky
@Pepa_007 ten paradox, když i nejtěžší varianta 1,4 boosterjet Scross 4x4 ma jen 1305 kg. A tohle těžítko 1900kg.
@kruskar Přesně tak. Nebo-li automobilky nyní často svými novinkami odpovídají na otázky, které jim jejich zákazníci vůbec nepoložili! ☹️👎
@Horký Rom aha která že generace Vitary byla v minulosti EV? Hmmm nežvaň blbosti, alespoň pro jednou 😋
61kWh, to je zase realny dojazd tak 250km. Aj to len kym nevylezie na dialnicu. A o tej mensej baterke ani nema zmysel sa bavit, to je tak na jazdu okolo komina...
@kari.laz 600kg navíc nikdo nepozná. Stačí přečíst plno recenzí BEV a člověk zjistí, že 2.2tuny se nedá redaktorem při testech poznat. Všude to v recenzích píšou.
@Pepa_007 Jestli se to vůbec dá nazvat terenákem... Ale když může být Taycan Cross a Turbo, tak proč ne, že jo
@Pepa_007 posledně jsem jel třítunovým obytňákem a to byla panečku formule. Čím víc věcí jsem naložil, tím větší žihadlo
@_Teddy_ No e Vitara bude jen do počtu, lidi co potřebují malé SUV se 4x4 si počkají na 1.4 mildhybrid 😋
O smysluplnosti tohoto auta nechci diskutovat, ta ať udělají jiní.
Jde zase o malé, kompaktní SUV 4x4.
Díval jsem se na test jeho předchůdce : TEST Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT – V jednoduchosti je krása, autor je
Ondřej Mára.
Tohle malé, kompaktní auto s benzinovým motorem váží jen necelých 1300 kg - což je o 500 ! kg méně, než elektroauto, které má AKU jen 61 kWh a dojezd odhadem 300 - 350km.
Tak vám nevím. A to ještě neznáme cenu.
Jde zase o malé, kompaktní SUV 4x4.
Díval jsem se na test jeho předchůdce : TEST Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT – V jednoduchosti je krása, autor je
Ondřej Mára.
Tohle malé, kompaktní auto s benzinovým motorem váží jen necelých 1300 kg - což je o 500 ! kg méně, než elektroauto, které má AKU jen 61 kWh a dojezd odhadem 300 - 350km.
Tak vám nevím. A to ještě neznáme cenu.
Opravdová Vitara je a bude EV, žádné 1.0 - 3.2 fosilií 👍