Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeFaceliftovaná Kia Sportage oficiálně: Má i speciální mód pro převoz kojenců
31 komentářů
Yazaman
Nemůžu se rozhodnout, jestli je ošklivější před nebo po faceliftu.
@Yazaman Jak se mi nikdy žádná Sportage nelíbila, tak teď bych konečně mohl tvrdit, že je v pohodě. Na nic si nehrají, přiznají fakt , že SUV je prostě krabice, žádné čínské trapné kulatiny.
@Yazaman No mám to podobně, je to snad ještě horší než to bylo. Kia chce za každou cenu šokovat a dělá stejné boty v designu jako BMW, zvracel bych. Poslední Sportage co se mi líbila, byla její 4G z roku 2015...
Stejsn
A má i speciální mód pro převoz korejců?
@Stejsn
Jojo. Pokud jim to bude fungovat. Jestli jo, konečně další auto, kde děti nebudou při přeřazovani zvracet jako u dsg.
Jen důkaz toho, ze to není žádný vymysl, kdyz uz to řeší i automobilka.
Jojo. Pokud jim to bude fungovat. Jestli jo, konečně další auto, kde děti nebudou při přeřazovani zvracet jako u dsg.
Jen důkaz toho, ze to není žádný vymysl, kdyz uz to řeší i automobilka.
@Mikesus Tobě děti zvrací u DSG? Nemáš náhodou Toyotu? Já jen že s DSG jezdím už poslední 4 roky a nikdy mi nikdo při řazení za jízdy nezvracel :-) Asi nějaká novinka haha... Na druhou stranu si sem tam škubne při přeřazení na zpátečku a to je tak vše...
Má těhotná partnerka má žaludeční bolesti z eCVT... někdy to škubne jak blázen, když dám plnej plyn :D A to jí soused chce svézt s Teslou, tam je to ještě horší, z toho jsem měl i já problém a to jsem si na to šlapal sám :D @ericn
@ericn
No kdybys obcas cetl na co reagujes věděl bys, ze v sirsi rodině máme třeba passat 147kw s dsg. Že tobě se nic takového nestalo, neznamená že to není. A je dobře, že na to už upozorňuji i výrobci. A kinetoza je způsobena různými příčinami, některé může řidič ovlivnit tím, že se bude chovat jako člověk za volantem ( že jo ozzy? ) a ma-li na palubě někoho citlivějšího, bude to respektovat a některé neovlivni kvůli technickým omezením produktu ( jako např to skubani při prerazovani ). Další udělá hodně komfortní podvozek. Kdyz auto poskakuje na každém kaminku, od nevolnosti to nepomůže.
Ale jo, čekal jsem zrovna reakci od lidí, kteří co nezažili, tak bagatelizuji, rozporuji nebo se snaží ponižovat lidi s jinými zkušenostmi.
Jen mne překvapuje, že se za každou cenu kinetozu bagatelizovat jen tím, že jsi ji nikdy nezažil.
No kdybys obcas cetl na co reagujes věděl bys, ze v sirsi rodině máme třeba passat 147kw s dsg. Že tobě se nic takového nestalo, neznamená že to není. A je dobře, že na to už upozorňuji i výrobci. A kinetoza je způsobena různými příčinami, některé může řidič ovlivnit tím, že se bude chovat jako člověk za volantem ( že jo ozzy? ) a ma-li na palubě někoho citlivějšího, bude to respektovat a některé neovlivni kvůli technickým omezením produktu ( jako např to skubani při prerazovani ). Další udělá hodně komfortní podvozek. Kdyz auto poskakuje na každém kaminku, od nevolnosti to nepomůže.
Ale jo, čekal jsem zrovna reakci od lidí, kteří co nezažili, tak bagatelizuji, rozporuji nebo se snaží ponižovat lidi s jinými zkušenostmi.
Jen mne překvapuje, že se za každou cenu kinetozu bagatelizovat jen tím, že jsi ji nikdy nezažil.
@Ozzman
Na to bych řekl jediné. Sve chování ovlivnis a jen záleží na tobě, jak jsi ochotný se omezit a ulevit svým blízkým. Chování dsg neovlivnis a prostě ti citlivější musí trpět.
Na to bych řekl jediné. Sve chování ovlivnis a jen záleží na tobě, jak jsi ochotný se omezit a ulevit svým blízkým. Chování dsg neovlivnis a prostě ti citlivější musí trpět.
@Mikesus - "Že tobě se nic takového nestalo, neznamená že to není" - stejně tak mohu napsat. že když se to stává u vašeho kusu, neplatí to pro všechny :-)
@ericn
Takze kinetoza je výmysl chces tvrdit?
Dost zmateně to snažíš otočit.
Nikde nepíšu, že všem to vadí. A zároveň , když někomu nevadí ucukana převodovka, neznamená že není ucukana. Jen ti to nevadí.
Takze kinetoza je výmysl chces tvrdit?
Dost zmateně to snažíš otočit.
Nikde nepíšu, že všem to vadí. A zároveň , když někomu nevadí ucukana převodovka, neznamená že není ucukana. Jen ti to nevadí.
KANKUNEN
Převážně mě zaujaly tři věci, odporný rošklebený rypák (opak plastorypáku třeba Tesly, odporný volant a odporná kola se sudým uspořádáním segmentů. Zlatá Škodovka.
Mokrous
Nápis KRELL na krytu repro pobavil. Tak na to budu zvědavej a někdy si to zajdu poslechnout. Předpokládám klasické řešení - prémiový nápis na nejlevnějším šuntu. Kdo pamatuje značku KRELL ve zlatých časech HiFi, kdy se ještě nevěřilo na zázračné kabely ze zásuvky a mezi komponenty za statisíce, ten bude vědět.
Ale třeba KIA překvapí...
Ale třeba KIA překvapí...
@Mokrous mám Krell v Tucsonu a žádný zázrak to není. Ale na dětské písničky, které tam v 90 % hrají, stačí :D
Jenik3
Samonabíjecí hybrid se mi zamlouvá. Kolik metrů ujede na čistou elektřinu?
@Jenik3 To neni nijak zajimavy udaj. Uz jsme ti to psali nekolikrat, takze nejpis jen trollis.
3_diamanty
Podareny facelift.... podobne ako pri sorente aj tu musim povedat ze facelift autu prospel ... po akejsi chvilkovej dobe patvarov kie opat zacinaju byt kukatelne... snad s vynimkou picanta ktore sa po tom preplacanom facelifte snazi tvarit ako 15 kg buldog akurat ze telo ma z 4 kg civavy... tento hranatejsi face by sa mi lubil na ceede ktory podla mna moc pekny v tejto poslednej generacii nie je ( a to sa mi az doteraz vzdy pacil viac ako i30tka )
@3_diamanty len skoda ze sa u nas nepredava tato predlzenia verzia, tym padom u mna vypadava z hry a ostava stale jasnym favoritom Tayron.
Anonym
Záškuby při akceleraci neznám. Mám totiž auto a ne sráč.
Máš jen málo výkonu ;) @Roman Horký
@Ozzman
To by ses divil při rozjezdu z místa. Tam bude mít jeho prius možná prvních pár metrů náskok i oproti tvoji corolle. Je to stejné jako v aurisu a prostě ten rozjezd tam byl divocejsi, kdyz jsi dal hned podlahu. Ale protože se někomu nelíbilo, že to hned "huci" tak toyota přistoupila na pozvolné zvyšování otáček motoru a pri rozjezdu ti nedá maximum výkonu spalovaku.
To by ses divil při rozjezdu z místa. Tam bude mít jeho prius možná prvních pár metrů náskok i oproti tvoji corolle. Je to stejné jako v aurisu a prostě ten rozjezd tam byl divocejsi, kdyz jsi dal hned podlahu. Ale protože se někomu nelíbilo, že to hned "huci" tak toyota přistoupila na pozvolné zvyšování otáček motoru a pri rozjezdu ti nedá maximum výkonu spalovaku.
@Roman Horký
On myslím ten první záskub při akceleraci, protoze narozdil od normálních lidi, přidává nohou na podlaze. 😁
Ale je to pochopitelné, to ho časem přejde. Konečně má auto, kde nemusí čekat na výkon a užívá si tu okamžitou reakci.
On myslím ten první záskub při akceleraci, protoze narozdil od normálních lidi, přidává nohou na podlaze. 😁
Ale je to pochopitelné, to ho časem přejde. Konečně má auto, kde nemusí čekat na výkon a užívá si tu okamžitou reakci.
@Mikesus ano, ta noha na podlaze to bude ten jeho problém. Jednou to zkusí v Tesle a někoho zabije.
Tak na toto sa urcite vsetci tesime (napriec znackami)! ;)