Testy
No tak to je zas nadpis - "TEST Jeep Avenger 1.2 Turbo e-Hybrid – A nechcete raději elektromobil?" - asi ne, když ho jako elektro nikdo nechtěl 😄 Bez 3hrnku by nebyli prodeje a mohli by ho rovnou odepsat... Páni redaktoři, zkuste trochu při těch nadpisech trochu přemýšlet, už nejste v Blesku...
@Pepa_007
https😐/medium.seznam.cz/…nez-diesel-96744
"Ach, ten komfort
A je tady ještě jedna věc. Komfort, který za o něco vyšší spotřebu a menší dojezd rád vyměním. Stačí si nastavit čas odjezdu a auto se samo vyhřeje. Stačí vzít mobil a na dálku vytápění aktivovat. Už teď vím, že celou zimu nebudu vědět, co je to škrabka nebo rozmrazovací sprej. Už teď vím, že nebudu muset nasedat do vymrzlého auta a jezdit první kilometry v bundě, což bylo u naftového auta nezbytné. A to vše bez toho, abych s nastartovaným motorem a desetiminutovým čekáním otravoval celou ulici.
Vím také, že i když si auto neohřeji předem, elektromobil začne topit de facto okamžitě. Žádné čekání na to, až se ohřeje motor, aby mohl vytápět interiér. Jen se sepne tepelné čerpadlo a je tu hned teplo. Takže když už se zmiňují negativa spojená s dojezdem a spotřebou, je dobré zmínit, že z hlediska komfortu je to úplně někde jinde. A i komfort je věc, kterou je potřeba zohlednit. Vzpomeňte si na to, až budete pobíhat kolem zmrzlého auta a škrábat námrazu."
Tak pojd, kovboji ktery BY mohl mit nezavisle topeni.
EV je o komfortu.
Je tiche, topi hned (resp. v presdstihu), reaguje okamzite, neskube, neotravuje (doslova)!
👍
https😐/medium.seznam.cz/…nez-diesel-96744
"Ach, ten komfort
A je tady ještě jedna věc. Komfort, který za o něco vyšší spotřebu a menší dojezd rád vyměním. Stačí si nastavit čas odjezdu a auto se samo vyhřeje. Stačí vzít mobil a na dálku vytápění aktivovat. Už teď vím, že celou zimu nebudu vědět, co je to škrabka nebo rozmrazovací sprej. Už teď vím, že nebudu muset nasedat do vymrzlého auta a jezdit první kilometry v bundě, což bylo u naftového auta nezbytné. A to vše bez toho, abych s nastartovaným motorem a desetiminutovým čekáním otravoval celou ulici.
Vím také, že i když si auto neohřeji předem, elektromobil začne topit de facto okamžitě. Žádné čekání na to, až se ohřeje motor, aby mohl vytápět interiér. Jen se sepne tepelné čerpadlo a je tu hned teplo. Takže když už se zmiňují negativa spojená s dojezdem a spotřebou, je dobré zmínit, že z hlediska komfortu je to úplně někde jinde. A i komfort je věc, kterou je potřeba zohlednit. Vzpomeňte si na to, až budete pobíhat kolem zmrzlého auta a škrábat námrazu."
Tak pojd, kovboji ktery BY mohl mit nezavisle topeni.
EV je o komfortu.
Je tiche, topi hned (resp. v presdstihu), reaguje okamzite, neskube, neotravuje (doslova)!
👍
@DonVito Objektivne a bez ideologickych kecu - staci prihodit 58% ceny a mas elektriku.
A je to vtipny, protoze je to pravda. 570 (e hybrid) vs 900 za EV.
Ja fakt nevim kam na to chodite …😀 Vzdyt zaklad je za rovnych 500, to je +80% za EV.
PS jsem fanda EV, ale nejsem na hlavu.
A je to vtipny, protoze je to pravda. 570 (e hybrid) vs 900 za EV.
Ja fakt nevim kam na to chodite …😀 Vzdyt zaklad je za rovnych 500, to je +80% za EV.
PS jsem fanda EV, ale nejsem na hlavu.
@Pepa_007 Problém jsou vlastně jen ty "kurvítka", co tam díky emisním normám nacpali. Být to čistý benzin bez zbytečností typu start/stop apod, je to v pohodě 😄
@DonVito No jo tady s tebou souhlasím, za 250tis už by to asi dneska nikdo nedělal, ale i kdyby to auto začínalo s čistým benzinem někde kolem 350tis Kč, pořád by to byla dobrá nabídka 😄
"Nezaznamenal jsem byť jedinou chvíli, kdy by motor nenastartoval bez záškubů, když s tímhle procesem trávíte dlouhé minuty v koloně, prostě to neumí naštvat."
Tak mě by to tedy naštvat umělo.
Tak mě by to tedy naštvat umělo.
@Arese
Videl. A sam ji pouzivam.
Ale bohuzel v praci, na nakupech ani na horach obvykle zadnou garaz nemam.
Takze temer vsude krome domova ocenuji v zime predehrev (a v lete vychlazeni...) pres aplikaci.
O kterem si muzes nechat v Karoqu zdat.
😀
Videl. A sam ji pouzivam.
Ale bohuzel v praci, na nakupech ani na horach obvykle zadnou garaz nemam.
Takze temer vsude krome domova ocenuji v zime predehrev (a v lete vychlazeni...) pres aplikaci.
O kterem si muzes nechat v Karoqu zdat.
😀
Nevím, jak to má Karoq, ale nové Toyoty a Fordy (tam to vím stopro - osobní zkušenost) to mají taky a mají spalovací motory, chápu, že se snažíš mermomocí dokázat, jak to umí jen EV, ale možná by si mohl vylézt z EV schránky a jít se podívat na ostatní auta, která se dnes nabízí a co vše umí... chladí i topí a stačí k tomu mobilní aplikace... Takže co ty na to ?@DonVito
Bóžínku, to jsou zase kidy...
Ne, elektromobil si strcete za klobouk.
Tech 100 tisic se ale prodalo tech hybridu, ne elektro...
Jestli fakt pri parkovani cuka, tak je to blby, ale tomuhle panovi nejak neverim ani slovo.
Fiat se stejnou technikou to kazdopadne nedela. A mista je v nem dost, rozhodne to neni "treti auto do rodiny".
🙄
Ne, elektromobil si strcete za klobouk.
Tech 100 tisic se ale prodalo tech hybridu, ne elektro...
Jestli fakt pri parkovani cuka, tak je to blby, ale tomuhle panovi nejak neverim ani slovo.
Fiat se stejnou technikou to kazdopadne nedela. A mista je v nem dost, rozhodne to neni "treti auto do rodiny".
🙄
Hm, to vse umi moje auto, co do nej tankuji benzin a nema webasto 😊 Co tam mas dal ? @DonVito
@DonVito
To, v čem jezdíš ale přece vůbec nesouvisí s tím, že autor článku tu větu evidentně popletl.
To, v čem jezdíš ale přece vůbec nesouvisí s tím, že autor článku tu větu evidentně popletl.
Hybrid vs BEV...... 560 000 vs 900 000Kc
Neprekvapujici spotřeba při provozu mimo město. Design auta fajn. Použitá technika tragická.
Neprekvapujici spotřeba při provozu mimo město. Design auta fajn. Použitá technika tragická.
@Ozzman Přesně tak. Na předehřívání auta není elektropohon žádnou nezbytností. Ale jak se říká, tonoucí se stébla chytá...😁
@DonVito v testu byl problém jen u hybridu. Ikdyz samotný tříválec je sám o sobě problém.
BEV je super do města, kolem města. Malá auta. To vše na krátké trasy.
Na ostatní cesty benzín nebo naftu.
BEV nikomu neberu. Když se mu líbí, tak ať jej má doma.
BEV je super do města, kolem města. Malá auta. To vše na krátké trasy.
Na ostatní cesty benzín nebo naftu.
BEV nikomu neberu. Když se mu líbí, tak ať jej má doma.
@DonVito
Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. (Jak píší.)
A takový to má pro mě i význam, zejména když se autor ani nepodepíše. Resp. vystupuje pod přezdívkou (ne)Spokojenec. Vím, co a jak píší v Autoforu zrovna tak, jako vím, co a jak píší v Médiu, ale ani jeden z těchto zdrojů já nebudu sdílet i když ne všechno musí být automaticky shit.
A stačí jeden otazník nebo máš pocit, že jsem tak mimo, že na můj text je třeba použít v reakci otazníky dva?
Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. (Jak píší.)
A takový to má pro mě i význam, zejména když se autor ani nepodepíše. Resp. vystupuje pod přezdívkou (ne)Spokojenec. Vím, co a jak píší v Autoforu zrovna tak, jako vím, co a jak píší v Médiu, ale ani jeden z těchto zdrojů já nebudu sdílet i když ne všechno musí být automaticky shit.
A stačí jeden otazník nebo máš pocit, že jsem tak mimo, že na můj text je třeba použít v reakci otazníky dva?
Tříválec u této značký je jednoznačně výsměch. V tomto bych si představoval nejméně 2.0T, a to klidně i s hybridem.
@DonVito Benzinový bufík nebo garáž a mám to vychytaný i bez omezující a hlavně dávno překonané elektrodebility!
@Meky Vzdyt pisu, ze jsem v tomhle aute nesedel.
Jen ve Fiatu 600.
Je mozne, ze to pokazili... ale kecy tohodle pana maji hodnotu blizici se nule.
Az to vyzkousim, dam vedet.
Merim 182.
Jen ve Fiatu 600.
Je mozne, ze to pokazili... ale kecy tohodle pana maji hodnotu blizici se nule.
Az to vyzkousim, dam vedet.
Merim 182.
@Helle2 No ale refakce splnila zadani: poplivala vsechno okolo a doporucila EV.
Je to sice blbost, ale rozkaz znel jasne.
Je to sice blbost, ale rozkaz znel jasne.
@eidam.i nejaka tvoja logika uz skusila pochopit aj 4 taktny 1 a 2 valec ? A co tak 4 taktny 5 valec ?? 😁
@Nebo Nebo minimalne 2.0t hybrid do metskeho crossoveru na francuzkom zaklade, džíp jak ma byt
@Meky 1,2PT som skúsil iba raz a úplne mi stačilo.
Z nejakej mojej logiky mi hlava neberie.4taktný motor a má 3 válce.👎
Z nejakej mojej logiky mi hlava neberie.4taktný motor a má 3 válce.👎
@Ozzman V spalovacom asi ano, spalovacie auta nehoria a lahko a rychlo ich uhasia 😁 Ale vonku pod dohladom uz spali, to sa dalo takto urobit aj na starych dieseloch, nechat ich nastartovane, trosku odchylit okno, nech pocujem, kedy placu a nechat pustenu klimatizaciu. Aj odmrazovat sa dalo, ved zbehnut vonku, nastartovat a pomaly nech sa odmrazuje, deti sa mozu zatial hrat vonku okolo auta, kym sa pripravim do prace 😁 Podla mna to pokazil ten Vaculik, lebo toto skodi motoru, kratke trasy skodia motoru, nastartovane skodi motoru, vytacanie studeneho motora skodi a podobne hluposti a sme zili ako obmedzenci.
Nenechal bych v garáži své dítě spát ani v nastartovaném elektromobilu samotné bez dozoru.... proboha, ty jo? ! @xxc
@Pepa_007
Áno, všetko je to vnútri rovnaké.
Sedel som v 2008, avemgeri, 600 a mokka.
Ale až avenger som štartoval.
Fakt netuším, kto to kupuje
Áno, všetko je to vnútri rovnaké.
Sedel som v 2008, avemgeri, 600 a mokka.
Ale až avenger som štartoval.
Fakt netuším, kto to kupuje
@Ozzman No vazne, ale je tam upozornenie, ze sa to nema zapinat v budove bez vetrania 😄 Ktovie preco 😄 Je to ako stvorene na zavretie spacieho dietata do garaze, nech dospi v autosedacke. Aby mu v horucej garazi v horucom lete nebolo teplo, nastavit tu klimatizaciu na 23 😄
@Ozzman
a umí si i naplánovat, že když k němu ráno dojdu, tak se akorát dotankuje do plna? 😁
a umí si i naplánovat, že když k němu ráno dojdu, tak se akorát dotankuje do plna? 😁
Samozřejmě, mužeš si v autě nastavit teplotu v rozmezí, jakou umí klimoška, tzn asi 15-30. V létě jsem to párkrát chladil na 18, když jsem si vzpoměl, že tu funkci auto má @xxc
Musím súhlasiť s testerom.
Avenger som bol vyskúšať, ale ani som s ním nejazdil.
Vnútri je veľmi malo miesta, hoci spracovanie je dobre, ergonómiu je veľmi slabá.
Vzadu sa nedá sedieť prakticky vôbec.
Po naštartovaní studeného motora ma nevýslovne prekvapil hluk a vibrácie.
V porovnaní s hybridom 1.8 od Toyota je to nepopierateľný rozdiel.
Obavám sa, že tento motor a celá rodina malých crossoverov stellantis bude mať slabé predajne výsledky.
Tie autá sú jednoducho veľmi biedne.
Avenger som bol vyskúšať, ale ani som s ním nejazdil.
Vnútri je veľmi malo miesta, hoci spracovanie je dobre, ergonómiu je veľmi slabá.
Vzadu sa nedá sedieť prakticky vôbec.
Po naštartovaní studeného motora ma nevýslovne prekvapil hluk a vibrácie.
V porovnaní s hybridom 1.8 od Toyota je to nepopierateľný rozdiel.
Obavám sa, že tento motor a celá rodina malých crossoverov stellantis bude mať slabé predajne výsledky.
Tie autá sú jednoducho veľmi biedne.
Nevím kolik lidí si po přečtení tohoto článku toto auto koupi.
Je třeba poděkovat redakci, že zveřejní podle mě objektivní hodnocení.
Je třeba poděkovat redakci, že zveřejní podle mě objektivní hodnocení.
@Ja Prvni 123 Já nikdy! Hybrid mi nesmí přes práh, až dokonce mojí řidičské kariéry! Přes to prostě "nejede vlak"!
@Arese Z principu Ti rozumim, ale ja uz jsem rezignoval a hybrid zkousnu.
Bez kabelu...
🙈
Bez kabelu...
🙈
To co na benzinu funguje nejhur (charakteristika pohonu, start stop, plachteni) a co je v testu kritizovano funguje u EV dokonale.
👍
Bez ideologickych kecu, otazky ceny, nakladu, nabijeni nebo dojezdu.
Strucne: ve meste, v hustem provozu a na kratke trasy - tam vsude je EV vlastnostmi pohonu vyrazne lepsi.