Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
0
Už delší dobu čekám na hybrid od Mazdy, čistý benzín bych už od Mazdy nechtěl, chci mít více koní hlavně dole a nižší spotřebu. Doufám, že to nebude zklamání jako sky - X. Čekám 200 koní, 300 Nm a hlavně 8° automat a dokonale sladěné. To celé zabalené v CX 30 nové generace bez těch odporných černých plastů. Barva nemusí být červená, když budou mít ještě jinou alternativu a ne jen bíloušedoučernou.
Ozzman
7
Přitom motor Mazdy s hybridem už řadu let funguje a prodává se a je velmi spolehlivé řešení.... takže možná to Mazda už nasadí i do svých aut 😊 @KANKUNEN
Arese
2
@Ozzman Hybridy nebrat! Není nad čistě spalovací pohon s manuálem!
Ozzman
6
Pořád si mne nevysvětlil, v čem je problém, třeba ten motor od Mazdy - používá se 2.5 R4, nepřímovstřikový, rozvody řetězem, planetová převodovka, vše funguje desítky let v ruzných kombinací u Toyoty, proč by to nefungovalo s motorem Mazdy ? Teda, ono to už pár let funguje jinde s tímto motorem, takže proč by to nefungovalo v Mazdě ? 😁 @Arese
KANKUNEN
0
Aresi, nemůžeš se zaseknout v minulosti, jak nějaký rusák s žigulem. Hybridy i automaty byly 20 let zpět hrůzy. Manuál je dnes zoufale pomalý systém.
ptr078
1
Automat je fajn, manual je mozno pomaly, ale urcite zabavnejsi. A v zime a pri zjazdoch z kopca urcite bezpecnejsi, ked vies co robis
Cenda22
0
@KANKUNEN 200PS a 300 Nm v krabičce od sardinek? Tak možná před dvaceti lety. Dnes tak možná čistě elektrických, ale asi ani to ne, určitě ne se spalovákem. CX30 je moc malá.
topten
a kdy klasickej hybrid predstavi skodovka, vw, audi ???
to radsi cpali penize do "clean" dyzlu misto do klasickyho hybridu a ted jen nechapave ziraj na zadni svetla posledniho vagonu rychliku, ktery se ztracej v mlze
vsadit tolik na dyzl muze jenom gembler
to radsi cpali penize do "clean" dyzlu misto do klasickyho hybridu a ted jen nechapave ziraj na zadni svetla posledniho vagonu rychliku, ktery se ztracej v mlze
vsadit tolik na dyzl muze jenom gembler
@topten Tady přece nejde jen o spotřebu. Hybridní auto s automatem řidiči nikdy nepřináší takový požitek a uspokojení, jako čistý spalovák se třemi pedály a manuálem! Přepínání obou pohonů hybridů je vždy patrné, stejně jako nespojitý nástup brzdného účinku (rekuperace/brzdění).l a chybějící požitek z ovládání spojkového pedálu a řadicí pàky. A pak tu máme ještě nechvalně známý ",vysavačový" efekt při ostřejší akceleraci a citelně zvýšenou hmotnost (i cenu). To je prostě řidičské peklo, kterého se nikdy nebudu účastnit!!! 🤮
@Arese Máš jistě pravdu, ale jaksi pleteš cestu do práce se zábavou. V dnešní době už ani nikdo nechce zadokolku. I to závodní auto už funguje mnohem lépe než kdysi. V roce 2000 jezdily v rally eva a to auto bylo neohrabané oproti dnešním R2.
@KANKUNEN Nemusím mít zadokolku, stačí mi normální hatchback, nebo kombík. A ano, i v dnešní době si chci každou cestu s ním řidičsky aktivně užít. A k tomu musím mít čistě spalovací čtyřválec + manuální převodovku. A vyžaduju, aby mi takové auto automobilka nabídla, jinak jdu prostě jinam, nebo do ojetiny.
P.S. Do Prahy jezdím jen vyjímečně a do jejího centra už vůbec ne. Popojíždění v kolonách proto chválabohu zažívám jen vyjímečně.
P.S. Do Prahy jezdím jen vyjímečně a do jejího centra už vůbec ne. Popojíždění v kolonách proto chválabohu zažívám jen vyjímečně.
@Arese "Přepínání obou pohonů hybridů je vždy patrné, stejně jako nespojitý nástup brzdného účinku " - zvlastni, u meho auta neni patrne ani jedno. A nebylo to ani u predchoziho, coz byl hybrid ktery sel na trh v roce 2003.
Asi jsi jezdil spatnymi hybridy (nebo zadnymi?), coz v tobe zanechalo nespravny dojem.
Asi jsi jezdil spatnymi hybridy (nebo zadnymi?), coz v tobe zanechalo nespravny dojem.
K čemu potřebuješ řidičský požitek ? Myslíš, že u nejvíce prodávaných typů aut - SUV někdo chce puristický požitek z jízdy s manuálem ? V SUV je manuál volba peněženky (což já naprosto chápu), ničím jiným a kecy o řidičském požitku jsou jen alibismus.... přepínání pohonů u hybridu - jak dlouho si nejel s hybridem ? Tohle jsem zaznamenal naposledy snad u staré RAV4 HEV, ta už se cca 8 let neprodává... Můžeš být konkrétní ? Vysvačový efekt taky nemá každý hybrid @Arese
@Arese
Ty sis koupil suv s manuálem a snažíš se to schovat za požitek z jízdy, ne ozzy. Ten nekoupil ani suv, ani manual, a ma mnohem ridictejsi a zábavnější auto než ty.
Ty sis koupil suv s manuálem a snažíš se to schovat za požitek z jízdy, ne ozzy. Ten nekoupil ani suv, ani manual, a ma mnohem ridictejsi a zábavnější auto než ty.
@Arese
ty jsi fakt 100 let za opicema, jak v tom Rusku. Tohle u hybridů už není více než dekádu.
ty jsi fakt 100 let za opicema, jak v tom Rusku. Tohle u hybridů už není více než dekádu.
@Arese Jel jsi vůbec někdy v pořádným hybridu? Ne, nemyslím ty plečky od koncernu, ale třeba Lexus. Protože tam necítím žádný přepínání a ani žádné rozdíly v brždění. Můj kousek je jedno z nejkomfortnějších auťáků na trhu. Rádoby tichá Tesla je v porovnání s ním uskákaná hlučná koza. Že ano TMY... A hrubé přímovstřiky nebo diesly se na na klidný projev nepřímého vstřiku nechytaj.
Tesla je jen rychlá a vypadá dobře, není moc komfortní a hlavně nová auta nejsou moc spolehlivá, jeden kus z mého okolí - gemetrie rozhašená z výroby, po dvou měsících od nova odešla řídící jednotka kamer a GPS, to chceš.... je fajn, že jim vydrží baterky a pohony, ale zbytek auta je taky duležitej 😁 @Renoo
@Renoo Lexusy se mi designově vůbec nelíbí a navíc jsou pro mě příliš drahé. Pokud bych dnes uvažoval o nějaké prémii, pak jedině o ojeté Giulii. Ta ale chvála bohu hybridní není, bohužel ale u benzinového dvoulitru nenabízí manuál... 😥
@Ozzman Proto říkám, že Tesla fans jsou sekta, která si nechá líbit cokoliv. Kdo je zvyklý na komfort běžné střední třídy a pak si sedne do Tesly, musí ti dát za pravdu.
@Arese Pokud chceš univerzál na běžný provoz i na zábavu, tak automat v manuálním režimu s pádlama není až tak špatná volba. Třeba GR Yaris v automatu je jako zábavná nákupní taška do města fajn, jen pokud ho máš čistě na zábavu, jako já, dává smysl manuál.
@Arese Pokud chceš univerzál na běžný provoz i na zábavu, tak automat v manuálním režimu s pádlama není až tak špatná volba. Třeba GR Yaris v automatu je jako zábavná nákupní taška do města fajn, jen pokud ho máš čistě na zábavu, jako já, dává smysl manuál.
@Renoo Tak naposled na dost dlouhou cestu novým hybridním Renaultem Rafal. A fakt mě tedy řidičsky neuspokojil.
@Arese
Kdyz jedeš vysokým SUV, tak tam "požitek" z jizdy nebude. Ten je na pohodlí, ne upocenou kvedlačku
Kdyz jedeš vysokým SUV, tak tam "požitek" z jizdy nebude. Ten je na pohodlí, ne upocenou kvedlačku
@Arese
Giuliu ti môžem predať s manuálom keď tak po tom túžiš, akurát nebude 2l ale 2.9 🤔
Giuliu ti môžem predať s manuálom keď tak po tom túžiš, akurát nebude 2l ale 2.9 🤔
@Arese
Divoká je len tak ako jej dovolíš a nemyslim že by bola nákladná. Len normál servis ktorý má príjemné ceny.
Divoká je len tak ako jej dovolíš a nemyslim že by bola nákladná. Len normál servis ktorý má príjemné ceny.
@speedfred
Už tu zacinaji výmluvy, proč to řidičské auto vlastně nemůže mít. 🤣
Ty se jí zbavuješ nebo jsi to jen hodil aresemu jako návnadu?
Už tu zacinaji výmluvy, proč to řidičské auto vlastně nemůže mít. 🤣
Ty se jí zbavuješ nebo jsi to jen hodil aresemu jako návnadu?
@ Mikesus
Nezbavujem sa ale na predaj je všetko za adekvátnu cenu.
Mám toho už doma nejako moc na víkendové zameranie a není čas jazdiť.
Nezbavujem sa ale na predaj je všetko za adekvátnu cenu.
Mám toho už doma nejako moc na víkendové zameranie a není čas jazdiť.
toptene přestaň, diesel za to nemůže. HEV od VW by byl, automobilka by to uměla, ale legislativně je to špatně. Dieslový CO2 měřící cyklus mimo realitu je výplod Bruselských komisařů a zvýhodnění PHEV proti HEV taky.
@KANKUNEN
proč tedy nemají HEV, když by to uměli? Lidi by jim za to ruce utrhali.
proč tedy nemají HEV, když by to uměli? Lidi by jim za to ruce utrhali.
@Mikesus Protože TSI má papírovou spotřebu 6, HEV 4,5 a PHEV 2x 1,5 litru. Ve skutečnosti má PHEV spotřebu 3litry a 10 kWh. Problém je v úřednících. VW dělá to, aby vyhověl legislativě.
@KANKUNEN
nepletes si CO2 s NOx kankunene??
automobilky limity NOx obesly, resp si to vysvetlily po svem
amici jim na to pred 9 lety neskocili a byl z toho dieselgate a pokuta 1bln v ceskejch
od ty doby vetsina neevropskejch automobilek dyzly uplne zarizla a venovaly se necemu smysluplnejsimu
ale evropsky automobilky porad lily penize a usili do dyzlu
a dnes nemaj obycejnej hybrid, za kterej by jim lidi ruce utrhali, jak pise mikeus
nepletes si CO2 s NOx kankunene??
automobilky limity NOx obesly, resp si to vysvetlily po svem
amici jim na to pred 9 lety neskocili a byl z toho dieselgate a pokuta 1bln v ceskejch
od ty doby vetsina neevropskejch automobilek dyzly uplne zarizla a venovaly se necemu smysluplnejsimu
ale evropsky automobilky porad lily penize a usili do dyzlu
a dnes nemaj obycejnej hybrid, za kterej by jim lidi ruce utrhali, jak pise mikeus
ACE.
Jen ať pokračují v tom co dělají, dělají to dobře a bude alespoň co kupovat, kromě motorů z Číny.
Robert Hlavaty
As je to vtip? PHEV jako ideální most mezi ICE a BEV... Pokud je to myšlenka pana redaktora, tak to je tedy opravdu zvláštní... Nebo snad očekává brzké snížení ceny PHEV na úroveň ICE? Dost pochybuji, nehledě na výrazné poklesy PHEV (viz. ACEA.be)
@Robert Hlavaty
Myslenka?
Redaktora?
Prelozil co mu prislo do e-mailu, ale vlastne se ani nesnazil pochopit, o cem to je.
"Novy motor dokaze spalit co nejvetsi mnozsvtvi paliva, coz povede ke snizeni emisi....
🤪
Myslenka?
Redaktora?
Prelozil co mu prislo do e-mailu, ale vlastne se ani nesnazil pochopit, o cem to je.
"Novy motor dokaze spalit co nejvetsi mnozsvtvi paliva, coz povede ke snizeni emisi....
🤪
Dini
Tohle je další mýlka automobilového průmyslu. EV jsou už celkem v pohodě dojezdem pro 90% populace. Když vezmu uživatele auta, dnešní EV mu splní už všechny nároky líp, jak spalovák. Akorát ta cena.
Takže myslet si, že lidi budou hledat most mezi EV a ICE je kravina, protože do tý doby budou ty EV a PHEV stejně drahý, v takovým případě si vyberu už to EV...když už musím nabíjet. A jako alternativu k tomu vidím fullhybrid, protože nechci nebo nemůžu nabíjet.
Takže myslet si, že lidi budou hledat most mezi EV a ICE je kravina, protože do tý doby budou ty EV a PHEV stejně drahý, v takovým případě si vyberu už to EV...když už musím nabíjet. A jako alternativu k tomu vidím fullhybrid, protože nechci nebo nemůžu nabíjet.
Mokrous
Bravo pisálci! Tak tohle mě rozsekalo 😅
"Novinka s označením Skyactiv-Z opět přijde s něčím inovativním. Podle Mazdy se bude jednat o typ či typy motorů, které budou mít při spalování ve válci ideální poměr mezi vzduchem a benzinem."
To jako, že v Mazdě konečně přišli na to, že existuje stechiometrický poměr? 😅
"Novinka s označením Skyactiv-Z opět přijde s něčím inovativním. Podle Mazdy se bude jednat o typ či typy motorů, které budou mít při spalování ve válci ideální poměr mezi vzduchem a benzinem."
To jako, že v Mazdě konečně přišli na to, že existuje stechiometrický poměr? 😅
@Mokrous
Spíše to je marketingový blábol pro průměrného zákazníka, u kterého předpokládají, že neumí ani otevřít kapotu.
Co je horší, je fakt, že na auto.cz tento blábol jen zkopírují, aniž bychom se dozvěděli něco více o těch chystaných motorech.
Spíše to je marketingový blábol pro průměrného zákazníka, u kterého předpokládají, že neumí ani otevřít kapotu.
Co je horší, je fakt, že na auto.cz tento blábol jen zkopírují, aniž bychom se dozvěděli něco více o těch chystaných motorech.
@Tycoon Jojo, prudký nárůst gramotnosti napříč populací mne nepřestává udivovat. Bez A.I. si naše gen Z už pomalu ani nevytře anus. O to smutnější je, že ani starší ročníky rádoby profesionálních novinářů nehodlají tu kouli na krku používat.
Jeden tupej papouch vedle druhýho.
Z globálního pohledu je to ještě strašidelnější, když se obří skupiny těchto tupohlavů zásadně vyhraní proti druhým skupinám, aniž by tušili o čem mluví a na co mají "názor".
Jeden tupej papouch vedle druhýho.
Z globálního pohledu je to ještě strašidelnější, když se obří skupiny těchto tupohlavů zásadně vyhraní proti druhým skupinám, aniž by tušili o čem mluví a na co mají "názor".
@Mokrous
Bohužel je to důsledek bezohlednosti především husakových dětí a jejich používání dieselů ve městech. Ti starší měli povětšinou ještě rozum a ti mladší už brali v potaz skutečnost a vědu.
Bohužel je to důsledek bezohlednosti především husakových dětí a jejich používání dieselů ve městech. Ti starší měli povětšinou ještě rozum a ti mladší už brali v potaz skutečnost a vědu.