Ojetiny
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeMartin Vaculík a rozborka Hyundai Kona II Electric: 160.000 km za 10 měsíců
68 komentářů
DonVito
Jejda.
EV vyslo dobre.
Je treba nakydat diskuzni hnuj, ze spolehliva cista auta nikdo nechce!
A ten kdo tu blaboli o baterkach, necht si zaplati premium.
EV vyslo dobre.
Je treba nakydat diskuzni hnuj, ze spolehliva cista auta nikdo nechce!
A ten kdo tu blaboli o baterkach, necht si zaplati premium.
Frfla
Mě by spíše zajímalo, jaký je stav EV 7-8 let starého s nájezdem 70-100k km. To je pro mě reálnější zhodnocení, které se blíží mému reálnému využití vozu. Tak vysoký nájezd za tak krátkou dobu asi nedám. Chci si koupit auto držák, které mi vydrží 10-15 let jak to současné.
@Frfla
10 - 15 let neni pro moderni EV vubec zadny problem!
Nebo se ti zda ZARUKA 10 let malo?
Na jakej spalovak to dostanes??
https://www.garaz.cz/…-z-ciny-21012052
Tebou poptavany stav auta, 100tis km a 7 let?
Baterka pres 90%, funguje jak novy. A to nejsou kecy. To je vlastni zkusenost.
10 - 15 let neni pro moderni EV vubec zadny problem!
Nebo se ti zda ZARUKA 10 let malo?
Na jakej spalovak to dostanes??
https://www.garaz.cz/…-z-ciny-21012052
Tebou poptavany stav auta, 100tis km a 7 let?
Baterka pres 90%, funguje jak novy. A to nejsou kecy. To je vlastni zkusenost.
@DonVito to jsou žvásty Doníku... Ani o víkendu nedáš pokoj :-)
@Mikesus Copak Mikeši, děláš mu advokáta? Ani nevíš jestli vůbec nějaký EV má :-) Jen elektromobilitě dělá medvědí službu svými ideologickými kecy...
Taky mám zkušenosti, pár jsem jich projel a jeden si i na pár dní půjčil (z půjčovny a za peníze) abych zjistil, jak se s tím žije, včetně veřejného nabíjení a zjistil, že to nechci...
Btw a vás je víc, že mluvíš v plurálu?
Taky mám zkušenosti, pár jsem jich projel a jeden si i na pár dní půjčil (z půjčovny a za peníze) abych zjistil, jak se s tím žije, včetně veřejného nabíjení a zjistil, že to nechci...
Btw a vás je víc, že mluvíš v plurálu?
Arese
Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Zločinný levičácký aktivismus konečně v defenzivě!
https://www.autoforum.cz/…a-se-take-skoda/
Hořký, ale očekávatelný konec
chttps://www.autoforum.cz/…nout-jeste-hure/
Jinak to ani dopadnout nemohlo
https://www.autoforum.cz/…da-s-nimi-praci/
Přesně dle očekávání :))
https://www.autoforum.cz/…ardy-za-kvartal/
Nejde to a nepůjde to... :))
https://www.autoforum.cz/…zdravemu-rozumu/
Takhle to dopadá, když se starostkou stane levičácká fanatička:
https://www.autoforum.cz/…tum-bez-rozdilu/
A další krachující producent zkratomobilů je...
https://www.autoforum.cz/…hla-ji-ani-nasa/
Násilně fanatická elektrifikace už potápí i Audi
https://www.autoforum.cz/…-maji-spocitane/
Vedení Suzuki naštěstí neopustilo zdravý rozum
https://www.autoforum.cz/…tnosti-rika-sef/
Zločinný levičácký aktivismus konečně v defenzivě!
https://www.autoforum.cz/…a-se-take-skoda/
Hořký, ale očekávatelný konec
chttps://www.autoforum.cz/…nout-jeste-hure/
Jinak to ani dopadnout nemohlo
https://www.autoforum.cz/…da-s-nimi-praci/
Přesně dle očekávání :))
https://www.autoforum.cz/…ardy-za-kvartal/
Nejde to a nepůjde to... :))
https://www.autoforum.cz/…zdravemu-rozumu/
Takhle to dopadá, když se starostkou stane levičácká fanatička:
https://www.autoforum.cz/…tum-bez-rozdilu/
A další krachující producent zkratomobilů je...
https://www.autoforum.cz/…hla-ji-ani-nasa/
Násilně fanatická elektrifikace už potápí i Audi
https://www.autoforum.cz/…-maji-spocitane/
Vedení Suzuki naštěstí neopustilo zdravý rozum
https://www.autoforum.cz/…tnosti-rika-sef/
@Arese
Díky za PR, pane Prokopče 👍
#tojanectu
Díky za PR, pane Prokopče 👍
#tojanectu
@Arese
To furt odkazujes na ten ulhanej odpad? No nedivím se, že ten brak a lži čteš zrovna ty. Taková dezinfo scéna je primárně zaměřena na méně i teligentni jedince. A není to jen autoforum o autech, ale obecně tyhle dezinfo a proruske weby.
To furt odkazujes na ten ulhanej odpad? No nedivím se, že ten brak a lži čteš zrovna ty. Taková dezinfo scéna je primárně zaměřena na méně i teligentni jedince. A není to jen autoforum o autech, ale obecně tyhle dezinfo a proruske weby.
@Mikesus Jseš úplně vedle jak ta jedle, ruSSáci a Číňani naopak skrytě podporují propagátory nařizované elektrodebility a ilegální migrace. Moc dobře ví, že tím Evropu zničí...:(((
Man Ký
Včera jsem čtl nějakýho chlapíka, co má Mustanga s V8 a elektromobil, už nevím jakej. Psal něco ve smyslu, že nenajezdí tisíce km a tudíž s dojezdem 95 procent svých dnů vystačí. A že tichá jízda, dálkový předehřev automobilu a další drobnosti z toho dělají návykovou záležitost.
Jak někdo může napsat "jednoduchý spalovací motor":) ten je možná v sekačce na trávu:)
Jak někdo může napsat "jednoduchý spalovací motor":) ten je možná v sekačce na trávu:)
@Man Ký A co je např. na V8 Mustangu tak složité? :))
@Arese ve srovnání s elektromotorem?
@Arese
Tak nám řekni jaký motor je jednodušší než elektromotor. Třeba jednodušší než komplikovaný 1.5tsi je nejen elektromotor, ale i např. hybrid od Toyoty. Kdo by chtěl tak komplikovaný motor? Určitě ne ten, který vykrikuje o slozitosti jiných pohonů.
Tak nám řekni jaký motor je jednodušší než elektromotor. Třeba jednodušší než komplikovaný 1.5tsi je nejen elektromotor, ale i např. hybrid od Toyoty. Kdo by chtěl tak komplikovaný motor? Určitě ne ten, který vykrikuje o slozitosti jiných pohonů.
@Man Ký
Ten tvůj dodatek se sekačkou nejlépe ukazuje to nepochopení technických faktorů, které rozdodují o použitelnosti různých druhů pohonů u různých typů doprvních prostředků. U sekaček je jednoduchý spalovací motor ve srovnání s autem. Avšak ve srovnání se zbytkem sekačky je to velmi složitá komponenta.
A právě na sekačkách se dá názorně vysvětlit, jak se chovají zákazníci.
Dnes více lidí kupuje akusekačky než sekačky se spalovacím motorem. A to přestože EU nestanovila kvóty na prodej akusekaček, přestože není prodej sekaček se spalovacím motorem zatížen pokutami za CO2, přestože nejsou žádné dotace na akusekačky, přestože od rána do večera neslyšíme agitaci, že musíme přejít na akusekačky. Lidé kupují akusekačky proto, že jim přinášejí lepší užitek za cenu a náklady, které jsou pro ně akceptovatelné. A ze stejného důvodu lidé kupují auta se spalovacími motory. Chovají se prostě racionálně, nikoliv ideologicky.
Ten tvůj dodatek se sekačkou nejlépe ukazuje to nepochopení technických faktorů, které rozdodují o použitelnosti různých druhů pohonů u různých typů doprvních prostředků. U sekaček je jednoduchý spalovací motor ve srovnání s autem. Avšak ve srovnání se zbytkem sekačky je to velmi složitá komponenta.
A právě na sekačkách se dá názorně vysvětlit, jak se chovají zákazníci.
Dnes více lidí kupuje akusekačky než sekačky se spalovacím motorem. A to přestože EU nestanovila kvóty na prodej akusekaček, přestože není prodej sekaček se spalovacím motorem zatížen pokutami za CO2, přestože nejsou žádné dotace na akusekačky, přestože od rána do večera neslyšíme agitaci, že musíme přejít na akusekačky. Lidé kupují akusekačky proto, že jim přinášejí lepší užitek za cenu a náklady, které jsou pro ně akceptovatelné. A ze stejného důvodu lidé kupují auta se spalovacími motory. Chovají se prostě racionálně, nikoliv ideologicky.
@Tycoon neplatím daně, chovám se racionálně. nikoliv ideologicky. kdyby to tak dělali všichni, to by to vypadalo:)
P.S. jediná správná odpověď je - spalovací motor a splodiny z něj mají nulový vliv na životní prostředí a proto je zbytečné je omezovat.
P.S. i kdyby to tak bylo - jakože není - pořád je ve hře faktor, že jsme byli schopni za sto let se spalovacími motory výrazně pohnout světovými zásobami fosilních paliv. dejme tomu, že za dalších sto let je spálíme všechny. je to ok? není lepší fungovat na něčem, co dokážeme získat?
P.S. jediná správná odpověď je - spalovací motor a splodiny z něj mají nulový vliv na životní prostředí a proto je zbytečné je omezovat.
P.S. i kdyby to tak bylo - jakože není - pořád je ve hře faktor, že jsme byli schopni za sto let se spalovacími motory výrazně pohnout světovými zásobami fosilních paliv. dejme tomu, že za dalších sto let je spálíme všechny. je to ok? není lepší fungovat na něčem, co dokážeme získat?
@Man Ký
Já jsem snad někde psal, že musíme pálit fosilní paliva? V Brazílii mají kupříkladu palivo E100 vyrobené z cukrové třtiny. Podle mě velmi dobré řešení v jejich geografických podmínkách.
Já jsem snad někde psal, že musíme pálit fosilní paliva? V Brazílii mají kupříkladu palivo E100 vyrobené z cukrové třtiny. Podle mě velmi dobré řešení v jejich geografických podmínkách.
@Tycoon takže k polím osázených řepkou přidáme ještě pole osázená cukrovou třtinou a žrát budeme... gumové medvídky, když něco zbude:)
obdivuhodně jsi obešel všechna další sdělení a vybral jedno, leč velmi nešťastně
obdivuhodně jsi obešel všechna další sdělení a vybral jedno, leč velmi nešťastně
@Man Ký
Opět si nepochopil to nejdůležitější. A to byla část věty "v jejich geografických podmínkách". Naše geografické podmínky se na biopaliva nebo energetiku založenou na FVE nehodí. My nemáme kopírovat, co dělají v Brazílii, Moskvě, Pekingu nebo kdekoliv tam, kde současná vládnoucí ideologie vidí svůj ideologický vzor. Měli bychom ideologii zahodit a racionálně vzít v potaz naše geografické a jiné podmínky.
Opět si nepochopil to nejdůležitější. A to byla část věty "v jejich geografických podmínkách". Naše geografické podmínky se na biopaliva nebo energetiku založenou na FVE nehodí. My nemáme kopírovat, co dělají v Brazílii, Moskvě, Pekingu nebo kdekoliv tam, kde současná vládnoucí ideologie vidí svůj ideologický vzor. Měli bychom ideologii zahodit a racionálně vzít v potaz naše geografické a jiné podmínky.
@Tycoon bravo a co se na naše zeměpisné šířky hodí? Jádro:) konečně jsme se k tomu dopracovali. A co s tím jádrem uděláme? Vyrobíme z něho energii. A co z té energie? No přece syntetické palivo, za pětinásobek nákladů, to dá rozum:)
ale můžeš se zase rozohnit a psát o vnucované ideologii, kterou nikdo racionálně nechce a direktivním plánování:)
ale můžeš se zase rozohnit a psát o vnucované ideologii, kterou nikdo racionálně nechce a direktivním plánování:)
@Man Ký ty si mi ale dogmatik, btw syntetické palivo už tu je, syntetická nafta HVO100 a stojí jen o 2kč na litr více a kamiony na něj už jezdí. Překvápko, viď? Zatím sice jen u 2pump v ČR, ale postupně se rozšíří neb ho začnou produkovat velcí Evropští producenti paliv - Eni, Shell, Orlen a Mol 😋
Btw k tomu nařizování, víš moc dobře, že to EU schválila, ale zapomněla, že lidem se nedá vše nařizovat. Poručíme větru, dešti tu už bylo a všichni víme, jak to dopadlo 🤣
Btw k tomu nařizování, víš moc dobře, že to EU schválila, ale zapomněla, že lidem se nedá vše nařizovat. Poručíme větru, dešti tu už bylo a všichni víme, jak to dopadlo 🤣
@ericn https://www.auto.cz/…dne-draha-151821
o deset korun? kolik oleje spotřebuje potravinářský průmysl a kolik nafty všechny kamióny? uvidíme, fandím každému alternativnímu řešení, tedy uvidíme za dva roky, nicméně zásadní problém je, že i toto palivo bude zvyšovat CO2 a oxidy NO v ovzduší, protože olej z potravinářského průmyslu by se za normálních okolností nepálil:(
ps a staré mercedesy jezdily na olej z friťáku bez jakýchkoliv úprav:)
o deset korun? kolik oleje spotřebuje potravinářský průmysl a kolik nafty všechny kamióny? uvidíme, fandím každému alternativnímu řešení, tedy uvidíme za dva roky, nicméně zásadní problém je, že i toto palivo bude zvyšovat CO2 a oxidy NO v ovzduší, protože olej z potravinářského průmyslu by se za normálních okolností nepálil:(
ps a staré mercedesy jezdily na olej z friťáku bez jakýchkoliv úprav:)
@Man Ký Tak tady něco čerstvějšího:
https://www.garaz.cz/…t-zivot-21013459
Něco od jednoho z největších světových speditérů:
https://dbschenker-stale-v-pohybu.cz/blog/HVO100/
A aktuální cena HVO100 - 36,50Kč/l
https://www.dovatrans.cz/
https://www.garaz.cz/…t-zivot-21013459
Něco od jednoho z největších světových speditérů:
https://dbschenker-stale-v-pohybu.cz/blog/HVO100/
A aktuální cena HVO100 - 36,50Kč/l
https://www.dovatrans.cz/
@ericn
Jojo poručíka větru dešti a najednou bude výrobní kapacita HVO a dostupnost taková, že budou na každé pumpě. Je to super alternativa, ale nejspíš nikdy nebudou na to kapacity. Vyšší spotřeba olejů jen kvůli HVO fakt nebude. Pak to budou řešit jako s repkou. Navíc to nejdůležitější vůbec neresi, a to jedovaté emise jako jsou oxidy dusíku, které má stále mnohem vyšší než emise klasického benzinu.
Jojo poručíka větru dešti a najednou bude výrobní kapacita HVO a dostupnost taková, že budou na každé pumpě. Je to super alternativa, ale nejspíš nikdy nebudou na to kapacity. Vyšší spotřeba olejů jen kvůli HVO fakt nebude. Pak to budou řešit jako s repkou. Navíc to nejdůležitější vůbec neresi, a to jedovaté emise jako jsou oxidy dusíku, které má stále mnohem vyšší než emise klasického benzinu.
@Mikesus než budeš reagovat, načti si k tomu něco, máš tam 3 odkazy, třeba ti to pomůže :-) Nebo použij Google, je kolem toho docela dost vysvětlujících článků.
Pokud do toho jdou speditéří jako je DHL nebo Schenker, tak to funguje a jejich pohled a zkušenost bude asi výrazně větší než tvůj názor, kámo :-)
Pokud do toho jdou speditéří jako je DHL nebo Schenker, tak to funguje a jejich pohled a zkušenost bude asi výrazně větší než tvůj názor, kámo :-)
@Man Ký
No vidíš, že se shodneme, že pro naši zemi by ideální bylo mít energetiku založenou na jádru. Mohlo by to znamenat nízké ceny elektřiny a tím pádem vysokou míru elektrifikace při topení a dalších činnostech včetně dopravy. Bohužel, někdo rozhodl, že půjdeme cestou vysokých cen elektřiny.
No vidíš, že se shodneme, že pro naši zemi by ideální bylo mít energetiku založenou na jádru. Mohlo by to znamenat nízké ceny elektřiny a tím pádem vysokou míru elektrifikace při topení a dalších činnostech včetně dopravy. Bohužel, někdo rozhodl, že půjdeme cestou vysokých cen elektřiny.
@Tycoon ja by som bol za to, nech si každý vyberie. Pre väčšinu ľudí je elektromobil ok pre bezne používanie. Ale sú vozy, kde to nedáva zmysel ako napr terénne auta…
@Tycoon
Ale nikdo ti nezakazuje koupit spalovak. At přijdeš k jakékoliv automobilce ( ano kromě Tesly např. ) a řekneš, že chceš spalovací motor, každá ti bez problemu nabídne.
Ale nikdo ti nezakazuje koupit spalovak. At přijdeš k jakékoliv automobilce ( ano kromě Tesly např. ) a řekneš, že chceš spalovací motor, každá ti bez problemu nabídne.
@Mikesus
Ale no tak. Všichni víme o kvótách. Už před pár lety se "prořekl" nějaký manažer Dacie, že by mohli prodat v ČR o 2 tisíce Dusterů s motorem 1.3 TCe více, ale že Renault má na tyto motory přísné kvóty. A pak zde máme ukázkový případ Suzuki Jimny. A bude jen hůř. Stellantis už dává kvóty na úplně obyčejná auta jeho je Fiat Panda.
Ale no tak. Všichni víme o kvótách. Už před pár lety se "prořekl" nějaký manažer Dacie, že by mohli prodat v ČR o 2 tisíce Dusterů s motorem 1.3 TCe více, ale že Renault má na tyto motory přísné kvóty. A pak zde máme ukázkový případ Suzuki Jimny. A bude jen hůř. Stellantis už dává kvóty na úplně obyčejná auta jeho je Fiat Panda.
@ericn - vždycky se to musí buď použít z potravinářského průmyslu, což je samozřejmě chvályhodné, ale spotřebu kamiónů to nepokryje, nebo vypěstovat a to si v našich podmínkách těžko můžeme dovolit... a jen takové zamyšlení - kolik provozovatelů kamiónů bude tankovat byť jen o dvě koruny dražší naftu?:)
@Man Ký třeba DHL nebo Schenker 😋 Lídři trhu, ostatní flotily se přidají. Jo btw, většina velkých firem chce pro speditérech report CO2 vyčíslit u všech uskutečněných přeprav, tj 2kc/l nikdo řešit nepůjde. Bez prokázání emisí neprojdou auditem, budou mít problémy u bank atd… HVO snižuje uhlíkovou stopu o víc jak 90%, zbytek argumentace, ti věřím, dojde 😉
@ericn
Samozrejme ze 2kc/l resit budes. Obzvlast kdyz elektricky to je levnejsi nez na obycejnou naftu.
https://www.auto.cz/…yplati-se-150264
Samozrejme ze 2kc/l resit budes. Obzvlast kdyz elektricky to je levnejsi nez na obycejnou naftu.
https://www.auto.cz/…yplati-se-150264
@ericn cituji
V případě využití použitých rostlinných olejů či tuků, jakožto odpadní hmoty, lze ale dosáhnout úspory emisí CO2 90 až 95 % v porovnání s palivem ropného původu.
cituji:
Skutečný celkový dopad na emise ovšem závisí na způsobu a zdrojích výroby tohoto paliva. Pokud je HVO vyrobeno z rostlinného oleje, který byl pěstován právě za účelem výroby paliva, započítávají se do finální emisní stopy veškeré činnosti související s jeho vznikem. Přesto lze proti fosilnímu palivu podle Orlen Unipetrol dosáhnout výrazné úspory emisí skleníkových plynů o 60 až 65 % (ekvivalentní CO2).
odpadový olej nepochybně nějaký je, ale nepochybně nebude stačit pro kamiónovou dopravu, nebo kompletně celou dopravu. musí se tedy pěstovat na polích. budeš pěstovat na polích místo jídla vstupy pro výrobu paliva do aut? věřím, že ti to dojde:)
p.s. prej "pokud to toho jdou velcí špeditéři tak jejich názor má nějakou váhu" - ty budeš velkej myslitel, Coca-Cola je ještě větší a nakoupila elektrokamióny:)
V případě využití použitých rostlinných olejů či tuků, jakožto odpadní hmoty, lze ale dosáhnout úspory emisí CO2 90 až 95 % v porovnání s palivem ropného původu.
cituji:
Skutečný celkový dopad na emise ovšem závisí na způsobu a zdrojích výroby tohoto paliva. Pokud je HVO vyrobeno z rostlinného oleje, který byl pěstován právě za účelem výroby paliva, započítávají se do finální emisní stopy veškeré činnosti související s jeho vznikem. Přesto lze proti fosilnímu palivu podle Orlen Unipetrol dosáhnout výrazné úspory emisí skleníkových plynů o 60 až 65 % (ekvivalentní CO2).
odpadový olej nepochybně nějaký je, ale nepochybně nebude stačit pro kamiónovou dopravu, nebo kompletně celou dopravu. musí se tedy pěstovat na polích. budeš pěstovat na polích místo jídla vstupy pro výrobu paliva do aut? věřím, že ti to dojde:)
p.s. prej "pokud to toho jdou velcí špeditéři tak jejich názor má nějakou váhu" - ty budeš velkej myslitel, Coca-Cola je ještě větší a nakoupila elektrokamióny:)
@Man Ký tak rozhodně to má větší váhu než tenhle tvůj příspěvek 😋 Ty mysliteli 🤣
@ericn
https://fdrive.cz/…prekvapive-11052
S tamějšími mimošpičkovými sazbami za energii a samozřejmě s využitím rozsáhlého solárního parku jsou náklady na energii o 23 % nižší než u těch nejúčinnějších vznětových kamionů. Ty elektrické přitom odvezou stejnou zátěž při výrazně lepší jízdní dynamice.
👍👍👍
https://fdrive.cz/…prekvapive-11052
S tamějšími mimošpičkovými sazbami za energii a samozřejmě s využitím rozsáhlého solárního parku jsou náklady na energii o 23 % nižší než u těch nejúčinnějších vznětových kamionů. Ty elektrické přitom odvezou stejnou zátěž při výrazně lepší jízdní dynamice.
👍👍👍
Pán Včielka
problem je, ze ta baterka nezazila aspon 5 zim
A proto ty kilometry sfouknou za rok se správným nabíjením a jednou zimou tomu nejdražšímu komponentu nic nebude.
Kdy Vaculík preferoval jednoduché motory? Já ho pamatuju jako milovníka turbodieselů, který založil rubriku Doktor Diesel, kde tyhle složité motory a jejích problémy řešil.
Přijde mi logické, že přepřáhnul na elektromobily. Může založit rubriku Doktor Baterie a má do důchodu vystaráno s tématy.
tak by to chtělo si nevymýšlet. znám spoustu lidí, kteří elektro chtějí. Takže lež, že nikdo nechce, není na místě.
Do toho vaculík je teď na jednoduché motory, nic jednoduššího než elektromotor není. žádný spalovák.
jediny auto, ktery mi kdy jelo na plataku byla R129, opakovane….
Takze problem s elektromotorem to nebyl nikdy. Míchás jablka a hrušky. Tvůj problém a odtahem se může stát jakémukoliv autu bez ohledu na pohon, závada na elektromotoru to nebyla.
s etronem snad neni den, kdy by to zvladlo odemknout vsechny dvere, vcas zapnout HF, otevrit kufr do spravny vejsky, vratit sedadlo tam kde bylo nebo pripadne zapnout predehrev interieru ze zasuvky a ne z baterie (ikdyz je auto v zasuvce).
Ale stran pohonu a podvozku to funguje jak ma
@mikesus muze, ale nestal. Mam najeto pres 2mio km s osobakem po cele evrope z toho hodne s vlekem. Nikdy mi na plate nevezli
@eLzyx tvoje propagace tesly nepada na urodnou pudu, pro mne je to designove i funkcne odpudive auto.
mam ji 13 let, naposled to nechal stat altik, kterej jsem pred 10
lety menil novej za original, *** se zas. Jsou to stary pekace se silnym pribehem, ale mercedes tydle doby je posledni auto co ma sanci nekam bez problemu dojet
P.S: Není to autoforum, nebo snad ano?
No tak třetina se vrátila, a co má být? Dvě třetiny ne, to je dvakrát větší množina.
Někdo může namítnout, že Ionity je taky super. No a ono ne. Třeba v Lovosících jsou dva stojany ze čtyř mrtvé už skoro rok. A nikoho to netrápí. Co tak slýchám od lidí, tak se občas i stane, že o víkend spadne platební brána a do pondělka se nedá nabíjet. Na něco takového nemám nervy.
provozuju ev doma dve, jedno za 10tkm byla dvakrat na 50 a jednou na 150 nabijecce (v souctu 28minut) a to druhy mame chvili takze pouze vyzkouseni. Je mi uplne jedno jestli budu jednou za pul roku na nabijecce 21 nebo 28 minut. Jak audi tak bmw pise stav nabiceky vcetne obsazenejch mist a da se na to spolehnout. Etron je bohuzel ukazkovy audi, povazuju ho za lepsi auto nez tmx ale ne o moc, ix je jinej svet a pred tmx je roky. Zas to ale ridicsky neni bmw. Naopak etron jezdi podstatne lip nez by clovek cekal od audi.
Kazdopadne durazne doporucuju vsem si chtej teslu at si zkusi treba misto 3 i4ku, mozna budou prekvapeni..
nejlepsi benzinovy auto je kolem roku 2010. Auta z 80 er maj na dnesni pomery naprosto tragickou odolnost mechanickejch dilu (kdo kdy z vas delal na dnesnich autech treba kulaky nebo generalku, max kosti stabilizatoru a nazdar). Modernejsi auta z 90er maj mizernou kvalitu elektroniky (komu kdy odesla u dnesnich aut ridici jednotka..). A po mileniu to zas vsecko zrezlo. Ale kolem 2010 nebo respektive posledni auta s atmo motorem a hydraulickym posilovacem…
Zlata éra byla tak někdy 2000 až cca 2015, pak nastal sestup dolu
Edit:celkově to je 0,42%
https://elektrickevozy.cz/…astejsi-je-tesla
ty jsi unikátní blb, nepřijde ti, že ta druhá část věty je v přímém rozporu s první?
Arese je znám tím, že své názory pokládá za realitu. No apka výplod takový nesmysl jako teď.