Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNová Škoda Kylaq ve všech barvách. Malé SUV za 220 tisíc má konfigurátor
18 komentářů
Losina
Proč nám píšete o indických cenách? Je to jen o nadpisu. Dovezete tyto vozidla za tuto cenu?
Arese
Tímto neustálým propagováním svého nového SUV se základní cenou 220 000 Kč Škodovka své české zákazníky jedině pořádně naser... naštve! Proto bych jejímu P.R. oddělení doporučil, aby o něm v Evropě raději cudně mlčelo. Ano, za to, že takový vůz nemohou prodávat v Evropě, mohou šílení ekoteroristé na vedoucích pozicích EU, ale to na věci příliš nemění, resp. to spoustě jednodušším lidem nedojde...
@Arese Uklidni se a nesváděj nenažranou cenovou politiku koncernu na EU.
@MarekAbsolon Kecáš naprosté nesmysly. Nebýt likvidačních emisních pokut a absurdně nafouklé povinné výbavy by se podobná škodovka mohla za cca 300 000 Kč klidně prodávat i u nás (i jinde v EU)!
@Arese
Za to ze se to tady neprodava rozhodne EU nemuze.
Jak dlouho tady jsou pokuty? Rok?
A bylo tady neco takoveho pred pokutami?
Za to ze se to tady neprodava rozhodne EU nemuze.
Jak dlouho tady jsou pokuty? Rok?
A bylo tady neco takoveho pred pokutami?
@Hendly Pokud se domníváš, že ultrapřísné emise a čím dál rozsáhlejší povinná výbava jsou u v EU prodávaných aut nařizovány jen poslední rok, jsi vedle jak ta jedle! :))))
rohYpnol
Tři poznámky. Nebo rovnou jen jedna.
Tohle už není Škoda, tohle je das auto v tom nejsmutnějším významu.
Tohle už není Škoda, tohle je das auto v tom nejsmutnějším významu.
Nommonik
Chybí mi ještě články o speciálních modelech pro mexický, australský a treba madagaskarský, japonský či sri-lansky trh 🤣 Jednou denně
traveldrive
Akože fakt nechápem ten povyk okolo jednoduchého šrotu, ktorý na predaj u nás nemá najmenšiu šancu. Asi už ACZ nemá o čom písať.
Důležitý článek
(zase proti všem)
Tady je vidět proč VW stávkuje.
Rozhodně VW potřebuje prodej v mladé 1 500 000 000 Indii, která roste každý rok o 7-8%.
Malá EU s důchodcema VW neuživí.
Nemáte zdroje na vývoj, ... .
(zase proti všem)
Tady je vidět proč VW stávkuje.
Rozhodně VW potřebuje prodej v mladé 1 500 000 000 Indii, která roste každý rok o 7-8%.
Malá EU s důchodcema VW neuživí.
Nemáte zdroje na vývoj, ... .
Allo
Proč škoda nemá v Evropě taky aisin? Proč tu máme dvojspojku?
jam2015
Už to bude ako na autoforum.cz Tam dookola píšu o čínskych modeloch pre Európu za super ceny - a nakoniec to je Rusko!?
Jan Koneczný
Příspěvek podléhá schvalování.
Radek Meluzin
Příspěvek podléhá schvalování.
On ten 16-ročný šunt môže byť hodnotnejsím autom ako táto indická das plechovica...