Novinky
Frfla
5
Vzpominam na Nissan Primeru kombi. To bylo tou dobou perfektni rodinny kombik a k tomu jeste v top 10 pozicich v TUV Reportu spolehlivosti. V soucasne nabidce koukam nic moc. Jen SUV a Crossover a EV, zkratka nic, co by konkurence nenabizela a cenove to taky neni zadna diskoteka. Zatim to vypada, ze dopadne jako Fiat.
Přejít do diskuze
No, hlavneuplne prestal nabizet normalni auta.
Dokud mel sympaticky trojlistek Micra - Almara - Primera, tak mel co prodavat.
Jeste smutnejsi nabidku ma dnes v US: kdysi petrou a zajimavou dnes nahrazuji 4 varianty SUV.
😒
Dokud mel sympaticky trojlistek Micra - Almara - Primera, tak mel co prodavat.
Jeste smutnejsi nabidku ma dnes v US: kdysi petrou a zajimavou dnes nahrazuji 4 varianty SUV.
😒
@Ja Prvni 123
Je to tak. Micra pro mladé a chudší, Almera pro mladé rodiny a seniory a Primera jako skvělá sportovní berlina. Kde jsou ty časy...
Je to tak. Micra pro mladé a chudší, Almera pro mladé rodiny a seniory a Primera jako skvělá sportovní berlina. Kde jsou ty časy...
na tom přehledu prodejů je krásně vidět, jak šly prodeje dolů ve chvíli, kdy přestali nabízet některé verze spalovacích motorů, od roku 2019 a výše to pak začalo hezky padat, to stejné se stalo u PSA a Renaultu v Evropě, kdy z nabídky postupně začaly mizet 2.0HDi motory a výkonnější benzínové motory a začali je nahrazovat tříválcema a různými ptákovinami ala e-Power .....
Vraťte naftu do Qashqaie a X-Trailu, dejte na ně rozumnou cenu, a uvidíte, že se to podstatně zlepší.
Byvala to skvela znacka pred spojenim s renaultem. Nevim jak ve svete ale v evrope je modelova a motorova politika vysmechem zakaznikum. Auta jsou jen prevlecene renaulty. A ti jim to spocitali. Takze je vse jak ma byt..
Všimněte si, že Japíci si šlapou po automotive víc než Evropa. Jedině Toyota jde vpřed. Mazda je samostatná kategorie.
@lamal Však byl i liftback a kombík. Jenže tou poslední příšernou III. generací Nissan Primeru totálně zabil...😥
Škoda R-ka. Dělat nemastné neslané vozy pro běžné lidi nikoho neohromí, stačí jeden šikovný levný model. Elektrifikace není to, co by Nissanu pomohlo. Přitom v devadesátkách s Primerou skvěle bodoval v okruhových závodech v Evropě. To byl ostatně poslední skvělý model s bezvadným sportovním podvozkem a lehkou stavbou (česká krupobití vypovídají o negativním aspektu oné lehkosti karoserie). A Nismo snad má stále dobrý zvuk. Takže se nebát a začít dělat auta pro skutečné řidiče, ne pro klobouky. Mladá generace to jistě po zaučení ocení.
@3_diamanty Ani ne, aby za něco stál musíš jít to 1,3 DIG-T 118kW Tekna a jsi na 800tis Kč plus dovybavit. No a je to celkem UFO design...
Na silnici vidět nejsou...
Na silnici vidět nejsou...
Kaskaj je sice paradny.... ale minimalne v eu len jeden uspesny model nestaci... pytam sa kde je micra almera primera.... ved nissan v eu ani nema co predavat...
@Arese Za mlakou to je klasicky lepsie s ponukou, no obavam sa ze aj tam Nissan pada... Maxima, Altima, Sentra vsetky sedany kapú. Tusim podobne je na tom aj naj rival Honda s Legendom a Accordom.
@Arese Je to tak, ja Nissanu nakloneny po dvoch Primerach som mu to mal velice za zle...kombik sa dal, vlastne to auto bolo dobre, len to hnusne vypadalo a malo odporny zabozruti interier. Platforma 3 Primery bola este Nissan aj s 2.2 dieslom.
@MB1975 Přito v Japonsku i v USA prodávají nové skvělé Zetko, šestiválcovou zadokolku s mauálem a ručkou...😥