Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Nissan X-Trail: první jízdní dojmy

Neuškodilo druhé generaci oblíbeného SUV poměrně zvětšení? Jak ovladatelný je nový X-Trail na silnici a kolik toho zvládne v terénu? V hornatém terénu řecko-albánského pohraničí nám vůz dal odpovědí dost…
Zpět na článek
19. 6. 2007 07:53
neregistrovaný "astros"
19. 6. 2007 08:19
neregistrovaný "destroy"
19. 6. 2007 09:07
neregistrovaný "e"
19. 6. 2007 08:26
anonym
19. 6. 2007 09:04
neregistrovaný "e"
19. 6. 2007 12:03
neregistrovaný "astros"
19. 6. 2007 11:40
anonym
19. 6. 2007 09:08
neregistrovaný "Ada"
19. 6. 2007 09:26
anonym
19. 6. 2007 09:26
neregistrovaný "ponq"
19. 6. 2007 10:43
19. 6. 2007 12:41
neregistrovaný "ponq"
20. 6. 2007 18:18
neregistrovaný "Martin"
21. 6. 2007 11:48
neregistrovaný "ponq"
19. 6. 2007 10:51
19. 6. 2007 09:10
neregistrovaný "simson"
19. 6. 2007 10:15
19. 6. 2007 10:19
neregistrovaný "simson"
19. 6. 2007 11:43
anonym
21. 6. 2007 12:39
19. 6. 2007 10:14
neregistrovaný "Pepino"
19. 6. 2007 13:55
neregistrovaný "Ondřej Šuch (Auto.CZ)"
20. 6. 2007 08:56
neregistrovaný "Pepino"
19. 6. 2007 13:17
neregistrovaný "Jirka"
19. 6. 2007 16:31
anonym
19. 6. 2007 13:34
anonym
19. 6. 2007 13:52
neregistrovaný "Donald"
19. 6. 2007 15:08
neregistrovaný "Ondřej Šuch (Auto.CZ)"
19. 6. 2007 15:05
19. 6. 2007 16:38
anonym
20. 6. 2007 09:28
neregistrovaný "Pepino"
20. 6. 2007 11:51
19. 6. 2007 15:53
neregistrovaný "LS"
19. 6. 2007 16:19
19. 6. 2007 16:28
neregistrovaný "Alessio"
19. 6. 2007 16:32
19. 6. 2007 16:38
neregistrovaný "Alessio"
19. 6. 2007 17:53
19. 6. 2007 18:57
anonym
19. 6. 2007 19:05
anonym
19. 6. 2007 19:37
anonym
19. 6. 2007 19:52
19. 6. 2007 22:36
neregistrovaný "Jozki."
19. 6. 2007 19:19
neregistrovaný "cuisine at home"
20. 6. 2007 10:00
neregistrovaný "FSi"
20. 6. 2007 13:21
anonym
neregistrovaný "astros"
19. 6. 2007 07:53
coca cole klesnu predaje coly
tak musim priznat, ze sa mi Nissan paci cim dalej tym viac. S výnimkou Tidy sa mi velmi paci cela produkcia dostupna v europe. A su to velmi dobre "drzaky". Myslim vsak, ze trochu naskodu vsak prebera niektore renaultacke dizajnove prvky. Ten stredovy blok s automatickou prevodovkou je jednoducho strasny, horsie to vyzera snad len v Megane autamat alebo Ceede manual. Tam naopak automat vyzera :yes: .
Este nerozumiem tym drziakom na flase tesne za prednym stlpikom, to je asi tiez viac efektne ako funkcne. Mozno to chladi napoj (co ast treba ked nan prazi slnko) ale ako cez flasu vidiet na spatne zrkadlo?? Odteraz uz maitel musi pit len cistu mineralku, ziadnu cocacolu. >:D >:D . Este sa mi nepacia predne vyduchy, zdaju sa mi male a pri tak velkom celnom skle bude musiet ventilacia pracovat na vyssie otacky, co sa nepriaznivo prejavi na hlucnosti. ..a mozno ze to zmakli. Kazdopadne davam :yes: :yes: :yes: 2,0D automat hodnotim ako idealne auto pre mna a moju rodinu :yes:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "destroy"
19. 6. 2007 08:19
Re: coca cole klesnu predaje coly
uff, vazne sa ti paci cela produkcia? :) Tida je strasna, to je fakt, (ja som cumel hlavne na tie plechy okolo kolies. Cokolvek zasolene sa tam usadi zhrdzavie za 2-3 roky) ale ja si myslim ze cela produkcia Nissanu nie je pre europske oci. Snad okrem Xsa a Kasky ktore sa im fakt podarili.
neregistrovaný "e"
19. 6. 2007 09:07
Re: coca cole klesnu predaje coly
ano libi...krome tidie, a co NOTE? taky supr, primera. almera....jeste i ta starucka primera je hezci nez nektery dnesni kvazi auta..... :yes:
anonym
19. 6. 2007 08:26
Re: coca cole klesnu predaje coly
Ta flaska nie je presne medzi tebou a spatnym zrkadlom, nema to absolutne zidadny vlic na nic...take veci asi konstrukteri vacsinou domyslia. Skor je problem to, ze to napoj nevychladi pretoze pouziva vzduch ktory ide aj do kabiny a teda ma aj rovnaku teplotu...pri nastavenych 20 stupnoch to fakt nic moc neurobi. A co sa tyka vyduchov, tak nejake su aj pred palubovkou, rovno pod sklom ;-)
neregistrovaný "e"
19. 6. 2007 09:04
Re: coca cole klesnu predaje coly
ty ses ale vuul....... >:D , dyt ta fotka ty lahvi je udelana ze sedadla spolujezdce a vydet na zrcatko je v poho, a rozdil je tam obrovskej takze i ze sedadla ridice to musi byt videt :yes:
neregistrovaný "astros"
19. 6. 2007 12:03
Re: coca cole klesnu predaje coly
ok ok ok nechajte ma zit... >:D >:D ved som mu dal :yes: ;-)
19. 6. 2007 09:17
Re: coca cole klesnu predaje coly
Drziaky pred A stlpikom ma aj sucasna generacia. Z mojho pohladu ako rodica dvoch malych teroristov(4,7) je to idealne miesto na odlozenie flasiek pre deti - ked im ich nechas vzadu medzi sedadlami, trpko by si olutoval:-) Ked som kupoval predchadzajucu generaciu, bola to kupa z rozumu (designovo, technicky bola vtedy velmi vysoko) a tu skaredu hranatu krabicu som dost dlho rozdychaval:-) Tak to bude asi aj tento raz. Podla internych prieskumov Nissanu zakaznikov oslovil prave ten hranaty skaredy design - a auto este po rokoch vyzea sviezo. Uvidime, lebo ten batoh vzadu je trochu moc... ;-\
anonym
19. 6. 2007 11:40
Re: coca cole klesnu predaje coly
ve skutečnosti vypadá mnohem líp(prolezl jsem ho v Brně a je o moc lepší...)
neregistrovaný "Ada"
19. 6. 2007 09:08
Pekne
Pekne auto, designove podobne starsi Honde CR-V, ktera se mi moc libila. Negativem je ovsem spoluprace s Renaultem. Nissan je z meho pohledu vubec tak trochu zvlastni vyrobce - napriklad kvasku bych klidne koupil zene, pokud by mela diesel (nejlepe 2.0) v kombinaci s 4x4. Ale - hnissani takovou kombinaci z nepochopitelneho duvodu nemaji... Stejne nepochopitelne stale jeste spolupracuji s rendlikem, cimz se jejich auta v ocich verejnosti tezce degraduji, protoze negativni zkusenosti s touhle znackou ma v Evrope uz prakticky kazdy.
Rozbalit vlákno
7
anonym
19. 6. 2007 09:26
Re: Pekne
To, že má negativni zkušenost s renaultem téměř každý v Evropě, je trochu přestřel. Trochu velkej přestřel. A že by nissanu škodila spolupráce s renaultem? Tomu nissanu, který se před odkupem balíku akcií právě renaultem potácel na hraně propasti a pomalu zavrtával čumáky svého portfolia do hnoje, ze kterého ho vytáhl právě francouzský revitalizační program vedený C. Ghosnem? Myslím, že každý dnes ví, komuže vděčí Nissan, za to kde je. To, kde skutečně je, to jest zase na delší diskuzi, nicméně onen Kaškaj, co se ti tak líbí a jehož dvoulitrové motorizace - benzín i nafta dci (od renaultu...) se nabízí i s pohonem obou náprav, by asi bez přispění francouzské, řekněme mateřské, automobilky nevznikl.
neregistrovaný "ponq"
19. 6. 2007 09:26
Re: Pekne
To jsem byl já... ;-)
Avatar - Ghostyx
19. 6. 2007 10:43
Re: Pekne
Naprosty souhlas... :yes:
neregistrovaný "ponq"
19. 6. 2007 12:41
Re: Pekne
;-)
neregistrovaný "Martin"
20. 6. 2007 18:18
Re: Pekne
Nissan má svoje vlastné benzínové motory. To platí aj u Kaškaje. Žiadny Renault. A napríklad v Primere P12 čo málo kto vie nafta 2.2 Dci nebola od Renaultu ale z produkcie Nissan!!Len mala rovnaké označenie ale objem aj výkonové parametre sa mierne odlišovali.
neregistrovaný "ponq"
21. 6. 2007 11:48
Re: Pekne
No však ano, já napsal ...nafta dci (od Renaultu)..., konkrétně v případě kváši obě - 1.5 i 2.0. To, že je benzín původem nissan je pravda, tu nikdo nespochybňuje, zrovna tak i ten 2.2 nafta z primery i almery, ovšem na druhou stranu by bez renaultu dnes tyto motory sotva něco poháněly ;-)
Avatar - Ghostyx
19. 6. 2007 10:51
Re: Pekne
Ja jasem mel jiz nekolik Rendlu a zadne negativni zkusenosti s nimi az tak nemam, tak woco go kamo? Ovsem s nekteryma jejich servisama tady u nas, hlavne v Praze spatne zkusenosti mam, ale to je obecny problem i jinych znacek... ;-\
neregistrovaný "simson"
19. 6. 2007 09:10
?
Moc nerozumím větě "systém AllMode 4x4, umožňuje zařadit či uzamknout přenos výkonu na obě nápravy. V praxi se tak vůz dostal i ze situací, kdy trakci měla jen dvě protilehlá kola."
Přece pokud se uzamkne mezinápravová spojka ale jsou otevřené nápravové diferenciály tak by se v popsané situaci (kdy dvě protilehlá kola trakci mají a dvě ne) auto mělo zastavit.
Rozbalit vlákno
4
19. 6. 2007 10:15
Re: ?
Ono je to pravdepodobne vybaveno elektronickou náhradou urávěrkoy nápravových diferenciálů a pracuje to tak, ze to pribrzduje kola bez trakce.
neregistrovaný "simson"
19. 6. 2007 10:19
Re: ?
To bych chápal, ale nikde jsem se nedočetl, že by X-trail elektronickou kontrolu trakce měl.
21. 6. 2007 12:39
Re: ?
Nissan používa pri X-Traile a Pathfinderovi systém zvaný myslím ABLSD (fakt si niesom tou skratkou istý). Funguje tak, ze ESP pribrzduje koleso ktore nema trakciu (preklzuje) a napravovy diferencial potom nema inu moznost len preniest vykon ktory pripada na danu napravu na koleso, ktore trakciu ma. Tak mi to bolo povedane pocas mojej posobnosti na pozicii predajcu vozidiel Nissan ;-)
neregistrovaný "Pepino"
19. 6. 2007 10:14
velmi by mně zajímalo hodnocení vozu
od autora, jeho subjektivní dojmy. NIkde jsem je totiž nenašel. Rovněž bych byl zvědavý, zda by si X-trail koupil. To může dost vypovědět, jak autor vůz hodnotí.
Rozbalit vlákno
3
anonym
19. 6. 2007 11:44
Re: velmi by mně zajímalo hodnocení vozu
pokud je objektivní tak to nenapíše i kdyby měl podepsanou kupní smlouvu :-)
neregistrovaný "Ondřej Šuch (Auto.CZ)"
19. 6. 2007 13:55
Re: velmi by mně zajímalo hodnocení vozu
Subjektivně jsem komentoval třeba sedadla, plasty na palubní desce, komunikativnost řízení, nedotáčivost, plynulost řazení, kluzkost povrchu zavazadlového prostoru, hluk od motoru v kabině atd... To je málo? :-)
S hodnocením si musíme počkat na klasický redakční test, ale pokud tak moc toužíte po mém osobním názoru pak vězte, že v rámci třídy považuji X-Trail za povedené auto. Nejsa cílovou skupinou ani zájemcem, neumím odpovědět na otázku případné koupě. :-)
neregistrovaný "Pepino"
20. 6. 2007 08:56
Re: velmi by mně zajímalo hodnocení vozu
Děkuji.
neregistrovaný "Jirka"
19. 6. 2007 13:17
Hm, Tiguan....
Tiguan vedle X - traila vypadá jak vývar z ponožek... Nuda nuda šeď šeď. Ale voni to kucí doženou metrákem chromu a do toho bude zpívat ódy pan Jouda GTI (či jak se jmenuje ten VWbijec..) >:D
Jinak na Tiguana jsem se těšil a chtěl koupit, ale podle foto zůstalo po konceptu jen ***.....
Xko - Pěkné, zajímavé, praktické...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - DanieliDesign
19. 6. 2007 14:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
19. 6. 2007 16:31
Re: Hm, Tiguan....
protože mluví pravdu!!!
Avatar - DanieliDesign
19. 6. 2007 16:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
19. 6. 2007 13:34
Pjenkava
Stálý pohon obou náprav je nejlepší i v terénu i na silnici. Auto je nejlépe ovladatelné a kombinuje výhody pohonů předí a zadí nápravy do jednoho. Je to taky nejbezpečnější jízda. :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Donald"
19. 6. 2007 13:52
Re: Pjenkava
Jestli bezpečnost jízdy dělá hlavně 4x4 tak potěš koště. A ne vždy je 4x4 nejlépe ovladatelné.
Avatar - DanieliDesign
19. 6. 2007 14:38
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ondřej Šuch (Auto.CZ)"
19. 6. 2007 15:08
Re: Nádhera!
Když identifikujete fotku, pošlu Vám třímegový originál.
Avatar - DanieliDesign
19. 6. 2007 15:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 6. 2007 15:05
TAK JE TO TADY
Ve Švédsku si klikneš myší na souseda a zlustruješ mu vkladní knížky včetně prémií za červen. Tady už nějakej nadšenec vyzývá mistra :yes: testéra k tomu aby položil hlavu na špalek a napsal, jestli by si testované vozidlo koupil. No... vidím, že pomalu ale jistě spějeme do těch správnejch vod. Naštěstí nešlo o testování mučících nástrojů, protože to bychom pana Šucha asi četli naposled. Tedy, pokud by vyslyšel přání kolegy diskutéra. Já nechci vědět, čím pan Šuch jezdí, jezdit chce, nejezdí a nikdy jezdit nebude. Já chci naopak jeho myšlénky :yes: Co si myslí, co si myslet nechce, co si myslet nemusí a může. A ty myšlénky dostávám. O tom to je. Nebo se tu snad někdo domnívá, že na stránkách erotického zboží vozí testéry po testech rovnou na kapačky? P.S. Vizualita auta je pro mne (bohužel, neb fandím Nissanu) nepřijatelná. Zejména tupost předku mě odrazuje od jásotu. Ostatně, vím o jednom dokonalém řízkovi - jmenuje se Freelander. Land Rover - Freelander. To je cíl :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - DanieliDesign
19. 6. 2007 15:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
19. 6. 2007 16:38
Re: TAK JE TO TADY
ale díky tomu předku vypadá to auto drsněji a ne jako santafé...takže mě se přitahuje víc a víc a ve skutečnosti a hlavně ve volném prostoru je daleko lepší
Avatar - DanieliDesign
19. 6. 2007 16:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Pepino"
20. 6. 2007 09:28
Re: TAK JE TO TADY
I když jsou názory pana GTI velmi svérázné a na můj vkus příliš jednostranné, on je totiž povoláním jistě provokateur, přece ho velmi rád čtu, má totiž krásný sloh a český jazyk skvěle a barvitě ovládá. Rovněž musím vyslovit souhlas s tím, že jakýkoliv článek by měl být osobní, jinak by ve všech časopisech a novinách stejného zaměření čtenář musel číst v podstatě jedno a to samé.
Jen 2 malé připomínky: tester není vhodné slovo, to je název spíš pro přístroj, když už musíme prznit náš jazyk a vymýšlet novotvary, tak spíše testman-tester je něco jako mixer, velmi se podobná slovu testes neboli varlata a přitom se vybavují četné souvislosti, záleží na obrazotvornosti. Pak LR Freelander2: v řadě průzkumů vycházejí auta této fabriky v hodnocení i svých uživatelů až na konci tabulek. Tedy: líbí se mi, ale nechtěl bych ho.
20. 6. 2007 11:51
Re: TAK JE TO TADY
Ten "testman"... jo, asi je to vhodnější... Tak příště ;-) :yes:
neregistrovaný "LS"
19. 6. 2007 15:53
ANKETA ???
Co ty odpovědi ??? To myslíte vážně s tím hlasováním ??? :*) :*) co takhle zkusit na SILNICI třeba S2000 nebo 330i či dokonce 911 a pak tu anketu poopravit. Takhle je to VOSTUDA :-!
Rozbalit vlákno
6
19. 6. 2007 16:19
Re: ANKETA ???
Je rozdíl hlasovat a zkušenosti odtušovat jen z plejstejšnovejch orgií či mít najeto s různými pohony tisíce kilometrů. Ale i tak to vyznívá zoufale. Protože nemalé procento se domnívá, že nejlepší jízda na silnici je s předním náhonem >:D To snad vyučujou jinak už i v mateřských školkách... Nejlepší jízda na silnici je s motorem vzadu a zadním náhonem. Naproti tomu, vůbec nejhorší co může být je "všechno vpředu" Na tom sice jede 99% řidičů, ale jen proto, že je to výrobně schůdnější, prostorově praktičtější a nákladově méně náročné. Jinak je jízda s "předohrabem" jen jízdou. O zážitku se nedá vůbec uvažovat. Snad jen, kdyby tě svezl nějakej severskej jezdec rallye... ale jak píši, je to praktické a na nákup do delvity vlastně ideální. Kdo si chce v autě užít, volí náhon zadní. 4x4 resp. připojitelné nápravy jsou výhodné v obtížnějším terénu a jejich výskyt je častější proto, že se více a více rozvíjí segment SUV, offroad, crossover. Z odkazem na úroveň údržby silnic v Česku se jako nejpraktičtější zdá připojitelná náprava - oproti trvlému 4x4 ušetříš palivo, přesto tě auto nikde nezradí. A jak píši, na zábavu to chce holt mít ten zadní náhon, suchej asfalt a vítr ve vlasech... U BMW umí dobře poradit :-) :yes:
neregistrovaný "Alessio"
19. 6. 2007 16:28
Re: ANKETA ???
souhlas :yes: . jinak s tím palivem...koupil jsem ten AT a docela zajímavé zjištění ohledně spotřeby permanentu :-) :yes:
19. 6. 2007 16:32
Re: ANKETA ???
Podívám se. Vy "permanentňáci" jásáte, když uděláte stovku pod dvacet... myslím km a litry >:D ;-) :yes:
neregistrovaný "Alessio"
19. 6. 2007 16:38
Re: ANKETA ???
zajímavé je, že Quattro takový podvědomý problém nemá, tam se stížnosti na vyšší spotřebu (i když by asi mohly být) nevyskytují. Podle mě se prostě hledá chyba za každou cenu (i když momentální spotřeba Legacy je naprosto v normě, i když jasně že na diesel ;-) to není. Však také nenajezdí ročně tolik aby to dalo víc jak pár tisíc rozdílu)
19. 6. 2007 17:53
Re: ANKETA ???
Je obecně známá větší žíznivost Subaru motorů... Ostatně v Carautu kolem toho proběhla poměrně živá diskuze ;-)
anonym
19. 6. 2007 18:57
Re: ANKETA ???
už udělali diesel :-)
anonym
19. 6. 2007 19:05
SUV?
Podle těchto fotografií to bude víc než jen suv,ale ani na silnici se neztratí.Docela bych ho bral.Uvidíme kolik bude stát?Jestli se bude prodávat jako minulá generace,tak se má konkurence na co těšit. :-)
Rozbalit vlákno
3
anonym
19. 6. 2007 19:37
Re: SUV?
porovnej to v terenu s fotkama wranglera >:-[] ;-)
Avatar - DanieliDesign
19. 6. 2007 19:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Jozki."
19. 6. 2007 22:36
Re: SUV?
Danieli ty o iq ani nehovor. Z tvojich prispevkov priam srsi jeho nedostatok. >:-[]
neregistrovaný "cuisine at home"
19. 6. 2007 19:19
pjekneeee
hmm tak už první generace xtrailu v mě vzbudila sympatie, druhá je ještě o kousek dál .. s freelanderem jsou asi co se týče terénních schopností nejdále z této kategorie vozidel a zvládnou mnohem více než si s nimi nezkušený řidič v terénu odváží ... pro mě jsou oba :yes: ... jen škoda že nissan v evropě neprodává Xterru :-(
Rozbalit vlákno
1
Avatar - DanieliDesign
19. 6. 2007 19:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "FSi"
20. 6. 2007 10:00
Co ta světla?
Solidní parťák do lehčího terénu. Co kazí totálně dojem z auta (u mně) - "nadočnicové" vředovité nárůstky. Ty nemají podle mne žádnou logiku. Co naplat, že zbytek layoutu působí dobře.
Rozbalit vlákno
1
anonym
20. 6. 2007 13:21
Re: Co ta světla?
to teda mají,víš alespoň kde končí auto :-)