Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Peugeot 3008 1.2 Hybrid e-DCS6 – Francouzská kráska s drobnými neduhy

52 komentářů

Avatar - Stejsn
Stejsn
Tak u tohohle je slovo "kráska" teda hodně dohnané do krajnosti.
Krum Páč
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Špatný motor. Špatná převodovka. Těžké auto. Špatná dynamika. Podvozek špatně snáší díry. 800 000kc.A dostane 3.5 hvězdičky?? 🤣😂🤣😂🤣

Tohle je tak max na 3.
ericn
@Pepa_007 Spíš na 2, Pug tohle auto pos... jak mohl :-)
Avatar - hiphop
hiphop
@Pepa_007 jeste vic emotikonu.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@hiphop hodně se směju.
Avatar - hiphop
hiphop
@Pepa_007 smejici se bestie chapu.
_Teddy_
@Pepa_007
A este to nazvu "drobne neduhy"! Ved na tom aute v podstate nic nefunguje. Vo vsetkom, co auto robim autom, su dake problemy...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Pepa_007

Tohle je leda tak na mašli v maštale.

Přitom stačilo do toho dát 1.5 hdi a 2.0 hdi.
Ale, bohužel... Stellantis skáče jak eurohujerská komise píská...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Zanadávání na EU, splněno, hodný rohypnolek, dostane kostičku.... akorát tka nějak nesedí, proč tohle EU nediktuje třeba VW? Nebo jiným automobilkám používající větší objemy... a výkony...@rohYpnol
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Ozzman
Jj. A kostičku z Lega, nebo už si vydělal aspoň na tu ze zvirat? Jo vlastně EU mu zakazuje vydělávat i kosti.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman

No, bohužel ti bystřejší chápou.
124 g CO2/km tenhle "zázrak podle receptu EU"
129 - 135 g CO2/km 2.0 TDI podle přání zákazníků

Takže já jsem sice dostal kostičku, ale ty jsi prokázal leda to, že nejsi zrovna nejostřejší tužka v penálu.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@rohYpnol
Nejostřejsi tužka v penale zrovna asi taky nebudeš. Protoze základní kámen úrazu není co2 v emisích. A ti méně bystří pořád budou mluvit o emisích a nakonec z nich vždy vypadne jen co2. Co2 je jen o efektivitě motoru.
Avatar - lamal
lamal
@Ozzman :D
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mikesus
Protoze základní kámen úrazu není co2 v emisích..

Samozřejmě že JE. A víš proč? Z čeho se asi tak počítají flotilové emise a pokuty za CO2??? Co????
Avatar - Mikesus
Mikesus
@rohYpnol
když nechceš inovovat, budeš platit pokutu. A není nic jednoduššího, než efektivitu určovat podle CO2. Nebo jak to chceš podle ostatních emisí určovat?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mikesus
Ale o tom debata vůbec nebyla a není. Řeč byla o:
" akorát tka nějak nesedí, proč tohle EU nediktuje třeba VW"
Tohle jsem vám vyvrátil a důvod je zjevný. Já se vůbec nebavil a nebavím, jestli je určovat efektivitu podle CO2 ok nebo není!!!
Ale ok, když jsi i toto sem zatáhl, tak CO2 flotilové emise je absolutní nesmysl. Naprostá blbost. Hujeřina. Je logické, že např. 4x4 asi bude mít větší emise. Jenže když někdo 4x4 potřebuje, tak mu asi nepomůže koupit si "zelenější" 2wd... a stejně tak ze strany výrobců - proč by měl výrobce 4x4 byl šikanovaný a penalizovaný za CO2 ... je to absolutní blbost. Ale jako že totální, není na tom dobře vůbec NIC.
Avatar - Emel
Emel
@Mikesus když už, tak je CO2 měřítkem efektivity auta jako celku - jeho aerodynamiky, valivého odporu pneumatik atd. V nějakém umělém cyklu. Bez ohledu na to, kolik a jak s tím kdo najezdí.
A pak si někdo uvědomil, že SMax se sedmi lidmi na palubě je možná efektivnější, než Smart se dvěma, tak zkusil vymyslet ten hmotnostní koeficient... a vznikl z toho ještě větší paskvil.
Kdybych fakt chtěl řešit CO2, tak není nic jednoduššího, než zdanit litr paliva... a výsledek bude přesně postihovat každý gram vygenerovaného CO2, spravedlivě. A pokud si budu chtít koupit nějaký sporťák se spotřebou 10/100 a najezdím s tím 2000km za rok, tak zase zaplatím jen za ty gramy, které reálně vytvořím.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Emel

Ano, jen ti v tom chybí ještě další hromada proměnných. Pickup asi nebude tak CO2 efektivní jako coupe, dodávka asi nebude tak CO2 efektivní jako sedan.

A jedna věc je promítat uvedené do "zdanění/zatížení" spotřeby, tam ještě dejme tomu by se majitel co potřebuje pickup hold musel smířit s tím, že bude za provoz platit víc nez majitel Priusu (což tak stejně je de facto už dnes).
Ale úplně jiný level (a mnohem horší!!!) je penalizovat VÝROBCE za to, že pickup je méně efektivní než sedan!!! To je absoultní eurohujerské zvěrstvo!!! Ale je to tak, kdo má ve flotile pickup, tak tam má neekologický vřed ve výrobním programu. Co naplat, že ten pickup vrábí proto, že ho lidi chttějí, že ho lidi potřebují!!! EU a EK řekla, že to je špatně! A to je ta ideologie, to je ten KLIMATISMUS, FANATISMUS, EKOFAŠISMUS CO APLIKUJE EU!!!
gil54
@Pepa_007

...a to jsi ještě vynechal hluk a vibrace...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
No, přesně tyhle auta jsou důkazem, jak skvělá je nabídka 2.0 tdi 85 kW u VW/Škoda.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@rohYpnol
Tdi 85kw a skvělá nabídka 🤣
Dynamika jak vyjící hybridní auris z roku 2012, vibrující jak nemocnej ratlík, zadní bouchajici naprava, a to za cenu pouhých 700tis v naprostem holobytu na plechových kolech, bez vyhrivani, parkovacich senzorů. Nabídka, která se fakt neodmítá. 😂
A jako bonus, smrad při každém nastartování no neber to.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mikesus

No, hezké, Takže jsi nám popsal, že jsi v Octavii TDI jel naposledy pře 20ti lety.
Lempl Klaun
@rohYpnol

Hele, jak dobre si znal Milu Ulricha, Jardu Sekyru, Venu Chmelika a Pepu Vanka?
Avatar - Mikesus
Mikesus
@rohYpnol
No vidíš, dokonce nedávno jel i v kodiaqu tdi 147kw a se mnou ozzy. Já nemám důvod si vymyslet pohádky jako ten, na kterého reaguju. nebo chceš tvrdit, že octavii neboucha zadní náprava? 🤣
Btw boucha i superbu i kodiaqu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mikesus

Jo, super. Ale já se neptal kdy jsi jel v Kodiaqu nebo Superbu.
Nápravy rozhodně nebouchají. To, že někteří to umějí lépe, je pravda. To, že by Octavia byla křáp jak naznačuješ, je lež.
ericn
@Mikesus Ne Mikeší, u OIV zadní náprava nebouchá, i když je to torzka, ani u 1.5TSI a ani u 2.0TDI. Zapamatuj si to. Píšeš hlouposti 😉
Avatar - Emel
Emel
@Mikesus ty jsi stejně schopný nákupčí jako JaPrvni... za 650 je 130let, s metlou a liťákama, vyhřívanýma sedačkama+volantem+sklem, senzorama vpředu i vzadu atd...
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Emel
Já koukal na essence, která má cenu od nižší než 130 let a nepridaval žádné prvky navíc, asi az na metalizu. Nerozporuju, že je něco výhodnější s výbavou. Jen ukazuju na zaklad.
Tak 130 let mi vyšlo bez příplatků na 710 ( koukas asi na lift co? ). Určitě lepší než ten zaklad, ty nejzákladnější věci tam jsou, pár jich ještě chybí, ale za tu cenu už akceptovatelné, tedy kromě toho motoru
Avatar - Emel
Emel
@Mikesus no ale pokud napíšeš "za 700 holátko na plecháčích", tak to prostě není pravda - holátko je 620, za 650 je důstojně vybavený auto. To se pak těžko diskutuje o tom, co je nebo není dobrá nabídka, pokud k tomu píšeš takhle zavádějící čísla...
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Emel
Chceš tedy říct, že essence s 2.0tdi 85 v kombiku není za 700 bez vybavy? Ano, já koukám na kombik, to jsem nenapsal, to uznávám. A hledat akční výbavy se mi fakt nechce u takového šrotu. Stačilo mi jednou se v tom projet. Takze akceptuji tvůj lepší přehled v akčních cenách, které ovšem nemění nic na tom, ze essence bez výbavy je za takovou cenu.
Avatar - Emel
Emel
@Mikesus apriori chci říct, že pokud chceš hodnotit výhodnost nebo nevýhodnost nabídky, tak bys měl tu nabídku znát. Kolik stojí Essence je podružné, protože pokud chceš koupit Octavii za ceníkových 700, tak nebudeš kupovat Essence. Essence Combi (ano, to jsi taky neřekl že Combi) je za 660, ale to není ta hlavní pointa.
Hlavní pointa je, že 130let 2.0TDI je za 640 a je to důstojně vybavené auto - tohle je slušná nabídka, i s příplatkem za kombík se do těch 700 pořád vejdeš (a zrovna u Octavie si myslím, že i lift je pro rodinu použitelný).
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Emel
POINTA JE V TOM, ŽE MIKESUS OPĚT LHAL.
Avatar - praptak
praptak
@Mikesus Zadní parkovací senzory auto má, vyhřívání je zbytečnost, s vibrujícím motorem souhlasím.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Ten pád je opravdu hluboký. Němečtí výrobci hledají cestu z krize.

https://www.idnes.cz/…-zahranicni_jadv
Rasto
Je to tragické, biedny spaľovák a varianta v podobe biedneho elektra... Najvtipnejsie je ako hovorili, aké úžasné budú ich nové elektromobily, lenže tá platforma je nekonkurencie schopná už pri predstavení. Neviem čo chce tento koncern predávať, zabudli že autom sa hlavne jazdí.
vencelín
Drobné neduhy? Nu, absence řádného motoru je více než drobny neduh.
Meky
Stary p3008 bol pekné rodinne auto.

Pohodlie, ticho, dosť miesta aj vzadu aj pre normálnych ľudí.
S motormi 1,6 a 2.0 jazdíl primerane.

Toto je vzadu malé - väčšie deti si tam už nesadnú.
Motor je na pitchu.
Cena je sialena.

Stellantis to exemplárne dojebal.

Exemplárne.
Rezna
@Meky
Když koukám na foty tak interiér vypadá prostorný i kufr veliký... fakt jeto tak malé?
Staré 307-308 mě fascinovali svou prostorností vzhledem k rozměrům, nikdo jiný to tak dobře snad neuměl.
Meky
@Rezna

Na starej P3008 som par tisic km najazdil.
Nebol to zazrak ale mala dobre jazdne vlastnosti, maly volant mi vyhovoval a hlavne to bolo plne pouzitelne rodinne vozidlo - myslim tym priestor vzadu.

V novej 3008 si clovek s vyskou 180 cm uz rovno nesadne.

Ano, da sa to vydrzat, ale pre zadnych pasazierov to bude utrpenie.

Pouzitie motora 1.2 ani netreba komentovat.

Skus si ho len nastartovat za studena a uvids sam, co to robi..

Navyse - pokial viem nema aplikaciu, takze ak parkujes vonku, v zime budes dalej skriabat ako blb.

Slusne automobilky uz ponukaju moznost odmrazit auto na dialku.
Avatar - xxc
xxc
@Meky Ktore automobilky to ponukaju? Na Skode sa da len odmrazit, VW mi to neponuka. Alebo som na to neprisiel v aplikacii.
Arese
Tak tohle peugeotovské podivně osekané cosi s katastrofálně špatnou a poddimenzovanou hybridní pohonnou jednotkou (a šíleným e-cocpitem, kterého jsem se na fotkách vysloveně lekl) a špatně využitým obestavěným prostorem je podle autora "kráska" s "drobnými neduhy"?! 😆😆😆😆😆
Ten, kdo takový titulek u tohoto auta vyplodil, asi jede na hodně kvalitním matroši! 👎👎👎
Při představě, že bych touto francouzskou tragédií měl nahradit třeba náš Karoq 1.5 TSI, dostávám záchvaty smíchu! 😂😂😂😂😂
Avatar - Ozzman
Ozzman
Na auto jsme se byl v létě podívat s otcem, když sháněl nový vůz této třídy, zarazila mne velikost, auto je opravdu velké z venku na to, jak prumerný prostor je uvnitř, interiér velmi hezký, kvalitní, ale nabídka motorů zoufalá, ani jsme to nešli projet. Neříkám, že ten motor na to auto není v pohodě na normální jízdu, ale za ty peníze..pro mne by byl limit na takové auto 600 tisíc, 650 s automatem, protože i když zůstaneme ve Francii, je tu za tyhle peníze Austral TCE160, ve všem lepší, prostornější auto.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Ozzman
Peugeot by musel být cenové úplně jinde, aby byl konkurenceschopny. Tohle je ve všem podprůměrné a jeho konkurent může být tak akorát duster ( ano tridou mensi, ale prostorove uvnitr podobne, materialove a technikou taky ). No a ten je cenou tam kde je.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jestli má nový Duster materialy jako tenhle Peugeot, tak je na tom hoooodně dobře :) @Mikesus
Meky
@Ozzman

3008 ma tvrde plasty potiahnute latkou.
Duster ma len tvrde plasty.

Priestorovo je oboje silny podpriemer
ptr078
@Ozzman To plati aj pre 2008, pozries z von a potom si prekvapeny, ake malicke je to z vnutra
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
No tyvole kraska?!!

Zlata Multipla...
Avatar - Stejsn
Stejsn
Ten displej vysloveně brání ve výhledu dopředu!
Kalman Hlavnička
K těm "drobným" neduhům přidejte nepochopitelnou absenci zadního stěrače !!,čehož jsem si všiml při prvním dešti a bojím se prvního chumelení. Jinak je na tento vůz homologovaný jeden typ kol,Breda 19" a ty jaksi Peugeot zapomněl od června do ČR dodat. ( Nemluvě o jiných doplňcích). Ale můžete si koupit tričko ,klíčenku a hrnek.Takže na druhou sadu kol taky zapomeňte. Osobně výběru tohoto vozu silně lituji.Naleštěná bída.
Avatar - del42sa
del42sa
za tuhle cenu neprodejné, proc dávat 800.000,- za tak slabý motor, když existuje tohle s 200 koníky pod kapotou a můžete to mit o dost levněji:

https://www.autorevue.cz/…ji-ani-600-tisic