Elektromobilita
Zpět na článek
Lotus přehodnocuje plány elektromobility. Spalováky vrátí do hry jako prodlužovače dojezdu
17 komentářů
Stejsn
Spalovací motor přejmenovat na "prodlužovač dojezdu" je podobné chucpe, jako když se z vláknových žárovek po zákazu staly "tepelné zdroje se světelnou indikací".
gil54
@Arese
Měl, souhlasím s ním. Jen jsem chtěl opravit drobnou nepřesnost. Nemělo to vyznívat útočně nebo negativně.
Není třeba ihned přecházet do protiútoku, já se sem nechodím hádat.
O Alpine, Abarthu, Lotusu, Gordini nebo Mustangu jsem nakonec v podobném duchu psal před třemi dny i já.
https://www.auto.cz/diskuse/95285/1
Měl, souhlasím s ním. Jen jsem chtěl opravit drobnou nepřesnost. Nemělo to vyznívat útočně nebo negativně.
Není třeba ihned přecházet do protiútoku, já se sem nechodím hádat.
O Alpine, Abarthu, Lotusu, Gordini nebo Mustangu jsem nakonec v podobném duchu psal před třemi dny i já.
https://www.auto.cz/diskuse/95285/1
Ja Prvni a Posledni
@ericn
Ty si tady povídáš sám se sebou? Nebo jen testuješ, jak dlouho vydržíš vypadat jako úplnej idio?
Ty si tady povídáš sám se sebou? Nebo jen testuješ, jak dlouho vydržíš vypadat jako úplnej idio?
ericn
@gil54 v podstatě tyhle sportovní divize zaniknou, kromě pár doplňků nemají co nabídnout... a to je neuživí...
Arese
@gil54 Ano, Alpine. Už má dušička pokoj? A něco k obsahu mého příspěvku bys neměl? :))
MarekAbsolon
A tak je to spravne a tak to ma byt. Mam prodlužovač dojezdu ve svem autě a vubec k němu nepotřebuju henten elektromotor.
ericn
@Ja Prvni a Posledni že tě to pořád baví Hamuno? Normální člověk má jeden nick a diskutuje sám za sebe. Nějak nevidím důvod mít jich víc...
ericn
@Horký Hrom Tak v tom s tebou souhlasím, šlo jim jen o značku o nic jiného... Aneb jak se snáze dostat na Evropský trh, ale s těmito 2t obludami to jaksi neklapne :-)
gil54
@ericn
V podstatě chtějí jen najít pomocí image známého jména z minulosti nějaký legitimní důvod prodávat produkt dráž. Přidaná hodnota produktu tomu ale neodpovídá. V té minulosti to fungovalo, protože důležité byly ty vylepšené vlastnosti, ne jméno. To jméno si svůj věhlas vysloužilo až sekundárně.
Obráceně to asi fungovat moc nebude. Tím myslím použít jméno, nějaký o něco málo silnější pohon, jiné laky a žlutý prošívání sedaček a čau. A cena + 50% třeba.
Nebo jako Jaguar, všechno smazat, pomalu včetně historie, dát si víc jak rok pauzu a první co udělat je nahlásit zdvojnásobení cen. Jak dopadne tenhle experiment jsem fakt zvědavej.
V podstatě chtějí jen najít pomocí image známého jména z minulosti nějaký legitimní důvod prodávat produkt dráž. Přidaná hodnota produktu tomu ale neodpovídá. V té minulosti to fungovalo, protože důležité byly ty vylepšené vlastnosti, ne jméno. To jméno si svůj věhlas vysloužilo až sekundárně.
Obráceně to asi fungovat moc nebude. Tím myslím použít jméno, nějaký o něco málo silnější pohon, jiné laky a žlutý prošívání sedaček a čau. A cena + 50% třeba.
Nebo jako Jaguar, všechno smazat, pomalu včetně historie, dát si víc jak rok pauzu a první co udělat je nahlásit zdvojnásobení cen. Jak dopadne tenhle experiment jsem fakt zvědavej.
P.S. A do úplně stejné slepé uličky se sebevražedně žene i Alpina a Abarth!!!