Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Warrual
Proč prodávat oblíbený model, když můžeme skladovat EVčka :D
Zákazníci Karoqu nekoupí Elroq ale přejdou na Sportage, Qashqai atd.
Zákazníci Karoqu nekoupí Elroq ale přejdou na Sportage, Qashqai atd.
@Warrual akorát Nissan je o víc jak 100tis. jinde a jak Kia tak i Nissan jsou větší. Nissan nepatrně, u Kie už rozdíl půjde poznat. Při těchto cenách mi Karoq (a asi i ta Kia) nedává smysl. Navíc když za podobné peníze je roční až dvouletý Kodiak.
@TuDu Jasně, Karoq už Čechům "nedává smysl". A teď tu o Smolíčkovi!
https://www.idnes.cz/…46_automoto_lobl?…
https://www.idnes.cz/…46_automoto_lobl?…
Jan Pešek
Je hojně prodávaný právě proto, že je osm let starý.
Jenik3
K čemu jsou vw mld.zisky,.když nemůžou prolobovat ekonomicky udržitelný byznys?
Co v tom Bruselu dělali? Navic s paní "Von" mluví stejnou řeči.
Co v tom Bruselu dělali? Navic s paní "Von" mluví stejnou řeči.
Pepa_007
Já si myslim, že by měli zakázat prodávat všechna spalovací auta od roku 2026. Ojetá postupně zakázat provozovat, od 2026 auta >20 let stará, 2027>10let stará a od 2028 zakázat vše kromě veteránů. Veterány držet jen pro auta více jak 30 let stará. Mohly by jezdit jen o víkendu a max 5000km ročně.
Prostě trochu tvrdší pravidla. 😉 👍🏻
Prodeje BEV stoupnou.
Prostě trochu tvrdší pravidla. 😉 👍🏻
Prodeje BEV stoupnou.
brk77
Byl bych rád, kdyby Karoq II přišel, ale moc se mi nechce věřit, že by to stihli do roku 2026. Za rok až dva by to možná uplácal nějaký Číňan, ale WV? Leda, že by vzali nějaký jiný koncern a změnili masku, jako kdysi u Citigo/Mii/Up.
Emel
Přiznávám, že jsem se v tom ztratil.
...je třeba technický základ, který umožní minimálně hybridní pohon, a ještě lépe ten do zásuvky. Podobně jako elroq vychází z techniky většího enyaqu, nabízí se i u karoqu, aby podobně využil základ z většího kodiaqu. ...Cupra Terramar vychází z Audi Q3, tedy platformy která má i kodiaq.
Jako že vyvinu Karoq II, ale chci z něj mít ideálně elektromobil... a původně jsem ho chtěl zaříznout a vyrábět místo něj Elroq? Vždyť je to blbost.
Platforma všech zmíněných SUV je MQB, v různých variacích/generacích. Už Karoq má její relativně pokročilou variantu, s možností 4x4 a víceprvku. Nemá žádný smysl snažit se na té platformě postavit EV, když na EV mám platformu jinou. Nic nebrání tomu dát do MQB hybrid, akorát ho VW nemá. "Platforma" Kodiaqu na něj není o nic připravenější, než platfroma Karoqu.
...je třeba technický základ, který umožní minimálně hybridní pohon, a ještě lépe ten do zásuvky. Podobně jako elroq vychází z techniky většího enyaqu, nabízí se i u karoqu, aby podobně využil základ z většího kodiaqu. ...Cupra Terramar vychází z Audi Q3, tedy platformy která má i kodiaq.
Jako že vyvinu Karoq II, ale chci z něj mít ideálně elektromobil... a původně jsem ho chtěl zaříznout a vyrábět místo něj Elroq? Vždyť je to blbost.
Platforma všech zmíněných SUV je MQB, v různých variacích/generacích. Už Karoq má její relativně pokročilou variantu, s možností 4x4 a víceprvku. Nemá žádný smysl snažit se na té platformě postavit EV, když na EV mám platformu jinou. Nic nebrání tomu dát do MQB hybrid, akorát ho VW nemá. "Platforma" Kodiaqu na něj není o nic připravenější, než platfroma Karoqu.
twistedTSD
Odboráři ještě před rokem nebo dvěma plácali o tom, jak se těší na elektrického nástupce s vysokou marží. Inu, mají ho.
Frfla
SUV na odstřel? Klíďo.
Škodovákům je ještě hej, teďka jim přidávali, tak tam ještě eko-mejdan pokračuje.
Škodovákům je ještě hej, teďka jim přidávali, tak tam ještě eko-mejdan pokračuje.
Dini
Volkswagenu chybí právě ten hybrid. Ideálně takový, který se zbaví dnes už přežité DSG
@Dini
Tak on VW nemá moc co jiného použít než DSG. Stejně jako do dieselu, zde investoval do další slepé uličky.
Tak on VW nemá moc co jiného použít než DSG. Stejně jako do dieselu, zde investoval do další slepé uličky.
Meky
Takze buducnost skodky je vyroba 20 rocnych modelov.
Ok.
Napokon, to uz tu bolo, nie?
Skodka vyrabala model 100 v rôznych modifikáciach od roku 1970 do roku 1990, t.j. práve 20 rokov.
Vozidla na platforme MQB (od O3) sa vyrábajú od roku 2010, takže do 20 rokov im už veľa nechýba :-)
Vtedy to viedlo ku krachu.
zaujímavé je, že škoda robí znovu to isté a čaká čo, odlišný výsledok?
Je to tuposť? je to naivita?
Ok.
Napokon, to uz tu bolo, nie?
Skodka vyrabala model 100 v rôznych modifikáciach od roku 1970 do roku 1990, t.j. práve 20 rokov.
Vozidla na platforme MQB (od O3) sa vyrábajú od roku 2010, takže do 20 rokov im už veľa nechýba :-)
Vtedy to viedlo ku krachu.
zaujímavé je, že škoda robí znovu to isté a čaká čo, odlišný výsledok?
Je to tuposť? je to naivita?
@Meky je to tupost... ale ne u Škodovky ;-)
@Emel
hehe, to neviem povedat.
Raz sa hovori, aky super vplyv ma skodovka na vlastny osud a co vsetko dokaze a inokedy sa fnuka, ze o vsetkom rozhoduju Nemci.. :-)
hehe, to neviem povedat.
Raz sa hovori, aky super vplyv ma skodovka na vlastny osud a co vsetko dokaze a inokedy sa fnuka, ze o vsetkom rozhoduju Nemci.. :-)
@Meky Tak pokud ty novější modely jsou jasně horší, tak proč ne?
@Arese
Áno, aj to skúšali.
Najprv skoda 100, čo sa ako tak dala až po škodu 105..
ktorá bola skutočne horšia
Jediný problém je v tom, že konkurencia nespí.
A ako človek, ktorý posledných 15 rokov hodné používa vag autá môžem povedať, že súčasná ponuka je úbohá.
Áno, aj to skúšali.
Najprv skoda 100, čo sa ako tak dala až po škodu 105..
ktorá bola skutočne horšia
Jediný problém je v tom, že konkurencia nespí.
A ako človek, ktorý posledných 15 rokov hodné používa vag autá môžem povedať, že súčasná ponuka je úbohá.
johny555
Upřímně, jestli koupit Elroqa za mega nebo Karoqa za 800t, tak volím Elroqa, protože se těch 200t do 5 let vrátí na palivu a servisu. Navíc člověk dostane auto, které po šlápnutí plynu skutečně jede a ne, že nejdřív se nic neděje, pak začne šíleně řvát, podřadí a pak začne trochu zrychlovat.
Ale jestli si ve Škodovce myslí, že se na toho Karoqa za 800t budou někdy stát fronty, jejich věc...
Ale jestli si ve Škodovce myslí, že se na toho Karoqa za 800t budou někdy stát fronty, jejich věc...
@johny555 co bude nebo nebude se uvidí. Aktuálně je Karoq ve skupince "těch druhých" - loni bylo 205t Octavií, pak dlouho nic... a pak 115t Kamiqů, 107t Kodiaqů, 96t Karoqů a 94t Fabií.
Jestli má Elroq na to dostat se do téhle skupinky uvidíme... asi by i mohl.
Jestli má Elroq na to dostat se do téhle skupinky uvidíme... asi by i mohl.
@johny555
Jen duchem chudí budou ty uhnané elektrické ingoty kupovat do druhé ruky. Karoq se prodává a bude prodávat nový i jako ojetina. Elroq nikoli. Vládnou benzíňáky a vládnout budou. Svět se mění a změny to jsou pozitivní.
Jen duchem chudí budou ty uhnané elektrické ingoty kupovat do druhé ruky. Karoq se prodává a bude prodávat nový i jako ojetina. Elroq nikoli. Vládnou benzíňáky a vládnout budou. Svět se mění a změny to jsou pozitivní.
PJ164
Předsudečná nenávist k CO2 se tzv. vyspělým zemím nevyplatí. V USA do toho DJT hodí vidle a Amíci budou happy. U nás to toho hodíme vidle my a budeme šťastní také. Spolek zvaný EU nemá nárok na pokračování v tomto nastavení a při této vrchnosti. Nesmysly nelze normovat.
Vždyť vedení pochopí jednou, že rozhoduje trh a ne dobře placení šašci ale to už bude mnoho škod napáchano 👎