Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Británie přehodnotí cíle prodejů elektromobilů. Ty současné zavírají továrny

69 komentářů

Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Tak co doníčci, hendličci, hujeříčci, mikešové?!? 🤣🤣🤣
Co víc potřebujete za důkaz, že to co prosazujete je zlo a naprosto nereálné a likvidační pro automotive v EU???

Co víc potřebujete za důkaz toho, že BEV nikdo nechce??? 🤣🤣🤣

Děje se přesně to, co jsem předpovídal a před čím jsem varoval!!!😎
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@rohYpnol BEV lidi kupují. Každé zboží má svého kupce.
Ať přestanou s pokutami, dotacemi, centrálním plánováním..... Socialismus je mrtvý.
ericn
@Pepa_007 Stačí to nechat přirozenému vývoji a uvidí se, co je realita :-) EV má být jeden z mnoha pohonů a ne ten hlavní, protože prostě nedosahuje "user friendly" vlastností ICE... Jak prosté...
Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
@Pepa_007: socializmus není mrtvý a určitě ne v UK, kde předvádějí vrcholná čísla. Konzervativci to zabili a socialisti se snaží oživovat mrtvolu elektrickými šoky.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@rohYpnol
To nikdo asi zbytecne provokuje.
Myslim, ze nejakych 10% je fakt chce.
A ma je.
Druhych 10% se necha dotlacit dotacema na EV a pokutama za benzinova auta...

Ten socialni dopad bude drsnej.
Masivni nezamestnanost a ekonomicky propad cele Evropy.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ja Prvni 123

Nikdo =marginální zájem z pohledu většiny. Tohle píšu neustále 😉

Jestli je tady skupina hujerů, co neustále lžou o tom, jak BEV je poptávaný trend a mainstream směr, tak budu zásadně psát NIKDO.
Dalibor Vidiečan
@rohYpnol V Nórsku to funguje. Namiesto dotacii na benzin a naftu (ó ano, tie su statmi dotovane tiez) tie zdrazili, zdrazili dane na auta so spalovacimi motormi a z toho financovali prechod na elektrinu. Teraz, postupne, uz elektromobily nemaju ulavy na daniach, mytnom a zaroven uz spalovaky nie je ani mozne kupit. Mali plan, drzali sa ho bez neustalych zmien v systeme a teraz Nori jazdia na elektrinu. Viac ako 90% predanych novych aut su elektromobily. Ono sa to da, a verim, ze vsetci, co tu nariekate, budete do 10r jazdit elektromobilom, ci sa vam to paci alebo nie. Ja uz jeden mam a je to pecka!
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
@Dalibor Vidiečan
Neznám nikoho, kdo by se vrátil k motoru s vnitřním spalováním poté, co vyzkoušel elektro.
Je to skutečně pecka 👍
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Horký Rom
Více než polovina zákazníků BEV se chtějí vracet ke spalováku a další BEV už nechtějí ty hujere! 😁😁😁
DonVito
@rohYpnol
Od BEV se temer nikdo nevraci. Je to dezinterpretace.
Nesmis cist tolik AF nebo autorevue.

https://www.autorevue.cz/…-to-dobra-zprava

Nejhorsi je, ze pak ty dezinterpretace (nebo hlouposti, nechci je oznacovat jako lzi, protoze slovo "lez" jsi tu zprofanoval) tu pak dal siris, protoze ti chybi kriticke mysleni a fakt tomu veris.
Resp. ta informace, jak ti predhodili, tak jsi ji sezral i s navijakem jen proto, ze potvrzuje co si myslis.
I kdyz je to uplna kravina.
😀

Jeste ti uvedu, jak vypada PRAVDA.
Tohle slovo je ti cizi, stejne jako vetsine anti EV clanku.
https://elektrickevozy.cz/…ry-je-nepravdivy
Svou Teslu za auto na benzín vymění 13 % kupujících, 1 % volí diesel, 4 % si vyberou hybrid a 2 % plug-in hybrid.
👍👍👍

Zkus mi tyhle cisla vyvratit, ty ventilku. 😉

PRAVDA VITEZI
Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
@Horký Rom: no v blázinci moc lidí nepoznáš.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Dalibor Vidiečan
Zase to Norsko... Diametrálně odlišné podmínky snad všeho.
Ale ano, Norsko a jeho socialistická politika ukazuje, že lidi lze DONUTIT kupovat BEV.

Takže opět potvrzení mých slov.
Já ale odmítám politiku, která donucuje a převychovává obyvatele.

Zastávám svobodu názoru, svobodu volby, svobodu rozhodování jednotlivce. Odmítám zelenorudý evropský socialismus.

S BEV mám najeto dost a mám dost zkušeností, abych mohl jednoznačně dementovat to, že to je obecně lepší technologie a řešení než spalovací motor. Mít BEV znamená neustále se omezovat, není tam obecně ekonomika provozu. Jen pro určitou úzkou skupinu.

Věřím, že 2035 bude zrušeno. Věřím, že 10 až 15% trhu může být reálný zájem o BEV bez dotací. Věřím, že až EU nařízení skutečně narazí, tak hujery jako je Leyen, Ribery, Timmermans a další vyhodí oknem. Bohužel, tou dobou už to ale odnese evropský automotive.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@rohYpnol
To víme vsichni, ze odmítas opustit své chování ničící zdraví všech okolo, zatezujici zdravotní systém miliardami a hulakas, jak te vsichni omezují. Ape ze ty ostatní omezuješ, resp. Poškozuješ jim zdraví, to je v poradku, protoze to je pro tvůj komfort si vozit zadek v autě.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mikesus
Ano, ja vím že ty autem nejezdíš, neprodukuješ ani miligram odpadu, nepoužíváš žádné výrobky, nepotřebuješ žádné zdroje energie ani surovin, nejíš ani miligram masa, a žiješ pouze z dobrého pocitu když se ráno probudíš a večer usneš. Tak jak káže zelený ideologismus.

Doufám že jsi nezplodil děti, protože tím bys spáchal ekologický zločin, za který by jsi měl být emisně eliminován pro zachování klimatické neutrality.
ericn
@Dalibor Vidiečan Bože. Dávat za vzor pokrytecký národ, který žije z ropy a plynu? To nemyslíš vážně? Tj chceš aby za tebe o všem rozhodoval stát? Aby ti říkal co si máš koupit? Daně za registraci EV jsou nulové, ale ICE jsou více jak 90% (můžeš si to spočítat na toll.no). To ti přijde fér? Za mě neskutečná prasárna….
DonVito
@ericn
Takze kdybych zil v Norsku a koupil bych si tam elektromobil, tak bych byl pokrytec?

Moment, jiste ze ano.
Protoze podle tebe jsem jiste pokrytec i u nas.

Ostatne kazde me ekologicke jednani (snaha) nebo i smysleni je pokrytecke, protoze na me najdes 82 veci, v cem eko nejsem...

A vubec, o cokoli se snazit je zbytecny.
Svet uz je znicenej.
Klima se nemeni a i kdyby, tak clovek na to nema zadnej vliv.
A i kdyby mel vliv, tak s tim nejde nic delat.
😀
Protoze nejvetsi hrozba je jen jedna.
Konec spalovani ropy.

PS Vyssi zdaneni smradlavych aut mne prijde v poradku. Vzdy se to ale musi udelat socialne citlive. V Norsku se to, zda se, povedlo.
ericn
@DonVito No Doníku, a nestačilo napsat, že s tím nesouhlasíš? Než číst tyhle tvoje dlouhé slinty o ničem?
Arese
@Dalibor Vidiečan Ano, Norsko je naprosto odstrašující příklad. Byl možný jen "díky" tomu, že ta země nemá naprosto žádné automobilové tradice ani se tam nikdy žádná auta nevyráběla. A hlavně "díky" tomu, že celý tento vrcholně falešný, trapný a vrcholně pokrytecký ekoteroristický podnik je placen z miliardových získů z těžby ropy a plynu! :((((( Příšernější příklad ekoteroristického socialismu a deformace trhu asi v současnosti neexistuje!
Jiřina Jančárová
@Dalibor Vidiečan Norsko? Vodu káže a víno pije!!!! Zkuste se zeptat jedné z mnoha umělých inteligencí "Jak je na tom Norsko v rámci Evropy s vývozem ropy a zemního plynu?" - první odstavec výsledku: "Norsko hraje v rámci Evropy nesmírně důležitou roli jakožto dodavatel energií. Je největším vývozcem zemního plynu v Evropě a zároveň významným exportérem ropy. Díky bohatým zásobám těchto surovin v Severním moři se Norsko stalo jednou z nejbohatších zemí na světě."
Hendly
@rohYpnol
Tak kromě "maličkosti", že Británoe není v EU je tu ještě jedna "drobnost".
Ten článek tady na auto.cz je manipulační kravina.
Závod v Lutonu dělá dodávky a je uzavírán z důvodu přesunu na jiné místo.

ale kdo by se zabýval tím jak to opravdu je, když stačí nenávidět....
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly

No s co že UK není v EU??? Já někde psal že UK je v EU??? Zase ani neumíš číst.
Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
@Hendly: je krásné jak tomu nerozumíš. Stellantis prostě vyslal signál (zavřeme to když budeme muset), pár pracovníků se přesune a 1000 bude bez práce.
Neboj se, komunistická sociální zelená strana to zabije a tak za rok všechny kvóty padnou, poté co se prodej zvýši z 18,5% na ..... 18,6%.
Už totiž není kde brát.
A ve \francii budou dotace sníženy na polovinu, takže ekonomika výroby BEV dále klesne a Stellantis bude zavírat další závody.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Reálný život s BEV

https://medium.seznam.cz/…a-realita-101194

Nějak to nevyznívá vůbec lákavě 🤣🤣🤣
PowerHouse
Je vymalováno

Jediná pravda je produktivita
a tady silně EU zaostává.

EU již nedokáže vyhodit přes 50% pomoloučkých montootroků, aby se dotáhlo s produktivitou na Asiaty.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@PowerHouse

Opět jen uboze lžeš. V Angii nejde koupit BEV značky Kia, Hyundai, MG, ...?!? Co?

Lháři, ulhaný Lháři! Fakt je takový, že o BEV není zájem.
DonVito
@rohYpnol
Tak hlavne ze bristky tovarny pred nastupem elektromobility nekrachovaly...

Byl to dukaz toho, ze o spalovaky neni zajem.

na tuty

https://www.drivearchive.co.uk/ukmotorhistory.php

It’s also important to note that in recent years, many of the UK’s most well-renowned brands have been sold off to foreign manufacturers. Germany’s BMW now owns both Mini and Rolls-Royce, Volkswagen owns Bentley, and both Aston Martin and Jaguar have been acquired by Ford.

Today, the UK has reclaimed some of its notoriety as an exporter with 70 percent of all their vehicles being shipped around the globe. However, only time will tell whether or not the UK will ever be one of the top manufacturers again.
topten
@DonVito
jj, spalovaci MG podle toho blba nikdy nekrachnul a ted neni zachranenej jako elektro
radost z toho nemam, ale ne protoze to je elektro, ale protoze ho maj komousi
DonVito
@topten

Vidim to stejne.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@rohYpnol

😂😂😂😂😂
Tvoje blbost opět dostala nový rozměr 😂😂😂😂😂

Většina britských značek zkrachovala v době dávno před aktuálními BEV. A podle tebe to je důkaz toho, jak o spalováky není zájem....😂😂😂😂😂😂

Zlatý ventilek je tvůj!!!
DonVito
@rohYpnol
To byla parodie na tvoje dedukce, ze o EV neni zajem a proto se nedari automobilkam dnes.

Mohlo mne byt jasny, ze to nepochopis.

ty ventilku
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@DonVito

Z toho už se nevylžeš.

Parodie jsi ty sám.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@rohYpnol pán si nemá brát Peugeota. Auto za pár korun. Jak tu už někdo psal, BEV je životní styl a jeho změna ze spalovacího na elektrický.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Pepa_007

Ano, BEV vyžaduje přizpůsobovat se autu. A přesně to je věc, kterou většina zákazníků nechce dělat. A to je druhý důvod vedle ceny, která není konkurenceschopné, proč BEV zákazníci nechtějí.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@rohYpnol
Jj. Pro svůj komfort klidně zabije celou rodinu. Hlavne se neomezovat. At se omezi ti ostatní.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mikesus
Nebudu se snižovat na tuto tvoji primitivní vlnu abych ti vysvětloval koho zabíjí majitelé BEV a kde jsou dopady z těžby vzácných kovů.

Nicméně mě mnohem vic zajímá k čemu a jakým způsobem je věc používaná. Majitel BEV co jezdí i pro cigarety 200m autem je pro mě horší než kravaťák s dýzlem co jezdí po dálnici. Víc k tomu psát nebudu.
DonVito
@rohYpnol

Kdyz se chces bavit o autech a ne o lidech, tak by bylo fajn srovnani 200m pro cigarety dieselem vs BEV.

Shodou okolnosti s tim dieselem, prvni X3 s kvilejicim turbem, jezdil presne takhke pro cigara muj soused.

Tobe asi nevysvetlim, ze 200m v BEV nikoho neobtezuje. Krome deti v Africe, o ktere mas nehoraznou starost, co se tyce tezby kobaltu.
Tezba ropy ti nevadi...

https://www.climatejusticecentral.org/…-the-niger-delta

The Effects on Human Life

The practice of pirate and backyard refining of oil and gas, popularly known as Kpo-Fire in Niger Delta, thrives because of weak regulatory frameworks. It has significant implications for human life, particularly in terms of environmental degradation, health risks, economic impacts, and social consequences.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@DonVito

Takže jsi opět nic nepochopil. Klasika, hujer.
Lubo
@rohYpnol Podle některých zastánců elektromobility je při cestě z Prahy do Brna a zpět potřeba nejen vybrat vhodný elektromobil, ale také naplánovat zastávky a znát výškový profil trati. Případně přerušit jízdu pokud se zhorší počasí, nebo přizpůsobit jízdu směru 🌬️.

Inak podobné výsledky Rasťo Chvála s Enyaq 80x. Testoval ho 50 000 km a zhodnotil, že z Banskej Bystrice do Bratislavy s rezervou ok, ale na letisko Schwechat (ďalších 60 km) už nie.
- dojezd více než 520 km* v režimu WLTP
DonVito
@Lubo
Z Prahy do Brna?
Vlastni zkusenost s normalnim EV s 60-80kWh baterkou by ti neuskodila.
Pak prestanes psat hlouposti o vetru...
ericn
@DonVito No jo, ani se 77kWh baterkou to nedáš :-) 195km normální jízdou (limit + max 10kmh) mi sebralo z baterie 40kWh. Tj nemáš šanci, pokud po dálnici nepojedeš s kamiony v pravým 90kmh...
PowerHouse
rohYpnol zachraňuje montootroky
Podívej se jak se nasazuje přední sklo u Škodárny, ID.3 a jak u Asiatů.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@PowerHouse

V Anglii nejde koupit Kia, Hyundaii, MG... ?!? 🤣🤣🤣

Lháři, hujere, prober se!!!
PowerHouse
@rohYpnol si zanadával, to k němu patří

Prostě EU nikdy nebude stačit v produktivitě Asii,
ta auta se prodávají za EU neproduktivní ceny.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@PowerHouse

Proč jsi mi opět neodpověděl??? Co? 🤣🤣🤣
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Jen ať vyrábějí BEV dál. Kupce si najdou. 😉 👍🏻
Ale ať zruší ty socialistické praktiky (dotace, regulace, kvóty, centrální plánování,.....).
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
On ten Brexit neco do sebe mel... Britanii verim vic nez EU, ze vcas znormalni.

I 18% je hodne.
Za prirozeny podil elektroaut povazuju max do 15%, uplne klidne jen 10%.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ja Prvni 123

10% souhlas.

Příčetnost Britů... nesouhlas. Ale čím méně reálný ideologický cil je, tim dříve narazí.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@rohYpnol
Pracoval jsem s nima a pro ne mnoho let.

Britove jsou velmi pricetni.
Dojem z Britanie ted trochu kazi vysoky podil ... exotickych poddanych jeho Velicenstva.

Ale i v tom uz prichazeji k sobe.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ja Prvni 123

Poslední věta - no právě. Až teď. To nezní že by byli zrovna příčetní.
ptr078
@Ja Prvni 123 Tak to mas odkial. Uk je na tom katastrofalne a kazdym rokom sa to zhorsuje. Vsetky imigracne plany ztroskotali a kazdym rokom sa prilev pristahovalcov zvysuje 2018 250k 2022 650k 2024 960k. Nehovoriac o tom, ze na rwandu plan minuli miliardu libier, co je zastavene a platili miliony frantikom, aby zastavovali immigrantov na ich strane. Na co sa samozrejme vykaslali
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Vidím, že tradiční trollí a hejtovací sešlost pod článkem o elektromobilitě je již v plném rozkvětu!

Díky ACZ, tady jsem člověkem 👍
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Horký Rom
Ty nejsi člověkem ani v rodném listu.
ericn
@Horký Rom tak pokud to myslíš vážně, tak je to smutný, že jsi člověkem jen na webu 🤔😋 Pak už chápu těch “x” nicků…
Arese
@Horký Rom Ne, ty nejsi člověk. Ty jsi fanatický ELEKTROHUJER! :((((
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
@Arese
Idi na chuj, mudak 🤣
Hendly
Tak o co tady na auto.cz jde?
Proč tady vycházejí články na úrovni poslední fake stránky?
Vám to, pane Bednáři, jako autorovi nevadí?
Když se podívám na originální informaci o zavírání továrny Stellantis v Luton, dozvím se, že jde o přesun výroby Ellesmere Port kde je plánované rozšíření a investice čistě pro elektromobilitu.
To že nejde o osobní auta, ale dodávky je jen třešnička na neprofesionalitě zdější práce "novinářů"..
Odkazy: https://www.media.stellantis.com/…anufacturing-hubhttps://www.euronews.com/…g-plant-at-luton
gil54
@Hendly
Když už chceš vkládat konkrétní odkazy, musíš se to naučit.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Hendly
Pokud vložíš odkaz, uz nesmíš příspěvek editovat, jinak ti to ty odkazy vrátí zkráceně a nefunkční
gil54
@Mikesus
Může i editovat, ale spolu s editací je třeba v tomto jednom kroku znovu vložit plnohodnotný link na odkaz nebo i více odkazů, ale vždy současně.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly

Ano, máš pravdu. ACZ je dezinformační proruský zlý web. A ty na takové stránky jistě nebudeš chodit, že. Takže to tady zabal, hezky se rozluč a pápá... 😎
Hendly
@rohYpnol
a nejaka reakce na skutecnost, ze si nalit na uplne překroucenou zpravu viz odkazy na oficialni stranky Stellantis?
ptr078
@Hendly Kecas,ev dodavky sa nepredavaju, je zbytocne vyrabat nic na dvoch linkach, ked mozu vytabat nic na jednej linke, takze sa ziadna vyroba presuvat nebude, zavrie sa fabrika v lutone a o par rokov v liverpule. Stavime sa o pivo?
Hendly
@ptr078
Pros se hadas se mnou?
Jde oficiální zprávu Stellantis o presunu vyroby a dalsich onvestici do vyroby EV.

Takze realita je uplne jina nez se snazi psat auto.cz
ptr078
@Hendly To je pr stellantisu. Precitaj si dennu tlac z uk. Pravda je, ze luton sa zatvara a mozu byt radi, ze liverpool este chvilu pobezi. Keci o investociach su nutne, kedze zobrali pred casom prachy od vlady . Vauxhall je mrtvy a to s aj bez ev. Otazka casu kedy to zavru. Tipujem, ze to predaju cinanom
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Dánsko jako první zavádí emisní povolenky na dobytek. Platiti budou farmáři a časem více než průmysl. 😂😂😂
Arese
@Pepa_007 A stanoví místní ekoteroristická vláda i kravám tvrdé emisní limity? :))))))
topten
na druhou stranu, GB je prvni prumyslova zeme, ktera nedavno uplne zarizla uhelne elektrarny, tak si urcite zpomaleni elektrifikace aut dovolit pripadne muze, protoze i tak emisni cile plnit bude.

kdyby bures nezariz tendr na dostavbu temelina pripravenej necasem na 2014, tak jsme za par roku strihali pasky, uhli jsme mohli v klidu odstavit a i tu elektrifikaci v autech pripadne zvolnit a doufat, ze nas komousi z chiny v autech uplne neprevalcujou

takze jestli tady nekdo vele-slavnostne hyka nad "rozumnosti" GB a nevidi tu druhou stranku (odstaveni uhlenych elektraren), tak je hlupak
DonVito
A asi není úplná náhoda, že boj za zachování spalovacích motorů a „svobody“ dále ničit životní prostředí významně koreluje s médii, která více či méně otevřeně šíří ruskou propagandu. Co na tom, že šíří obvykle mnohokrát vyvrácené nesmysly o nedostatku elektřiny a nepřipravenosti rozvodné sítě. Co na tom, že již v roce 2023 potvrdil ředitel pro elektromobilitu společnosti ČEZ Tomáš Dzurilla deníku E15, že „i kdyby si všichni nabíjeli přes noc elektromobily, síť to ustojí“.

https://www.forum24.cz/…e-stahuji-mracna