Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeBritánie přehodnotí cíle prodejů elektromobilů. Ty současné zavírají továrny
69 komentářů
rohYpnol
Je vymalováno
Jediná pravda je produktivita
a tady silně EU zaostává.
EU již nedokáže vyhodit přes 50% pomoloučkých montootroků, aby se dotáhlo s produktivitou na Asiaty.
Jediná pravda je produktivita
a tady silně EU zaostává.
EU již nedokáže vyhodit přes 50% pomoloučkých montootroků, aby se dotáhlo s produktivitou na Asiaty.
@PowerHouse
Opět jen uboze lžeš. V Angii nejde koupit BEV značky Kia, Hyundai, MG, ...?!? Co?
Lháři, ulhaný Lháři! Fakt je takový, že o BEV není zájem.
Opět jen uboze lžeš. V Angii nejde koupit BEV značky Kia, Hyundai, MG, ...?!? Co?
Lháři, ulhaný Lháři! Fakt je takový, že o BEV není zájem.
@rohYpnol
Tak hlavne ze bristky tovarny pred nastupem elektromobility nekrachovaly...
Byl to dukaz toho, ze o spalovaky neni zajem.
na tuty
https://www.drivearchive.co.uk/ukmotorhistory.php
It’s also important to note that in recent years, many of the UK’s most well-renowned brands have been sold off to foreign manufacturers. Germany’s BMW now owns both Mini and Rolls-Royce, Volkswagen owns Bentley, and both Aston Martin and Jaguar have been acquired by Ford.
Today, the UK has reclaimed some of its notoriety as an exporter with 70 percent of all their vehicles being shipped around the globe. However, only time will tell whether or not the UK will ever be one of the top manufacturers again.
Tak hlavne ze bristky tovarny pred nastupem elektromobility nekrachovaly...
Byl to dukaz toho, ze o spalovaky neni zajem.
na tuty
https://www.drivearchive.co.uk/ukmotorhistory.php
It’s also important to note that in recent years, many of the UK’s most well-renowned brands have been sold off to foreign manufacturers. Germany’s BMW now owns both Mini and Rolls-Royce, Volkswagen owns Bentley, and both Aston Martin and Jaguar have been acquired by Ford.
Today, the UK has reclaimed some of its notoriety as an exporter with 70 percent of all their vehicles being shipped around the globe. However, only time will tell whether or not the UK will ever be one of the top manufacturers again.
@DonVito
jj, spalovaci MG podle toho blba nikdy nekrachnul a ted neni zachranenej jako elektro
radost z toho nemam, ale ne protoze to je elektro, ale protoze ho maj komousi
jj, spalovaci MG podle toho blba nikdy nekrachnul a ted neni zachranenej jako elektro
radost z toho nemam, ale ne protoze to je elektro, ale protoze ho maj komousi
@rohYpnol
😂😂😂😂😂
Tvoje blbost opět dostala nový rozměr 😂😂😂😂😂
Většina britských značek zkrachovala v době dávno před aktuálními BEV. A podle tebe to je důkaz toho, jak o spalováky není zájem....😂😂😂😂😂😂
Zlatý ventilek je tvůj!!!
😂😂😂😂😂
Tvoje blbost opět dostala nový rozměr 😂😂😂😂😂
Většina britských značek zkrachovala v době dávno před aktuálními BEV. A podle tebe to je důkaz toho, jak o spalováky není zájem....😂😂😂😂😂😂
Zlatý ventilek je tvůj!!!
@rohYpnol
To byla parodie na tvoje dedukce, ze o EV neni zajem a proto se nedari automobilkam dnes.
Mohlo mne byt jasny, ze to nepochopis.
ty ventilku
To byla parodie na tvoje dedukce, ze o EV neni zajem a proto se nedari automobilkam dnes.
Mohlo mne byt jasny, ze to nepochopis.
ty ventilku
@rohYpnol pán si nemá brát Peugeota. Auto za pár korun. Jak tu už někdo psal, BEV je životní styl a jeho změna ze spalovacího na elektrický.
@Pepa_007
Ano, BEV vyžaduje přizpůsobovat se autu. A přesně to je věc, kterou většina zákazníků nechce dělat. A to je druhý důvod vedle ceny, která není konkurenceschopné, proč BEV zákazníci nechtějí.
Ano, BEV vyžaduje přizpůsobovat se autu. A přesně to je věc, kterou většina zákazníků nechce dělat. A to je druhý důvod vedle ceny, která není konkurenceschopné, proč BEV zákazníci nechtějí.
@rohYpnol
Jj. Pro svůj komfort klidně zabije celou rodinu. Hlavne se neomezovat. At se omezi ti ostatní.
Jj. Pro svůj komfort klidně zabije celou rodinu. Hlavne se neomezovat. At se omezi ti ostatní.
@Mikesus
Nebudu se snižovat na tuto tvoji primitivní vlnu abych ti vysvětloval koho zabíjí majitelé BEV a kde jsou dopady z těžby vzácných kovů.
Nicméně mě mnohem vic zajímá k čemu a jakým způsobem je věc používaná. Majitel BEV co jezdí i pro cigarety 200m autem je pro mě horší než kravaťák s dýzlem co jezdí po dálnici. Víc k tomu psát nebudu.
Nebudu se snižovat na tuto tvoji primitivní vlnu abych ti vysvětloval koho zabíjí majitelé BEV a kde jsou dopady z těžby vzácných kovů.
Nicméně mě mnohem vic zajímá k čemu a jakým způsobem je věc používaná. Majitel BEV co jezdí i pro cigarety 200m autem je pro mě horší než kravaťák s dýzlem co jezdí po dálnici. Víc k tomu psát nebudu.
@rohYpnol
Kdyz se chces bavit o autech a ne o lidech, tak by bylo fajn srovnani 200m pro cigarety dieselem vs BEV.
Shodou okolnosti s tim dieselem, prvni X3 s kvilejicim turbem, jezdil presne takhke pro cigara muj soused.
Tobe asi nevysvetlim, ze 200m v BEV nikoho neobtezuje. Krome deti v Africe, o ktere mas nehoraznou starost, co se tyce tezby kobaltu.
Tezba ropy ti nevadi...
https://www.climatejusticecentral.org/…-the-niger-delta
The Effects on Human Life
The practice of pirate and backyard refining of oil and gas, popularly known as Kpo-Fire in Niger Delta, thrives because of weak regulatory frameworks. It has significant implications for human life, particularly in terms of environmental degradation, health risks, economic impacts, and social consequences.
Kdyz se chces bavit o autech a ne o lidech, tak by bylo fajn srovnani 200m pro cigarety dieselem vs BEV.
Shodou okolnosti s tim dieselem, prvni X3 s kvilejicim turbem, jezdil presne takhke pro cigara muj soused.
Tobe asi nevysvetlim, ze 200m v BEV nikoho neobtezuje. Krome deti v Africe, o ktere mas nehoraznou starost, co se tyce tezby kobaltu.
Tezba ropy ti nevadi...
https://www.climatejusticecentral.org/…-the-niger-delta
The Effects on Human Life
The practice of pirate and backyard refining of oil and gas, popularly known as Kpo-Fire in Niger Delta, thrives because of weak regulatory frameworks. It has significant implications for human life, particularly in terms of environmental degradation, health risks, economic impacts, and social consequences.
@rohYpnol Podle některých zastánců elektromobility je při cestě z Prahy do Brna a zpět potřeba nejen vybrat vhodný elektromobil, ale také naplánovat zastávky a znát výškový profil trati. Případně přerušit jízdu pokud se zhorší počasí, nebo přizpůsobit jízdu směru 🌬️.
Inak podobné výsledky Rasťo Chvála s Enyaq 80x. Testoval ho 50 000 km a zhodnotil, že z Banskej Bystrice do Bratislavy s rezervou ok, ale na letisko Schwechat (ďalších 60 km) už nie.
- dojezd více než 520 km* v režimu WLTP
Inak podobné výsledky Rasťo Chvála s Enyaq 80x. Testoval ho 50 000 km a zhodnotil, že z Banskej Bystrice do Bratislavy s rezervou ok, ale na letisko Schwechat (ďalších 60 km) už nie.
- dojezd více než 520 km* v režimu WLTP
@Lubo
Z Prahy do Brna?
Vlastni zkusenost s normalnim EV s 60-80kWh baterkou by ti neuskodila.
Pak prestanes psat hlouposti o vetru...
Z Prahy do Brna?
Vlastni zkusenost s normalnim EV s 60-80kWh baterkou by ti neuskodila.
Pak prestanes psat hlouposti o vetru...
@DonVito No jo, ani se 77kWh baterkou to nedáš :-) 195km normální jízdou (limit + max 10kmh) mi sebralo z baterie 40kWh. Tj nemáš šanci, pokud po dálnici nepojedeš s kamiony v pravým 90kmh...
PowerHouse
rohYpnol zachraňuje montootroky
Podívej se jak se nasazuje přední sklo u Škodárny, ID.3 a jak u Asiatů.
Podívej se jak se nasazuje přední sklo u Škodárny, ID.3 a jak u Asiatů.
@PowerHouse
V Anglii nejde koupit Kia, Hyundaii, MG... ?!? 🤣🤣🤣
Lháři, hujere, prober se!!!
V Anglii nejde koupit Kia, Hyundaii, MG... ?!? 🤣🤣🤣
Lháři, hujere, prober se!!!
Pepa_007
Jen ať vyrábějí BEV dál. Kupce si najdou. 😉 👍🏻
Ale ať zruší ty socialistické praktiky (dotace, regulace, kvóty, centrální plánování,.....).
Ale ať zruší ty socialistické praktiky (dotace, regulace, kvóty, centrální plánování,.....).
Ja Prvni 123
On ten Brexit neco do sebe mel... Britanii verim vic nez EU, ze vcas znormalni.
I 18% je hodne.
Za prirozeny podil elektroaut povazuju max do 15%, uplne klidne jen 10%.
I 18% je hodne.
Za prirozeny podil elektroaut povazuju max do 15%, uplne klidne jen 10%.
@Ja Prvni 123
10% souhlas.
Příčetnost Britů... nesouhlas. Ale čím méně reálný ideologický cil je, tim dříve narazí.
10% souhlas.
Příčetnost Britů... nesouhlas. Ale čím méně reálný ideologický cil je, tim dříve narazí.
@rohYpnol
Pracoval jsem s nima a pro ne mnoho let.
Britove jsou velmi pricetni.
Dojem z Britanie ted trochu kazi vysoky podil ... exotickych poddanych jeho Velicenstva.
Ale i v tom uz prichazeji k sobe.
Pracoval jsem s nima a pro ne mnoho let.
Britove jsou velmi pricetni.
Dojem z Britanie ted trochu kazi vysoky podil ... exotickych poddanych jeho Velicenstva.
Ale i v tom uz prichazeji k sobe.
@Ja Prvni 123 Tak to mas odkial. Uk je na tom katastrofalne a kazdym rokom sa to zhorsuje. Vsetky imigracne plany ztroskotali a kazdym rokom sa prilev pristahovalcov zvysuje 2018 250k 2022 650k 2024 960k. Nehovoriac o tom, ze na rwandu plan minuli miliardu libier, co je zastavene a platili miliony frantikom, aby zastavovali immigrantov na ich strane. Na co sa samozrejme vykaslali
Horký Rom
Vidím, že tradiční trollí a hejtovací sešlost pod článkem o elektromobilitě je již v plném rozkvětu!
Díky ACZ, tady jsem člověkem 👍
Díky ACZ, tady jsem člověkem 👍
Hendly
Tak o co tady na auto.cz jde?
Proč tady vycházejí články na úrovni poslední fake stránky?
Vám to, pane Bednáři, jako autorovi nevadí?
Když se podívám na originální informaci o zavírání továrny Stellantis v Luton, dozvím se, že jde o přesun výroby Ellesmere Port kde je plánované rozšíření a investice čistě pro elektromobilitu.
To že nejde o osobní auta, ale dodávky je jen třešnička na neprofesionalitě zdější práce "novinářů"..
Odkazy: https://www.media.stellantis.com/…anufacturing-hubhttps://www.euronews.com/…g-plant-at-luton
Proč tady vycházejí články na úrovni poslední fake stránky?
Vám to, pane Bednáři, jako autorovi nevadí?
Když se podívám na originální informaci o zavírání továrny Stellantis v Luton, dozvím se, že jde o přesun výroby Ellesmere Port kde je plánované rozšíření a investice čistě pro elektromobilitu.
To že nejde o osobní auta, ale dodávky je jen třešnička na neprofesionalitě zdější práce "novinářů"..
Odkazy: https://www.media.stellantis.com/…anufacturing-hubhttps://www.euronews.com/…g-plant-at-luton
@Hendly
Pokud vložíš odkaz, uz nesmíš příspěvek editovat, jinak ti to ty odkazy vrátí zkráceně a nefunkční
Pokud vložíš odkaz, uz nesmíš příspěvek editovat, jinak ti to ty odkazy vrátí zkráceně a nefunkční
@Mikesus
Může i editovat, ale spolu s editací je třeba v tomto jednom kroku znovu vložit plnohodnotný link na odkaz nebo i více odkazů, ale vždy současně.
Může i editovat, ale spolu s editací je třeba v tomto jednom kroku znovu vložit plnohodnotný link na odkaz nebo i více odkazů, ale vždy současně.
@Hendly
Ano, máš pravdu. ACZ je dezinformační proruský zlý web. A ty na takové stránky jistě nebudeš chodit, že. Takže to tady zabal, hezky se rozluč a pápá... 😎
Ano, máš pravdu. ACZ je dezinformační proruský zlý web. A ty na takové stránky jistě nebudeš chodit, že. Takže to tady zabal, hezky se rozluč a pápá... 😎
@rohYpnol
a nejaka reakce na skutecnost, ze si nalit na uplne překroucenou zpravu viz odkazy na oficialni stranky Stellantis?
a nejaka reakce na skutecnost, ze si nalit na uplne překroucenou zpravu viz odkazy na oficialni stranky Stellantis?
@Hendly Kecas,ev dodavky sa nepredavaju, je zbytocne vyrabat nic na dvoch linkach, ked mozu vytabat nic na jednej linke, takze sa ziadna vyroba presuvat nebude, zavrie sa fabrika v lutone a o par rokov v liverpule. Stavime sa o pivo?
@ptr078
Pros se hadas se mnou?
Jde oficiální zprávu Stellantis o presunu vyroby a dalsich onvestici do vyroby EV.
Takze realita je uplne jina nez se snazi psat auto.cz
Pros se hadas se mnou?
Jde oficiální zprávu Stellantis o presunu vyroby a dalsich onvestici do vyroby EV.
Takze realita je uplne jina nez se snazi psat auto.cz
@Hendly To je pr stellantisu. Precitaj si dennu tlac z uk. Pravda je, ze luton sa zatvara a mozu byt radi, ze liverpool este chvilu pobezi. Keci o investociach su nutne, kedze zobrali pred casom prachy od vlady . Vauxhall je mrtvy a to s aj bez ev. Otazka casu kedy to zavru. Tipujem, ze to predaju cinanom
Pepa_007
Dánsko jako první zavádí emisní povolenky na dobytek. Platiti budou farmáři a časem více než průmysl. 😂😂😂
topten
na druhou stranu, GB je prvni prumyslova zeme, ktera nedavno uplne zarizla uhelne elektrarny, tak si urcite zpomaleni elektrifikace aut dovolit pripadne muze, protoze i tak emisni cile plnit bude.
kdyby bures nezariz tendr na dostavbu temelina pripravenej necasem na 2014, tak jsme za par roku strihali pasky, uhli jsme mohli v klidu odstavit a i tu elektrifikaci v autech pripadne zvolnit a doufat, ze nas komousi z chiny v autech uplne neprevalcujou
takze jestli tady nekdo vele-slavnostne hyka nad "rozumnosti" GB a nevidi tu druhou stranku (odstaveni uhlenych elektraren), tak je hlupak
kdyby bures nezariz tendr na dostavbu temelina pripravenej necasem na 2014, tak jsme za par roku strihali pasky, uhli jsme mohli v klidu odstavit a i tu elektrifikaci v autech pripadne zvolnit a doufat, ze nas komousi z chiny v autech uplne neprevalcujou
takze jestli tady nekdo vele-slavnostne hyka nad "rozumnosti" GB a nevidi tu druhou stranku (odstaveni uhlenych elektraren), tak je hlupak
DonVito
A asi není úplná náhoda, že boj za zachování spalovacích motorů a „svobody“ dále ničit životní prostředí významně koreluje s médii, která více či méně otevřeně šíří ruskou propagandu. Co na tom, že šíří obvykle mnohokrát vyvrácené nesmysly o nedostatku elektřiny a nepřipravenosti rozvodné sítě. Co na tom, že již v roce 2023 potvrdil ředitel pro elektromobilitu společnosti ČEZ Tomáš Dzurilla deníku E15, že „i kdyby si všichni nabíjeli přes noc elektromobily, síť to ustojí“.
https://www.forum24.cz/…e-stahuji-mracna
https://www.forum24.cz/…e-stahuji-mracna
Co víc potřebujete za důkaz, že to co prosazujete je zlo a naprosto nereálné a likvidační pro automotive v EU???
Co víc potřebujete za důkaz toho, že BEV nikdo nechce??? 🤣🤣🤣
Děje se přesně to, co jsem předpovídal a před čím jsem varoval!!!😎
Ať přestanou s pokutami, dotacemi, centrálním plánováním..... Socialismus je mrtvý.
To nikdo asi zbytecne provokuje.
Myslim, ze nejakych 10% je fakt chce.
A ma je.
Druhych 10% se necha dotlacit dotacema na EV a pokutama za benzinova auta...
Ten socialni dopad bude drsnej.
Masivni nezamestnanost a ekonomicky propad cele Evropy.
Nikdo =marginální zájem z pohledu většiny. Tohle píšu neustále 😉
Jestli je tady skupina hujerů, co neustále lžou o tom, jak BEV je poptávaný trend a mainstream směr, tak budu zásadně psát NIKDO.
Neznám nikoho, kdo by se vrátil k motoru s vnitřním spalováním poté, co vyzkoušel elektro.
Je to skutečně pecka 👍
Více než polovina zákazníků BEV se chtějí vracet ke spalováku a další BEV už nechtějí ty hujere! 😁😁😁
Od BEV se temer nikdo nevraci. Je to dezinterpretace.
Nesmis cist tolik AF nebo autorevue.
https://www.autorevue.cz/…-to-dobra-zprava
Nejhorsi je, ze pak ty dezinterpretace (nebo hlouposti, nechci je oznacovat jako lzi, protoze slovo "lez" jsi tu zprofanoval) tu pak dal siris, protoze ti chybi kriticke mysleni a fakt tomu veris.
Resp. ta informace, jak ti predhodili, tak jsi ji sezral i s navijakem jen proto, ze potvrzuje co si myslis.
I kdyz je to uplna kravina.
😀
Jeste ti uvedu, jak vypada PRAVDA.
Tohle slovo je ti cizi, stejne jako vetsine anti EV clanku.
https://elektrickevozy.cz/…ry-je-nepravdivy
Svou Teslu za auto na benzín vymění 13 % kupujících, 1 % volí diesel, 4 % si vyberou hybrid a 2 % plug-in hybrid.
👍👍👍
Zkus mi tyhle cisla vyvratit, ty ventilku. 😉
PRAVDA VITEZI
Zase to Norsko... Diametrálně odlišné podmínky snad všeho.
Ale ano, Norsko a jeho socialistická politika ukazuje, že lidi lze DONUTIT kupovat BEV.
Takže opět potvrzení mých slov.
Já ale odmítám politiku, která donucuje a převychovává obyvatele.
Zastávám svobodu názoru, svobodu volby, svobodu rozhodování jednotlivce. Odmítám zelenorudý evropský socialismus.
S BEV mám najeto dost a mám dost zkušeností, abych mohl jednoznačně dementovat to, že to je obecně lepší technologie a řešení než spalovací motor. Mít BEV znamená neustále se omezovat, není tam obecně ekonomika provozu. Jen pro určitou úzkou skupinu.
Věřím, že 2035 bude zrušeno. Věřím, že 10 až 15% trhu může být reálný zájem o BEV bez dotací. Věřím, že až EU nařízení skutečně narazí, tak hujery jako je Leyen, Ribery, Timmermans a další vyhodí oknem. Bohužel, tou dobou už to ale odnese evropský automotive.
To víme vsichni, ze odmítas opustit své chování ničící zdraví všech okolo, zatezujici zdravotní systém miliardami a hulakas, jak te vsichni omezují. Ape ze ty ostatní omezuješ, resp. Poškozuješ jim zdraví, to je v poradku, protoze to je pro tvůj komfort si vozit zadek v autě.
Ano, ja vím že ty autem nejezdíš, neprodukuješ ani miligram odpadu, nepoužíváš žádné výrobky, nepotřebuješ žádné zdroje energie ani surovin, nejíš ani miligram masa, a žiješ pouze z dobrého pocitu když se ráno probudíš a večer usneš. Tak jak káže zelený ideologismus.
Doufám že jsi nezplodil děti, protože tím bys spáchal ekologický zločin, za který by jsi měl být emisně eliminován pro zachování klimatické neutrality.
Takze kdybych zil v Norsku a koupil bych si tam elektromobil, tak bych byl pokrytec?
Moment, jiste ze ano.
Protoze podle tebe jsem jiste pokrytec i u nas.
Ostatne kazde me ekologicke jednani (snaha) nebo i smysleni je pokrytecke, protoze na me najdes 82 veci, v cem eko nejsem...
A vubec, o cokoli se snazit je zbytecny.
Svet uz je znicenej.
Klima se nemeni a i kdyby, tak clovek na to nema zadnej vliv.
A i kdyby mel vliv, tak s tim nejde nic delat.
😀
Protoze nejvetsi hrozba je jen jedna.
Konec spalovani ropy.
PS Vyssi zdaneni smradlavych aut mne prijde v poradku. Vzdy se to ale musi udelat socialne citlive. V Norsku se to, zda se, povedlo.
Tak kromě "maličkosti", že Británoe není v EU je tu ještě jedna "drobnost".
Ten článek tady na auto.cz je manipulační kravina.
Závod v Lutonu dělá dodávky a je uzavírán z důvodu přesunu na jiné místo.
ale kdo by se zabýval tím jak to opravdu je, když stačí nenávidět....
No s co že UK není v EU??? Já někde psal že UK je v EU??? Zase ani neumíš číst.
Neboj se, komunistická sociální zelená strana to zabije a tak za rok všechny kvóty padnou, poté co se prodej zvýši z 18,5% na ..... 18,6%.
Už totiž není kde brát.
A ve \francii budou dotace sníženy na polovinu, takže ekonomika výroby BEV dále klesne a Stellantis bude zavírat další závody.