Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

Ojetý Peugeot 406 Coupé: Když už, tak už…

12 komentářů

vencelín
Doby kdy byly v autech střední třídy v nabídce i 6 válce a 3 karosarske možnosti jsou nenevratne pryč. Posledním takovým mohykanem byla Laguna 3, taktéž skvěle postavené auto, stejně jak 406.
Avatar - LuCa$h
LuCa$h
@vencelín mal som 406 coupe V6 3.0, skoda ze som nemal peniaze aby som si ho mohol nechat... aktualne mam Lagunu 3 coupe 3.0 V6 ale diesel, tu uz nepredam.
A suhlasim obe auta z pohladu doby boli super postavene.

Mam rad tieto francuzske coupe, pekne sa soferuju, pre mna su to stale krasne auta. Snad k Lagune dokupim opat 406 coupe...
Avatar - xxc
xxc
@vencelín Presne tak, neuveritelne sa to zlepsilo.
Avatar - Zetti
Zetti
Auto+ obsah o pezotu, to sem zase o neco prisel. Dneska z hoho neusnu.
balu46
Mam ho v 140kw verzii s manualom z prveho roku 1997, milujem ho, cez koronu som ho repasoval vsetko co sa dalo este kupit je nove, zozralo to furu casu a par tisic eur ale vikendove vozenie je to nadherne , myslim ze je to velmi podarene auto ktore je mozno trocha nedocenene, ale cas ukaze 🙃
Nebo Nebo
Článek číst nebudu, je placený. Ale za mě nejhezčí coupé Peugeotu, s poctivými motory, manuální převodovkou.
Určitě zajímavé auto 👍👍👍
Arese
Hmm, 406 Coupé je jedním z nejkrásnějších Peugeotů všech dob. Jejich současné modely mu nesahají ani po ventilky!
P.S. Článek jste zařadili do placené sekce, tak si ho strčte někam, nenažranci...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Dovolim su tvrdit ze 406 coupe je najkrajsi pezot vsetkych cias...
topten
rekneme si to narovinu
190koni / 267Nm, novejsi verze 207koni / 285Nm, to je na urovni hodne podladenyho dnesniho dvoulitru, navic se spotrebou kolem 10 litru benzinu
byla to doba jeste pred uplnym naftovym silenstvim a vydunenejma hlavama, kdy spoustu uslechtilejch benzinovejch motoru zarizly hlucny smradlavy naftaky a danove zvyhodnena nafta
tak si sahnete do svedomi, kdo z vas ke konci takovyhle benzinovejch motoru prispel, aby jste dnes po nich slintali

se soucasnou technikou by 3litrovej sestivalcovej benzinak mel dnes 400+koni s k tomu odpovidajici konstrukci auta a cenou , ktera by z toho udelala neprodejnou raritu
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@topten Máš pravdu, mělo to parametry dnešní dvoulitrové nafty co žere polovinu.
topten
@KANKUNEN
porovnavat sestivalcovej benzinak se smradlavym naftakem je jako porovnavat anglickyho plnokrevnika se smradlavym tchorem
taky toho sezere min
Arese
@KANKUNEN Až na to, že v posledních letech výroby Peugeot i toto kupátko nabízel i s dieselem! :)))