Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Jenik3
Za xtratil v plné polní chce 1.2m Kč.
Nevím, kolik jich prodal v roce 2024 v ČR. Odhadují desítky kusů. Je to drahé a konkurence silná.
Juke je extravagantní model pro minoritu a tak zbývá kaskaj pro pracující lid.
Nevím, kolik jich prodal v roce 2024 v ČR. Odhadují desítky kusů. Je to drahé a konkurence silná.
Juke je extravagantní model pro minoritu a tak zbývá kaskaj pro pracující lid.
@Jenik3 jj, Nissan je aktuálně mimi mísu. Nemá nic, co by trhu mohl nabídnout…
A těch Xtrailů bylo za 2024 jen 182ks..
A těch Xtrailů bylo za 2024 jen 182ks..
Kolik se prodalo kaskaju a juku za stejné období?
PowerHouse
Začali jsme tomu rozumět ke konci minulého fiskálního roku.
A čemu začínají rozumět tento rok? Nebo tomu ještě nerozumí?
Na konci minulého fiskálního roku byla situace značně odlišná od letošního.
Baterie byly 2x dražší, e-pohon také cenově poklesl, ... .
A čemu začínají rozumět tento rok? Nebo tomu ještě nerozumí?
Na konci minulého fiskálního roku byla situace značně odlišná od letošního.
Baterie byly 2x dražší, e-pohon také cenově poklesl, ... .
@PowerHouse Neprodávají zatím ten sériový hybrid v USA, to je jejich pohled a sdělení článku. Začínají rozumět, že by ho tam měli také nabídnout.
Frfla
Vidim, ze gryn dyl uz zasahl i Japonsko :-D
Dobyvatelka Ursula teda vali.
Dobyvatelka Ursula teda vali.
@Frfla
Presne. Muze za to EU, která byla pro nissan stěžejní , a jeji GD.
Presne. Muze za to EU, která byla pro nissan stěžejní , a jeji GD.
Pán Včielka
raz za rok pozriem ponuku nissanu, bohuzial, ak by som potreboval auto, tak u nissana nie je nic , co by ma oslovilo - uz aj micru zarezal
@Pán Včielka
Qashqai, Xtrail... Nejžádanější segmenty. Navíc mají e-power, benziny měli vždy ok ... Tady vše ok, diesel se japonec nikdy vyrobit nenaučili.
Zajímavé, že u nás třeba není v nabídce Leaf, ani eNV200. Jakpak to? Vždyť všichni chtějí BEV, ne? 🤣🤣🤣
Qashqai, Xtrail... Nejžádanější segmenty. Navíc mají e-power, benziny měli vždy ok ... Tady vše ok, diesel se japonec nikdy vyrobit nenaučili.
Zajímavé, že u nás třeba není v nabídce Leaf, ani eNV200. Jakpak to? Vždyť všichni chtějí BEV, ne? 🤣🤣🤣
lamal
Za chvilu to pochopi aj koncern VW, ktory sa topi v podobnych problemoch, klesajuce predaje (nemaju dobru hybridnu tech), strajky za setrenie a prepustanie... ich bajecna politika nespolahlivosti a vnucovania ergonomickych preslapov zakaznikom dopadla na urodnu podu :-)
@lamal Každý netouží po hybridu, který automaticky znamená automat.
@praptak
Osobne ocenim volbu manualu aj automatu. Hybrid nikomu nenutim, clanok o Nissane pise, ze zaspali s hybridmi, ktore maju prudky narast v tomto pripade volba trhu. Koncern je na tom podobne, nema dobre hybridy ani plug-in hybridy.
To ostatne je na vrub ich politike, korejci aj japonci to robia inac, daju zakaznikom co chceju, ci uz po stranke ergonomie, alebo materialov, spolahlivosti.
Osobne ocenim volbu manualu aj automatu. Hybrid nikomu nenutim, clanok o Nissane pise, ze zaspali s hybridmi, ktore maju prudky narast v tomto pripade volba trhu. Koncern je na tom podobne, nema dobre hybridy ani plug-in hybridy.
To ostatne je na vrub ich politike, korejci aj japonci to robia inac, daju zakaznikom co chceju, ci uz po stranke ergonomie, alebo materialov, spolahlivosti.
@Arese niekedy v roku 2010 by som suhlasil, dnes je to stale lepsia volba pre daily a spolahlivost. Poctive atmosfericke motory, objemy, rozvody spolahliva retaz, nepriamy vstrek, alebo MPi+GDi.
Predstavy novej Hondy CRZ s 1,5 vítekom a solid state baterkou nad zadnou napravou a manualnou prevodovkou (proste CRZ) su stale velice zive... dufam, ze toto spojenie s manualom este vratia, ked sa Li-Ion odporuci na prepadlisko dejin a bude tomu sekund0vat skutocne vykonna, kompaktna bateria.
Predstavy novej Hondy CRZ s 1,5 vítekom a solid state baterkou nad zadnou napravou a manualnou prevodovkou (proste CRZ) su stale velice zive... dufam, ze toto spojenie s manualom este vratia, ked sa Li-Ion odporuci na prepadlisko dejin a bude tomu sekund0vat skutocne vykonna, kompaktna bateria.
@lamal Ako to myslis, ze japonci ti daju co chces? Napr. Corola iba hybrid, civic iba hybrid. Tak jasne ze predaje stupaju, ked nie je co na vyber. 🤣 s tou spolahlivostou korejcov tiez opatrne, par taxisluzieb nakupilo ceedy v dizly a vsetky sa rozsypali
@ptr078 v provom prispevku som pisal o ergonomii, keby si lepsie cital je ti to jasne, ano korejci a japonci drzia fyzicke ovladace na klimatizaciu a vsetko potrebne, na volante nie su dotykove plochy, nekona sa agonia typu VW
Aldaa
Většina komentářů, krom od PowerHouse, zcela mimo. Krátký článek, jasné sdělení, nepochopí.., plky o prodejích, cenách v ČR, přitom techniku nikdo nezná.
This is reality
Rozhodně souhlasím,že Honda je reálná naděje na probrání z delíria....Partnerstvi s Renaultem toho moc nepřineslo,spíše naopak vzalo...Každý nissaňák moc dobře ví,jak padla kvalita vozů..
Miroslav Lengyel
Až začnou automobilky vyrábět opět auta, určená k původním účelům, tak budou zase prodávat. O přetechnizované tablety na kolečkách, navíc s hromadou nadbytečných fičur a ješte předražené až běda, zákazníci opravdu zájem nemají.
@Miroslav Lengyel Já si prostě myslím, že na nová auta lidi obecně nemají, zájem nezájem. Vždycky bude rozhodovat cena, nedá se koupit něco, na co nemám (teda až na úvěry, samozřejmě).
@Stejsn keby to tak je, trh novych aut je davno v perdeli... peniaze na nove auto byt musia, nejde ani sa nechce riesit vsetko s jazdenkami, ked som premyslal nad novym daily, vedel som ze chcem nove auto a nie ojazdeny "luxus" za rovnake prachy
@Miroslav bodaj by si mal pravdu, mlada generacia, ktora je bez pochyb nastavajuca kupna sila pozera na auta inac, nez ta sucasna odchovana na jednoduchej technike
@Miroslav bodaj by si mal pravdu, mlada generacia, ktora je bez pochyb nastavajuca kupna sila pozera na auta inac, nez ta sucasna odchovana na jednoduchej technike
rohYpnol
Jak to skončí??
Další adept na koupi pro BAIC, BYD, Dongfeng a další...
Důvod? Nissan byl průkopníkem BEV. No a kam se prokopal jako leader?? To vidíme 😄
Opět je smutné, kam se dostala automobilka, která tvořila automobilové legendy, jako Patrol, NSX, GTR, Primera, Maxima a další... Proč? Protože opět přestala poslouchat zákazníka...
Další adept na koupi pro BAIC, BYD, Dongfeng a další...
Důvod? Nissan byl průkopníkem BEV. No a kam se prokopal jako leader?? To vidíme 😄
Opět je smutné, kam se dostala automobilka, která tvořila automobilové legendy, jako Patrol, NSX, GTR, Primera, Maxima a další... Proč? Protože opět přestala poslouchat zákazníka...
Lubo
e-Power má šetriť benzín, ale v testoch bola tá spotreba dvojciferná.
Takže získaš užrané auto na benzín, viac ako R6 od BMW, ktoré jazdí ako elektro s priemerným zrýchlením. Lacné fakt nie je. Jasné, že sa nepredáva.
Dizajnovo fajn.
e-POWER Benzínový motor vyrábí elektřinu, která může být podle jízdního scénáře přenášena přes měnič do akumulátorů, elektromotoru nebo do obou.
Takže získaš užrané auto na benzín, viac ako R6 od BMW, ktoré jazdí ako elektro s priemerným zrýchlením. Lacné fakt nie je. Jasné, že sa nepredáva.
Dizajnovo fajn.
e-POWER Benzínový motor vyrábí elektřinu, která může být podle jízdního scénáře přenášena přes měnič do akumulátorů, elektromotoru nebo do obou.
@Lubo
e-power odzkoušený nemám.
Můj názor na to ale je, že smysl to dávat může. Úplně na stejném principu to desetiletí funguje v lokomotivách. A tam se ta účinnost řeší hodně, protože ten stroj prostě spotřebuje hodně. Nemyslím si, že by lokomotivy volily toto řešení jen kvůli průběhu výkonu a hlavně točivého momentu elektromotorů.
e-power odzkoušený nemám.
Můj názor na to ale je, že smysl to dávat může. Úplně na stejném principu to desetiletí funguje v lokomotivách. A tam se ta účinnost řeší hodně, protože ten stroj prostě spotřebuje hodně. Nemyslím si, že by lokomotivy volily toto řešení jen kvůli průběhu výkonu a hlavně točivého momentu elektromotorů.
3_diamanty
Len z paradneho kaskaja sa zit neda ( navyse ten dnesny uz stoji dvojnasobok niekdajsieho a aj preto ziadny supertrhak to uz tentokrat zda sa nebude ) ... no a kde je almera primera micra? Nissan ide zda sa po vzore forda ( pada na dno s obrovskou gulou na nohe ) a este ho mozno aj predbehne... a tak slubne a genialne ho kedysi Ghosn doslova resuscitoval pred xy rokmi... ale po nom potopa
Kolegovia z mitsu by mohli ukazat ako na to ( uz od 2021 az dodnes je mitsu opat v zisku a ani europu k uspechom uz nepotrebuje... ale inak som rad ze je nadalej aj u nas )
Kolegovia z mitsu by mohli ukazat ako na to ( uz od 2021 az dodnes je mitsu opat v zisku a ani europu k uspechom uz nepotrebuje... ale inak som rad ze je nadalej aj u nas )
Jozef SK
NISSAN bol v 90 rokoch najpredávanejšía japonska značka v Európe a kde je dnes. Kedysi predávali Micru ,Almeru ,Primeru ,Maximu , Terrano ,Patrol a pick-up . Almera bol obrovský hit na Slovensku v 90 rokoch bola za dobre peniaze . Bohužiaľ zle postavené portfólio zo všetkého niečo a nič dobré. NISSAN v Európe to môže zabaliť ako jeho konkurent MITSUBISHI . V poslednej dobe si všímam neskutočne sa rozšírila TOYOTA je skoro všade Yaris ,Corolla ,RAV4 ,ale napriklad FIATU sa neoplatilo PUNTO .
Což se dá snadno předpokládat, kdyz nemá použitelné hybridy. Jen to ukazuje, že kdo nenabídne normální hybrid, phev a EV, ten bude mit docela potíže.
No jasne nafta jde prodejema konecne do**dele a dal pujde, protoze smrdi a chrochta.
Velky benziny mizej uplne stejne, protoze je kazda elektirka nakope v naprosty vetsine jizdnich situaci jak komfortem tak dynamikou a specialne pro areseho i ovladatelnosti.
Takze pro ty co nemaj kde nabijet zbejvaj hev, pro ty co maj a jezdej dalky phev a rekneme si to narovinu pro nekoho kdo ma kde nabijet a jezdi 90% cest do dojezdu je EV jedina rozumna volba
a jakej velkej benzin mas doma ty, mas aspon V8 doufam!
Zase kecáš. Pokud někdo jezdi a myslí to vážně, tak jediná rozumná volba je stále diesel. Vyjma ubery a taxi co to točí ve městě.
BEV může dávat smysl pro opravdu úzkou skupinu zákazníků, kteří splní nespočet podmínek a ještě jsou ochotni se přizpůsobovat svým chováním autu.
kecy jako dycky u tebe!