Testy
Horký Rom
18
Nová ikona, moc líbí 👍
Takže si to shrňme - poměr cena/užitná hodnota je u této elektrické dodávkové hračky naprosto tragický, ale zato má povedený design, za kterým se každý otočí... 🤪👎
@Arese možno keď sa raz dostaneš do väčšieho mesta, tak si všimneš, že aj tam jazdia úžitkové autá. Behať dieslom po meste je menej komfortné ako na elektrike. Nie všetci jazdia 400km denne.
Již jste si všimli, že jsem částečným příznivcem BEV, třeba R5, EV6, Ioniq 5N, EQA. Ale tohle je lautr špatně.
https😐/medium.seznam.cz/…ou-hrozbu-103439#…
Povinná četba pro všechny elektrofanatiky a eurohujery!
Povinná četba pro všechny elektrofanatiky a eurohujery!
@Arese
a jak si to mají ostatní přečíst, když máš špatný odkaz?
a jak si to mají ostatní přečíst, když máš špatný odkaz?
@Mikesus
Ach, tam https😐/medium.seznam.cz/…obily-vozidla-14
je podobných dezinformací skutečně velký výběr.
Co mě však překvapuje více, je odklon od AF – to je u této komické postavičky něco zcela nového.
Ach, tam https😐/medium.seznam.cz/…obily-vozidla-14
je podobných dezinformací skutečně velký výběr.
Co mě však překvapuje více, je odklon od AF – to je u této komické postavičky něco zcela nového.
@Mikesus Omlouvám se, níže oprava😒br />https😐/medium.seznam.cz/…ou-hrozbu-103439
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@Arese
Nesmíš editovat příspěvek, protoze to ten odkaz zkrati a nefunguje.
No přečetl jsem si to a autor si pěkně odporuje. Nejprve napíše, že důvod je neefektivita výroby, predpoklad levneho plynu z Ruska, nadprůměrné mzdy a ztráta vydelecneho trhu v Číně, který zaplatil všechny tyhle neduhy. Protoze Číně dali knowhow, ta teď dokáže vyrobit stejně kvalitní auto jako VW, ale má efektivnější tovarny a nizsi platy. A dále, ze cla nebudou fungovat, protoze BYD bude vyrábět brzy v Evropě. No a pak v závěru napise, ze finanční problem VW je evropský GD.
Nesmíš editovat příspěvek, protoze to ten odkaz zkrati a nefunguje.
No přečetl jsem si to a autor si pěkně odporuje. Nejprve napíše, že důvod je neefektivita výroby, predpoklad levneho plynu z Ruska, nadprůměrné mzdy a ztráta vydelecneho trhu v Číně, který zaplatil všechny tyhle neduhy. Protoze Číně dali knowhow, ta teď dokáže vyrobit stejně kvalitní auto jako VW, ale má efektivnější tovarny a nizsi platy. A dále, ze cla nebudou fungovat, protoze BYD bude vyrábět brzy v Evropě. No a pak v závěru napise, ze finanční problem VW je evropský GD.
@Arese
A cetl si ten clanek?
Kdyz vynechas ten naprosto nezapadajici kus o GD tak je to celkem dobry popis situace.
Totalni propad v Cine, sazka na rusky levny plyn a neefektivní vyroba.
Zadna EU
A cetl si ten clanek?
Kdyz vynechas ten naprosto nezapadajici kus o GD tak je to celkem dobry popis situace.
Totalni propad v Cine, sazka na rusky levny plyn a neefektivní vyroba.
Zadna EU
Po odečtení hmotnosti řidiče mi vychází nosnost jen něco přes 600 kg. Auto je sice malé, ale na užitkovou verzi je to fakt bída
A jsem zvědavý, jestli někdy nějaký odborný redaktor pochopí, že u elektromobilu točivý moment nehraje prakticky žádnou roli. Těch "zejména 560 newtonmetrů" je oslava ničeho, jako podružný údaj se týká pouze rotoru elektromotoru a v hnací soustavě se už nikam dál nepřenáší.
A jsem zvědavý, jestli někdy nějaký odborný redaktor pochopí, že u elektromobilu točivý moment nehraje prakticky žádnou roli. Těch "zejména 560 newtonmetrů" je oslava ničeho, jako podružný údaj se týká pouze rotoru elektromotoru a v hnací soustavě se už nikam dál nepřenáší.
Copak o to, kazdy se otoci... bohuzel vetsina se otoci s otazkou: bóžínku, kdo si TOHLE mohl koupit?!!
Poslední dvě věty jsou trefou do černého. Pokud se budou ve VW ptát, proč se neprodává tolik, kolik plánovali, potom mohou najít vysvětlení právě v těch dvou větách.
Jestli to ještě platí, tak ten dvoubarevný lak je za příplatek 70 000,- to se u pracanta fakt vyplatí.... Hlavně je to nehoráznost. Střední cena příplatkového laku, i dvoubarevného, je u konkurence 20 000,-. Lidový vágen vás tak šlukne jen na laku o 50 000,- .
Ideální zákazník který si koupí ID Buzz Cargo.
No tak nějaký bohatý podnikatel potřebující zabavit svou manželku (ta má koníčka ne Toníčka) , koupí ji tuto stylovku do jejího květinářství, které sotva nese ale aspoň ji nemá pořád doma pod zámkem. No a tento elektro-sociologický průzkum nám právě ukáže, kolik takových ideálních zákazníků po vzoru podnikatel-manželka-koníček se u nás najde....
No tak nějaký bohatý podnikatel potřebující zabavit svou manželku (ta má koníčka ne Toníčka) , koupí ji tuto stylovku do jejího květinářství, které sotva nese ale aspoň ji nemá pořád doma pod zámkem. No a tento elektro-sociologický průzkum nám právě ukáže, kolik takových ideálních zákazníků po vzoru podnikatel-manželka-koníček se u nás najde....