Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Citroën C3 1.6 HDI (66 kW) – Diesel, ženy a zpěv

17 komentářů

topten
uchylna doba
kdy se hlucnej, smradlavej a karcinogenni chrocht jezdici na danove zvyhodnovanou naftu daval i skoro i do krovinaku
nafta danove zvyhodnovana porad je, ale takovyhle zverstva uz ne
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
toptene, díváš se na staré auto současným pohledem. Sám sebe pak pomateš. Nebyl žádný oturbený motor. Základ byl 1,1 atmo, za příplatek byla mizerná 1,4. Diesel byl úplně jiný kosmos. Asi tak něco mezi 1,1 a Porsche. Si vezmi ten pokrok, dnes by v tom měla 1,5 TSI spotřebu jak HDI a stovku pod 8.
topten
@KANKUNEN
podivej se do ameriky, do kanady, do japonska, do australie a dokonce i do chiny
jak je mozny, ze to tam zvladli bez chrochtu, navic v mnohem vetsich autech nez tehle pidiautech
chyba byla (je) v tom, ze automobilky vubec neco takovyho nabizely
a nabizely to proto, ze vetsina statu EU danove zvyhodnuje naftu oproti benzinu
kdyz budes premejslet o tom kde je chyba, tak se tvoje pomatena mysl mozna i uzdravi
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@topten Já myslím, že si umíš odpovědět sám, že.
traveldrive
@topten
Taký múdry si až dnes, vtedy bola realita iná, presne ako píše KANKUNEN. Američania to zvládali bez dieslov, ale s niekoľkonásobnou spotrebou a tým pádom tiež s nemalými emisiami.
A pamätaj si, ty ekologické jelítko,, nafta nie je zvýhodnená. Benzín je znevýhodnený. :-D
Avatar - Mikesus
Mikesus
@traveldrive
Pokud je něco znevýhodněné, pak to další je zvýhodněné. To je základní výroková logika. Fakt chceš tvrdit, že nafta není zvýhodněná oproti benzinu a současně benzin oproti naftě je znevýhodněn?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Náhodou super, spotřeba nízká, výkon, objem, turbo, skvělá doba :) @topten
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Ozzman
Ještě že už je pryč. Smard na každém parkovišti i semaforu. Ještě dnes je toho dozvím.
Avatar - Ozzman
Ozzman
V Italii jich porad jezdi, cim mensi auto, tim vic diesel :D @Mikesus
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Ozzman
Jedna z mála věcí, co mi vadila na Itálii. V tom horku ten smrad byl hroznej.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@Mikesus
Smrad je porad, ale delaji to jen "koncernove" diesely.
Nevim presne, cim to je.

Ale jak moje zena zacne mackat "vnitrni cirkulaci", tak vim, ze kousek pred nami je soucasna naftova Skodovka, VW, Audi... nebo tak neco.

A ted to vubec nemyslim jako provokaci - zkuste to vnimat a cuchat.
ericn
@Ja Prvni 123 Nějak se mi to nezdá, že bych si zas koupil nějaký diesel? Pro připomenutí? 🤣
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mikesus

No jo, normální lidi používají toaletní vody, parfémy, deodoranty. A nejmíň 1x denně se sprchují.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@rohYpnol
Presne tak, ti normální pouzivaji co říkáš. A ti druzí nastartujou diesel. Viz.@Ja Prvni 123
traveldrive
@Ja Prvni 123

Je fakt, že koncern smrdí dosť, kupodivu smrdia aj benzíny. Japonské benzínové autá mi prídu v tomto oveľa lepšie. Nafta samozrejme smrdí u všetkých, ale tiež nie rovnako.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@traveldrive
Říkal jsem si, ze to jsou jen předsudky vůči vw, ale jsem rád že nejsem sám. U dieselu obecně je to nezpochybnitelné, to jen pár dezolátských tupců bude pořád tvrdit, že to tak není. U těch novejsich TSI jsem si říkal, že to je jen sugesce, ale evidetne není.
Je vidět, že ty motory dělají jen aby nějak fungovaly a vubec nehledí na realne snižování emisí.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ano, hezké připomenutí toho, jak politika promlouvá zcela negativně do trhu.
Ta stejná EU, která dnes hlásá elektromobilitu, tehdy hlásala diesel. Dnes po 20ti letech zakazuje diesely, za 20 let bude zakazovat elektormobily...

Ať žije evropský zelený ekofašismus v podobě greendealu...