Tak konečně jste mě dostal, pane Dragoune. Poprvé zde vidím něco poprvé. 😀
Článek, jako vždy, prvotřídní a zcela vyčerpávající a děkuji za Vaše práce zde.
No, a protože jsem votravnej rejpal, šťoural a pacient, tak si dovolím s 95% jistotou říct, že to startování je stejné, jako v těch původních Fiatech 500. Vedle řadící páky jsou dvě páčky, jedna je sytič a druhá lankem aktivuje startér. Nejprve bylo třeba otočit klíčkem a tím sepnout zapalování a teprve pak zatáhnout za páku mechanického spínače startéru. https://www.auto.cz/…tahl-skoro-vsude?…
Takže by tyto věty snesly možná nějakou úpravu..."Páka parkovací brzdy se nacházela před ní. Vedle ní pak startér, za ten bylo nutné nejprve zatáhnout, pak teprve řidič otočil klíčkem a spustil motor."
Článek, jako vždy, prvotřídní a zcela vyčerpávající a děkuji za Vaše práce zde.
No, a protože jsem votravnej rejpal, šťoural a pacient, tak si dovolím s 95% jistotou říct, že to startování je stejné, jako v těch původních Fiatech 500. Vedle řadící páky jsou dvě páčky, jedna je sytič a druhá lankem aktivuje startér. Nejprve bylo třeba otočit klíčkem a tím sepnout zapalování a teprve pak zatáhnout za páku mechanického spínače startéru. https://www.auto.cz/…tahl-skoro-vsude?…
Takže by tyto věty snesly možná nějakou úpravu..."Páka parkovací brzdy se nacházela před ní. Vedle ní pak startér, za ten bylo nutné nejprve zatáhnout, pak teprve řidič otočil klíčkem a spustil motor."
Detailisto...
:-)
Ale je to tak.
Mel to tak jeste Fiat 126p, az do konce svych dni...