Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Osmiválcové Dodge Charger a Challenger pořád můžete koupit nové. Jakto?

18 komentářů

topten
i amici uz davaj prednost elektromotorum pred osmivalci
a ani ada to za oceanem moc nevytrhne
i kdyz on bude asi namitat, ze osmivalec s automatem neni auto hodne jeho pozornosti
Arese
@topten Bože, fakt by to bez těchto elektro-aktivistických bludů nešlo? 🤮
topten
@Arese
misto blbejch kecu vyves cernej prapor
Arese
@topten ???
Avatar - kari.laz
kari.laz
@topten To je spíše tvoje zbožné přání a úplně mimo realitu.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@topten Tak to chci teda vidět, jak budou dávat přednost elektrickému Chargeru před V6 Chargerem (natož jestli přijde V8).
adamzprahy
@topten právě že paušálně to tak úplně není, obecně to lze říct hlavně o Californii kde je to ale delší trend, který začal už Priusem v devadesátkách. Jinak full size trucky jsou stále nejprodávanější auta v USA a tam se elektrifikaci zatím moc nedaří, děje se leda downsizing na turbo R6 viz Ram apod. Osobně si myslím že Stellantis to s Dodgem dost přehnal, protože se původně mluvilo o tom že spalovací Charger už ani nebude potřeba atd. a očividně to není pravda a potáhne dál spalovák, jen modernější koncepce.
Avatar - Barrichello
Barrichello
@adamzprahy ted se dokonce mluví o tom, že by se mohly vrátit i V8, sice ne HEMI ale nějaké moderní DOHC
Avatar - Lucky85
Lucky85
@topten určite áno. Preto keď stelantis prestal s osemvalec, tak im tretina zakaznikov utiekla ku konkurencii za v8 🤣
ryccardo
@topten píšeš "i amíci" kdo další dává přednost elektromotorům?
topten
@ryccardo
zkus na to prijit sam
EU neni jedina velka ekonomika, ktera je odkazana na dovoz ropy z diktatorskych a teroristickych zemi, a proto preferuje EV
Arese
@topten A proto je lepší být závislý na dovozu baterek z komoušské Číny? 😁
topten
@Arese
kdyz si dnes koupim baterku, tak mi bude fungovat jeste za 10 roku
kdyz si dnes koupim plnou nadrz bezinu, tak uz za tejden jsem na suchu
ale to je na tebe moc slozity
ryccardo
@topten No EV trh v EU nijak nepřekypuje poptávkou, takže bych s tvrzením, že v EU dávají zákazníci přednost EVčkům moc nešermoval. Proto se právě ptám kde jinde dávají přednost elektromobilům ;-)

A že potřebujeme ke svému fungování ropu, kterou nemusíme nutně nakupovat z diktátorských a teroristických zemí není nic špatného. Na ropě a fosilních palivech obecně stojí úspěch naší civilizace za posledních minimálně 200 let. Na bateriích z Číny další úspěchy naší civilizace bohužel nepostavíme.
topten
@ryccardo
skodovka ma jediny prodavany elektricky auto a sedm spalovacich
eniaqu se vloni prodalo pres 80tis, jen o neco min nez obdobnyho kodiaqu
az najede elroq, budou prodeje dohromady cca 200tis

eu trh neprekypuje hlavne nabidkou - z malych aut typu fabie nebo oktavky si moc vybirat nemuzes
ale uz se zacina blyskat na lepsi casu
Avatar - Barrichello
Barrichello
@topten USA a Kanada jsou jedny z největších producentů ropy na světe :)
Avatar - Barrichello
Barrichello
@topten Nevím nic o tom, že by někdo kupval EV místo V8, většina zákazníků Stellantis bud kupuje skadovky nebo utekli k Fordu a GM, co dál V8 vyrábí a kde prodeje EV tvoří cca 5% celkových prodejů.
gil54
"Jakto" dohromady?

Pane Bednáři, nešlo by alespoň v titulku nedělat chyby?