Novinky
Smutné, ale velmi výstižné a pravdivé...
https😐/www.autoforum.cz/…remiry-regulaci/
https😐/www.autoforum.cz/…remiry-regulaci/
Stránka na Autoforum.cz, kterou zmiňujete, má titulek „Automobilový průmysl zažívá éru arogance, ta je dalším ze smutných dopadů přemíry regulací“. Pro ověření, zda je obsah manipulativní, je třeba jej analyzovat v několika bodech😒br />
Kritéria manipulace😒br />
Emotivní jazyk: Manipulativní text často využívá silná emocionální slova k vyvolání negativních či pozitivních reakcí. Slova jako „arogance“, „smutné dopady“, či „přemíra“ mohou naznačovat hodnotící přístup, spíše než neutrální popis situace.
Nejasné zdroje: Pokud článek neodkazuje na konkrétní data, analýzy, nebo odborné zdroje a místo toho staví na názorech a pocitech autora, může to být známkou manipulace.
Jednostranný pohle😜 Manipulativní obsah často prezentuje pouze jednu stranu problému a ignoruje alternativní pohledy. Pokud článek kritizuje regulace, ale nezohledňuje jejich přínosy (např. ochrana životního prostředí, bezpečnost), může být nevyvážený.
Generalizace a zkreslování: Používání obecných tvrzení typu „celý automobilový průmysl“ nebo „přemíra regulací“ bez upřesnění může vést k dezinterpretaci. Pokud se zde nepředkládají konkrétní příklady nebo analýzy, může jít o zjednodušování komplexní problematiky.
Postup analýzy😒br /> Pokud byste chtěl podrobnější odpověď, mohu se na článek podívat blíže (v závislosti na jeho dostupnosti). Na základě uvedeného titulku se zdá, že by mohl být psán z určitého názorového hlediska, což samo o sobě není nutně manipulativní, ale vyžaduje kritické čtení. 😉
Článek na stránce Autoforum kritizuje stav automobilového průmyslu, označuje ho za ovládaný arogancí a přisuzuje to nadměrné regulaci a odtržení od tržních potřeb. Autor tvrdí, že regulace nutí automobilky vyrábět produkty, o které není zájem, což vede k frustraci a agresivnímu jednání vůči zákazníkům i obchodním partnerům. Text používá emotivní a vulgární jazyk k vyjádření nespokojenosti a zdůraznění své perspektivy. Manipulativní prvky mohou zahrnovat jednostranný výklad a přehnané zobecňování.
Kritéria manipulace😒br />
Emotivní jazyk: Manipulativní text často využívá silná emocionální slova k vyvolání negativních či pozitivních reakcí. Slova jako „arogance“, „smutné dopady“, či „přemíra“ mohou naznačovat hodnotící přístup, spíše než neutrální popis situace.
Nejasné zdroje: Pokud článek neodkazuje na konkrétní data, analýzy, nebo odborné zdroje a místo toho staví na názorech a pocitech autora, může to být známkou manipulace.
Jednostranný pohle😜 Manipulativní obsah často prezentuje pouze jednu stranu problému a ignoruje alternativní pohledy. Pokud článek kritizuje regulace, ale nezohledňuje jejich přínosy (např. ochrana životního prostředí, bezpečnost), může být nevyvážený.
Generalizace a zkreslování: Používání obecných tvrzení typu „celý automobilový průmysl“ nebo „přemíra regulací“ bez upřesnění může vést k dezinterpretaci. Pokud se zde nepředkládají konkrétní příklady nebo analýzy, může jít o zjednodušování komplexní problematiky.
Postup analýzy😒br /> Pokud byste chtěl podrobnější odpověď, mohu se na článek podívat blíže (v závislosti na jeho dostupnosti). Na základě uvedeného titulku se zdá, že by mohl být psán z určitého názorového hlediska, což samo o sobě není nutně manipulativní, ale vyžaduje kritické čtení. 😉
Článek na stránce Autoforum kritizuje stav automobilového průmyslu, označuje ho za ovládaný arogancí a přisuzuje to nadměrné regulaci a odtržení od tržních potřeb. Autor tvrdí, že regulace nutí automobilky vyrábět produkty, o které není zájem, což vede k frustraci a agresivnímu jednání vůči zákazníkům i obchodním partnerům. Text používá emotivní a vulgární jazyk k vyjádření nespokojenosti a zdůraznění své perspektivy. Manipulativní prvky mohou zahrnovat jednostranný výklad a přehnané zobecňování.
Vito, úplně přesně. Základ je, aby ty manipulace byly založeny na pravdě. Vito, ale ty jsi na tom stejně, jenže z opačné strany. Naivně pokrokový.
@KANKUNEN
Obvykle sve nazory podkladam odkazy.
A pro "naivni pokrokovost" mam i podklady ke kterym ty pristup nemas. 😉
Rozhodne se nesnazim nikoho manipulovat.
Protoze manipulaci nesnasim!
Obvykle predevsim vyracim lzi a dodavam relevantni informace o elektromobilite. Protoze jsem elektromobilista.
😀
Tezko si dokazes predstavit co udela s automotive pokles ceny baterek na polovinu od roku 2023. Zdejsi diskuteri nemaji ani predstavu, jak se cestuje s dnesnim spickovym elektromobilem, ktery by mohl odpovidat (pod) prumernymu autu v roce 2035.
Obvykle sve nazory podkladam odkazy.
A pro "naivni pokrokovost" mam i podklady ke kterym ty pristup nemas. 😉
Rozhodne se nesnazim nikoho manipulovat.
Protoze manipulaci nesnasim!
Obvykle predevsim vyracim lzi a dodavam relevantni informace o elektromobilite. Protoze jsem elektromobilista.
😀
Tezko si dokazes predstavit co udela s automotive pokles ceny baterek na polovinu od roku 2023. Zdejsi diskuteri nemaji ani predstavu, jak se cestuje s dnesnim spickovym elektromobilem, ktery by mohl odpovidat (pod) prumernymu autu v roce 2035.
@DonVito Bože, tolik ztraceného času a energie na to, aby ses tady zoufale snažil zpochybnit to, co stejně každý ví: automobilky v posledních letech na evropského zákazníka zvysoka kašlou a své nové produkty přizpůsobují jen ekoteroristickému politickému diktátu pseudozelených levičáckých fanatiků ve vedení EU . A šeredně se to evropskému automotive vymstí!!!
@Arese opäť si sa vrátil k tomu jednému webu, ktorý ti ako jediný poskytuje uspokojenie tvojej duše? Zaujímavé, ako európsky výrobcovia plačú, že EU ich likviduje a potom tu je taká Tesla, ktorá v EU stále rozširuje výrobné kapacity. A ešte k tomu tvoju AF... nájdi mi jediný objektívny článok na tomto webe, ktorý napríklad vyzdvihuje nejakú výhodu EV, alebo rastúce predaje EV, lebo aj keby si bol neviem aký odporca tak niečo pozitívne na tom nájdeš. Na AF taký článok ale nenájdeš.
Spis je otazka jestli jim to cely funguje. Jestli to jako muj etron kazdej den nenapise nejakou imaginarni zavadu, jestli v tom na 100% funguje handsfree, jestli tomu nebude na 40tkm vrzat sedacka. A jestli vyresil android treba to, ze v audi nejde kliknutim do mapy nekam doprostred niceho zahajit navigovani. Kolik restartu systemu je potreba na 1tkm..
Nevim, jestli je 800V az takova vyhoda, aby tohle zalepila...
Nevim, jestli je 800V az takova vyhoda, aby tohle zalepila...
@kesumb
DonVito ti to kompletne zanalyzoval vyssiie...ibazeby nie,kedze rozobera vsetko mozne len nie konkretne a zname problemy...radsej to zabali do vyroku "Zdejsi diskuteri nemaji ani predstavu, jak se cestuje s dnesnim spickovym elektromobilem"
asi tym myslel ten pocet restartov systemu....to suhlasim,s tymto naozaj vacsina tunajsich diskuterov nemaju skusenosti... Nastastie su tu aj taki co skusenost maju a podelia sa o nu,no napodiv tu uz DonVito nezvykne reagovat s takym nasadenim...
DonVito ti to kompletne zanalyzoval vyssiie...ibazeby nie,kedze rozobera vsetko mozne len nie konkretne a zname problemy...radsej to zabali do vyroku "Zdejsi diskuteri nemaji ani predstavu, jak se cestuje s dnesnim spickovym elektromobilem"
asi tym myslel ten pocet restartov systemu....to suhlasim,s tymto naozaj vacsina tunajsich diskuterov nemaju skusenosti... Nastastie su tu aj taki co skusenost maju a podelia sa o nu,no napodiv tu uz DonVito nezvykne reagovat s takym nasadenim...
Tak Audi je na celkem strmé sestupné trajektorii. Z portfolia A1 staré tuším 4 roky, A3 už taky po FL, ok teď nové A5, staré A6/7/8. V SUV výběhové Q2/3, Q5 ICE nové, Q7/8 přesluhující.. o BEV se nezmiňuji, prodeje Q4, etronů mluví za vše, nové BEV Q6/A6 nenabízí nic výjimečného ani parametrově či designově...No budou mít co dělat kluci, aby se vrátili ke 2 mil. prodejů ročně...Snad přežijí, ale bude to těsný...
No to je hnus, velebnosti... a je to presne to, co nenik nicemu dobry.
Obri, elektricky mastodont... jehoz jedinou vyhodou je, ze zatim nemusi platit dalnicni znamku.
Obri, elektricky mastodont... jehoz jedinou vyhodou je, ze zatim nemusi platit dalnicni znamku.
https😐/ekonomickydenik.cz/…upuji-ani-nemci/