Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Frfla
Koukam, ze Nemci maji penez stale dost, kdyz jsou ochotni akceptovat tak vysoke ceny novych aut.
johny555
Enyaq je před Kodiaqem. Elroq bude ještě na tom líp. Kodiaq a Karoq můžou v současné generaci časem skončit a nepotřebují žádného nástupce. Udělat Elroq jako zkrácený Enyaq byl dobrý tah, zlevnilo to vývoj a výrobu. To budou hlavní modely Škodovky a je potřeba, aby je dělali ve velkých sériích a tím je ještě trochu zlevnili.
Ještě by to chtělo důstojného nástupce Fábie a Octavie. Fosilní Fábie bude ještě nějakou dobu udržitelná, ale tam je velká konkurence malých Francouzů. Vzhledem k tomu, že do ní není třeba investovat, vidím prostor k snížení ceny.
U Octavie vidím největší problém. Chtělo by to urychleně elektrického kombíka za cenu Elroqu. Možná vyjít z Enyaqu, snížit podvozek, otázka jak celkově snížit auto bez zmenšení vnitřního prostoru. To bude oříšek.
Ještě by to chtělo důstojného nástupce Fábie a Octavie. Fosilní Fábie bude ještě nějakou dobu udržitelná, ale tam je velká konkurence malých Francouzů. Vzhledem k tomu, že do ní není třeba investovat, vidím prostor k snížení ceny.
U Octavie vidím největší problém. Chtělo by to urychleně elektrického kombíka za cenu Elroqu. Možná vyjít z Enyaqu, snížit podvozek, otázka jak celkově snížit auto bez zmenšení vnitřního prostoru. To bude oříšek.
@johny555 Kodiaq ani Karoq končit nebudou, to by pak Škodivka neprodala nic. Kdo chce tato auta nepůjde do BEV 😋 Ale jinak a to by koncernu moc neprospělo…
@johny555 : pán je psychicky nemocný, že. Kdyby to byla cesta, Škoda už by to dávno udělala a nečekala by hraběcí rady od nějakého johnyho555 :-) Ostatně, VW a Škoda už to několik dlouhý let dělají ale nikam to nevede :-)
@johny555 Pokud chce koncern navýšit prodeje japonské a korejské konkurenci, tak určitě nemusí no.
@johny555 bohužel v 2025 budou postupně končit uhelné elektrárny. Náhrada za ně nebude. Dovoz elektřiny. Takže budeme mínus 50%. No a výměna všech aktivních spalováků bude vyžadovat nárůst výroby elektřiny o cca 40-50%. Takže budeme nakupovat 2/3 roční spotřeby energie. Od koho? To nikdo neví. 😉 😂
Krásná blackout budoucnost. 😉
Krásná blackout budoucnost. 😉
kesumb
Audi = dieselovy kombi na vzduchu s prumernejma jizdnima vlastnostma, coz je kombinace, ktera konci. Plus nekonecny hromady problemu a mizerna kvalita. Mam audiny doma 8 let a v sirsi rodine od c6, abych zabranil kecum...
V posledni dobe je navic audi z d3 vzdycky nejdrazsi, koncepcne spatne, motoricky prusvih, ojeby na tema ultra haldex dsg. V etronu je treba budto jak v saune nebo zima, ale mezitim nic. Muzou si za to sami
V posledni dobe je navic audi z d3 vzdycky nejdrazsi, koncepcne spatne, motoricky prusvih, ojeby na tema ultra haldex dsg. V etronu je treba budto jak v saune nebo zima, ale mezitim nic. Muzou si za to sami
@kesumb : no v dieselu rozhodně problém není, skoro stejný mají i Škodověnky.
@W.O. PRSCLEY
je, relativne ok je jenom 110kw, 142 zere olej jak
protrhla, v6 tdi zas potkava pruser za pruserem a s6 nejede lip nez minula gen biturbo
je, relativne ok je jenom 110kw, 142 zere olej jak
protrhla, v6 tdi zas potkava pruser za pruserem a s6 nejede lip nez minula gen biturbo
@kesumb
Ach jo. To jsou zas hospodské kecy....
Ano, silná 2.0 tdi brala olej, nicméně bylo vyřešeno.
Falešné Quattro není odrb ale důsledek doby a ekofašistické politiky. A i když co do trakce to není Quattro jako takové, tak funguje fakt slušně, a připojuje se prediktivně.
Nevím v čem je na tom Audi hůř než jeho konkurenti jako MB a BMW. BMW je úplně mimo, kvalitou šlo hrozně dolů. A MB na tom není líp, aspoň projevem a technikou je to stále MB... Já bych z téhle trojice rozhodně bral MB, ale prostě proto že mi je nejpříjemnější. I když vím že interiéry vržou jak starý vrata... S Audi nemám problém. Zato BMW tragické, byť třeba kvalitou interiérů MB co do zpracování dekasuje.
Nicméně pravou německou kvalitou dnes nabízí už jen Lexus.
Ach jo. To jsou zas hospodské kecy....
Ano, silná 2.0 tdi brala olej, nicméně bylo vyřešeno.
Falešné Quattro není odrb ale důsledek doby a ekofašistické politiky. A i když co do trakce to není Quattro jako takové, tak funguje fakt slušně, a připojuje se prediktivně.
Nevím v čem je na tom Audi hůř než jeho konkurenti jako MB a BMW. BMW je úplně mimo, kvalitou šlo hrozně dolů. A MB na tom není líp, aspoň projevem a technikou je to stále MB... Já bych z téhle trojice rozhodně bral MB, ale prostě proto že mi je nejpříjemnější. I když vím že interiéry vržou jak starý vrata... S Audi nemám problém. Zato BMW tragické, byť třeba kvalitou interiérů MB co do zpracování dekasuje.
Nicméně pravou německou kvalitou dnes nabízí už jen Lexus.
@panadol
preeesne hospodsky kecy ale voe od tebe, ja mam doma bmw, audi i mercedes co ty?
a protoze ses totalne mimo tak prodeje jdou presne naopak, audi dolu, mercedes plus minus nula a bmw vloni napoprve prekonalo mercedes
preeesne hospodsky kecy ale voe od tebe, ja mam doma bmw, audi i mercedes co ty?
a protoze ses totalne mimo tak prodeje jdou presne naopak, audi dolu, mercedes plus minus nula a bmw vloni napoprve prekonalo mercedes
rohYpnol
Opět se potvrzují mojeslova. Opět se potvrzují lži doníčků, hendlíčků a mikešů 🤣🤣🤣
Takže:
1) O BEV není zájem 🤣
2) BEV od VW/Škoda nemají žádný problém s nějakou technologickou zaostalostí
3) Problém VW není evidentně v technice, když Škoda s tou stejnou technikou je úspěšná a roste
4) Nezájem o Teslu pokračuje... kdepak je Tesla 3 highland?!? 🤣 Tesla Y -38%... 🤣
5) Nejsou dotace na BEV, není zájem o BEV.
Blbý co, hujeříčci?
Takže:
1) O BEV není zájem 🤣
2) BEV od VW/Škoda nemají žádný problém s nějakou technologickou zaostalostí
3) Problém VW není evidentně v technice, když Škoda s tou stejnou technikou je úspěšná a roste
4) Nezájem o Teslu pokračuje... kdepak je Tesla 3 highland?!? 🤣 Tesla Y -38%... 🤣
5) Nejsou dotace na BEV, není zájem o BEV.
Blbý co, hujeříčci?
Zde další čísla: BEV na 14,4%
https://www.adac.de/…zulassungen-kba/