Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeZa koncem V8 Hemi stojí sám Carlos Tavares. Manažeři jej chtěli zachovat
13 komentářů
Mokrous
Já bych taky chtěl teplé místo v koncernu, kde bych všechno zkurwil a dostal za to 912 miliónů ročních odměn, protože 587 mega za předchozí rok bylo málo.
Je mi z těhle monster na blití od rána do večera.
Je mi z těhle monster na blití od rána do večera.
@Mokrous Přesně tak. Za to všechno zlo, co ve Stellantisu Tavares napáchal, by mě měly všechny ty odměny sebrat. I tak by mu zůstaly stamiliony za jeho plat!
1.hasič
Minulý rok jsem vybíral do firmy manažerské vozidlo, podmínka byla minimálně třílitr, šesti, případně osmiválec u Jeepu nabízeli nějaké čtyřválce, tak jsem šel jinam.
@1.hasič to to nesmíš hledat u ofiko delarů ale musíš zajít do Outletu, Tucaru, Simixu atd
Tam Jeepy s V8 i V6 normálně mají.
Tam Jeepy s V8 i V6 normálně mají.
Mnozí nakoupili skladovky, jiní přešli k GM a Fordu
Posuzuješ to z našeho evropského hlediska, ale americký pohled je jiný. Osmiválec byl standardní dělník pro RAMy a hodně dobrý motor pro náročnější zákazníky.
Pro nadšence ale měli ještě něco víc a to přeplňované verze Hellcat/TRX/Demon, kde jen samotný kompresor má větší objem než běžný evropský motor. A těch se prý za 8 let vyrobilo kolem 100 000 kusů.
Jasne, americky pohled je vozit hnuj jedine s V8.
😀