Novinky
Zpět na článek
Za koncem V8 Hemi stojí sám Carlos Tavares. Manažeři jej chtěli zachovat
13 komentářů
Arese
9
@MarekAbsolon Si děláš srandu, ne? Když nevýš, jaké jsou na americkém trhu prodeje aut s V8, tak se k tomu raději nevyjadřuj! :)))
Přejít do diskuze
Mokrous
Já bych taky chtěl teplé místo v koncernu, kde bych všechno zkurwil a dostal za to 912 miliónů ročních odměn, protože 587 mega za předchozí rok bylo málo.
Je mi z těhle monster na blití od rána do večera.
Je mi z těhle monster na blití od rána do večera.
Arese
@Mokrous Přesně tak. Za to všechno zlo, co ve Stellantisu Tavares napáchal, by mě měly všechny ty odměny sebrat. I tak by mu zůstaly stamiliony za jeho plat!
Tycoon
@MarekAbsolon
Posuzuješ to z našeho evropského hlediska, ale americký pohled je jiný. Osmiválec byl standardní dělník pro RAMy a hodně dobrý motor pro náročnější zákazníky.
Pro nadšence ale měli ještě něco víc a to přeplňované verze Hellcat/TRX/Demon, kde jen samotný kompresor má větší objem než běžný evropský motor. A těch se prý za 8 let vyrobilo kolem 100 000 kusů.
Posuzuješ to z našeho evropského hlediska, ale americký pohled je jiný. Osmiválec byl standardní dělník pro RAMy a hodně dobrý motor pro náročnější zákazníky.
Pro nadšence ale měli ještě něco víc a to přeplňované verze Hellcat/TRX/Demon, kde jen samotný kompresor má větší objem než běžný evropský motor. A těch se prý za 8 let vyrobilo kolem 100 000 kusů.
Anonym
@1.hasič to to nesmíš hledat u ofiko delarů ale musíš zajít do Outletu, Tucaru, Simixu atd
Tam Jeepy s V8 i V6 normálně mají.
Tam Jeepy s V8 i V6 normálně mají.
Nebo Nebo
@Arese MarekAbsolon ne dle mě další multinick Horkého Roma, takže bude nejlepší na něj asi nereagovat...
MarekAbsolon
Hrobař Stellantisu je sice monstrozní monták, ale ruku na srdce, kdo si kupuje 8válec? Jeden, dva, tři nadšenci? To takový koncern nezachrání.
Anonym
@DonVito ne, farmář si koupí 3 válec nebo EV vid. Že ty Ev pickupy nějak netáhnou, u fordu je to vyloženě propadák, u GM tvoří asi 1% prodeje a CyberTruck si fakt farmáři nekupují, navíc je to designová ohavnost na úrovni kontejneru na papír :)
Anonym
@Arese Přesně tak, zákazníků na V8 je stále dost a nejen v USA. Vyvážely se úspěšně i do Arábie, Austrálie, Kanada, Mexiko, Evropa atd
Mnozí nakoupili skladovky, jiní přešli k GM a Fordu
Mnozí nakoupili skladovky, jiní přešli k GM a Fordu
adamzprahy
@DonVito Kategorie full size trucků a full size SUV je motorizovaná převážně V8 a jsou to nejprodávanější kategorie v US. Takže pro US trh je to důležitá motorizace.
1.hasič
Minulý rok jsem vybíral do firmy manažerské vozidlo, podmínka byla minimálně třílitr, šesti, případně osmiválec u Jeepu nabízeli nějaké čtyřválce, tak jsem šel jinam.