Elektromobily
Přihlásit pro přidání komentáře
asaren
16
Konečně auto, které se od DS očekává.
Arese
3
@asaren ...až na ten zkratopohon!v :(((((
asaren
8
@Arese chápu připomínku i důvody, ale ten mně zrovna nevadí. A designem už se konečně odvázali a začali být zajímaví, což by DS asi mělo být alfou a omegou.
del42sa
2
@asaren tím, že to auto udělali jen na baterky, tak uplně zabili jeho potenciál. Znělo by to mnohem líp, kdyby v tiskové zprávě uvedli, že nabízí automobil pro všechny zákazníky a ne jen pro určitou skupinu, že bude dostupné nejen jako EV, ale také s hybridním pohonem, že motory podporují spalování více druhů paliva, takže i ten, kdo si nechce kupovat elektromobil, má možnost si DS 8 také pořídit.... A úplná pecka by byla, kdyby to auto mělo hydropneumatické odpružení .-) Bohužel, nyní už minulý CEO dovedl koncern Stellantis do současného stavu, kdy je spousta jinak zajímavých aut je kvůli omezenému výběru pohonných jednotek pro spoustu zákazníků nekoupitelných a tak nezbývá, než popřát hodně štěstí ať aspoň pár DS8 prodají ....
Kvalitar
1
@del42sa presne tak. Aj tvorcovia povodneho Citroenu DS by dnes krutili hlavami, co to tu Tavaresovi pohrobkovia vnucuju "premiovym EU motoristom". Taketo auto by som nechcel ani nahodou. DS je na ceste k bankrotu, uz zasa?!
Kvalitar
1
@asaren s povodnym DS toto auto nema nic spolocne, takze nie, toto nie je auto ktore by mainstream zakaznik v EU od nejakeho DS ocakaval. Este dlho nie. Ked raz niekto vycisli straty automotive priemyslu v EU z nasilneho greendealu tak vas zarazi aka to bude obrovska suma. A co je zle, je to takmer nevratny proces. Strateny trhovy podiel EU vyrobcov sa na 90% uz nevrati na pred greendeal uroven. To je obraz tragedie, co sa nam tu deje rovno pred ocami. Miliony zblbnutych naivistov tomu len prizeraju, to je zarazajuce.
MarekAbsolon
Cca 500-700kg bude vážit ta baterie. Podle mě tohle už musí tu planetu zachránit. Nebo co tedy když toto ještě ne?
@MarekAbsolon Tak to se ti povedlo :-D Já myslím, že od příštího roku se začne klima ochlazovat na tu správnou úroveň, aby nebylo ani moc teplo ani zima, vítr aby foukal tak akorát a pršet bude taky jen aby nebyly už nikdy záplavy :-D
@ryccardo
Nevim jestli je to cerny humor nebo neznalost.
Mame za sebou dalsi rekordne teply rok. Evropa zazila devastujici zaplavy.
Opravdu nekdo veri, ze rekordni otepleni je pouze nahodou ve stejny cas kdy se kumuluje spalovani fosilních paliv?
Jestli maji vedci pravdu, a vse ukazuje ze ano, konci civilizace jak ji zname.
Nevim jestli je to cerny humor nebo neznalost.
Mame za sebou dalsi rekordne teply rok. Evropa zazila devastujici zaplavy.
Opravdu nekdo veri, ze rekordni otepleni je pouze nahodou ve stejny cas kdy se kumuluje spalovani fosilních paliv?
Jestli maji vedci pravdu, a vse ukazuje ze ano, konci civilizace jak ji zname.
Othello
Když už mají i verzi AWD, proč proboha z ní dvoukolku dělají odebráním zadního pohonu a ne předního ? Tak vypadá ta renesance ???
@Othello Když od rána do večera žereš jen žáby a šneky a přikusuješ lepkový bagety a plesnivýho sejra a zalejváš to bordeaux, tak to po čase musí mít zákonitě vliv na logický myšlení...
@Mokrous
A co tedy jedi u Audi?
A co tedy jedi u Audi?
@Mokrous
zse dalsi podminka vykonu?
Zaklad je nesmyslny koncept odebirani zadniho pohonu.
Stejne jako Audi
zse dalsi podminka vykonu?
Zaklad je nesmyslny koncept odebirani zadniho pohonu.
Stejne jako Audi
@Hendly Proc to vztahovat jen na elektromobil? Protože EV má oproti spalovakům odlišné rozložení váhy
@Hendly ano, pro trakci je těžký motor vpředu zatěžující přední poháněnou nápravu výhodný. U elektromobilu je váha posunutá doprostřed takže jeho FWD pak hodně hrabe
NAD
Prvé negýčové DS, ktoré je kontexte doby (teda nejako nedobieha trendy) a je "svojbytné". Pekné.
Arese
gil54
Mysleli na všechno.
I na to, kdyby se náhodou řidič nasypal moc rychle do levý zatáčky, tak může levou rukou pustit ten pohodlný volant, co vypadá jako kormidelní kolo, a aby se nepřevalil na spolujezdce, tak se může podržet madla nad dveřmi. To madlo u řidiče je fakt hodně důležitý.
A mysleli také na to, aby si vydělali i v servisu tím, že nejohroženější místa na karosérii v městských bojích - rohy jak přední, tak zadní - vylepšili umístěním světýlek, aby byly první na ráně.
I na to, kdyby se náhodou řidič nasypal moc rychle do levý zatáčky, tak může levou rukou pustit ten pohodlný volant, co vypadá jako kormidelní kolo, a aby se nepřevalil na spolujezdce, tak se může podržet madla nad dveřmi. To madlo u řidiče je fakt hodně důležitý.
A mysleli také na to, aby si vydělali i v servisu tím, že nejohroženější místa na karosérii v městských bojích - rohy jak přední, tak zadní - vylepšili umístěním světýlek, aby byly první na ráně.
twistedTSD
Je to takové divné, jako by se narychlo snažili zbastlit sedan z SUV. Chybí tomu trocha elegance. Kdo má vůbec být cílovkou?
xxc
Presne tak, čakáme predný pohon a uistenie, že začali aerodynamikou, všetko podriadili aerodynamike a aj tak dosiahli horší súčiniteľ odporu ako Tesla. Veď sú to debili.
Modrý blesk
Opět dojezd až!
Proč se nemůže udávat hodnota zaručeného dojezdu Tohle udávání iluze, navíc značně pochybné, je normální drzost. Vždyť automobilky disponují moderní výpočetní technikou, vývojovými a testovacími odděleními, ale zaručený dojezd udat neumí, pouze až....
Proč se nemůže udávat hodnota zaručeného dojezdu Tohle udávání iluze, navíc značně pochybné, je normální drzost. Vždyť automobilky disponují moderní výpočetní technikou, vývojovými a testovacími odděleními, ale zaručený dojezd udat neumí, pouze až....
@Modrý blesk oni ten reálný samozřejmě dobře znají, ale kdyby ho uváděli, moc toho neprodaj :)
@Modrý blesk
A jak to chces udelat?
U elektroauta je díky jeho efektivite daleko vetsi vliv jizdniho stylu na spotrebu.
A jak to chces udelat?
U elektroauta je díky jeho efektivite daleko vetsi vliv jizdniho stylu na spotrebu.
@Modrý blesk
Tak to přece platí i u spalovacích motorů. Dojezd na nádrž taky záleží na řidiči, trase, terénu, městském nebo mimoměstském provozu atd.
Tak to přece platí i u spalovacích motorů. Dojezd na nádrž taky záleží na řidiči, trase, terénu, městském nebo mimoměstském provozu atd.
homernaj
Pekne auto.Aj dojazdy uplne v phode. Uvidime, ake technicke skraty zas PSA urobi. V sucasnych DS napr, touchpad uplne k nicomu. Cgybaju tam prakticke veci. A napriek tomu, ze to je PSA- Steallantis, servis sa robia iba v servisoch DS, nie Peugeot, Citroen.
ericn
DS je naprosto zbytečná značka, to je adept na zrušení :-)