Testy
Vynovený motor 2.generácie a spotreba 7,7 L/100km ....🥴....divné 😬
@Jozinwk
V reálu to při běžném stylu bede jezdit za méně. Za 7,7 nejezdím ani s 807 kde mám stejný motor a převodovku.
V reálu to při běžném stylu bede jezdit za méně. Za 7,7 nejezdím ani s 807 kde mám stejný motor a převodovku.
@vencelín Nebude, ten motor som mal v C5 a tiez som s nim mal podobne spotreby. Za menej bude jazdit novsia 103 kw verzia euro 5, ktora na rovnakej trase jazdi za nieco nad 5l. Proste to su tie famy a hluposti bez skusenosti 😄
Toto auto je akorát francouzský bizár. Auto zapomnělo podvozek půl metru za sebou a vznikl velký rypák a malý prostor vzadu. 406ka byla lepší. Motor ok, řazení nejhorší ze všech a to trvá dodnes. U PSA by vzal automat i Arese, protože by po přestupu z Karoqu blil každé přeřazení.
@KANKUNEN
Ano, 406 byla ještě francouzským mercedesem v tom nejlepším významu. Tohle už byla cesta špatným směrem.
Ano, 406 byla ještě francouzským mercedesem v tom nejlepším významu. Tohle už byla cesta špatným směrem.
naprosto ocekavatelna oslava smradlavyho a jedovatyho dyzlu jezdiciho na danove zvyhodnovanou naftu
a podle minimalne jednoho hlupaka zde, nic lepsiho nez dyzl na dalnici nikdo nikdy nevymyslel
tak se jed ty hnupe podivat jaky "osobni" auta jezdej po dalnicich v juesej
smradlavejch dyzlu tam potkas minimum
a to spousta tech "osobaku" maj velikost a tvar stodoly
a podle minimalne jednoho hlupaka zde, nic lepsiho nez dyzl na dalnici nikdo nikdy nevymyslel
tak se jed ty hnupe podivat jaky "osobni" auta jezdej po dalnicich v juesej
smradlavejch dyzlu tam potkas minimum
a to spousta tech "osobaku" maj velikost a tvar stodoly
@topten V juesej jezdí po dálnici 110 napříč všemi pruhy a tankují za pakatel.
@twistedTSD Zase jezdi na mnohem delsi vzdalenosti, takze se to srovna.
@topten
Cena benzínu se pohybuje v rozmezí $3.50 - $5.50 za jeden US galon (3.8 litru) v závislosti na lokalitě a ročním období. Cena zhruba odpovídá dolaru za litr, což ve výsledku znamená cenu 1.40 Kč na km
Průměrný plat v USA dělá 59 428 USD ročně, tedy 28,34 USD za hodinu. ¹ S kurzem 1 USD = 22,34 CZK se jedná o částku přesahující 1 300 000 CZK.
Takže je to asi stejný jako kdyby tady litr PHM byl za 6 až 7 Kč 🤣🤣🤣 asi takovou váhu v úvahách tam má spotřeba 🤣🤣🤣
Blbý, co?
Cena benzínu se pohybuje v rozmezí $3.50 - $5.50 za jeden US galon (3.8 litru) v závislosti na lokalitě a ročním období. Cena zhruba odpovídá dolaru za litr, což ve výsledku znamená cenu 1.40 Kč na km
Průměrný plat v USA dělá 59 428 USD ročně, tedy 28,34 USD za hodinu. ¹ S kurzem 1 USD = 22,34 CZK se jedná o částku přesahující 1 300 000 CZK.
Takže je to asi stejný jako kdyby tady litr PHM byl za 6 až 7 Kč 🤣🤣🤣 asi takovou váhu v úvahách tam má spotřeba 🤣🤣🤣
Blbý, co?
@rohYpnol
mega, dva, tri, pet ... rocne v ceskejch vydela kde kdo
a presto, nebo spis o to vic jezdej naftakem, protoze naftak byl doted davovym symbolem, ze na to mas, ze vis, ze autum rozumis
vidim to kolem sebe
pro me byl naftak vzdycky symbolem blbosti a kolenovrtecstvi hlavne tech, kteri tech par pofidernich desetaku na kilometru usetrit nikdy nepotrebovali
jeste nedavno me tihle kamaradi povazovali skoro za podivina, ze sem nikdy nejezdil chrochtem
a ted se naftaku zbavujou a zacinaj jezdi benzinakama
mega, dva, tri, pet ... rocne v ceskejch vydela kde kdo
a presto, nebo spis o to vic jezdej naftakem, protoze naftak byl doted davovym symbolem, ze na to mas, ze vis, ze autum rozumis
vidim to kolem sebe
pro me byl naftak vzdycky symbolem blbosti a kolenovrtecstvi hlavne tech, kteri tech par pofidernich desetaku na kilometru usetrit nikdy nepotrebovali
jeste nedavno me tihle kamaradi povazovali skoro za podivina, ze sem nikdy nejezdil chrochtem
a ted se naftaku zbavujou a zacinaj jezdi benzinakama
@topten
Je to pořád to stejný. Bohatší člověk má obvykle větší a silnější auto a obvykle víc najede. A tím vic dává nafta smysl, že.
Navíc ono to zdaleka není jen o těch nákladech na provoz, většina stejně jezdí "za firemní". Ono to prostě je o tom, že se dieselem máš na nádrž 1000 km, zatímco s benzínem polovinu, protože prostě realita.
Je to pořád to stejný. Bohatší člověk má obvykle větší a silnější auto a obvykle víc najede. A tím vic dává nafta smysl, že.
Navíc ono to zdaleka není jen o těch nákladech na provoz, většina stejně jezdí "za firemní". Ono to prostě je o tom, že se dieselem máš na nádrž 1000 km, zatímco s benzínem polovinu, protože prostě realita.
Sesternica v PO to mali v rodine ... ale v kombiku.... potom kupili tucsona ( 1,6gdi tej predoslej generecie ) ... a povedali ze pezoty uz nikdy viac... len skoda ze sa ucili na vlastnej chybe... nutit ale som im samozrejme vtom case nic nemohol ani nechcel... no a dnes maju sportage uz tejto sucasnej novej generacie... a tak vyzera ze s korejcami su uz zjavne spokojni... a ja s nimi
Kde je cena?😀
@Hendly
to je dobra poznamka
zde
https😐/www.auto.cz/…u-407-v-cr-16937
minimalni cena 639tis za 1.8 16V
minimalne 794tis s timhle motorem
v 2004 prumerna mzda cca 17 tis
takze to porovnavejme s dnesnim autem za 44/17*794 = cca 2mega
podobne velkou, ale vykonnejsi, sviznejsi, mnohem lip vybavenou chrochtavou oktavku koupis za 720k dokonce s automatem a 110kW benzin s manualem za 620k
prej skvela doba ...
to je dobra poznamka
zde
https😐/www.auto.cz/…u-407-v-cr-16937
minimalni cena 639tis za 1.8 16V
minimalne 794tis s timhle motorem
v 2004 prumerna mzda cca 17 tis
takze to porovnavejme s dnesnim autem za 44/17*794 = cca 2mega
podobne velkou, ale vykonnejsi, sviznejsi, mnohem lip vybavenou chrochtavou oktavku koupis za 720k dokonce s automatem a 110kW benzin s manualem za 620k
prej skvela doba ...
Nic z toho u dnes bohužel díky EU neplatí...
Naprostý souhlas. Dnes je u lvicete k dispozici jen auto bez motoru, což je hodně smutné při ohlednuti do minulosti
Protrže na delší trasy a na dálnice nikdo nic lepšího než diesel prostě nevymyslel. Jednoduchá otázka, jednoduchá odpověď.
Ano, moderní benzín dokáže jet za určitých podmínek úsporně ale diesel úsporně prostě jede. Už jsem to tu psal 😉
A jesi někdo dieselem jezdi 3 km do práce ve městě, tak to opravdu není chyba dieselu, že ho někdo používá špatným způsobem.
Zbraně mohou chránit stejně jako zabíjet. Proto zakáže EU zbraně?!? 🤣😉 Podle hujerů ano.
Nemáš pravdu ty. Benzin má pořád vyšší spotřebu než diesel, a čím větší auto a čím těžší auto, a čím větší zátěž, tim se nůžky rozeviraji ve prospěch dieselu.
Diesel prostě má vyšší účinnost. Mysli.
Ve srovnatelným autě bude diesel s větším nájezdem vždy úspornější. A to dokonce i u té blbé Fabie. Jenže tam ten rozdíl v absolutní hodnotě bude dávat nejmenší smysl i s ohledem na to, že Fabii typicky nekupuješ na dálnice.
Jestli znáš srovnatelný benzin X diesel a benzin máš za úspornější v dálničním režimu, velmi se těším na odpověď 😝
opet se pletes, uchrochtany smrduty kamna co mozna s vetrem v zadech zerou min o to o co je litr nafty tezsi nez benzinu. Kdyby to eu nezvyhodnovala nestekl by po tom pes uz roky
Proč mi neuvedeš konkrétní příklad na který se ptám? Co?
to co sem napsal potvrzuje kazda porovnatelna dvojice. Ofce 1,5tsi a tdi 110kw pojede na dalnici za totez co je rozdil v hmotnostech litru paliva. V realu 6 a 7 a neco litru. Za to dostanes v tsi tissi, lehci a hlavne mnohem spolehlivejsi motor.
Ja vim ze ty ses klasickej tdickar co se s tim plazi nekde za dodavkou 110kmh takze mi urcite napises jak tdi jezdi za 4 a tsi za 8, ale ve stejny zatezi je to co pisu ja. A jeste nemas chcanky a vypalovani filtru pred mikesusovou skolkou. Ale je to na dobry ceste, konecne jdou ty smrduty pekace doprcic.
popravde jestli me neco v aute sere, tak je to spalovaci motor. Pokud to teda neni Motor, tedy v12
Akorat takova drobnost.
Chybí tam cena.
Realne dnes za stejnou cenu koupis o třídu lepší auto.
To uz si nepamatujes kolik ta auta stala?