Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeAutomobilky chtějí splnit zelené cíle. Umělým zdražením spalovacích aut!
232 komentářů
W.O. PRSCLEY
Jo zdražujte spalováky a pak žádné neprodáte. Snižujte ceny EV a budete jen prodělávat. Pokud tvrdě nepůjdete proti EK, budete to muset tak jako tak zabalit.
@W.O. PRSCLEY Přesně tak :-)
@ericn
muzete mi vysvetlit co s tim muze EK delat, kdyz nema zadne pravo rozhodovat?
muzete mi vysvetlit co s tim muze EK delat, kdyz nema zadne pravo rozhodovat?
@Hendly
Nauč se principy tvorby legislativy v EU ty hujere.
Kdo předkládá zákony ke schválení, co??? Kdo je připravuje???
Ne, parlament to fakt není!!!
Nauč se principy tvorby legislativy v EU ty hujere.
Kdo předkládá zákony ke schválení, co??? Kdo je připravuje???
Ne, parlament to fakt není!!!
@Rohypnol
No a můžou platit bez schválení v parlamentu?😀
Ne.
Vítám duo trollu: Rohypnol/Tycoon
No a můžou platit bez schválení v parlamentu?😀
Ne.
Vítám duo trollu: Rohypnol/Tycoon
@Hendly
A chápeš zcela diametrální rozdíl mezi schvalovat a rozhodovat?!?!? Co???? Ty hujere...
Reálně rozhoduje EK, a to že formálně schválí EP, který už je stavěn do konkrétní pozice kterou si nevybral, to že europoslanci jsou ve většině jen loutky a mávači co pouze dojí evropské daňové poplatníky, to hujer iq50 jako ty nikdy nepobere...
A chápeš zcela diametrální rozdíl mezi schvalovat a rozhodovat?!?!? Co???? Ty hujere...
Reálně rozhoduje EK, a to že formálně schválí EP, který už je stavěn do konkrétní pozice kterou si nevybral, to že europoslanci jsou ve většině jen loutky a mávači co pouze dojí evropské daňové poplatníky, to hujer iq50 jako ty nikdy nepobere...
@Rohypnol
EK zoracovava navrh na zaklade prani nektere clenske zem. Navrh prochazi schvalovanim evropskeho parlamentu ktery je volen ve svobodnych volbach.
Tady nejsi v rusku😀
EK zoracovava navrh na zaklade prani nektere clenske zem. Navrh prochazi schvalovanim evropskeho parlamentu ktery je volen ve svobodnych volbach.
Tady nejsi v rusku😀
@Hendly
Většina ve svobodných volbách chtěla změnu, většina chtěla zrušit greendeal. Výsledek svobodnych voleb v podání EU vidíme.
Většina ve svobodných volbách chtěla změnu, většina chtěla zrušit greendeal. Výsledek svobodnych voleb v podání EU vidíme.
@W.O. PRSCLEY Však tak je to myšleno, i když se nám to nelíbí, dražší spalovací auta, méně prodejů. Automobilky, které mají menší produkci, cíle splní snadněji.
Jenik3
Zákazníci mají základní právo žádné nové auto nekoupít a užívat nadále stávající auto. Je to takový model a la Havana.
Zdražovat mi přijde hodně ambiciózní.
Zdražovat mi přijde hodně ambiciózní.
Tycoon
Plánovaná ekonomika nefungovala za Brežněva ani Jakeše a nebude fungovat ani za von der Leyen.
Umělá protitržní opatření se vždy nakonec obrátí proti svému záměru. Dotace, ESG a další netržní podpora prodeje elektromobilů způsobily, že jejich zůstatkové ceny klesají tak razantně, že to dnes, kdy to automobilky nejméně potřebují, výrazně tlumí poptávku.
Stejně tak snaha penalizovat, omezovat či zdražovat spalovací auta povede k tomu, že jejich zůstatkové hodnoty se budou držet vysoko, což bude s určitým zpožděním indukovat poptávku.
Umělá protitržní opatření se vždy nakonec obrátí proti svému záměru. Dotace, ESG a další netržní podpora prodeje elektromobilů způsobily, že jejich zůstatkové ceny klesají tak razantně, že to dnes, kdy to automobilky nejméně potřebují, výrazně tlumí poptávku.
Stejně tak snaha penalizovat, omezovat či zdražovat spalovací auta povede k tomu, že jejich zůstatkové hodnoty se budou držet vysoko, což bude s určitým zpožděním indukovat poptávku.
@Tycoon
Zajimavy je, ze v USA a Cine funguje.
Kdyz to tedy chces vztahovat na podporu elektromobility...
Zajimavy je, ze v USA a Cine funguje.
Kdyz to tedy chces vztahovat na podporu elektromobility...
@DonVito
Ano. Jako vždy. Komunistická Čína je vzorem všech eurohujerů.
Vzhledem k tomu, že Čína podporuje Rusko, tak každý kdo podporuje BEV podporuje Rusko, schvaluje ruskou agresi a je proruský šváb. A zvyšuje závislost na nepřátelské zemi.
Ano. Jako vždy. Komunistická Čína je vzorem všech eurohujerů.
Vzhledem k tomu, že Čína podporuje Rusko, tak každý kdo podporuje BEV podporuje Rusko, schvaluje ruskou agresi a je proruský šváb. A zvyšuje závislost na nepřátelské zemi.
@DonVito
V USA to také nefunguje. Kromě Tesly tam všichni paběrkují a počítají ztráty. Čína měla lepší strategii, kdy podpořila zejména vývoj a výrobu.
V USA to také nefunguje. Kromě Tesly tam všichni paběrkují a počítají ztráty. Čína měla lepší strategii, kdy podpořila zejména vývoj a výrobu.
@Tycoon
Čína hlavně zajistila zdroje surovin.
Evropa může plánovat výrobu baterií do každé vesnice, ale bude ji to houby platné.
Čína hlavně zajistila zdroje surovin.
Evropa může plánovat výrobu baterií do každé vesnice, ale bude ji to houby platné.
@Tycoon https://insideevs.com/…sa-october-2024/
V USA to nefunguje? Ostatní jen ztráty?A není to naopak?
V USA to nefunguje? Ostatní jen ztráty?A není to naopak?
@DonVito V USA už tyto protitržní prasárny dlouho fungovat nebudou, Trump se chystá hned po nástupu do funkce bleskově narovnat automobilový trh v USA! 😀👍
@Tycoon kazdemu kdo ma v hlave mozek a aspon trochu ekonomickyho vzdelani tohle dochazi. Ale tech pitomcu co to nechapou je stale dost :-D
@ryccardo
Oni by to asi i chápali, ale tu svou ideologii berou jako víru.
Oni by to asi i chápali, ale tu svou ideologii berou jako víru.
@Tycoon tak ono to je takovy zeleny nabozenstvi :-D
Jako verit tomu, ze zachranim planetu, kdyz zacnu jezdit elektromobilem, tak to chce silnou viru :-D
Jako verit tomu, ze zachranim planetu, kdyz zacnu jezdit elektromobilem, tak to chce silnou viru :-D
@RyccardoOK. Jak chces teda snizovat emise CO2?
To ze globalni oteplování existuje snad vnimas.
To ze globalni oteplování existuje snad vnimas.
@Hendly To je jednoduchý. Emise CO2 násilím snižovat nebudeme. Nemusíme se kvůli CO2 přetrhnout. Prostě se na tu nesmyslnou Pařížskou dohodu vykašleme respektive ji pomeme po svém. Budeme snižovat nenásilně CO2 jen tam, kde to samo vyjde z vědecko technického pokroku. Třeba rozvojem jaderný energetiky. Pokud budeme mít hojnost cenově přijatelné a čisté energie z jádra tak pak může následovat rozvoj vytápění na elektřinu a postupné přirozené utlumení topení plynem a uhlím. Osobní automobilovou dopravu nemá cenu vůbec řešit a pokud dojde samovolně k rozvoji elektromobility, tak ať. Není nutný to nějak plánovaně znásilňovat. Jestli bude za 10 let 10% EV nebo 30% EV je úplně jedno není potřeba to nijak řešit a být zhrozený z toho, že se nesmyslné plány nedaří plnit
A klimatická změna bude probíhat dál i když se přetrhneme, takže tuhle hru na záchranu klimatu si hrajte zelený hlavy sami. Klima si stejně bude dělat co bude chtít a my to regulacema v rámci EU nezměníme. Kdy vám to konečně dojde?
A klimatická změna bude probíhat dál i když se přetrhneme, takže tuhle hru na záchranu klimatu si hrajte zelený hlavy sami. Klima si stejně bude dělat co bude chtít a my to regulacema v rámci EU nezměníme. Kdy vám to konečně dojde?
@Hendly
Tak víme jak klimatickou změnu neřešit. A to přesně tak jak předvádí EU.
Cíle, které si stanovila, totiž nevychází z žádného vědeckého poznání, ale jsou doslova vytažené krávě z pr*ele. A o tom to celé je.
A jak řešit snižování emisí? No třeba úplně bazální věcí, a to podporou lokálních zdrojů (přírodních, lidských, hospodářských).
Třeba u nás buď můžu zavádět regulace na emise z dopravy, a nebo můžu úplně bazálně podporovat regiony a zamezit absurdnímu pragocentrismu.
Což povede k tomu, že v Praze se nemusí stavět, takže tam nemusí dovézt materiál, nemusí tam přijet pracovníci, nemusí se promrhat zdroje výstavbou.
A nemusí se promrhat zdroje na údržbu již zbudované infrastruktury na ostravsku...
Nebo můžu nařídit všem elektromobilitu, kterou si bude moci dovolit horních 10 tisic, zatímco zbytek bude jezdit díky tomu starými vraky.
To je, co??? O emise ani o ekologii žádné EK nejde. Jde jim jen o to prosazování moci.
Tak víme jak klimatickou změnu neřešit. A to přesně tak jak předvádí EU.
Cíle, které si stanovila, totiž nevychází z žádného vědeckého poznání, ale jsou doslova vytažené krávě z pr*ele. A o tom to celé je.
A jak řešit snižování emisí? No třeba úplně bazální věcí, a to podporou lokálních zdrojů (přírodních, lidských, hospodářských).
Třeba u nás buď můžu zavádět regulace na emise z dopravy, a nebo můžu úplně bazálně podporovat regiony a zamezit absurdnímu pragocentrismu.
Což povede k tomu, že v Praze se nemusí stavět, takže tam nemusí dovézt materiál, nemusí tam přijet pracovníci, nemusí se promrhat zdroje výstavbou.
A nemusí se promrhat zdroje na údržbu již zbudované infrastruktury na ostravsku...
Nebo můžu nařídit všem elektromobilitu, kterou si bude moci dovolit horních 10 tisic, zatímco zbytek bude jezdit díky tomu starými vraky.
To je, co??? O emise ani o ekologii žádné EK nejde. Jde jim jen o to prosazování moci.
DonVito
Zdejsi "zachranci" evropskeho autoprumyslu jsou spise skudci. Automobilky potrebuji prodavat co nejvic EVcek.
Tak by bylo fajn prestat sirit nesmysly.
https://www.skoda-storyboard.com/…elektromobilite/
8 největších mýtů o elektromobilitě
8 největších mýtů o elektromobilitě
Elektřinou poháněná auta jsou pro většinu motoristů stále novinkou, která je opředena řadou mýtů. Ve skutečnosti je však většina obav lichá.
👍
Tak by bylo fajn prestat sirit nesmysly.
https://www.skoda-storyboard.com/…elektromobilite/
8 největších mýtů o elektromobilitě
8 největších mýtů o elektromobilitě
Elektřinou poháněná auta jsou pro většinu motoristů stále novinkou, která je opředena řadou mýtů. Ve skutečnosti je však většina obav lichá.
👍
@DonVito omyl!!!
Automobilky potrebuji prodavat to po cem je na trhu poptavka. Tak to vzdycky bylo a jinak to fungovat nemuze. Jestli se EU bude snazit ridit trh, tak to skonci jen velkym trapasem a prusvihem.
Automobilky potrebuji prodavat to po cem je na trhu poptavka. Tak to vzdycky bylo a jinak to fungovat nemuze. Jestli se EU bude snazit ridit trh, tak to skonci jen velkym trapasem a prusvihem.
@ryccardo
"Inženýr společnosti Kodak jménem Steven Sasson vynalezl první digitální fotoaparát v roce 1975 během svého působení v Kodaku. Fotoaparát byl podle dnešních standardů primitivní zařízení, které zachycovalo černobílé snímky s rozlišením 0,01 megapixelu a ukládalo je na kazetu.
Kodak byl v té době silně závislý na filmovém byznysu, který byl jeho hlavním zdrojem příjmů. Vedení společnosti se obávalo, že digitální technologie naruší jejich ziskový prodej filmů. V důsledku toho Kodak neprosazoval vývoj digitálních fotoaparátů agresivně a místo toho se zaměřil na ochranu svého filmového podnikání.
Tato strategická nerozhodnost umožnila jiným společnostem, jako jsou Sony, Canon a Nikon, ovládnout trh s digitálními fotoaparáty, když se později rozběhl. Kodak se sice snažil dohnat ztrátu, ale bojoval a nakonec v roce 2012 vyhlásil bankrot. Tento příběh je často uváděn jako klasický příklad „dilema inovátora“ – situace, kdy firmy odmítají přijmout novou technologii, která by mohla narušit jejich hlavní byznys. Odpor ke změnám na úrovni managementu a umlčování inovátorů nakonec vedly společnost k bankrotu. Odpor ke změnám obvykle začíná na manažerské úrovni a představuje skrytý problém, který může podkopat schopnost celé organizace adaptovat se a přežít."
Jsem rad, ze VW prosazuje elektromobilitu a nechce skoncit jako Kodak. 👍
"Inženýr společnosti Kodak jménem Steven Sasson vynalezl první digitální fotoaparát v roce 1975 během svého působení v Kodaku. Fotoaparát byl podle dnešních standardů primitivní zařízení, které zachycovalo černobílé snímky s rozlišením 0,01 megapixelu a ukládalo je na kazetu.
Kodak byl v té době silně závislý na filmovém byznysu, který byl jeho hlavním zdrojem příjmů. Vedení společnosti se obávalo, že digitální technologie naruší jejich ziskový prodej filmů. V důsledku toho Kodak neprosazoval vývoj digitálních fotoaparátů agresivně a místo toho se zaměřil na ochranu svého filmového podnikání.
Tato strategická nerozhodnost umožnila jiným společnostem, jako jsou Sony, Canon a Nikon, ovládnout trh s digitálními fotoaparáty, když se později rozběhl. Kodak se sice snažil dohnat ztrátu, ale bojoval a nakonec v roce 2012 vyhlásil bankrot. Tento příběh je často uváděn jako klasický příklad „dilema inovátora“ – situace, kdy firmy odmítají přijmout novou technologii, která by mohla narušit jejich hlavní byznys. Odpor ke změnám na úrovni managementu a umlčování inovátorů nakonec vedly společnost k bankrotu. Odpor ke změnám obvykle začíná na manažerské úrovni a představuje skrytý problém, který může podkopat schopnost celé organizace adaptovat se a přežít."
Jsem rad, ze VW prosazuje elektromobilitu a nechce skoncit jako Kodak. 👍
hiphop
@DonVito Aha. A které vlády prosím politickým a ekonomickým diktátem potlačovaly a zakazovaly výrobu klasických fotoaparátů? Nebo to snad tehdy dělalo EHS? 😃😃😃😃😃
@DonVito to jen poukazuje na tve chybne chapani situace. Problem byl zjevne jinde. Digitalni fotak nebyl v te dobe zdaleka pouzitelny. Musel si na svuj cas pockat. Ze to Kodak prosvihl je jejich problem. Pokud by cpali na trh naprosto nepouzitelny a kvalitativne priserny digi fotak v 80tych letech a prestali vyrabet to co je zivilo, tj kinofilm fotaky, tak zkrachovali mnohem driv nez 2012.
Takze se nesnaz prosim te mudrovat. Nemas na to ;-)
Takze se nesnaz prosim te mudrovat. Nemas na to ;-)
@DonVito
No, tvůj příklad nesedí doslova v ničem ty troubo 🤣🤣🤣
Kodak vyráběl kinofilmy, tedy spotřební materiál pro foťáky.
Takže je to asi stejné jako by jsi tvrdil, že VW má rafinerii, protože spalovací auta fungují na bezin/naftu (neb foťák funguje na kinofilm)... 🤣🤣🤣
Tvoje přirovnání krásně dokazuje, jak neumíš vůbec pochopit jednoduché souvislosti a jak jsi zoufale hloupoučký.
No, tvůj příklad nesedí doslova v ničem ty troubo 🤣🤣🤣
Kodak vyráběl kinofilmy, tedy spotřební materiál pro foťáky.
Takže je to asi stejné jako by jsi tvrdil, že VW má rafinerii, protože spalovací auta fungují na bezin/naftu (neb foťák funguje na kinofilm)... 🤣🤣🤣
Tvoje přirovnání krásně dokazuje, jak neumíš vůbec pochopit jednoduché souvislosti a jak jsi zoufale hloupoučký.
@rohypnol No to není úplně pravda. Kodak vyráběl obojí, ale management Kodaku to měl udělat jako Toyota. Investovat část do rozvoje digifoťáku, aby neztratil pozici leadera a nezaostal. Toyota taky investovala do hybridů a piplala si JEDINÝ hybridní model, na kterém technologii rozvíjela. Kdyby ji vedl DonVito, tak by rozhodl už kolem roku 2000, že Toyota končí se spalovákama a bude dál vyrábět jen HEV a následně ji přivedl ke krachu, protože na ta auta neexistoval dostatečně robustní trh. Ejhle trpělivost a pragmatický přístup Toyoty se vyplatil, takže s HEV slaví úspěchy.
S EV je to stejné. Je potřeba tu technologii v přiměřené míře rozvíjet, přiměřeně do ní investovat a její čas jednou přijde. Mezitím, ale musí automobilky generovat zisky na tom co se prodává tj. spalovací auta a EU jim do toho nesmí kecat. Žádný kvóty, žádný nesmyslný cíle, žádný regulace, zákazy a dotace jinak to skončí krachem a ta pos-ra-ná EU se do 10 let s tímhle přístupem sama zničí.
S EV je to stejné. Je potřeba tu technologii v přiměřené míře rozvíjet, přiměřeně do ní investovat a její čas jednou přijde. Mezitím, ale musí automobilky generovat zisky na tom co se prodává tj. spalovací auta a EU jim do toho nesmí kecat. Žádný kvóty, žádný nesmyslný cíle, žádný regulace, zákazy a dotace jinak to skončí krachem a ta pos-ra-ná EU se do 10 let s tímhle přístupem sama zničí.
@rohYpnol
To jsi vůbec nic nepochopil.
Nepřekvapivě. Zkusím pro ty, kteří toho chápou hodně málo napsat srozumitelneji.
Nejde o srovnani výrobků a jejich návaznosti, ale o rozhodování novou technologii upozadit, aby se co nejdéle prodávala ta stará. A skončilo to bankrotem. Presne jak tu diskuzni odborníci jezdící v olitanych starých autech doporučuji evropským automobilka. Aby evropske automobilky ignorovali nové technologie a lpění na tech starých.
To jsi vůbec nic nepochopil.
Nepřekvapivě. Zkusím pro ty, kteří toho chápou hodně málo napsat srozumitelneji.
Nejde o srovnani výrobků a jejich návaznosti, ale o rozhodování novou technologii upozadit, aby se co nejdéle prodávala ta stará. A skončilo to bankrotem. Presne jak tu diskuzni odborníci jezdící v olitanych starých autech doporučuji evropským automobilka. Aby evropske automobilky ignorovali nové technologie a lpění na tech starých.
@ptr078
Hm. Žádný začínající podnikatel v rozbehlem oboru, bez knowhow, nikdy nezkrachoval. To je zase přirovnání od trolla. 🤣🤣
Hm. Žádný začínající podnikatel v rozbehlem oboru, bez knowhow, nikdy nezkrachoval. To je zase přirovnání od trolla. 🤣🤣
@Mikesus Hele on ale nechce novou technologii (EV) nikdo upozaďovat. Jen to prostě udělat tak, jak to udělala před lety Toyota s hybridy. Udržovat to, pomalu to rozvíjet, ale vydělávat na tom co chce trh, až přijde jednou čas, tak se to třeba samo otočí a EV budou vydělávat víc než prodej ICE. Ale to jsme opět u toho. Nic neregulovat, nic nezakazovat, nestanovovat žádný komoušský kvóty kolik se čeho může prodávat, prostě to nechat, ať si to trh řídí sám a automobilky investují do toho co samy uznají za investičně zajímavé.
rohYpnol
A přesně toto je katastrofický dopad zelenorudých kmérů Evropské komise. Přesně takto to dopadá, když se ideologie vměšuje nekalým způsobem do trhu.
Navíc situace nejhorší vlády od 89, kdy se teď zoufale snaží odložit o rok to, co odmávali za jejich předsednictví,je tristní.
Navíc situace nejhorší vlády od 89, kdy se teď zoufale snaží odložit o rok to, co odmávali za jejich předsednictví,je tristní.
@rohYpnol
To jejich odkládání mi připomnělo, co řekl v roce 2019 tehdejší poslanec ODS Václav Klaus mladší:
„Zase projednáváme něco, co občané České republiky nechtějí. To je nařízení Evropské unie, to sem přilítlo a my tady jenom zoufale hledáme, jak to trošilinku zmírnit a trošku se o to hádáme.“
„Nezlobte se, mně to připomíná, my jsme jak židovský výbor, když nám řekli, že máme vypravit transport a my jenom tak jako rozhodujeme, že teda ty nemocné ženy ještě nepošleme, ty půjdou až příštím vlakem. Ale jinak děláme to, co nám řeknou“.
To jejich odkládání mi připomnělo, co řekl v roce 2019 tehdejší poslanec ODS Václav Klaus mladší:
„Zase projednáváme něco, co občané České republiky nechtějí. To je nařízení Evropské unie, to sem přilítlo a my tady jenom zoufale hledáme, jak to trošilinku zmírnit a trošku se o to hádáme.“
„Nezlobte se, mně to připomíná, my jsme jak židovský výbor, když nám řekli, že máme vypravit transport a my jenom tak jako rozhodujeme, že teda ty nemocné ženy ještě nepošleme, ty půjdou až příštím vlakem. Ale jinak děláme to, co nám řeknou“.
@Tycoon
To je ale panecku blbost.
Prirovnavat svobodny spolek zemi k nejvetsimu masakru v modernich dejinach…
To je ale panecku blbost.
Prirovnavat svobodny spolek zemi k nejvetsimu masakru v modernich dejinach…
Jak moc si sedis na vedeni, ze ti porad nedoslo, ze toto je vysledkem snah automobilek, ktere chtely podporit proti BEV konkurenci mimo EU? To jsi fakt tak naivni, ze si myslis, ze toto diktuje eurourednik za 4 tisice eur hrubyho mesicne ?! :D Ten z toho má leda tak ho.. maximalne nejake vsimne od automobilky.. vyrobci shrably dotace a podporu prodeju jejich BEV a zit v tvem milvoanem Rusku, dostanou vsichni befelem kupovat BEV jen od evropskych automobilek… jsi neuveritelne naivni “uzitecny ***”, pokud tomu co pises veris… promin. @rohYpnol
Stejsn
Tak to přeju hodně štěstí. Letos jsem si koupil ojetinu, která by mi mohla deset let vydržet a pak příjde ten jejich slavný vysněný rok 0, kdy už nám nová spalovací auta mohou stejně být jedno.
PowerHouse
Nikdo neví, jak to příští rok dopadne.
EV zlevní, EU cukne - jako již mnohokrát
Proč jsou auta drahá?
Protože produktivita je za Asií.
VW potřebuje zvýšit kadenci linek 2x a snížit na polovinu počet továren.
A nakonec? S počtem továren se nehne, tedy ani s produktivitou.
Dobrovolně to nepůjde,
díky vysokým cenám elektriky u stojanů. Navíc auta s 400V ty stojany zablokují na 45 minut.
EV zlevní, EU cukne - jako již mnohokrát
Proč jsou auta drahá?
Protože produktivita je za Asií.
VW potřebuje zvýšit kadenci linek 2x a snížit na polovinu počet továren.
A nakonec? S počtem továren se nehne, tedy ani s produktivitou.
Dobrovolně to nepůjde,
díky vysokým cenám elektriky u stojanů. Navíc auta s 400V ty stojany zablokují na 45 minut.
@PowerHouse
Samozřejmě že je to nesmysl co píšeš. Produktivita se za poslední dobu nijak zásadně v EU nezměnila, tedy za běžných okolností by nebyl jediný důvod aby auta zdražovala.
Jenže politika EU a její zelenorudá ideologie vede ke zdražování vstupů, zdražování surovin, energií a ve výsledku i ceny práce. Výsledek je jasný. Problém ale není produktivita.
Samozřejmě že je to nesmysl co píšeš. Produktivita se za poslední dobu nijak zásadně v EU nezměnila, tedy za běžných okolností by nebyl jediný důvod aby auta zdražovala.
Jenže politika EU a její zelenorudá ideologie vede ke zdražování vstupů, zdražování surovin, energií a ve výsledku i ceny práce. Výsledek je jasný. Problém ale není produktivita.
@rohYpnol
“ Produktivita se za poslední dobu nijak zásadně v EU nezměnila”
no s to je prave ten problem 😀
jinde sla totiz zasadne nahoru.
“ Produktivita se za poslední dobu nijak zásadně v EU nezměnila”
no s to je prave ten problem 😀
jinde sla totiz zasadne nahoru.
@Hendly
Tušil jsem ze tento nesmysl napíše nějaký tupan. Je opět vidět že vůbec nechápeš souvislosti ani to co jsem napsal.
Ne, to problém opravdu není ve vztahu PŘÍČINY ZDRAŽOVÁNÍ aut...
Tušil jsem ze tento nesmysl napíše nějaký tupan. Je opět vidět že vůbec nechápeš souvislosti ani to co jsem napsal.
Ne, to problém opravdu není ve vztahu PŘÍČINY ZDRAŽOVÁNÍ aut...
@Rohypnol
no je to jeden z hlavnich problemu. Jiste jsou ale dalsi, ztrata Cinskeho trhu, paleni penez v SW bez vysledku atd.
no je to jeden z hlavnich problemu. Jiste jsou ale dalsi, ztrata Cinskeho trhu, paleni penez v SW bez vysledku atd.
@Hendly
je otazka, jestli chinskej trh mel vubec nejakej financni prinos, spis si myslim, ze Zapad naucil chinany vyrabet auta, ti zmenili pohon a my ted jen scitame ztraty, protoze nas uz nepotrebujou
je otazka, jestli chinskej trh mel vubec nejakej financni prinos, spis si myslim, ze Zapad naucil chinany vyrabet auta, ti zmenili pohon a my ted jen scitame ztraty, protoze nas uz nepotrebujou
@Hendly
Jo, já zapomněl že do ceny BEV se nepromítá produktivita a že BEV nemají ani SW ... 🤣🤣🤣
Ty jsi tak neuvěřitelně mentálně zaostalý...
Jo, já zapomněl že do ceny BEV se nepromítá produktivita a že BEV nemají ani SW ... 🤣🤣🤣
Ty jsi tak neuvěřitelně mentálně zaostalý...
@Topten
Znacky tam charitu nedelaji.
A jaka myslis byla alternativa do Ciny nejit?
Trh by vyplnila konkurence.
Ne, nebyla jina sance nez do Ciny jit i kdyz to ma dnesni dopady.
Znacky tam charitu nedelaji.
A jaka myslis byla alternativa do Ciny nejit?
Trh by vyplnila konkurence.
Ne, nebyla jina sance nez do Ciny jit i kdyz to ma dnesni dopady.
@Hendly
Neee.... 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Opět povyšuješ tvoji blbost do nových výšin!!!
Samozřejmě že nebylo nutné vstupovat na čínský trh!!! Nebyl pro to jediný důvod. Nebylo to nic než nejjednodušší a nejvíc krátkozraký investiční záměr. Vi to každý. Kromě úplných iq tykve.
Neee.... 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Opět povyšuješ tvoji blbost do nových výšin!!!
Samozřejmě že nebylo nutné vstupovat na čínský trh!!! Nebyl pro to jediný důvod. Nebylo to nic než nejjednodušší a nejvíc krátkozraký investiční záměr. Vi to každý. Kromě úplných iq tykve.
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@Hendly Pokud by produktivita šla nahoru, stálo by těch neprodaných EV na parkovištích ještě více. Protože to co nešlo nahoru, je kupní síla, tedy volné peníze občanů na nákup EV.
@Kozohorsky
Kdyz mas větší produktivitu tak muzes snizit ceny pri stejnem zisku atd.
Takze opak toho co pises.
Kdyz se podivam na Cinu kde uz delaji auta gigalitim a tady o tom jeste ani neuvazuji…
Kdyz mas větší produktivitu tak muzes snizit ceny pri stejnem zisku atd.
Takze opak toho co pises.
Kdyz se podivam na Cinu kde uz delaji auta gigalitim a tady o tom jeste ani neuvazuji…
@rohYpnol
A to je problém. Protoze VW si mohl dovolit nízkou efektivitu, jelikož mel svoji "cash cow" v Číně, než jim dobrovolně předal svoje knowhow. Nic je nenutilo se zlepšovat, cinani si v klidu vzali knowhow a teď dělají lepsi auta, mají lepší technologii, lepsi efektivitu a VW nemá ani dojnou krávu, ani technologie, ani efektivitu.
A to je problém. Protoze VW si mohl dovolit nízkou efektivitu, jelikož mel svoji "cash cow" v Číně, než jim dobrovolně předal svoje knowhow. Nic je nenutilo se zlepšovat, cinani si v klidu vzali knowhow a teď dělají lepsi auta, mají lepší technologii, lepsi efektivitu a VW nemá ani dojnou krávu, ani technologie, ani efektivitu.
@PowerHouse Žadaná, tedy spalovací auta jsou v EU drahá proto, že je automobilky pod politickým diktátem elektrofašistické EU uměle zdražují a vůbec jim maximálně hází všemožné klacky pod nohy. Rudozelený odporný hnus v akci!!!! 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Lubo
Kubánska cesta.
@Lubo
Přesně tak. Bohužel. Průměrný věk aut to jen potvrzuje. Počty prodejů nových aut to jen potvrzují.
Hujeříčci jako doníček, hendlíček, mikeš a další ale budou dál jen lhát...
Přesně tak. Bohužel. Průměrný věk aut to jen potvrzuje. Počty prodejů nových aut to jen potvrzují.
Hujeříčci jako doníček, hendlíček, mikeš a další ale budou dál jen lhát...
@rohYpnol
nojo jenze je tu hromada lidi jako ja (zetti apod), kteri maj prumernej vel aut 20 let a realne jezdej 98% km autem do 4 let...
nojo jenze je tu hromada lidi jako ja (zetti apod), kteri maj prumernej vel aut 20 let a realne jezdej 98% km autem do 4 let...
@kesumb
Jistě. Většina aut co se prodá jsou firemní. Tj. většina vozů do 4 let nmají podnikající fyzické osoby.
Jistě většina společností má na každé 1 auto ještě další auto veterán stáří 36 let co.... 🤣🤣🤣
Ty budeš opravdový chytrák... 🤣🤣🤣
Jistě. Většina aut co se prodá jsou firemní. Tj. většina vozů do 4 let nmají podnikající fyzické osoby.
Jistě většina společností má na každé 1 auto ještě další auto veterán stáří 36 let co.... 🤣🤣🤣
Ty budeš opravdový chytrák... 🤣🤣🤣
Nebo Nebo
Divné... jeden elektrofanatik mi tu v diskuzi vyprávěl pohádku o tom, že spalovací auta se nezdražují. Jen to, že se EV zlevnují...
topten
kdyz VW zaplatil 40mld ecek za dieselgate kvuli jedovatym dyzlum, tak by ho par mld rocne nemelo rozhodit
anebo by to mezi sebou meli vybrat dunihlavove co jezdi na danove zvyhodnovanou naftu
az zdaneni nafty srovnaj s benzinem, tak jen u nas na nafte vyberou o cca 1mld ecek rocne navic, v cele EU tipuju prinejmensim 50 mld ecek kazdej rok, tedy vic nez VW zaplatil za celej dieselgate
bylo by to prinejmensim fer, ale klidne bych tu naftu zdanil vic nez benzin, aby dyzlovy smrady ze silnic zmizely co nejrychlejc
anebo by to mezi sebou meli vybrat dunihlavove co jezdi na danove zvyhodnovanou naftu
az zdaneni nafty srovnaj s benzinem, tak jen u nas na nafte vyberou o cca 1mld ecek rocne navic, v cele EU tipuju prinejmensim 50 mld ecek kazdej rok, tedy vic nez VW zaplatil za celej dieselgate
bylo by to prinejmensim fer, ale klidne bych tu naftu zdanil vic nez benzin, aby dyzlovy smrady ze silnic zmizely co nejrychlejc
@topten
Ano, všichni chápou že chceš všechno zdražit a podporovat inflaci. Všichni to chápou. Kromě tebe.
Ano, všichni chápou že chceš všechno zdražit a podporovat inflaci. Všichni to chápou. Kromě tebe.
@rohYpnol
smesnejch pul procenta psal sem to minule
smesnejch pul procenta psal sem to minule
@topten
Půl procenta v celé vertikále hospodářství. Ale to hujer jako ty není schopen pobrat...
Půl procenta v celé vertikále hospodářství. Ale to hujer jako ty není schopen pobrat...
rohYpnol
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
@topten
Když vláda vybere více na daních z motorové nafty a použije to ke splacení dluhu a nikoliv k dalšímu utrácení, nemuselo by to způsobit inflaci.
Když vláda vybere více na daních z motorové nafty a použije to ke splacení dluhu a nikoliv k dalšímu utrácení, nemuselo by to způsobit inflaci.
kesumb
a jejda to je mi mrzenicko, rakovinomety pujdou po zasluze doprcic, ofce a golfy 110kw tsi zase srovnaji cenu 110kw jednickovy ofce pred 25 lety a ev jdou dolu! Pred mikesusovou skolkou nebude smrad a ja mam za prosinec 400kwh z fve. Krasnej to svet!
@kesumb
20kWp ??
20kWp ??
@kesumb
Je fajn, že myslíš jen na sebe a 5 mil lidí žijících v bytech a další miliony žijící v rodinných domech bez možností parkování u domu tě vůbec nezajímá... víme že jsi rudozelený sobecký kmér.
Je fajn, že myslíš jen na sebe a 5 mil lidí žijících v bytech a další miliony žijící v rodinných domech bez možností parkování u domu tě vůbec nezajímá... víme že jsi rudozelený sobecký kmér.
@rohYpnol
Miešaš elektromobilitu, ekológiu s vymysleným rusofilstvom, daj si kámo na hlavu mokrý uterák a vezmi si dajaké lieky.
Miešaš elektromobilitu, ekológiu s vymysleným rusofilstvom, daj si kámo na hlavu mokrý uterák a vezmi si dajaké lieky.
@traveldrive
Aha, takže kdo schvaluje diktát EV mobility je proruský protože podporuje zavislost na ropě, ale kdo neschvaluje diktát EV mobility tak si vymyslí rusofilstvi... 🤣🤣🤣🤣🤣
Jo, to je přesně to hujerství proti kterému vždy budu ostře vystupovat.
Aha, takže kdo schvaluje diktát EV mobility je proruský protože podporuje zavislost na ropě, ale kdo neschvaluje diktát EV mobility tak si vymyslí rusofilstvi... 🤣🤣🤣🤣🤣
Jo, to je přesně to hujerství proti kterému vždy budu ostře vystupovat.
@rohYpnol
Co je důležitější? 5 mil lidi v bytech nebo 10mil lidi v celé ČR, případně 740mil obyvatel Evropy. Řekněme, že ti co chtějí extrem v podobě jen elektormobility nemysli na cca 30% obyvatel ( v paneláku neznamená, že nemá kde nabíjet z tech necelych 50% ma nějaká část kde nabíjet). Ti co preferuji naftu nemysli na 99.9% obyvatel, jen sám na sebe, aby ušetřil par haléřů a vsem ostatním nicil zdraví.
A lepsi je nemít osobní auto u části populace a muset jet mhd ( ano souhlasím, že bude potřeba znovu nabídnout více mezimestskych spojení jak tomu bylo driv ) nez mít nemocnou populaci a utratit miliardy navic za léčení a nemocenské
Co je důležitější? 5 mil lidi v bytech nebo 10mil lidi v celé ČR, případně 740mil obyvatel Evropy. Řekněme, že ti co chtějí extrem v podobě jen elektormobility nemysli na cca 30% obyvatel ( v paneláku neznamená, že nemá kde nabíjet z tech necelych 50% ma nějaká část kde nabíjet). Ti co preferuji naftu nemysli na 99.9% obyvatel, jen sám na sebe, aby ušetřil par haléřů a vsem ostatním nicil zdraví.
A lepsi je nemít osobní auto u části populace a muset jet mhd ( ano souhlasím, že bude potřeba znovu nabídnout více mezimestskych spojení jak tomu bylo driv ) nez mít nemocnou populaci a utratit miliardy navic za léčení a nemocenské
@Mikesus Boze tie tvoje hluposti vycucane z prsta. Ja cestou do prace prekracujem denne kopec polozhnitych mrtvol zavrazdenych v dizlgate 2015 . Denne len tym co jes a ako to upravujes vrazdis svoju rodinu a to ti nevadi? O zatazeni zdravotnictva ani nevravim
@ptr078
Chaou, ze jsou někteří, ze kdyz nevidi téct krev, tak se nikomu nic neděje. Sice se šíří epidemie civilizačních chorob, respiračních, neurologickych, ale to je jen vycucane z prstu, řekl nějaký bača bez jediného protiargumentu. Zatím to vypadá, ze tenhle jednoduchý bača si to vše cuca z prstu sam.
https://theicct.org/…rs-europe-mar23/
https://www.europeandatajournalism.eu/the-dieselgate-and-air-pollution-in-europe/
Chaou, ze jsou někteří, ze kdyz nevidi téct krev, tak se nikomu nic neděje. Sice se šíří epidemie civilizačních chorob, respiračních, neurologickych, ale to je jen vycucane z prstu, řekl nějaký bača bez jediného protiargumentu. Zatím to vypadá, ze tenhle jednoduchý bača si to vše cuca z prstu sam.
https://theicct.org/…rs-europe-mar23/
https://www.europeandatajournalism.eu/the-dieselgate-and-air-pollution-in-europe/
@Mikesus
Jistě. Když si koupíš mouku, mléko, cukr, vejce, maso, tak tím že sis to koupil se s tebe stal masový vrah, protože jsi způsobil spálení fosilu v naftovým motoru zemědělců a výrobců.... 🤣🤣🤣
Jdi se léčit. Tvůj problém je, že informace a myšlenky nikdy neposkládáš do smysluplného celku. Zcela nejsi schopen analytického a syntetického myšlení. Už jsem ti to psal. Teď už jen opakuji.
Jistě. Když si koupíš mouku, mléko, cukr, vejce, maso, tak tím že sis to koupil se s tebe stal masový vrah, protože jsi způsobil spálení fosilu v naftovým motoru zemědělců a výrobců.... 🤣🤣🤣
Jdi se léčit. Tvůj problém je, že informace a myšlenky nikdy neposkládáš do smysluplného celku. Zcela nejsi schopen analytického a syntetického myšlení. Už jsem ti to psal. Teď už jen opakuji.
@kesumb Super. Vždy jsem se těšil na to, až se naše životní úroveň vrátí do devadesátek. Sen.
@twistedTSD
Bylo to určitým zpusobem super. Hodne autobusu a i vlaků jezdilo do kazde vesnice. To teď mezimestskych je hodně poskrovnu. Silnice byly prazdnejsi a provoz plynulejší. Vlastnit auto je právo, ne povinnost. Kdo nemá na banány, nebude si kupovat opici, která obtěžuje sousedy a nici jim zdravi.
Bylo to určitým zpusobem super. Hodne autobusu a i vlaků jezdilo do kazde vesnice. To teď mezimestskych je hodně poskrovnu. Silnice byly prazdnejsi a provoz plynulejší. Vlastnit auto je právo, ne povinnost. Kdo nemá na banány, nebude si kupovat opici, která obtěžuje sousedy a nici jim zdravi.
@twistedTSD
Vtip dne. 😂
Proto se řeší emise prakticky každý den, protoze si nikdo nestezuje.
I ude vidíme, že je potřeba řešit emise na politické urovni, protoze odpůrci EV by akorat těmto stezovatelum krome niceni majetku nejradši nicili zdravi ještě víc.
Vtip dne. 😂
Proto se řeší emise prakticky každý den, protoze si nikdo nestezuje.
I ude vidíme, že je potřeba řešit emise na politické urovni, protoze odpůrci EV by akorat těmto stezovatelum krome niceni majetku nejradši nicili zdravi ještě víc.
@Mikesus
Se řeší emise... LEŽ dne.
Emise řeší jen hujeři. Žádné emise významným problémem nejsou. Ovzduší v Ostravě, na Mostecku, Chomutovsku, Sokolovsku je dávno významně zlepšené.
Žijeme dávno v čistím světě. Ne kvůli elektromobilitě. Ale kvůli modernějším čistším dielselům a benzínům.
Se řeší emise... LEŽ dne.
Emise řeší jen hujeři. Žádné emise významným problémem nejsou. Ovzduší v Ostravě, na Mostecku, Chomutovsku, Sokolovsku je dávno významně zlepšené.
Žijeme dávno v čistím světě. Ne kvůli elektromobilitě. Ale kvůli modernějším čistším dielselům a benzínům.
@Mikesus Jestli lidi kolem tebe řeší emise každý den, tak je mi tě líto. Já nikdy nezaznamenal, že by se provoz mého auta jakkoli podepsal na mých sousedech, nebo že by si stěžovali na to, jak je obtěžuje a chtějí ho zakázat. Bylo by to docela zvláštní vzhledem k tomu, že drtivá většina z nich má spalovací auto. A pokud vím, sám jezdíš pětimetrovým spalovacím SUV.
@kedlubno,zelený komouši,nič iné ako voňavé sadze z vykochaného TDI si ani nezasluzis do tej svojej vylízanej palice.
https://www.youtube.com/…orts/rGajSJ0Bp4A
https://www.youtube.com/…orts/rGajSJ0Bp4A
@Audi
Inteligence dieseldezolatu. Presne je to vidět na nevychovanosti haterů EV. Ničení nabíječek, odpočívají nabijecich kabelu, úmyslně ničení udravi, poškozování aut, jen proto, ze ma nekdo EV. Prostě lidskej odpad
Inteligence dieseldezolatu. Presne je to vidět na nevychovanosti haterů EV. Ničení nabíječek, odpočívají nabijecich kabelu, úmyslně ničení udravi, poškozování aut, jen proto, ze ma nekdo EV. Prostě lidskej odpad
@Mikesus Zase tu jeden egocentricky blbec bude kategorizovat ludi, hadzat vsetkych do jedneho vreca atd... definicia ludskeho odpadu 🫵
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@ptr078
Dle tvých hlouposti co píšeš a co schvaluješ, víme do jaké skupiny patříš. A proto si taky hlasitě zakejhal.
I svoji reakci ukazuješ, ze dane věci, co jsem napsal, schvaluješ, stejně tak co napsal audi.
Dle tvých hlouposti co píšeš a co schvaluješ, víme do jaké skupiny patříš. A proto si taky hlasitě zakejhal.
I svoji reakci ukazuješ, ze dane věci, co jsem napsal, schvaluješ, stejně tak co napsal audi.
@Mikesus
Ano, zlu je třeba se bránit a na hrubý pytel hrubá záplata.
Jestliže někdo nutí EV mobilitu ostatním, musí počítat s následky.
Ano, zlu je třeba se bránit a na hrubý pytel hrubá záplata.
Jestliže někdo nutí EV mobilitu ostatním, musí počítat s následky.
traveldrive
"Splníme zelené ciele zdražením spaľovákov!"
Väčšie svinstvo som tu ešte nečítal.
Väčšie svinstvo som tu ešte nečítal.
@traveldrive
Musím se zastat automobilek v tom, že ono to je to jediné, co jim dává smysl ve vztahu ke svinské EU regulaci.
Prodeje klesnou, zisky díky zdražení neklesnou tolik, zvýší se podil dotovaných BEV které nikdo nechce... Není to nic než důsledek zelenorudých opatření EK. Že to dopadne škaredým průšvihem a automotive v EU to zničí, je zcela zřejmé.
Musím se zastat automobilek v tom, že ono to je to jediné, co jim dává smysl ve vztahu ke svinské EU regulaci.
Prodeje klesnou, zisky díky zdražení neklesnou tolik, zvýší se podil dotovaných BEV které nikdo nechce... Není to nic než důsledek zelenorudých opatření EK. Že to dopadne škaredým průšvihem a automotive v EU to zničí, je zcela zřejmé.
@traveldrive No jo no, ale tohle v tom roce 2004 ani náznakem neříkal, že si banda levicových politiků chce tlačit tohle zelené náboženství jménem Green deal. To bych hlasoval proti EU, což je jen smutné konstatování, úplně zapomněli na fungování EHS. Nicméně, dopadne to jako vždy, když levicové ideály chtějí vládnout světu, dojdou jim peníze těch druhých a bude zas nějaká revoluce… Evropa se nepoučí. Pak sem Číňani budou jezdit koukat na ten skanzen chudoby, co tu zavládne po druhé vládě soudružky von Leyen 🙈👎
Petr Kozohorský
Některé koncerny zřejmě žijí v představě, že občané peníze na EV mají, jen si ho nechtějí koupit a proto je třeba je k tomu přinutit. Tak to se tedy budou třeba v případě ČR divit.
jirik_kirij
Jaké zdražování. To je přece lež. Dnešní auta jsou levnější než bývala. Hrubiš u testu Eroqa na YT v komentářích tvrdil, že dnešní Karoqy jsou levnější než byly v době, kdy přišly na trh. A Hubiš je přece znalec a tak je tento článek je jednoznačně vylhaný.
Citace: Kdybys tak nepapouškoval blbosti, co čteš na nějakých dezinfo webech, a použil ten internet, přes který tu přispíváš, tak bys věděl, že Karoq s 1.5 je dnes levější než při uvedení na trh🤦♂️ … tolik k umělému navýšení cen
Citace: Kdybys tak nepapouškoval blbosti, co čteš na nějakých dezinfo webech, a použil ten internet, přes který tu přispíváš, tak bys věděl, že Karoq s 1.5 je dnes levější než při uvedení na trh🤦♂️ … tolik k umělému navýšení cen
@jirik_kirij
Přesně. Píšu to opakovaně. Fialová inflace nám rekordně zlevnila nová auta... 🤣🤣🤣
(kdyby to někdo nepochopil, tak to je sarkasmus)
Přesně. Píšu to opakovaně. Fialová inflace nám rekordně zlevnila nová auta... 🤣🤣🤣
(kdyby to někdo nepochopil, tak to je sarkasmus)
@rohYpnol
Je pravda. Troll prispevek obspatne EU uz mas. Ted jeste Fiala.
Hlavni zbran proti inflaci je urokova sazba kterou nastavuje CNB. CNB ridi muz dosazeny Zemanem na prani Babise.
Inflace vznikla behem kovidu kdy se do ekonomiky nalilo obrovske mnozstvi “lacinych” penez.
Opet jednoduche základní principy o fungovani sveta.
Je pravda. Troll prispevek obspatne EU uz mas. Ted jeste Fiala.
Hlavni zbran proti inflaci je urokova sazba kterou nastavuje CNB. CNB ridi muz dosazeny Zemanem na prani Babise.
Inflace vznikla behem kovidu kdy se do ekonomiky nalilo obrovske mnozstvi “lacinych” penez.
Opet jednoduche základní principy o fungovani sveta.
@Hendly
Opět dokazuješ, že ničemu nerozumíš. Hlavní zbraní proti inflaci je vládní politika ty iq50...
Opět dokazuješ, že ničemu nerozumíš. Hlavní zbraní proti inflaci je vládní politika ty iq50...
@rohYpnol
Za dlouhodobou hladinu inflace může Česká národní banka.
Vláda může "jen" za to, že ta inflace vyrostla tak rychle, když nedokázala reagovat na selhání trhu, a za podporu inflace skrz vysoké zadlužování.
Za dlouhodobou hladinu inflace může Česká národní banka.
Vláda může "jen" za to, že ta inflace vyrostla tak rychle, když nedokázala reagovat na selhání trhu, a za podporu inflace skrz vysoké zadlužování.
@rohYpnol
no jiste! Vol babu, vsecko ti vrati!
no jiste! Vol babu, vsecko ti vrati!
@oz:
tak urcite, panadol je jeho ukazkovej volic. Inflace, fialova, drahy auta, fialovy. Mam se na***, muze za to fiala. Na tyhle inteligenty miri baba kampani vsecko vam vratime. Bohuzel to pravdeodobne uvidime.
tak urcite, panadol je jeho ukazkovej volic. Inflace, fialova, drahy auta, fialovy. Mam se na***, muze za to fiala. Na tyhle inteligenty miri baba kampani vsecko vam vratime. Bohuzel to pravdeodobne uvidime.
@kesumb
🤣🤣🤣
Opět AB... 🤣🤣🤣
Stejně jako Fiala nic jiného neumíš. Pořád jen AB, AB, AB...
Ne, mě AB je úplně ukradený ty hujere. Vůbec mě nezajímá.
🤣🤣🤣
Opět AB... 🤣🤣🤣
Stejně jako Fiala nic jiného neumíš. Pořád jen AB, AB, AB...
Ne, mě AB je úplně ukradený ty hujere. Vůbec mě nezajímá.
Arese
Bravo Trumpe, potřebovali bychom tě v EU jako sůl! 👍https://www.autoforum.cz/…ove-to-nedavaji/
Arese
Tak tato prasárna na jejich zákaznících se evropským automobilkám vrátí jako zdrcující bumerang! Oni ty lidi budou tak dlouho s.r.á.t., až si u nich nakonec nekoupí nic a budou dál jezdit ve svých starších,ale poctivých autech!
twistedTSD
A ti stejní úťedničtí paznechti, kteří zavádí tyhle regulace, přiznávají, že Evropa neprosperuje, a oni to jakože aktivně řeší. Strašný. Tenhle kontinent je marný. Žádná naděje na změnu, fakticky žádný souboj ideí. Jen postupný úpadek.
@twistedTSD
EU se buď urychleně změní, nebo se do 10ti let rozpadne.
Každý uvažující jedinec chápe, že k prosperitě se nikdo nedostane tím, že ji nařídí EK prostřednictvím dalších nespočtů nařízení a směrnic.
EU se buď urychleně změní, nebo se do 10ti let rozpadne.
Každý uvažující jedinec chápe, že k prosperitě se nikdo nedostane tím, že ji nařídí EK prostřednictvím dalších nespočtů nařízení a směrnic.
@rohYpnol Obyvatelstvu západní Evropy prostě chybí osobní prožitek 41 let komunistické totality, vč. zcela nefunkční plánovité ekonomiky... Až mu to konečně docvakne, bude už pozdě, protože ekonomika EU už bude těmi zločinnými ekoteroristy totálně rozvrácená a většina lidí ožebračená! 😡👎 A tomu bude odpovídat i slábnoucí vliv Evropy ve světě. Navíc bude každým rokem hlavně ve F, GB a D sílit islamizace.
A globální oteplování? Tomu bude nějaká Evropa s jejich směšným podílem na celosvětové produkci CO2 naprosto ukradená a bude vesele pokračovat!
A globální oteplování? Tomu bude nějaká Evropa s jejich směšným podílem na celosvětové produkci CO2 naprosto ukradená a bude vesele pokračovat!
Man Ký
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Opravdu je tak tezke pochopit, ze diktat z EU = diktat staleholderu (v tomto pripade vyrobcu) ? Ridi se trzne, ne idealogicky, je to stejne od EU, pres narodni politiku az na tu lokalni, kazdy se chce prisat na dotacni politiku, statni zakazky.. y@twistedTSD
@Ozzman
Proč myslíš, že by si automobilky *** do vlastního hnízda diktátem elektromobility, když od začátku musely vědět, že vůči Asii budou tahat za kratší konec provazu?
Proč myslíš, že by si automobilky *** do vlastního hnízda diktátem elektromobility, když od začátku musely vědět, že vůči Asii budou tahat za kratší konec provazu?
Proč? Protože věděli už před pár lety, že trend EV ve zbytku světa bují a chtěli prodávat a být konkurenceschopní světově (ale i na domácím trhu), takže jak co nejlevněji vyvinout BEV Auta ? No politicky to prosadit jako jediný správný směr z čehož plyne co ?? Ano, dotace, pobídky, politiky nákupů aut pro státní sektory, ale i dotace pro kupce = peníze pro automobilky jinou formou. To je to fakt tak složité k pochopení ? Přeci si nemyslíš, že tohle rozhoduje nějakej úředník sám od sebe ,protože věří v čistý eko svět ? :D:D Vždy za tím hledej toho, kdo z toho bude něco těžit..... No a v ideálním případě by byla za značně dotovaného vývoje vybudována BEV technologie, která bude nejen pro EU, ale pro ostatní země konkurenceschopní = ZISK pro automobilku... jenže tady se bohudík nejede totalita, takže je tu pořád konkurence a to evropské BEV zas tak skvěle nedopadlo (a v asii vývoj jede na větší obrátky jak je vidět) a tak některé automobilky překrucují své cíle, aby si zachránili zádele... tak jednoduché to je a uvidíš, že s tím se změní i ta politika EU a její cíle se přehodnotí, řadu let v tom pracuji, tak o tom trochu vím.... @Tycoon
@Ozzman
Chceš mi říct, že ve vedení evropských automobilek opravdu nebyl nikdo, kdo by si dokázal dát dohromady 1+1 ?
Ještě bych pochopil Renault s tehdy úzkými vazbami na japonský Nissan. Ale jinak prakticky všechny ostatní evropské automobilky neměly know-how ani na obyčejný hybrid, natož elektromobil.
A hlavně zhruba polovinu (v dřívějších dobách i mnohem více než polovinu) hodnoty elektromobilu tvoří baterie, kterou si musí koupit od japonského, korejského nebo čínského dodavatele.
Chceš mi říct, že ve vedení evropských automobilek opravdu nebyl nikdo, kdo by si dokázal dát dohromady 1+1 ?
Ještě bych pochopil Renault s tehdy úzkými vazbami na japonský Nissan. Ale jinak prakticky všechny ostatní evropské automobilky neměly know-how ani na obyčejný hybrid, natož elektromobil.
A hlavně zhruba polovinu (v dřívějších dobách i mnohem více než polovinu) hodnoty elektromobilu tvoří baterie, kterou si musí koupit od japonského, korejského nebo čínského dodavatele.
Jasně, že si to vypočítali, vždyť právě na to vše se zainvestovalo, proč než pro peníze by to někdo jinak dělal ? Chtěli udržet krok, proto na to vsadili hodně a zaplatili jsme to my - spotřebitelé a občané.... tak jednotuché to je, zadní vrátka samozřejmě mají, teď se zdraží, změní se legislativa a budem zase platit :) žádný diktát neexistuje @Tycoon
@Ozzman
Asi jsem nenapravitelný optimista, ale nevěřím, že ve vedení automobilek sedí tak natvrdlí manažeři. Ano, vím, že jsou nenažraní a chtěli by brát z našich kapes dotace a výhody, ale ne tak, aby si sami pod sebou řezali větev, na které celou dobu sedí :-)
Asi jsem nenapravitelný optimista, ale nevěřím, že ve vedení automobilek sedí tak natvrdlí manažeři. Ano, vím, že jsou nenažraní a chtěli by brát z našich kapes dotace a výhody, ale ne tak, aby si sami pod sebou řezali větev, na které celou dobu sedí :-)
@Ozzman Takže automobilky si zajistily legislativu na míru, dotace, a výsledkem je, že dva evropské koncerny jsou v krizi a třetí po restrukturalizaci?
@Ozzman Nemyslím si to. Některé automobilky za radikální elektromobilitu lobbovaly, jiné ne. Timmermarx tuhle legislativu netlačil proto, že mu to řekl byznys, ale z ideologických důvodů.
Nezlobte se na mě... ti lidi, co ovládají pomocí lobby politiku, to opravdu dělají za účelem zisku, přisátí na nejjistější zdroje peněz - státní/EU penězovody.... nic víc v tom nikdy nebylo :) @twistedTSD
@Ozzman Automotive nevymyslel GD. Vzešlo to z politiky. Samozřejmě automotive hned začal přemýšlet, jak z toho co nejvíc vytřískat. Je obrovská chyba, že EU přerozděluje takové objemy peněz.
GD s tímto nemá co společného, už jsem to tu vysvětloval mockrát, je to jen zaklínadlo, kterým se ohání Turek a další pablbové, z principu je GD správný, přečti si ho, nikdo nechce podporovat něco, co škodí prostředí, ale není závazný, tyto snahy o snižování emisí jsou správný krok, ale zákazy a podíbky na elektrifikaci jsou jen nástrojem jak z toho něco vytřískat, podporovaným výrobci, protože kdo na tom bude profitovat ? Kdo bude vyvíjet, vyrábět a dodávat ?Eurouředníci ne.... a ano, velké objemy peněz není jednoduché korigovat, každý si chce urvat, ale to tak prostě je, lepší systém zatím není a ovládají ho ti, kdo je u koryta.... a automobilky mají dost peněz, aby ty koryta obsadili...
Nejvíce mne dojme, jak říkají, že se nesmí nic zakazovat vyrábět... to je jako kdybychom nechali v oběhu třeba různé léčebné prostředky s radiaktivními látkami, jako to bylo v oblibě v 30. letech 20. století, protože to prostě budou lidi kupovat, tak je to v pohodě :D Asi tolik k tomuto uvažování, přitom by stačilo střízlivěji vyjednávat o snižování emisí, ale to by nesmělo být automobilek a vidiny příjmů z nových technologií... @twistedTSD
Nejvíce mne dojme, jak říkají, že se nesmí nic zakazovat vyrábět... to je jako kdybychom nechali v oběhu třeba různé léčebné prostředky s radiaktivními látkami, jako to bylo v oblibě v 30. letech 20. století, protože to prostě budou lidi kupovat, tak je to v pohodě :D Asi tolik k tomuto uvažování, přitom by stačilo střízlivěji vyjednávat o snižování emisí, ale to by nesmělo být automobilek a vidiny příjmů z nových technologií... @twistedTSD
Volkswagen Group (VW)
Volkswagen se začal výrazněji orientovat na elektromobilitu po emisním skandálu „Dieselgate“ v roce 2015. Od té doby firma přesměrovala svou strategii k čistým pohonům.
Jak? V roce 2019 VW představil ambiciózní plán „Strategy 2025“ a zahájil výrobu modelové řady ID.3 a ID.4, které jsou založené na čistě elektrické platformě MEB.
Cíle: VW plánuje stát se lídrem v oblasti elektromobility a investovat přes 100 miliard eur do roku 2030. VW Group chce do té doby prodávat přibližně 70 % svých vozů v EU jako elektromobily.
Za manažerské chyby (typu ode zdi ke zdi) se draze platí - divím se, že jim není část ročních bonusů proplácena až po několika letech.