Bezpečnost
Stejsn
2
Já teda na kruháči mám mnohem radši, když vidím, co ke mně přijíždí a kolik mám tím pádem času na vjetí.
ja posledni dobou vidam kolem novych kruhacu ruzny valy, takze v nekterych smerech nemas vubec poneti co se kolem kruhace deje.
na jednu stranu to nuti pred vjezdem na kruhac vyrazne zpomalit nebo i zastavit, coz logicky zdrzuje provoz a na druhou stranu kdyz jedu po kruhaci tak kvuli valu netusim, kdo mi tam zprava prilitne treba proto, ze zaspal a kruhace si nevsim, coz moji ani ospalcovu bezpecnost nezvysuje ani nahodou
PS😒br /> pred vanocemi jsem v noci projizdel tusim trutnovem u polskych hranic a tam maj fakt esteticky pekny kruhace s osvetlenejma plastikama uprostred, z kterejch az prechazi zrak.
az tak, ze skoro zapomenes ridit a koukat co se deje kolem
na jednu stranu to nuti pred vjezdem na kruhac vyrazne zpomalit nebo i zastavit, coz logicky zdrzuje provoz a na druhou stranu kdyz jedu po kruhaci tak kvuli valu netusim, kdo mi tam zprava prilitne treba proto, ze zaspal a kruhace si nevsim, coz moji ani ospalcovu bezpecnost nezvysuje ani nahodou
PS😒br /> pred vanocemi jsem v noci projizdel tusim trutnovem u polskych hranic a tam maj fakt esteticky pekny kruhace s osvetlenejma plastikama uprostred, z kterejch az prechazi zrak.
az tak, ze skoro zapomenes ridit a koukat co se deje kolem
@topten
Různé valy??? Kde? Konkrétní příklad.
Různé valy??? Kde? Konkrétní příklad.
@rohYpnol
zajed treba krkonos, tam se ted mezi jicinem a spindlem dela nejakej obchvat a to je fakt uchylarna na kruhaci na konci toho obchvatu
zajed treba krkonos, tam se ted mezi jicinem a spindlem dela nejakej obchvat a to je fakt uchylarna na kruhaci na konci toho obchvatu
@topten
No, ne že bych očekával že pochopíš význam slova konkrétní... ale tak aspoň jsi uvedl region 😁
No, ne že bych očekával že pochopíš význam slova konkrétní... ale tak aspoň jsi uvedl region 😁
@rohYpnol
dal jsem ti tip, tak se tam zajed podivat.
jestli nemas na benzin, muzes autobusem nebo na kole.
pohyb ti jen prospeje
dal jsem ti tip, tak se tam zajed podivat.
jestli nemas na benzin, muzes autobusem nebo na kole.
pohyb ti jen prospeje
@rohYpnol Tak třeba Jestřebí na silnici z Mladé Boleslavi do České Lípy. Na něm je navršený druhý Říp. Za ním nevidíte ani kamion. Ten mám nejblíž a často po něm jedu a vždycky si říkám, že nedej bůh, aby za tím kopcem byla bouračka nebo nepojízdné vozidlo.
Podle mě je přehledný kruhák bezpečnější. Vidím na všechny strany a jsem schopen předvídat, co kdo udělá, protože například vidím rychlost se kterou se na něj někdo chystá vjet. U toho kopce můžu předvídat pendrek, leda si snad hodit korunou, co mě asi tak může čekat. To není bezpečnost, to je loterie.
Podle mě je přehledný kruhák bezpečnější. Vidím na všechny strany a jsem schopen předvídat, co kdo udělá, protože například vidím rychlost se kterou se na něj někdo chystá vjet. U toho kopce můžu předvídat pendrek, leda si snad hodit korunou, co mě asi tak může čekat. To není bezpečnost, to je loterie.
Typicky před Znojmem od Lechovic. A mít tam kruháč nevyvýšený, tak tam bude nehoda za nehodou...
Článek opět o ničem, nejde říct který typ kruháče je lepší. Každý má jiné přednosti, každý se hodí jinam.
Co jsem ale nikdy moc nevzal, jsou viceproudé, které jsou zvlášť pokud jsou menší, a také pokud nasněží, fakt zážitek... S přehledností to nemá co dělat. Někteří dopravci jsou prostě teoretici, co namalují krásný kruhový objezd. Který v praxi vůbec nefunguje...
Článek opět o ničem, nejde říct který typ kruháče je lepší. Každý má jiné přednosti, každý se hodí jinam.
Co jsem ale nikdy moc nevzal, jsou viceproudé, které jsou zvlášť pokud jsou menší, a také pokud nasněží, fakt zážitek... S přehledností to nemá co dělat. Někteří dopravci jsou prostě teoretici, co namalují krásný kruhový objezd. Který v praxi vůbec nefunguje...
@rohYpnol
jenom blb nechape a neumi jezdit po viceproudym kruhaci
u tebe neprekvapuje
jenom blb nechape a neumi jezdit po viceproudym kruhaci
u tebe neprekvapuje
@topten víceproudé kruháče jsou super, někdy až nutnost v místech kde je typicky na jeden směr (výjezd) hustý provoz a kolony. U jednoduchého pak stojí celé okolí ze všech stran. Jediné mínus, že po nich snad 70% českého provozu neumí vůbec jezdit.
@topten
Jedine blb nepochopí co jsem napsal. Ty jsi to dokázal. Opět. Nepochopit.
Jedine blb nepochopí co jsem napsal. Ty jsi to dokázal. Opět. Nepochopit.
@topten
Ano, výjimečně jsi to trefil. Jsem výrazně inteligentnější než ty. Ale ono to dá kdekdo...
Ano, výjimečně jsi to trefil. Jsem výrazně inteligentnější než ty. Ale ono to dá kdekdo...
@rohYpnol
pisu geniTus, ne genius
ano, trefil jsem to
jak priznavas
.
inteligenci se ohaneji ti nejvetsi blbci
.
.
pro jistotu jeste tvuj predchozi prispevek na kterej reaguju nez ho vymazes😒br />
rohYpnol 31. prosince 2024 • 10:49
@topten
Ano, výjimečně jsi to trefil. Jsem výrazně inteligentnější než ty. Ale ono to dá kdekdo...
pisu geniTus, ne genius
ano, trefil jsem to
jak priznavas
.
inteligenci se ohaneji ti nejvetsi blbci
.
.
pro jistotu jeste tvuj predchozi prispevek na kterej reaguju nez ho vymazes😒br />
rohYpnol 31. prosince 2024 • 10:49
@topten
Ano, výjimečně jsi to trefil. Jsem výrazně inteligentnější než ty. Ale ono to dá kdekdo...
Na vyvýšené kruhace je ideálním vozem V3S, která při jejich rovném projetí na nich udělá jen o něco větší drc drc než normálně na dobre silnici
Okruzni krizovatka je ve vetsine pripadu zlo. Zbrzdi kazde auto. Hluk, prach, vyssi spotreba. Mimo spicku nedavaji vubec smysl. Na mnoha mistech maji slepa ramena, protoze tam neco mozna za milion let bude, tak vedou do pole. Nebo vyjezd ze skladu pro deset kamionu denne aby se milion aut zbrzdilo. Jsou omlaceny a rozjezdeny od kamionu. Bylo na nich nich uz mnoho smrtelnych nehod, tak nejsou ani bezpecny, vytvareji kolony. Hlavne, ze jsme eko. Kolik emisi vytvori okruzni krizovatky, ktera denne zbrzdi a nechaji zase rozjizdet miliony aut, busu, kamionu, ktere se na ne ani nevejdou. K tomu ruzny ostruvky, ktery maj pul metr vysoky obrubnik, tak jsou taky omlaceny. Dopravu ovladaj lidi, ktery maj s bidou vyucni list jako kuchar.
Princip kruháče, je že se do něj plynule sjíždějí ze všech stran, v něm se v malé rychlosti mezi sebou propletou a vyjedou ven.
Aby kruháč splňoval svoji funkci musí být navržen tak, aby technicky šel projet maximálně 30kou. Jestli je nebo vidět skrz apod. není podstatné.
Aby kruháč splňoval svoji funkci musí být navržen tak, aby technicky šel projet maximálně 30kou. Jestli je nebo vidět skrz apod. není podstatné.