Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Volvo C70 T5 – Atlet ve vrcholné formě

15 komentářů

Avatar - eLzyx
eLzyx
moje kráska, co mi zachránila život. Strašně mě mrzí, že ji nemám dodnes. Blbé je, že dneska je to provozovatelné leda jako veterán. Nejsou díly. Což znamená sehnat leda velmi zachovalý kousek a ten opečovávat. Nějaké ojeté mrchy se nevyplatí renovovat, protože není z čeho.
Avatar - eLzyx
eLzyx
@Pepa_007 u C70 T5 ani nebyl omezovač, takže to šlo ještě kousek za 250
Avatar - eLzyx
eLzyx
@KANKUNEN já měl dlouhodobou kolem 9, přičemž se dalo jezdit i pod 8L/100km. Reálně, podle tankování. Jezdil jsem s tím každý den Teplice-Praha-Teplice. Takže dálniční provoz.
Měl jsem T5 manuál.
vencelín
Mě se strašně líbí hranaté V70 z téhle éry. Dnes jsou volva rozplyzle bonbóny jako ostatní.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
To byly Volva.... 👍🏻😊

..... dosáhne dokonce až na všeobecně uznávanou maximální rychlost 250km/h.
Avatar - speedfred
speedfred
@m.z.
Jááááj pardón to som netušil. 😆
vencelín
@KANKUNEN
Rozhodně jejich charisma je kdesi ztráceno. Už i nastupující V70 nebyla ono (xc verze stále ok) a ty dnešní jsou naprosto o ničem.
Kolem roku 2017 či 17 jsem měl možnost ve Švédsku o víkendu jezdit 240 gl. Moc pohodový kočár na cestování.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Důkaz, jak vývoj pokročil. 240 koní, spotřeba 13 a automat byl pomalejší než ručačos.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Pepo,asi jezdíš hodně nad limity, jaky máš antiradar?
vencelín
@eLzyx
Tak na R se zas tak nedivím, s běžným bude situace o něco malinko lepší.
Avatar - eLzyx
eLzyx
@vencelín já jedno hranaté Volvo dávám dohromady. Shání se to dost blbě i tam. Třeba přední T-5R nárazník se dá splašit jen rozlámaný, nebo v replice. Mám i u jednoho Švéda poptávku na originál koberečky. Nabízím 12k Kč za klidně prošlapané, ale musí být originální a všechny 4ks. Nejsou. Modlím se, aby neodešla spojka. Nejsou, nebudou, ani v náhradě. Byly by fajn nové lišty kolem čelního skla a podél střechy. Nejsou. Potřebuji tepelné štíty kolem nádrže (auto od moře, hliník se rozpustil), nejsou.

Na C70 jsem měl kdysi čirou optiku z C70 cabrio, které se vyrábělo o pár let déle, takže dostalo drobný facelift. Dnes ty jeté lampy stojí 25k Kč a prakticky se objeví 2-3 sety na prodej za rok. V celé Evropě.
Mám v garáži i poslední mohykány, první ročníky S60 a V70 II. Vím, nic světoborného, ale tohle jsou ještě neoForděné echt Volva, byť kulatá. V70 mám jako dělníka, S60 protože se mi nechtěla prodávat, nesnáším lidi, jak smlouvají, vidí v tom jen levné auto z bodu A do bodu B a místo požadovaných 80k by mi dali tak 20 "na splatki" a dojezdili to do smrti.
Avatar - m.z.
m.z.
@speedfred

nenaváděj k ilegální činnosti!!!
vencelín
@eLzyx
Nebo jezdit pro dily do Švédska.
Ještě v roce 2015 či 17 měli v tamní firmě 240 gl, na ten věk a pravděpodobně nájezd (asi přes Mega) vypadala fakt supr. Měl jsem tu čest s ní vyrazit o víkendu na vejletik a pohoda.
V té době tam bylo spousty těch klasických hranatých v70 a 850. Tydle hranatá kombi od Volva zboznuju.
Avatar - speedfred
speedfred
@KANKUNEN
Antiradar je už málo, v tejto dobe to chce rušičku.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@vencelín Opravdu? Mi se zdá, že Volva jsou velmi zdařilá a mají dost hezké křivky a hrany. Auta bez hran jsou Giulia a Stelvio.