Novinky
Man Ký
7
Vypadá to trochu japonsky a dost dietně, proti předchozí verzi. Malé disky kol a navíc ještě v černé😞
Přejít do diskuze
@Arese
Zajímavé je, že manažeři amerických znaek teď všechno svalují na Tavarese. Ale nechápu, proč předtím nebouchli pěstí do stolu. Vždyť přece každému musí být jasné, že muscle car bez V8 bude propadák.
Zajímavé je, že manažeři amerických znaek teď všechno svalují na Tavarese. Ale nechápu, proč předtím nebouchli pěstí do stolu. Vždyť přece každému musí být jasné, že muscle car bez V8 bude propadák.
Tomu říkám článek. Slibuje informace o motorech a nakonec se dozvíme, že ani v Americe nemají jasno. Informační hodnota tohoto článku opět nulová. Ale jak jinak to mohlo dopadnout, když je to zase dílo redaktora na baterky.
teprve charger, ktery "tankuje" na chargeru, je skutecny charger
nadcasovy pojmenovani auta
je videt, ze jeho tvurci pred 60 lety videli do budoucnosti
nadcasovy pojmenovani auta
je videt, ze jeho tvurci pred 60 lety videli do budoucnosti
@Nebo Nebo
Chod sa previezť s V8 Hemi a I6 Huricane.
Za mňa jednoznačne radová 6, ide to ďaleko lepšie ako Hemi.
Chod sa previezť s V8 Hemi a I6 Huricane.
Za mňa jednoznačne radová 6, ide to ďaleko lepšie ako Hemi.
@Tycoon Tak jako jo, ale uplně odstranit V8 je teda omyl.
Spíš by se tento I6 Hurricane mohl označit jako nástupce motorů V6 3.6 Pentastar, ale jako HEMI nikoliv.
A rozhodně by se toto s I6 nemělo nazývat muscle car.
Spíš by se tento I6 Hurricane mohl označit jako nástupce motorů V6 3.6 Pentastar, ale jako HEMI nikoliv.
A rozhodně by se toto s I6 nemělo nazývat muscle car.
@Nebo Nebo
Proč by I6 nepatřil do Ameriky?
Co třeba legendární Slant-Six koncernu Chrysler nebo Straight-Six koncernu Ford?
Dostaly se pod kapotu například první generace Dodge Challenger nebo Plymouth Barracuda.
Spíše jde o to, že to býval základní motor pro levné verze a vrcholné měly vždy V8.
Proč by I6 nepatřil do Ameriky?
Co třeba legendární Slant-Six koncernu Chrysler nebo Straight-Six koncernu Ford?
Dostaly se pod kapotu například první generace Dodge Challenger nebo Plymouth Barracuda.
Spíše jde o to, že to býval základní motor pro levné verze a vrcholné měly vždy V8.
@Arese Kdoví, třeba po tom troubovi Tovaresi opět vrátí nový šéf V8, ale problém je v tom, že se tam HEMI prostě nevejde... tak to udělal beztak schválně, aby tam prostě být nemohl.
Hnusný, futuristicky vypadající hnus. Předchozí Charger měl alespoň agresivní výraz, Challenger ještě agresivnější.
Holt, už zbývá si jedině vybrat z ojetin nebo skladových kousků s V8.
A to nemluvě o tom I6, který do ameriky nepatří a už vůbec ne do muscle car.
Holt, už zbývá si jedině vybrat z ojetin nebo skladových kousků s V8.
A to nemluvě o tom I6, který do ameriky nepatří a už vůbec ne do muscle car.
Dáme takovou menší anketu. Už jste viděli Chargera s jiným, než V8 motorem? A to myslím v Evropě. Já ho potkal snad jednou, jinak dalších moho, moho vždy mělo V8. Tolik k tomu, jaký asi bude o něj zájem.
Elektrika tady nemá šanci, EV muscle car nikdo kupovat nebude, takže hádám se že budou vozit jeno R6 v obou výkonnových verzích.
EV Cadillacy se v USA prodávaj taky už 2 roky a nikdo to do Evropy nevozí, protože by to nikdo nekupoval. To samé EV F-150 atd
EV Cadillacy se v USA prodávaj taky už 2 roky a nikdo to do Evropy nevozí, protože by to nikdo nekupoval. To samé EV F-150 atd
@Man Ký Charger byl původně kupé. Pust si Bullitův případ, to auto co tam McQueen stíhá je právě Charger.
@kari.laz viděli, jezdí jich tu mraky i s 3,6 V6 a ty o generaci starší tu byly paradoxně nejvíc s 2,7 a 3,5 V6. V USA tyhle káry pro půjčovny a mexičany stály v aukcích 5,50, proto se to sem svého času hojně vozilo, to samé kombi Magnum.