Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Barry Lyndon
Tak konečně alespoň barva. Ještě frunk by to chtělo...
@Barry Lyndon
Ten chybejici frunk v dlouhy kapote mi hlava nebere.
🙂
Ale asi BYCH to prekousnul.
Kabely a prislusenstvi muze zustat pod podlahou kufru.
V pripade, ze mas doma wallbox s kabelem, tak to stejne casto nevytahujes a na cestach pouzivas stejne skoro jen DC...
Ten chybejici frunk v dlouhy kapote mi hlava nebere.
🙂
Ale asi BYCH to prekousnul.
Kabely a prislusenstvi muze zustat pod podlahou kufru.
V pripade, ze mas doma wallbox s kabelem, tak to stejne casto nevytahujes a na cestach pouzivas stejne skoro jen DC...
Muffik
Fakt mě zajímá, kdo si tohle auto pořídí, jsem zvědavý na prodejní čísla u nás. Koupě nedává vůbec smysl.
@Muffik Celých 186ks za 1-11/2024 😄 Žádná sláva...
Lehce dohledatelné tady😒br />
https😐/portal.sda-cia.cz/stat.php?n
Lehce dohledatelné tady😒br />
https😐/portal.sda-cia.cz/stat.php?n
@Muffik
Máš pravdu. Ale prodeje diky EU budou navzdory tomu, že to žádný smysl nedává. Jenže EU nařídila vykazovat firmám greendealem diktovanou zelenou ideologii. Takže firmy co chtějí veřejné zakázky to prostě koupí jen proto, aby se mohly tvářit jak jsou zelené... To je jediný smysl řady ID.
Máš pravdu. Ale prodeje diky EU budou navzdory tomu, že to žádný smysl nedává. Jenže EU nařídila vykazovat firmám greendealem diktovanou zelenou ideologii. Takže firmy co chtějí veřejné zakázky to prostě koupí jen proto, aby se mohly tvářit jak jsou zelené... To je jediný smysl řady ID.
@rohYpnol
Ony se tak nebudou jen tvarit, ty firmy budou skutecne prokazatelne zelenejsi.
Jediny co se nam tu snazis sdelit je, ze tobe na tom nezalezi. 👎
Vime.
Fakta hovori jasne😒br /> A current study calculates the carbon footprint of an electric car as being between 50 and 80% better than that of a combustion engine vehicle.
👍👍👍
Ne, skutecne to neni nula.
Ale i polovina emisi ídé sedmičky ve srovnani s Passatem je slusny vysledek.
https😐/www.volkswagen.co.uk/en/electric-and-hybrid/living-electric/discover-electric/the-carbon-footprint-of-electric-cars1.html
Ony se tak nebudou jen tvarit, ty firmy budou skutecne prokazatelne zelenejsi.
Jediny co se nam tu snazis sdelit je, ze tobe na tom nezalezi. 👎
Vime.
Fakta hovori jasne😒br /> A current study calculates the carbon footprint of an electric car as being between 50 and 80% better than that of a combustion engine vehicle.
👍👍👍
Ne, skutecne to neni nula.
Ale i polovina emisi ídé sedmičky ve srovnani s Passatem je slusny vysledek.
https😐/www.volkswagen.co.uk/en/electric-and-hybrid/living-electric/discover-electric/the-carbon-footprint-of-electric-cars1.html
@DonVito
Opět dokládá jen teoretické bláboly.
Realita je jinde.
Již druhá letošní Dunkekelflaute, tedy období, kdy nesvítí a nefouká v našem regionu, je dalším zásadním varováním. Ukazuje, kam nás zavede spoléhání čistě na obnovitelné zdroje a odstavení fosilních zdrojů dříve, než bude dokončena jejich nízkoemisní náhrada. A to opravdu ekvivalentní náhrada, která zajistí v síti potřebný výkon v každém okamžiku jejího provozu.
Stejně tak BEV nepřináší nic pozitivního ani právě z pohledu celkových emisí. Protože jejich reálná životnost a opravitelnost je mnohem nižší než u spalovacích aut.
Přitom někde cca 60% aut stáří 10 let je bouraných... U BEV tak obrovské množství aut ani nenajde ty km, aby se alespoň vůči ICE vrátila emisní zátěž z výroby...
Opět dokládá jen teoretické bláboly.
Realita je jinde.
Již druhá letošní Dunkekelflaute, tedy období, kdy nesvítí a nefouká v našem regionu, je dalším zásadním varováním. Ukazuje, kam nás zavede spoléhání čistě na obnovitelné zdroje a odstavení fosilních zdrojů dříve, než bude dokončena jejich nízkoemisní náhrada. A to opravdu ekvivalentní náhrada, která zajistí v síti potřebný výkon v každém okamžiku jejího provozu.
Stejně tak BEV nepřináší nic pozitivního ani právě z pohledu celkových emisí. Protože jejich reálná životnost a opravitelnost je mnohem nižší než u spalovacích aut.
Přitom někde cca 60% aut stáří 10 let je bouraných... U BEV tak obrovské množství aut ani nenajde ty km, aby se alespoň vůči ICE vrátila emisní zátěž z výroby...
rohYpnole, opet krasny dojmologicky prispevek.
👎
Tyhle blaboly nastesti nemuzou presvedcit strizlivyho cloveka.
Predpokladam, ze uz jsi nalitej. Snad pristi rok vystrizlivis a prestanes s pohadkama o nizke zivotnosti EV atp.
Na zdravi!
Fakta hovori jasne😒br /> A current study calculates the carbon footprint of an electric car as being between 50 and 80% better than that of a combustion engine vehicle.
👎
Tyhle blaboly nastesti nemuzou presvedcit strizlivyho cloveka.
Predpokladam, ze uz jsi nalitej. Snad pristi rok vystrizlivis a prestanes s pohadkama o nizke zivotnosti EV atp.
Na zdravi!
Fakta hovori jasne😒br /> A current study calculates the carbon footprint of an electric car as being between 50 and 80% better than that of a combustion engine vehicle.
@DonVito
Fakta jsou, že 9 z 10ti chce ICE a nechce BEV.
Fakta jsou, že více než polovina prvomajitelů BEV další BEV nechce a chce zpět ICE.
Fakta jsou😒br /> Již druhá letošní Dunkekelflaute, tedy období, kdy nesvítí a nefouká v našem regionu, je dalším zásadním varováním. Ukazuje, kam nás zavede spoléhání čistě na obnovitelné zdroje a odstavení fosilních zdrojů dříve, než bude dokončena jejich nízkoemisní náhrada. A to opravdu ekvivalentní náhrada, která zajistí v síti potřebný výkon v každém okamžiku jejího provozu.
Budoucnost evropského i amerického průmyslu ohrožuje závislost na Číně v dodávkách vzácných zemin. Jde o skupinu sedmnácti minerálů používaných v moderních technologiích a 85 procent světových zásob produkuje právě Čína.
Rusko se letos stalo největším dovozcem základních fosilních paliv – ropy a zemního plynu – do České republiky. V období od ledna do října 2024 Česko odebralo z Ruské federace mírně přes tři miliony tun dohromady ropy a zemního plynu, a to v hodnotě 42,9 miliardy korun. Druhé Norsko zajistilo Česku celkově zhruba 2,2 miliony tun ropy a zejména zemního plynu, a sice v celkové hodnotě 42,1 miliardy korun.
Organizace IATA varuje, že produkce udržitelného paliva (SAF) zůstává daleko za očekáváními. Přestože se produkce v roce 2023 zdvojnásobila, bylo dodán pouze 1 milion tun SAF, což je 0,3 % celkové spotřeby paliva.
V roce 2024 není situace lepší, neboť proti plánu nebylo dodáno 1,5 milionu tun SAF. V roce 2025 by dodávky paliva SAF měly vyrůst na 2,1 milionu tun, což by podíl SAF zvýšilo na 0,7 % celkové potřeby paliva.
To se takřka jistě nestane, protože v USA zkrachovalo několik dodavatelů SAF a další ze svých plánů ustupují, neboť investoři SAF nevěří a nejsou ochotni do programu investovat. Jde např. o Fulcrum Bioenergy či Oceania Biofuels. Shell pozastavil výstavbu provozu na výrobu biopaliva Shell Energy and Chemicals Park Rotterdam, přičemž se odvolává na „tržní podmínky“ a zároveň zrušil záměr vybudovat provoz ve Švédsku.
Fakta jsou, že 9 z 10ti chce ICE a nechce BEV.
Fakta jsou, že více než polovina prvomajitelů BEV další BEV nechce a chce zpět ICE.
Fakta jsou😒br /> Již druhá letošní Dunkekelflaute, tedy období, kdy nesvítí a nefouká v našem regionu, je dalším zásadním varováním. Ukazuje, kam nás zavede spoléhání čistě na obnovitelné zdroje a odstavení fosilních zdrojů dříve, než bude dokončena jejich nízkoemisní náhrada. A to opravdu ekvivalentní náhrada, která zajistí v síti potřebný výkon v každém okamžiku jejího provozu.
Budoucnost evropského i amerického průmyslu ohrožuje závislost na Číně v dodávkách vzácných zemin. Jde o skupinu sedmnácti minerálů používaných v moderních technologiích a 85 procent světových zásob produkuje právě Čína.
Rusko se letos stalo největším dovozcem základních fosilních paliv – ropy a zemního plynu – do České republiky. V období od ledna do října 2024 Česko odebralo z Ruské federace mírně přes tři miliony tun dohromady ropy a zemního plynu, a to v hodnotě 42,9 miliardy korun. Druhé Norsko zajistilo Česku celkově zhruba 2,2 miliony tun ropy a zejména zemního plynu, a sice v celkové hodnotě 42,1 miliardy korun.
Organizace IATA varuje, že produkce udržitelného paliva (SAF) zůstává daleko za očekáváními. Přestože se produkce v roce 2023 zdvojnásobila, bylo dodán pouze 1 milion tun SAF, což je 0,3 % celkové spotřeby paliva.
V roce 2024 není situace lepší, neboť proti plánu nebylo dodáno 1,5 milionu tun SAF. V roce 2025 by dodávky paliva SAF měly vyrůst na 2,1 milionu tun, což by podíl SAF zvýšilo na 0,7 % celkové potřeby paliva.
To se takřka jistě nestane, protože v USA zkrachovalo několik dodavatelů SAF a další ze svých plánů ustupují, neboť investoři SAF nevěří a nejsou ochotni do programu investovat. Jde např. o Fulcrum Bioenergy či Oceania Biofuels. Shell pozastavil výstavbu provozu na výrobu biopaliva Shell Energy and Chemicals Park Rotterdam, přičemž se odvolává na „tržní podmínky“ a zároveň zrušil záměr vybudovat provoz ve Švédsku.
@DonVito
A dále jsou fakta😒br />
Vodíkové vlaky v Německu po dvou týdnech provozu stojí. Nemají dostatek vodíku..
Zelená ideologie zkrátka nefunguje, protože to jsou jen teoretické ideologické kecy!!! Což je tak, to jediné, s čím vždy přijdeš v diskusích. Teoretické bláboly o ničem, doníček jak vyšitý 🤣🤣🤣
A dále jsou fakta😒br />
Vodíkové vlaky v Německu po dvou týdnech provozu stojí. Nemají dostatek vodíku..
Zelená ideologie zkrátka nefunguje, protože to jsou jen teoretické ideologické kecy!!! Což je tak, to jediné, s čím vždy přijdeš v diskusích. Teoretické bláboly o ničem, doníček jak vyšitý 🤣🤣🤣
W.O. PRSCLEY
Zase ty stejný pořád opakovaný elektrický plky. No autocz nezapře své německé majitele.
@W.O. PRSCLEY Němečtí majitelé? A mohl bych je vidět? 😉
@Ondřej Šámal
Bez takých trollov by boli diskusie podstatne lepšie. Fakt je také ťažké s nimi zatočiť? Kedysi ich toľko nebolo...
Bez takých trollov by boli diskusie podstatne lepšie. Fakt je také ťažké s nimi zatočiť? Kedysi ich toľko nebolo...
@traveldrive bylo by to fajn, ale kdo by tu pak klikal? Zvyšuje to peníze za reklamu, no ne redakce? 😉
@traveldrive Jednoho zablokujete, objeví se dva další...
Kdyby byla registrace na jméno, bylo by to určitě lepší. Otázkou zůstává, jestli by byl zájem i ze strany diskutujících 😄
Kdyby byla registrace na jméno, bylo by to určitě lepší. Otázkou zůstává, jestli by byl zájem i ze strany diskutujících 😄
Pane Šámale a co tak nick a bankovní identita. Nechápu proč nemáte zájem, tu nastolit trochu klidu. Hip Hop Horký Hrom nebaví nikoho
@Ondřej Šámal
Do slušnej diskusie sa rozhodne pridá viac slušných ľudí. Nemyslím si, že s registráciou na meno by mali ľudia problém. Ten majú obvykle tí, čo chcú robiť iba neplechu. Ideálne potvrdiť registráciu prostredníctvom SMS. Rozhodne by mulťákov a trollov ubudlo. Ani prémiové platené články by nemuseli byť problémom, pokiaľ by tomu zodpovedala úroveň serveru, a tá je, ako iste viete, predmetom dlhodobej kritiky. Jednou vecou sú mikročlánky mizernej kvality s mnohými chybami a nulovou výpovednou hodnotou (zväčša od pána Volšického), ktoré aj ja často a ostro kritizujem, druhou obrovské množstvo niekedy až agresívnej reklamy - veď 2/3 plochy monitora zaberá reklama (v prípade blokovacieho programu prázdne miesto), a len niekde medzi tým treba hľadať obsah. Preto je slabšia návštevnosť aj diskusie; všetko je so všetkým previazané. Veľmi veľa solídnych ľudí prestalo do diskusií chodiť, a určite sa dá niečo urobiť preto, aby sa vrátili. Pozrite si stránky ACZ spred niekoľkých rokov. Mnohé diskusie obsahovali stovky príspevkov, a na inej úrovni ako dnes. Ľudia ako Ronault, Navtech, T613, Marko, jurajos, Dinar, kolmar, barracuda a mnohí ďalší z vtedajších diskusií sem už dnes prakticky nechodia. A chýbajú.
Do slušnej diskusie sa rozhodne pridá viac slušných ľudí. Nemyslím si, že s registráciou na meno by mali ľudia problém. Ten majú obvykle tí, čo chcú robiť iba neplechu. Ideálne potvrdiť registráciu prostredníctvom SMS. Rozhodne by mulťákov a trollov ubudlo. Ani prémiové platené články by nemuseli byť problémom, pokiaľ by tomu zodpovedala úroveň serveru, a tá je, ako iste viete, predmetom dlhodobej kritiky. Jednou vecou sú mikročlánky mizernej kvality s mnohými chybami a nulovou výpovednou hodnotou (zväčša od pána Volšického), ktoré aj ja často a ostro kritizujem, druhou obrovské množstvo niekedy až agresívnej reklamy - veď 2/3 plochy monitora zaberá reklama (v prípade blokovacieho programu prázdne miesto), a len niekde medzi tým treba hľadať obsah. Preto je slabšia návštevnosť aj diskusie; všetko je so všetkým previazané. Veľmi veľa solídnych ľudí prestalo do diskusií chodiť, a určite sa dá niečo urobiť preto, aby sa vrátili. Pozrite si stránky ACZ spred niekoľkých rokov. Mnohé diskusie obsahovali stovky príspevkov, a na inej úrovni ako dnes. Ľudia ako Ronault, Navtech, T613, Marko, jurajos, Dinar, kolmar, barracuda a mnohí ďalší z vtedajších diskusií sem už dnes prakticky nechodia. A chýbajú.
@Ondřej Šámal Proč furt jen hledáte výmluvy a nic neděláte? Diskuze je kompletně zničená a nefunkční. Všude jen stupidní agresivní reklamy a trollové. Nefunkční moderace, nefunkční notifikace odpovědí. Proč mi chodí notifikace, že jsem něco sám napsal???? A proč mi nechodí notifikace na to, že mám x reakcí od jiných diskutérů a přitom tam jsou???? Proč na desítkách jiných serverů mají mechanismy, jak je neochcat a u vás nejde nic???? Dá se to řešit mnoha cestami, od IP adresy, přes tel. čísla a jejich kombinaci s mailovou adresou a jménem. atd... Když nejde ochcat seznam ani alie😜ress, tak proč není nic podobného u vás? No protože nechcete. To je celé. A jak má někdo diskutovat, když musí hodinu hledat příspěvek namísto toho, aby kliknul na odkaz a byl na něm? A proč nejde řadit podle různých parametrů. Minimálně podle nejnovějších a podle času. Plus podle stromu jako to bylo dřív. Proč se stránka škube nahoru a dolů, když je diskuze delší??? Atd. atd. atd. Přijde mi, že jste zaměstnali tým lidí na to, aby všechno co fungovalo, tak jen totálně zkurwili. O úrovni čloánků už se ani nebudu vyjadřovat. Hlavně, že všude valí otravná reklama. Musí to být skvělý pocit dělat takovou práci pro firmu, kde se na lidi se.re a řeší se jen zisk.
@Ondřej Šámal
No, formu diskuse jste bez diskuzí poslední aktualizací pohnojili.
Proč nejde na některé příspěvky reagovat (neni tam odpovědět)?!? Zřejmě jen do určité úrovně...???
Proč se diskuse sbaluje a je nutné další příspěvky rozklikávat?!? (ne, fakt to není přehlednější...)
Proč nefunguje hatelist?!? (Jistě by ubylo osobních útoků, protože někteří by šli na HL, nechodím se sem dohadovat, rád bych se zde nebavil s těmi, se kterými se bavit nechci a i face to face bych jim ukázal že jsou jedničky a šel jinam...).
No, formu diskuse jste bez diskuzí poslední aktualizací pohnojili.
Proč nejde na některé příspěvky reagovat (neni tam odpovědět)?!? Zřejmě jen do určité úrovně...???
Proč se diskuse sbaluje a je nutné další příspěvky rozklikávat?!? (ne, fakt to není přehlednější...)
Proč nefunguje hatelist?!? (Jistě by ubylo osobních útoků, protože někteří by šli na HL, nechodím se sem dohadovat, rád bych se zde nebavil s těmi, se kterými se bavit nechci a i face to face bych jim ukázal že jsou jedničky a šel jinam...).
@Mokrous
Škoda slov k formátu diskuze a celé architektuře tohoto webu.
Docela dobře fungující a oblíbený web se dostal postupnými kroky dvou "modernizací a vylepšení" na úroveň, že už se jen těžko hledá oblast, která by šla ještě víc pohnojit.
Přitom stačilo jen nešahat na to, jak to bylo cca před deseti lety, tedy před dvěma posledními zásadními úpravami.
Kdyby se alespoň našel někdo s koulema, kdo by řekl důvod...když už ne pravdivý, tak alespoň uvěřitelný.
Jakákoliv současná vyjadřování redakce nebo jednotlivých redaktorů ke stavu tohoto webu jsou poněkud nevěrohodná, zejména pro ty zbylé, kteří to zde zažili před deseti lety.
Až se skoro redaktorům divím, že se jim to tady chce dělat, bavit je to snad ani nemůže.
Škoda slov k formátu diskuze a celé architektuře tohoto webu.
Docela dobře fungující a oblíbený web se dostal postupnými kroky dvou "modernizací a vylepšení" na úroveň, že už se jen těžko hledá oblast, která by šla ještě víc pohnojit.
Přitom stačilo jen nešahat na to, jak to bylo cca před deseti lety, tedy před dvěma posledními zásadními úpravami.
Kdyby se alespoň našel někdo s koulema, kdo by řekl důvod...když už ne pravdivý, tak alespoň uvěřitelný.
Jakákoliv současná vyjadřování redakce nebo jednotlivých redaktorů ke stavu tohoto webu jsou poněkud nevěrohodná, zejména pro ty zbylé, kteří to zde zažili před deseti lety.
Až se skoro redaktorům divím, že se jim to tady chce dělat, bavit je to snad ani nemůže.
@Mokrous My samozřejmě máme k nové podobě webu jako redakce také výtky. V tomhle ohledu jsme ovšem malí páni.
Rozhodnutí o přechodu na novou formu webu je staré už několik let. ACZ se díky tomu sjednotilo s dalšími stránkami našeho vydavatelství, což se bohužel odrazilo i na (ne)funkčnosti některých prvků z minulosti (třeba stromu diskuzí).
Připomínek máme sice spoustu, jen málo z nich se ovšem dočká vyslyšení ze strany vývoje...
Rozhodnutí o přechodu na novou formu webu je staré už několik let. ACZ se díky tomu sjednotilo s dalšími stránkami našeho vydavatelství, což se bohužel odrazilo i na (ne)funkčnosti některých prvků z minulosti (třeba stromu diskuzí).
Připomínek máme sice spoustu, jen málo z nich se ovšem dočká vyslyšení ze strany vývoje...
kesumb
neprodejna kombinace, mobile de se plni prihlasenejma zakladama od 50k euro s dani, tam se o tom pojdme bavit..
@kesumb
Chtěl jsi napsat ID.7 je jen další neprodjené BEV, viď... 😅
Chtěl jsi napsat ID.7 je jen další neprodjené BEV, viď... 😅
@rohYpnol
Tady píší o fosilním ruském autě: https😐/www.auto.cz/diskuse/95685/1
Proč pak nejsou tam tvé příspěvky, multitroIIe?
Tady píší o fosilním ruském autě: https😐/www.auto.cz/diskuse/95685/1
Proč pak nejsou tam tvé příspěvky, multitroIIe?
@rohYpnol
mel sem 3 passaty tdi
mel sem 5 superbu 200/206kw
mel sem a6 3,0tdi
mam porad phev x5, v12 sl a treba rav4 v manualu
a rozhodne bych si nikdy v zadnym vesmiru uz nevzal zpet passata nebo superba. Mizernej podvozek, mizerna dsg, to auto je z nouze cnost postavena pouze na tom, ze to nema konkurenci. Ale pis si tu co chces, bednu urcite das!
mel sem 3 passaty tdi
mel sem 5 superbu 200/206kw
mel sem a6 3,0tdi
mam porad phev x5, v12 sl a treba rav4 v manualu
a rozhodne bych si nikdy v zadnym vesmiru uz nevzal zpet passata nebo superba. Mizernej podvozek, mizerna dsg, to auto je z nouze cnost postavena pouze na tom, ze to nema konkurenci. Ale pis si tu co chces, bednu urcite das!
@kesumb
Mě se líbí, jak v jedné větě popřeš sám sebe. To se cení 👍
Passat/Superb je naprostá mizerie
X
Passat/Superb nemá konkurenci 🤣🤣🤣
Tak už si vyber 😉
Jinak lidi co smýšlejí jako ty a mají tyhle názory znám. A bez urážky, jsou to zahleděnci sami do sebe, co nepochopili komu a čemu je Passat/Superb určený. V rámci své třídy a své konkurence to jsou jedny z nejlepších aut. A nikdy neměly být stejně dobré ani lepší jak prémie.
Mě se líbí, jak v jedné větě popřeš sám sebe. To se cení 👍
Passat/Superb je naprostá mizerie
X
Passat/Superb nemá konkurenci 🤣🤣🤣
Tak už si vyber 😉
Jinak lidi co smýšlejí jako ty a mají tyhle názory znám. A bez urážky, jsou to zahleděnci sami do sebe, co nepochopili komu a čemu je Passat/Superb určený. V rámci své třídy a své konkurence to jsou jedny z nejlepších aut. A nikdy neměly být stejně dobré ani lepší jak prémie.
@panadol
pak ale nesmi id7 s bubnama stat jak premie a passat jakbysmet. Je to slusny auto za milion, ale uz za 1,5 ne, natoz za 2 co stal r arteon. Co diezeldezolat jako ty nepochopi je, ze to neni o ev ale o cene vw. Nicmene to krome me videj a lepej na to slevy jak krava a diky tomu je to dostupny jak nikdy!
pak ale nesmi id7 s bubnama stat jak premie a passat jakbysmet. Je to slusny auto za milion, ale uz za 1,5 ne, natoz za 2 co stal r arteon. Co diezeldezolat jako ty nepochopi je, ze to neni o ev ale o cene vw. Nicmene to krome me videj a lepej na to slevy jak krava a diky tomu je to dostupny jak nikdy!
@kesumb
Pak sám pleteš hrušky s jabkama. Takže tobě nevadí jaký Passat/Superb je, ale cena. S tím bych i souhlasil do jisté miry.
Jenže jak sám píšeš, cenikové ceny jsou u VW/Škoda tak nějak... informativní. Reálně jsou ceny jinde (firemní nákupy, skladovky, zvýhodněné výbavy...).
Pak sám pleteš hrušky s jabkama. Takže tobě nevadí jaký Passat/Superb je, ale cena. S tím bych i souhlasil do jisté miry.
Jenže jak sám píšeš, cenikové ceny jsou u VW/Škoda tak nějak... informativní. Reálně jsou ceny jinde (firemní nákupy, skladovky, zvýhodněné výbavy...).
@kesumb Mě by jen zajímalo, co jsi byl za člověka v té době, kdy jsi jezdil s těmi diesely a benzíny, když my jsme ti dezoláti, hňupi a burani a z tebe se stal zázrakem lepší člověk hned po tom, co jsi přesedl do elektrifikovaných povozů...
@Mokrous Presne tak, aj ja som jazdil dieselami, ale teraz je zo mňa lepší človek. A každý môže byť lepší, veď o tom je svet, neustále sa zlepšovať.
Vím, že nechápeš hodně věcí, jak funguje demokratický systém, kdo ho ovládá a kdo těží ardenochrom z dětí a tak viď 😁 Ale co nechápeš na tom, že Passat a Superb těží z absence konkurence ? Prostě když chceš velkej kombík, nic jiného není, možná ještě vzdáleně Outback ,který je dost drahý a v EU jen s jedním motorem 😁
že jsi VW pozitivní víme taky, ale zahleděnec jsi ty, když si myslíš, že je to to nejlepší... ano, to platí až dnes v sekci D segmentové kombi. V sedanech už Superb v nejednom testu smázla nová Camry a to jen proto, že vůbec existuje (Passat sedan by byl dustonějším konkurentem).
Dříve tu přímo na ACZ Passata a Superba v testech porazilo třeba konkurenční Mondeo, které tehdy bylo králem třídy a je to i vidět v počtu ojetin na silnicích a nechuti jejich 2.0 TDCI/HDI už umřít a přestat vytáčet místní ekoaktivisty 😁 (mimochodem skvělý motor, měl jsem ho 2x a rád jsem dýmil pod nos v téměř 300t km nájezdu 😁)
Takže, Superb a Passat nejsou špatná auta, ale za mne to u Passata skončilo B8, ten byl asi nejlepším Passatem po B5.5, mnohem lepší než tehdejší Superb a i přesto třeba komfortem jízdy na Mondeo neměl, stejně jako na poslední Insignii.... ale zase měl jiná pozitivia (prostornost, spotřebu, v benzínu pak výkonnější motory, ale zase neměl klasický hybrid). Takže jediné zahleděné ego jsi ty, protože když někomu Superb či Passat nesedí, bude to možná tím, že to tak skvělé auto pro všechny není.... Já mam s těmi auty taky něco najeto, nevidím to tak tvrdě, ale nikdy jsem nakonec své peníze za ně nevyměnil a nelituji. Superby jsem si dost užil služebně i bez toho...
@rohypnol
že jsi VW pozitivní víme taky, ale zahleděnec jsi ty, když si myslíš, že je to to nejlepší... ano, to platí až dnes v sekci D segmentové kombi. V sedanech už Superb v nejednom testu smázla nová Camry a to jen proto, že vůbec existuje (Passat sedan by byl dustonějším konkurentem).
Dříve tu přímo na ACZ Passata a Superba v testech porazilo třeba konkurenční Mondeo, které tehdy bylo králem třídy a je to i vidět v počtu ojetin na silnicích a nechuti jejich 2.0 TDCI/HDI už umřít a přestat vytáčet místní ekoaktivisty 😁 (mimochodem skvělý motor, měl jsem ho 2x a rád jsem dýmil pod nos v téměř 300t km nájezdu 😁)
Takže, Superb a Passat nejsou špatná auta, ale za mne to u Passata skončilo B8, ten byl asi nejlepším Passatem po B5.5, mnohem lepší než tehdejší Superb a i přesto třeba komfortem jízdy na Mondeo neměl, stejně jako na poslední Insignii.... ale zase měl jiná pozitivia (prostornost, spotřebu, v benzínu pak výkonnější motory, ale zase neměl klasický hybrid). Takže jediné zahleděné ego jsi ty, protože když někomu Superb či Passat nesedí, bude to možná tím, že to tak skvělé auto pro všechny není.... Já mam s těmi auty taky něco najeto, nevidím to tak tvrdě, ale nikdy jsem nakonec své peníze za ně nevyměnil a nelituji. Superby jsem si dost užil služebně i bez toho...
@rohypnol
@Ozzman
Demokratický systém nemá fungovat tak, že menšina ovládá většinu jen proto, že většina není schopna/ochotná se bránit té menšině.
Demokratický systém nemá fungovat tak, že reálně rozhodují lidé bez politického mandátu jako je byrokratický aparát EU v čele s EK.
Ostatní je samozřejmě nesmysl jakbysmet. Passat/Superb konkurenci má i dnes, a stojí za draka. Ano, konkurence notně prořídla. Což mj. tak trochu potvrzuje, že o konkurenci nebyl zájem, protože zkrátka nebyla tak dobrá.
Nicméně i když se vrátíme trochu v čase dokud konkurence byla, tak Passat/Superb byl tím nejlepším. Poslední Mondeo bylo k breku, P508 snad ani nemá smysl komentovat, C5 bída... A Camry velmi úzce zaměřená, vr všeobecnosti jako model nemůže vůbec konkurovat (byť pro některou specifikaci pak může vyjít lépe právě Camry).
Já že jsem VW pozitivní... 🤣🤣🤣 nedávno jste tu o mě psali, že jsem VW hater 🤣🤣🤣
Demokratický systém nemá fungovat tak, že menšina ovládá většinu jen proto, že většina není schopna/ochotná se bránit té menšině.
Demokratický systém nemá fungovat tak, že reálně rozhodují lidé bez politického mandátu jako je byrokratický aparát EU v čele s EK.
Ostatní je samozřejmě nesmysl jakbysmet. Passat/Superb konkurenci má i dnes, a stojí za draka. Ano, konkurence notně prořídla. Což mj. tak trochu potvrzuje, že o konkurenci nebyl zájem, protože zkrátka nebyla tak dobrá.
Nicméně i když se vrátíme trochu v čase dokud konkurence byla, tak Passat/Superb byl tím nejlepším. Poslední Mondeo bylo k breku, P508 snad ani nemá smysl komentovat, C5 bída... A Camry velmi úzce zaměřená, vr všeobecnosti jako model nemůže vůbec konkurovat (byť pro některou specifikaci pak může vyjít lépe právě Camry).
Já že jsem VW pozitivní... 🤣🤣🤣 nedávno jste tu o mě psali, že jsem VW hater 🤣🤣🤣
@kesumb tvl, koupit si 8x auto, které bys “v zadnym vesmiru uz nikdy nevzal”, to chce notnou dávku hlouposti.😅
@kesumb Jak můžeš mít něco třeba nechápu ?
a třeba rav4 v manuálu....
Kromě teda toho co psal dinár, který má za trefnou poznámku u mě tak 100 bodů, tak pokud srovnáváš stejné podvozky, tak bych to chápal, ale já bych taky nesrovnával A7 na vzduchu s Passatem, protože je to jiná liga cenově a srovnávat to mi připadá být nefér.
Navíc nepředpokládám, že jsi měl 8 aut za jeden rok, takže je to nefér srovnávat 8 let staré auto s tím samým aktuálním. Teda pouze pokud není horší 😄.
Je to jako kdybys napsal teď mám Bentley a všechno ostatní byly s*ačky. Zejména ta Škoda 105 co jsem se s ní učil jezdit.
a třeba rav4 v manuálu....
Kromě teda toho co psal dinár, který má za trefnou poznámku u mě tak 100 bodů, tak pokud srovnáváš stejné podvozky, tak bych to chápal, ale já bych taky nesrovnával A7 na vzduchu s Passatem, protože je to jiná liga cenově a srovnávat to mi připadá být nefér.
Navíc nepředpokládám, že jsi měl 8 aut za jeden rok, takže je to nefér srovnávat 8 let staré auto s tím samým aktuálním. Teda pouze pokud není horší 😄.
Je to jako kdybys napsal teď mám Bentley a všechno ostatní byly s*ačky. Zejména ta Škoda 105 co jsem se s ní učil jezdit.
@psel
Jj, jenže přesně to co jsi popsal je celý kesumb...
Ale není to jen on, znam tuhle skupinu, uvažuje tak víc lidí, co si nevidí do huby, a cu už jim není nic dobré...
Jj, jenže přesně to co jsi popsal je celý kesumb...
Ale není to jen on, znam tuhle skupinu, uvažuje tak víc lidí, co si nevidí do huby, a cu už jim není nic dobré...
@kesumb nič v zlom, kúpiť si niečo čo ti x krát lezie na nervy znova, znova, znova...Nie je ti to divné? Ak si tie autá fasoval a nemal na výber, tak ok. Na dsg tu ody dávať nebudem, viac menej to asi na žiadnu dvojspojku, ale keď tu píšeš o mizernom podvozku, schválne mi menuj konkurenciu v tejto triede (kľudne sa otočme dekádu naspäť, to je doba kedy tie autá hodili na trh), ktorá je na tom lepšie (áno, existujú). A nevyťahuj len podvozok, alebo prevodovku, berme tie autá ako celok.
@kyklop Ale veď vtedy nič lepšie nebolo, tak sa kupovali passaty, teraz už sú aj lepšie autá a rozumný človek nevidí zmysel kupovať passat. Doba sa mení.
@xxc Tak poprosím rozumného človeka o radu, kombi strednej triedy, ktoré je lepšie. Rád sa poučím, nech je aj zo mna rozumný človek... Zároveň to auto musí niečo odviezť a aj odtiahnuť
@kyklop No Id7 vychádza na nejakých 65000 € a passat tdi 57000 €. Neviem čo treba ťahať, ale na také bežné použitie mi vychádza lepšie Id7. Osobne by som nebral ani jedno, ale už tých pár tisíc by som našiel, keby som mal mať nejaký diesel pod kapotou. To je nejakých 200 000 Kč. Ale zase ťahať ťažký príves každý týždeň do Madridu a bývať v paneláku, tak sa rozhodnem inak.
@xxc V paneláku nebývam, a ani do madridu s prívesom nechodím. Stále čakám tu lepšiu alternatívu. Kľudne aj v podobe plugin hybridu, ale ľahko sa stane že sa v danej triede zase vrátiš k passatu 😆
@Ozzman Pekne zhrnuté, môžeme riešiť, ktorý model z danej triedy v čom vyniká (l), ale auto si kupujeme ako celok. A tam potom zistíme, že ten nenávidený passat nerobí nič vyslovene zle a väčšinu vecí urobí aspoň priemerne, alebo dobre, alebo veľmi dobre. Ak zoberieš Insigniu a Mondeo, tak áno, jazdou, respektíve komfortom je na tom mondeo lepšie, insignia detto, ale u nej stačí hodiť na ťažné prašivý nosič s 2x bicyklami a zrazu máš pocit že to nie je jazda, ale plavba vo vetre 😊 a zároveň aj ten 8st aisin je pekný zmätok, ktorý si sotva poradil s menším prívesom (ani tú samotnú jazdu s prívesom insignia bohvie ako nedáva v porovnaní s tým hnusným passatom 😁 ) .
@kesumb kombíků na výběr moc není... teda je tam nějakých pár kousků kolem 55k€, ale bez fotek a podezřelých... a nebo opět pár kousků kolem 55k€ třeba s 10tkm.
@Emel
pockej par tejdnu...
blbost kupovat novy ted
pockej par tejdnu...
blbost kupovat novy ted
@kesumb to proto, že všichni čekali na 86kWh, je tuším třetí nejprodávanější v Německu za posedních pár měsíců (co je na trhu).
Othello
Opět bych doporučil nepoužívat formulace typu "...kombinovaný točivý moment 560 Nm už zní lépe...."
Méně technicky zdatný čtenář by si jinak mohl myslet, že hodnota momentu snad ovlivní dynamiku auta.
Méně technicky zdatný čtenář by si jinak mohl myslet, že hodnota momentu snad ovlivní dynamiku auta.
rohYpnol
Krásný test.
P.S. Au, ten závěr dost zabolel 🤣🤣🤣... Zdrcující, ale zcela oprávněné KO pro elektromobil v roce 2024!!!
P.S. Au, ten závěr dost zabolel 🤣🤣🤣... Zdrcující, ale zcela oprávněné KO pro elektromobil v roce 2024!!!
@rohYpnol každý má preference a cena / výkon jinak. Až teda na ty masážní sedačky v ID7, protože ty jsou geniální a o tom tam nepíše nic? Že bych to přehlídl nebo si to ani nevyzkoušel. Třeba by ho to přimělo výsledek přehodnotit.
Jinak vzhledem k tomu, kolik se 2.0 TSI ve 4x4 prodá, bych si já tipnul že jich bude daleko méně než těch ID7.
Jinak vzhledem k tomu, kolik se 2.0 TSI ve 4x4 prodá, bych si já tipnul že jich bude daleko méně než těch ID7.
@psel A on snad Passat nedostal stejné masážní funkce jako ID7???????????? Co takhle zajít do salonu zjistit fakta?
@Mokrous Passat mě nezajímá, takže jsem se na něj podívat nebyl a je to určitě moje chyba.
Každopádně mě to vedlo k tomu že jsem si ho seklikal na konfigurátoru aby byl s GTX srovnatelně vybaven a vyběhla na mě cenovka přes 1.7M. Takže buď neumí redakce srovnávat nebo jsem něco seklikal špatně.
Prostě srovnávají hrušky s jabkama a rozdíl není 500 ale 200. Ale když se za to dá velký vykřičník, tak to vypadá dobře no.
Každopádně mě to vedlo k tomu že jsem si ho seklikal na konfigurátoru aby byl s GTX srovnatelně vybaven a vyběhla na mě cenovka přes 1.7M. Takže buď neumí redakce srovnávat nebo jsem něco seklikal špatně.
Prostě srovnávají hrušky s jabkama a rozdíl není 500 ale 200. Ale když se za to dá velký vykřičník, tak to vypadá dobře no.
eLzyx
tohle by se mi docela líbilo. Vyházet pohon, baterii, brzdy a infotainment od VW a nacpat tam vše od Tesly. A za Tesláckou cenu. Za 1.9 je to nesmysl.
@eLzyx
Tesla měla vyvinout elektro architekturu, pohon, bms, infotainment. Tím měli skončit a tento balíček měli začít prodávat automobilkám.
Všichni by na tom byli líp. Tesla neumí automotive.
Automotive neumi IT... Zkrátka něco jako kdysi bylo 'Intel inside'...
Tesla měla vyvinout elektro architekturu, pohon, bms, infotainment. Tím měli skončit a tento balíček měli začít prodávat automobilkám.
Všichni by na tom byli líp. Tesla neumí automotive.
Automotive neumi IT... Zkrátka něco jako kdysi bylo 'Intel inside'...
@rohYpnol hele brzdi, dneska je to podruhé, co s tebou budu souhlasit.
I když s výhradou. Tesla umí výrobní optimalizace, která ostatním chybí.
I když s výhradou. Tesla umí výrobní optimalizace, která ostatním chybí.
@eLzyx
Jenže ty výrobní optimalizace bohužel mají svoji daň... Čím větší montážní celky, tim dražší a náročnější opravy...
Jenže ty výrobní optimalizace bohužel mají svoji daň... Čím větší montážní celky, tim dražší a náročnější opravy...
@eLzyx dejme tomu... ten interiér taky není žádná super nádhera, ale lepší než Tesla to je.
Já bych teda infotainment lovil někde úplně jinde, ani u VW ani u Tesly. Možná nějaká povedenější implementace Google Auto?
Já bych teda infotainment lovil někde úplně jinde, ani u VW ani u Tesly. Možná nějaká povedenější implementace Google Auto?
@Emel Google auto úplně nemám nejraději, spíše bych lovil někde u Rivianu. Což za pár let ve VW i bude. VW prý škrtlo veškerý vlastní vývoj a vsadili na infotainment od Rivianu.
@eLzyx jo? Já mám must-have Waze jako navi, ať už přes AA nebo přímo, jen hodně nerad bych zkoušel cokoli jiného. AA není zlý, jen prostě není tak dobře srostlé s ovládáním auta jako nativní systém, je to jako mít linux a pod ním spuštěný emulátor windows, tak mi zní dobře ta varianta mít to v autě napřímo... ale reálně jsem to ještě nezkoušel.
Jo a taky s Tesláckou kvalitou výroby a výstupní kontroly a s Tesláckým zákaznickým přístupem a byl by si nakonec rád za VW 😁 @eLzyx
@Ozzman ani omylem. U Tesly jsem rád. Moje TMS po 10 letech a 250k km zatím nepotřebovala nic vážného. Auto pořád funguje, nic nevrže.
Když byl problém, tak v Praze vyřešili k mojí spokojenosti. Pozáruční kulance u VW nedostanu.
A pořád mi chodí aktualizace, které dokonce i přidávají nové funkce. Jedna aktualizace je dokonce na můj popud. Která automobilka reaguje na přání majitele 9 leté ojetiny?
Když byl problém, tak v Praze vyřešili k mojí spokojenosti. Pozáruční kulance u VW nedostanu.
A pořád mi chodí aktualizace, které dokonce i přidávají nové funkce. Jedna aktualizace je dokonce na můj popud. Která automobilka reaguje na přání majitele 9 leté ojetiny?
@eLzyx
...a ja si bláhově myslel, že kvalita se pozná tak, že auto je tak dobré, že jde k zákazníkovi a nepotřebuje aktualizace a vývoj se odehraje dříve, jindy a jinde než na zákaznících... 😆
Jak je vidět, Rolls to dělá úplně blbě... 🤣😉
...a ja si bláhově myslel, že kvalita se pozná tak, že auto je tak dobré, že jde k zákazníkovi a nepotřebuje aktualizace a vývoj se odehraje dříve, jindy a jinde než na zákaznících... 😆
Jak je vidět, Rolls to dělá úplně blbě... 🤣😉
@rohYpnol To si myslí VW, že auto je dobré a nepotrebuje aktualizácie. Ale tie autá dobré nie sú, zaslúžili by si vylepšenia. Inak servis majú dobrý, mne vymenili baterku, lebo údajne do nového auta dali zlú. Odvtedy auto funguje. Toľko k výstupnej kontrole VW 🙂 Ale fyzicky servis to vyriešil hneď, keď som im však písal cez aplikáciu, nech mi auto zdiagnostikujú, že čo autu je, tak nechápali. To by mohli doplniť aktualizáciou, zbytočne ma servisom otravovali.
Frfla
Být to 4x levnější, tak bych o tom uvažoval. Takhle je to jen pro pár eko-vyvolenců.
traveldrive
Voči ID.3 je to knedľovité a ťažkopádne. Došla im fantázia? Prečo musia všetky BEV od VW vyzerať rovnako?
traveldrive
Pohotovostná hmotnosť takmer 2,3 tony. Nutné vysoké výkony, veľká baterka. Ekológia jak prasa... K tomu horibilná cena. Stačí, viac ani nechcem vedieť.
Emel
Je škoda, že tester zrovna potřeboval stěhovat byt a tak nestihl auto moc vyzkoušet.
EV kombík nebo liftback je něco, co bych si s trochou fantazie v garáži představit uměl... asi by mi klidně stačilo i auto o třídu menší, celkem nevidím moc smysl v tom mít před koleny prostor na úrovni prodloužené limuzíny... asi je délka (resp. rozvor) daný místem potřebným na baterii?
EV kombík nebo liftback je něco, co bych si s trochou fantazie v garáži představit uměl... asi by mi klidně stačilo i auto o třídu menší, celkem nevidím moc smysl v tom mít před koleny prostor na úrovni prodloužené limuzíny... asi je délka (resp. rozvor) daný místem potřebným na baterii?
@Emel
5 metrov dĺžky je už naozaj dosť. Na periférii vpohode, ale centrum a podzemka, nič moc.
Ako som písal inde, je to príliš uponáhľané, BEV na bežné cestovanie ešte nedorástli, majú príliš veľkú, drahú a ťažkú baterku. O 10 rokov môže byť všetko inak, ale dnes - ibaže by si na dovolenky chodil letecky, nie autom. Trasu ani pod 1000 km by som s tým absolvovať ani plánovať nechcel, aj keď verím, že aj takí dobrodruhovia sú.
5 metrov dĺžky je už naozaj dosť. Na periférii vpohode, ale centrum a podzemka, nič moc.
Ako som písal inde, je to príliš uponáhľané, BEV na bežné cestovanie ešte nedorástli, majú príliš veľkú, drahú a ťažkú baterku. O 10 rokov môže byť všetko inak, ale dnes - ibaže by si na dovolenky chodil letecky, nie autom. Trasu ani pod 1000 km by som s tým absolvovať ani plánovať nechcel, aj keď verím, že aj takí dobrodruhovia sú.
@traveldrive jo ale to bereš normální auto, tohle se otáčí jako fabie, chce to zvyk.
Plánovat to chce, ale od toho máš navigaci, která to za tebe naplánuje a kupodivu to i funguje. A žádný extra opruz to není.
Plánovat to chce, ale od toho máš navigaci, která to za tebe naplánuje a kupodivu to i funguje. A žádný extra opruz to není.
@psel
Tak to si na omyle, rozmery neoklameš, a dlhý rázvor tiež nie. 100x radšej do podzemnej garáže s malým autom s horším rajdom, ako s päťmetrovou obludkou.
Navigácia za teba nenaplánuje všetko. Naopak, občas je pekne blbá. Pokiaľ celú trasu neskontroluješ, tak nevieš, kedy ťa vymydlí. Info o obsadenej alebo aktuálne nefunkčnej nabíjačke ti nedá. Občas idem na dovolenku do Bulharska, 1500 km. Dám to na necelé dve nádrže, po diaľniciach, 140, resp. po bulharských 150 km/h tacho. Ako by to vyzeralo s BEV? 5 zastávok po hodine? To si sa musel zraziť s koňom. Ďakujem, nie.
Opakujem - elektrické auto je fajn, ale nie na každý účel.
Tak to si na omyle, rozmery neoklameš, a dlhý rázvor tiež nie. 100x radšej do podzemnej garáže s malým autom s horším rajdom, ako s päťmetrovou obludkou.
Navigácia za teba nenaplánuje všetko. Naopak, občas je pekne blbá. Pokiaľ celú trasu neskontroluješ, tak nevieš, kedy ťa vymydlí. Info o obsadenej alebo aktuálne nefunkčnej nabíjačke ti nedá. Občas idem na dovolenku do Bulharska, 1500 km. Dám to na necelé dve nádrže, po diaľniciach, 140, resp. po bulharských 150 km/h tacho. Ako by to vyzeralo s BEV? 5 zastávok po hodine? To si sa musel zraziť s koňom. Ďakujem, nie.
Opakujem - elektrické auto je fajn, ale nie na každý účel.
@travedrive já si to byl projet a doporučuji ti abys udělal to samé pak to tu nebudeš hlásat protože to je prostě jinak
@psel
Nie, nie je to inak. Mám to tiež vyskúšané a auto o 1,5 metra dlhšie s rázvorom o pol metra dlhším proste nevybalansuješ v úzkych priestoroch tak šikovne. Pravouhlé zákruty ideš na doraz, predným vonkajším rohom ideš skoro po stene a zadok ti do vnútra zákruty sotva vojde, do parkovacieho miesta tiež nevojdeš ideálne, ale aj na 2-3x, voči malému autu, s ktorým nie je žiadny problém. Parkovacie miesta tiež často nie sú dosť dlhé a chce-nechceš, proste z nich trčíš. Dlhé autá sú tiež obvykle širšie, čo pri našich úzkych parkovacích miestach tiež dvakrát nepoteší. Nie kamoš, v tomto sa nezhodneme.
Nie, nie je to inak. Mám to tiež vyskúšané a auto o 1,5 metra dlhšie s rázvorom o pol metra dlhším proste nevybalansuješ v úzkych priestoroch tak šikovne. Pravouhlé zákruty ideš na doraz, predným vonkajším rohom ideš skoro po stene a zadok ti do vnútra zákruty sotva vojde, do parkovacieho miesta tiež nevojdeš ideálne, ale aj na 2-3x, voči malému autu, s ktorým nie je žiadny problém. Parkovacie miesta tiež často nie sú dosť dlhé a chce-nechceš, proste z nich trčíš. Dlhé autá sú tiež obvykle širšie, čo pri našich úzkych parkovacích miestach tiež dvakrát nepoteší. Nie kamoš, v tomto sa nezhodneme.
@traveldrive Já teda rozdíl mezi A7 a ID7 vidím, je fakt že ta A7 byla skoro v dávnověku, ale přesně vím ve které garáži mě to překvapilo. u ID7 se nic takového nekonalo.
@Emel Já s tím něco najezděno mám i bez stěhování 😄
Jen tu spotřebu v podmínkách konce listopadu mám bohužel ovlivněnou krátkými pojížďkami.
Každopádně z předchozích zkušeností s obyčejným ID.7 i verzí GTX je spotřeba v celoročním průměru okolo 20 kWh/100 km.
Jinak co se týče rozvoru, tak máte pravdu. Elektromobily nepotřebují velký prostor pod přední kapotou (pokud tedy nejsou odvozené od spalováků). Kvůli akumulátoru naopak vyžadují dlouhý rozvor, jelikož jednotlivé modely se obvykle skládají vedle sebe.
Dokud na trh nepřijdou články s vyšší energetickou hustotou, bude to tak i nadále.
Jen tu spotřebu v podmínkách konce listopadu mám bohužel ovlivněnou krátkými pojížďkami.
Každopádně z předchozích zkušeností s obyčejným ID.7 i verzí GTX je spotřeba v celoročním průměru okolo 20 kWh/100 km.
Jinak co se týče rozvoru, tak máte pravdu. Elektromobily nepotřebují velký prostor pod přední kapotou (pokud tedy nejsou odvozené od spalováků). Kvůli akumulátoru naopak vyžadují dlouhý rozvor, jelikož jednotlivé modely se obvykle skládají vedle sebe.
Dokud na trh nepřijdou články s vyšší energetickou hustotou, bude to tak i nadále.
@Emel Kia EV3 má baterii 81kWh a celkovou délku 4,3m. Tak to asi nebude nutné auta kvůli baterii tak natahovat.
@Johnn zase je o kus vyšší.
Ta platforma co má eTron GT má baterii tvarovanou tak, aby se tam vešly nohy... nevím jak to má ID.7... a jaká největší baterie se tam musí vejít.
Ta platforma co má eTron GT má baterii tvarovanou tak, aby se tam vešly nohy... nevím jak to má ID.7... a jaká největší baterie se tam musí vejít.
Pepa_007
...... Tank...... 2250kg.... 180km/h..... 2 mil Kč.....
Tohle auto koupi jen Woke lidé. Nebo firma aby splnila ek👋woke/progressive nařízení EU
Tohle auto koupi jen Woke lidé. Nebo firma aby splnila ek👋woke/progressive nařízení EU
@Pepa_007
180 ( papierovo 184 ) da pritom aj moje polo... a staci mu 90 koni... kedze vazi 1050kg .. vivat ekologia
Ale aj ten EV boom raz skonci... len co opat roky pre.erieme ako pri dizlmanii... pritom sme uz opat mohli byt uplne inde keby ... ale my aj na ten Mars raz poletime ano... lenze takymto systemom ( pri ktorom sa vsade uz uprednostnuju peniaze pred zdravym rozumom ) to bude najskor asi tak v roku 3876 🤑
180 ( papierovo 184 ) da pritom aj moje polo... a staci mu 90 koni... kedze vazi 1050kg .. vivat ekologia
Ale aj ten EV boom raz skonci... len co opat roky pre.erieme ako pri dizlmanii... pritom sme uz opat mohli byt uplne inde keby ... ale my aj na ten Mars raz poletime ano... lenze takymto systemom ( pri ktorom sa vsade uz uprednostnuju peniaze pred zdravym rozumom ) to bude najskor asi tak v roku 3876 🤑
@Pepa_007 Tank má hlaveň, tohle žádnou nemá a ani nejzdí tak rychle. Když nám dochází argumenty vytahujem woke, slováky, nařízení EU. Schází ti tam dotace.
Mám tu pro tebe další tank 😁
Tank bez hlavně, 5 096 mm, 2 510Kg, 250km/h, od 3,65M Kč
A copak to je?
BMW M5...
Mám tu pro tebe další tank 😁
Tank bez hlavně, 5 096 mm, 2 510Kg, 250km/h, od 3,65M Kč
A copak to je?
BMW M5...
@psel M5 je už úplná woke číčovina na míru nařízením EU a dotacím. Aneb potřebujeme rychlý spalovák, protože to lidi kupují, ale aby ve WLTP vykazoval pod 2 l/100 km. Tak uděláme "sportovní sedan" s 2.5 tunami. To už fakt radši EV než takové tragické pohrobky německého automotive.
@twistedTSD v tom s tebou souhlasím, stejně jako s tím že je současná M5 větší nesmysl než tato ID7. Předchozí M5 měla ale taky od 1.9 tuny a upřímně je to vždy od, takže stejně ty 2 tuny měla.
Rasto
Skoda že tester zrovna nemal čas auto testovať, lebo sa sťahoval... To ale nemal pridať do rubriky testy, ale do rubriky sťahovanie.
3_diamanty
Vyzera to ako nakysnuta knedla... zlaty passat.... to ozaj musi kazde elektro vyzerat jak pre nejakeho exota z osobitnej skoly ( cest vynimkam ... par peknych EV sa najde ) ...
Vsimnite si ten vysoky bocny ponton... aj ako vysoko su posadene ramy okien ... tym padom klucky dveri uz pomaly ale isto prestavaju byt v hornej casti dveri ale presuvaju sa opticky akoby niekde uz nizsie do stredu ... to auto vyzera z dialky ako ponorka na kolesach... alebo knedla? Torpedo? Velryba? Zehlicka? ... no zlaty passat ci superb... tie vyzeraju prirodzene
Vsimnite si ten vysoky bocny ponton... aj ako vysoko su posadene ramy okien ... tym padom klucky dveri uz pomaly ale isto prestavaju byt v hornej casti dveri ale presuvaju sa opticky akoby niekde uz nizsie do stredu ... to auto vyzera z dialky ako ponorka na kolesach... alebo knedla? Torpedo? Velryba? Zehlicka? ... no zlaty passat ci superb... tie vyzeraju prirodzene
@3_diamanty Já teda takový rozdíl mezi novým passatem a ID7 nevidím. Ten design je určitě divnej u obou.
jersey.se
Blbý. Elektrošrot nikdo nechce. A protože VW tak lpí na elektrošrotech, nikdo nechce VW. Asi bude muset zavřít pár dalších fabrik. A já mu sakra přeju! 😂😏
s1p0 shipo
Massive VW Data Leak E😜osed 800,000 EV Owners locations.
Arese
Proboha, aby si tohle někdo koupil místo Passatu kombi, to by musel být naprostý šílenec!!! 😧😧😧
H357
Takze 150km/h tempomat, teplota -4C. Jak daleko s tim dojedu? Rekneme baterka 90-10%
@H357 Krátko, ale zase baterka sa zahreje a rýchlo sa nabije 🙂
@H357 do prvního odchytu dálniční policií 😄, tohle už body stojí, ne?
Já bych tipnul 25–27 kWh takže tak 250km?
Navíc je to závislé na protivětru a na nadmořské výšce startu a cíle.
A co se týče zahřátí baterky tak na to ti 150kmh fakt nebude stačit.
Já bych tipnul 25–27 kWh takže tak 250km?
Navíc je to závislé na protivětru a na nadmořské výšce startu a cíle.
A co se týče zahřátí baterky tak na to ti 150kmh fakt nebude stačit.
Dojezdu 250km neverim, viz testy Autobildu. A ty byly jen pri 130km/h.
150km/h tempomat jezdim v cr vzdy. Nikdy me nikdo stavil. Rozvadov - Praha -Holesov. Nemecko o neco rychleji. Domu to mame 1160km.
150km/h tempomat jezdim v cr vzdy. Nikdy me nikdo stavil. Rozvadov - Praha -Holesov. Nemecko o neco rychleji. Domu to mame 1160km.
@H357 VW ID.7 Tourer Pro: 380 Kilometer (z testu Autobildu). Tak máš asi jiný test, co?
Ta zadokolka Pro S by mohla dát přes 400, GTX pak bude přes 400@130, takže proč by nedala 250@150km/h nevím.
Pokud tě nikdo nestavil tak máš štěstí, když máš smolíka tak ho máš.
Pokud jezdíš domu 1160km tak je mi tě líto. To bych radši lítal a měl dvě auta v obou destinacích.
Ta zadokolka Pro S by mohla dát přes 400, GTX pak bude přes 400@130, takže proč by nedala 250@150km/h nevím.
Pokud tě nikdo nestavil tak máš štěstí, když máš smolíka tak ho máš.
Pokud jezdíš domu 1160km tak je mi tě líto. To bych radši lítal a měl dvě auta v obou destinacích.
@psel
Nevim proc ti nemuzu odpovedet na prispevek 😐
Dle autobildu ma id.7 dojezd 363km pri 8C. Baterka 90-10% bude teda 290km. Neverim ze pri -4C a 150km/h da 250km.
Az jedno ty 2 body dostanu,budou me prvni. Do Svycarska mne zatim nic neprislo.
Litat? Od nas z Alp do Roznova nic nelita. Navic dve male deti a spousta kramu v kufru
Nevim proc ti nemuzu odpovedet na prispevek 😐
Dle autobildu ma id.7 dojezd 363km pri 8C. Baterka 90-10% bude teda 290km. Neverim ze pri -4C a 150km/h da 250km.
Az jedno ty 2 body dostanu,budou me prvni. Do Svycarska mne zatim nic neprislo.
Litat? Od nas z Alp do Roznova nic nelita. Navic dve male deti a spousta kramu v kufru
@H357 jo do Švajcu jezdím taky často a vždy tam mám ideální spotřebu díky té Vmax @125. Tam jsem si na 150 nikdy netroufl, ani kdysi se spalovakem. Tohle bych nechtěl jezdit ani se spalovakem. Ze středních Čech to mam do ZRH přeci jen jednodušší. gruezi
rohYpnol
Další prasečina a nechutné
zvěrstvo z dílny EU!!! Evripská KOMISE chce omezit opravy starších vozidel.
https😐/www.chip.cz/…e-je-na-spadnuti
zvěrstvo z dílny EU!!! Evripská KOMISE chce omezit opravy starších vozidel.
https😐/www.chip.cz/…e-je-na-spadnuti
@rohYpnol Nová legislatíva ukladá výrobcom povinnosť zabezpečiť cenovo dostupné opravárenské služby v rozumnej lehote, ako aj informovať spotrebiteľov o práve na opravu. Na opravený tovar v záruke sa bude vzťahovať dodatočné predĺženie zákonnej záruky o jeden rok. Cieľom tohto opatrenia je motivovať spotrebiteľov, aby si namiesto výmeny výrobku zvolili jeho opravu.
Výrobca je aj po uplynutí zákonnej záruky povinný opraviť bežné domáce spotrebiče, ktoré je podľa práva EÚ možné opraviť, ako sú práčky, vysávače či dokonca aj smartfóny. Zoznam týchto výrobkov môže byť postupne rozšírený. Spotrebitelia budú mať takisto možnosť požičať si náhradný spotrebič, kým je ten ich v oprave. Ak oprava nie je možná, môžu si vybrať repasovaný spotrebič.
Snad ten zoznam rozsiria aj o auta.
Výrobca je aj po uplynutí zákonnej záruky povinný opraviť bežné domáce spotrebiče, ktoré je podľa práva EÚ možné opraviť, ako sú práčky, vysávače či dokonca aj smartfóny. Zoznam týchto výrobkov môže byť postupne rozšírený. Spotrebitelia budú mať takisto možnosť požičať si náhradný spotrebič, kým je ten ich v oprave. Ak oprava nie je možná, môžu si vybrať repasovaný spotrebič.
Snad ten zoznam rozsiria aj o auta.
@xxc
Cituješ další prasečinu z dílny EU, která jde proti zájmům občanů, proti zájmům zákazníka. Další hnůj z dílny EU.
Cituješ další prasečinu z dílny EU, která jde proti zájmům občanů, proti zájmům zákazníka. Další hnůj z dílny EU.
@rohYpnol co je prasacina? urcite je lepsie vec opravit, ako len tak vyhodit. ci uz mobil, alebo auto.
@rohYpnol Čti pořádně. Toto je jedna z mála věcí, kterou dělá EK/EP dobře a čirou náhodou udělal i XXC výjimku a napsal něco, co není debilita.
Podobně jsem zaregistroval, že se bude zavádět omezení na prázdný prostor v obalech, co se převáží sem a tam.
Třeba konečně mimo jiné ubyde těch debilních obřích krabic a sáčků v supermarketech, ve kterých nic není, nebo něco na dně. A tím se za A přestane o něco málo lhát zákazníkům a sníží se dopady jak na peněženky, tak na emise.
Podobně jsem zaregistroval, že se bude zavádět omezení na prázdný prostor v obalech, co se převáží sem a tam.
Třeba konečně mimo jiné ubyde těch debilních obřích krabic a sáčků v supermarketech, ve kterých nic není, nebo něco na dně. A tím se za A přestane o něco málo lhát zákazníkům a sníží se dopady jak na peněženky, tak na emise.
BRAVWO 👍
A proč bych to měl dělat, když závěr jednoznačně doporučuje Passat 2.0 tsi... 😲
P.S. chápu, že píšeš jen další flame, ale je to od tebe opět dost trapné a ubohé.
Je to tak.
Volkswagen ID.7 Tourer GTX je ztělesněním elektromobilní dokonalosti, která nejenže nastavuje laťku vysoko, ale přímo ji vyráží do vesmíru. Oproti fosilnímu pozůstatku jménem Passat 2.0 TSI působí jako technologický zázrak vedle parní lokomotivy. Zatímco starý Passat chrlí emise a dusí planetu, ID.7 GTX pluje tiše a čistě, s výkonem, který doslova deklasuje jakoukoli „fosilní legendu.“ ✌️
Rozumíš, multitroIIe?
Opáčko? Tak jo, tady je: srovnávat Passat 2.0 TSI, který cucá benzín jako já kafe v pondělí ráno, s Volkswagenem ID.7 Tourer GTX je asi tak smysluplné, jako kdybych ti vysvětloval, že elektromobil zvládne nejen ujet, ale i přemýšlet za tebe. Což, přiznejme si, je přesně to, co potřebuješ.
Ale neboj, blbý to není. Pro tebe je to přece normálka, multihujere.
P.S. Dal jsem to, a ještě s rezervou!
😅😂🤣
Klasika. Flamer. Nedal jsi nic. Konec.
Tvůj chlebodárce z agenturní multitrollí farmy jistě ocení tvůj “mimořádný” výkon, zvlášť na konci roku. 👍
Jeti jsi si nevšiml, já jsem s tím flamerem diskusi ukončil. Protože jemu nejde o diskusi.
Co se týká toho elektrovehiklu: nabídne konečně někdo EV, který dojede bez nabíjení z Plzně do Ostravy a zpět? I v zimě.... 😅😂🤣
Ono to už z Prahy do Ostravy ide?
Čo to pletieš za hlúposti, teplý cigánik. Tváriš sa, ako keby si na to mal, takže čakám tvoje foto za volantom ID.7, a vo vlastnej garáži, nie v predajni za výkladom. Inak nás svojich teplých výlevov ušetri.
Beztak nemáš ani šajn o tom, čo píšeš.
“ Tak ty jsi se poved”
To je ale prave spatne - cesky je to “Tak ty ses poved” a tvuj omyl je prave shodou okolnosti ta slovenska verze, coz mi prislo celkem vtipny … 😄
Palce ti IQ nezdvihnú, ty jelito. Opakuj to 100x pred spaním, možno ti to potom docvakne. Aj keď tomu popravde neverím.
@Kvalitar
Neplytvaj energiou na retarda. Však ja si z neho robím riť. Jeho neartikulované bľačanie ma nemôže uraziť. Na to by musel mať aspoň štipku inteligencie, a kde by ju vzal...
The carbon intensity of electricity generation in China was 582 grams of carbon dioxide per kilowatt-hour (gCO₂/kWh) in 2023. Although China's emission intensity has fallen over the past two decades, it still has the fourth highest globally.
To asi nevis!
https😐/www.statista.com/…intensity-china/
Mozna by bylo skutecne fajn zacit neco delat sam a neukazovat porad na ostatni.
Ja se o to snazim. Tady a ted.
Ty jen hledas (pitomy) duvody, proc nic nema smysl.
Napis prosim konkretne, co bys delal jinak nez je uvedeno zde😒br />https😐/www.nuclearbusiness-platform.com/…-competitiveness
China is rapidly e😜anding its nuclear energy capacity, with 30 reactors under construction and plans to add 6 to 8 new reactors annually, boosting capacity by 5,000–8,000 MW each year. Notably, nearly all Chinese nuclear projects since 2010 have been completed in seven years or less. Since 2022, five reactors have been brought online, with construction times ranging from just under five to just over seven years.
Za co doporucujes "bojovat"?
😀
Ešte stále ťa baví palcovať vlastné príspevky?
😉
Stastny novy rok
Aj tebe. Ale aj tak Ti tak celkom neverím. Stačí si porovnať počet tvojich palcov, prípadne niektorých extrémnejších elektronadšencov a ostatných. Nie, neverím, že to nie je naklikané mimo oficiálny spôsob. Či už Tebou alebo niektorým "kamarátom".