Novinky
Chápe zde někdo, proc stoupají prodeje Stellantisu ?
Auta strašná, vzhled ať si vezme každý dle svého vkusu, ale mě se nelíbí. Motory děsné, respektive výběr z 1,2 R3 a 1,5 HDI nebo předražený PHEV, sem tam EL.
Tahle tragikomedie na automobilku mě udivuje
Auta strašná, vzhled ať si vezme každý dle svého vkusu, ale mě se nelíbí. Motory děsné, respektive výběr z 1,2 R3 a 1,5 HDI nebo předražený PHEV, sem tam EL.
Tahle tragikomedie na automobilku mě udivuje
@kari.laz
Čím viac značiek, tým viac Stellantis...
V niektorých krajinách sa predáva Citroen, inde o Citroen nezakopnú a kupujú Opel, a je fuk, že sú to skoro tie isté autá.
Čím viac značiek, tým viac Stellantis...
V niektorých krajinách sa predáva Citroen, inde o Citroen nezakopnú a kupujú Opel, a je fuk, že sú to skoro tie isté autá.
@kari.laz
Asi's trochu zamrznul v historii.
Motor 1.2 po modernizaci neni vubec spatnej motor.
Ano, je trochu blby, ze je jedinej.
A pozna se to snadno: musi mit rozvod retezem. Remen nebrat.
Vubec.
Ale vsechnoje relativni a soucasna nabidka vsech znacek je tak mizerna, ze to proste porad patri k tomu lepsimu na trhu.
Navic se scita Fiat s Citroenem a Oplem.
Ja jsem vetsinu zivota na Fiaty, ale pripoustim, ze dneska je mozna lepsi volba Citroen.
Ten vysledny mix je proste bliz tradicnimu Citroenu, nez Fiatu.
Asi's trochu zamrznul v historii.
Motor 1.2 po modernizaci neni vubec spatnej motor.
Ano, je trochu blby, ze je jedinej.
A pozna se to snadno: musi mit rozvod retezem. Remen nebrat.
Vubec.
Ale vsechnoje relativni a soucasna nabidka vsech znacek je tak mizerna, ze to proste porad patri k tomu lepsimu na trhu.
Navic se scita Fiat s Citroenem a Oplem.
Ja jsem vetsinu zivota na Fiaty, ale pripoustim, ze dneska je mozna lepsi volba Citroen.
Ten vysledny mix je proste bliz tradicnimu Citroenu, nez Fiatu.
@kari.laz Myslím, že v centrále Stellantisu z českého růstu moc velkou radost nemají, protože celoevropské prodeje jim na rozdíl od hlavní konkurence značně klesají a navíc české páté místo je ostuda i s tím růstem. Když si vezmeš kolik značek se na to číslo skládá a jakou ty značky měly pozici v historii českého trhu, tak by Stellantis měl být suverénně druhý a prodávat minimálně půlku toho co VAG a ne desetinu. Takže ano, ta neutěšená nabídka pohonů na ně tvrdě dopadá.
@Ham.
Proc druhej?
VW je mimo soutez, protoze Skodovka.
Ale jinak se zase takova převaha asi neda cekat.
Mel by asi byt nad Renaultem.
Samotnym Renaultem.
Soucet s Dacii uz je zase jina pisnicka.
Ale s tema pohonama souhlas.
Nikdo mi tu strategii nevysvetli, proc vyhodili z okna vyborne a moderni 1.0 a 1.5.
😒
Proc druhej?
VW je mimo soutez, protoze Skodovka.
Ale jinak se zase takova převaha asi neda cekat.
Mel by asi byt nad Renaultem.
Samotnym Renaultem.
Soucet s Dacii uz je zase jina pisnicka.
Ale s tema pohonama souhlas.
Nikdo mi tu strategii nevysvetli, proc vyhodili z okna vyborne a moderni 1.0 a 1.5.
😒
@Ja Prvni 123 Proč druhej? Protože když si sečtu Peugeot, Citroen, Fiat, Opel před 20 roky, tak by jim to na druhé místo stačilo s náskokem deseti koňských délek, od těch dob ty značky upadají a přenechávají místo na trhu šikmoočkům. A to mě nenechává v klidu. Jen lehké připomenutí, v roce 2004 byl Peugeot (sám jako značka) dvojka na českém trhu, před VW značkou, dnes je na krásném jedenáctém fleku.
Kdepak je Ford ? Vypadá to že ty to úplně balí teda...
Znacky uvnitr kazdeho koncernu maji ruznou ziskovost, takze to neni vubec jedno.
🤨
Ono tady toho je víc. Byl vůbec před rokem koncern Fiat vykazován pod Stellantis...?!?
Ale motal se kolem jednoho %, takze to s kartama moc nezamicha.
Tady se Fiatu nikdy moc nedarilo.
Nastesti ale CR Fiat nezivila...
No jasně, jenže Fiat nebyl jen Fiat.
Navíc předpokládám, že ten bombastický nárůst Stellantisu nebyl žádný nárůst, ale jen návrat k dřívějším číslům poté, co pochopili že BEV si můžou strčit do zelenýho eurozadku ale lidi chtějí hdi...
Ziskovost jednotlivých značek není žádná pevná hodnota. Liší trh od trhu. Čech může být ochotný si za něco připlácet, zatímco Polák to neudělá a naopak, Čech může chtít nějakou značku jen se slevou, Polák slevu nepotřebuje. Atp. Do toho se může liší taktika koncernů na jednotlivých trzích. Hyundai v Česku, Kia na Slovensku.