Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

AutoRevue

Zpět na článek

Nová Dacia Bigster má první ceny. Prohlédněte všechny si dostupné verze a technické údaje

8 komentářů

Avatar - Pepa_007
Pepa_007
1.5t hmotnosti. Naložené 2tuny a benzínový 1.2l motor? Je to tříválec či čtyřválec?
Motor s tim bude mit dost práce. Spotřeba? Ani se neodvazim hádat.
Kde je nafta?
Avatar - kari.laz
kari.laz
@Pepa_007
I 1,3TCE 110kW by tam byl dobrý a stačil by.
traveldrive
@Pepa_007
Áno, pracantovi by sa nafta hodila. Lenže emisie, takže asi treba búchať na iné dvere, diskusiu na ACZ na euroúradníckej pôde nepočuť.
Avatar - kari.laz
kari.laz
ceny my moc smysl nedávají, uvidíme jaké budou české ceny, ale asi se to moc lišit nebude.
Vemu-li v potaz, že na trhu je například SsangYong Torres, který je rozměrově podobný (Bigster 4570 vs Torres 4700) a za ceny, které se, dalo by se říct částečně překrývají, by jsem šel pro výkonnější Torres (1,5 120kW)
traveldrive
@kari.laz
No, motory Ssangyongov práve priaznivou spotrebou neoplývajú, neviem, či by to bola výhra. Torres až tak rozmerovo podobný nie je, 130 mm rozdiel v dĺžke je ešte vcelku dosť, ale popravde neviem, prečo by dĺžka mala byť relevantná pri hľadaní dostatočne výkonného motora. 😄
Treba mať na pamäti, že Dacia je stále lowend, takže príliš veľkú a drahú porciu koní by som veľmi nečakal.
ericn
No nevim, z těch pohonných jednotek bych si teda nevybral. Kdyby tam nechali 1.3TCe 150k se 4x4, tak by to byla s Bigsterem zajímavá kombinace 😋
traveldrive
@ericn
Tak pohon by sa ešte dal, od Dacie človek nečaká zázraky a výkon okolo 100 kW zase nie je taká tragédia. Skôr ma zarážajú ceny, pravda, tie nemecké sú vždy o niečo vyššie, napriek tomu Dacia s cenou okolo 30 tisíc € mi už nedáva veľmi zmysel.
ericn
@traveldrive No 3hrnek bych do takhle velkého auta vážně nechtěl. Ceny jsou takové, jaké jsou, díky emisím a hloupým rozhodnutím politiků... Někdo ten jejich elektrický pokus automobilkám zaplatit musí...