Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
kari.laz
Tohle srovnání přepočtené na kW za milion už je vyloženě úchylný. Že to auto má dvě tuny, že má vmax 200 nikdo neřeší.
Tohle opravdu vymyslel někdo z redakce jménem auto.cz ? To je chabé i na blesk
Tohle opravdu vymyslel někdo z redakce jménem auto.cz ? To je chabé i na blesk
@kari.laz Mal som na den poziane volvo ex30 twin motor, 400 cinskych koni. Ano, zrychluje to pekne. Ale potom treba brzdit a zistis, ze brzdy su slabe, pedal nekonzistentny, riadenie ako pudding, akcelerator reaguje vzdy inak. V zakrutach to nie je ziadna zabava iba stres.A po 5 minutach si uvedomis, ze ti je tych 400 koni v zlom aute tak na dve veci, vratis sa do mesta a 40kou sa mozes presuvat kolo komina
@ptr078 tady jsem spíše poukazoval na to, že celé takové srovnání je blbost, i kdyby tam elektrické auto nebylo. Kdyby bylo v porovnání Gordon Murray T.50, tak bude se svou cenou jasně poslední v téhle dementní porovnávačce.
Ale jinak pěkný postřeh od tebe na věcnou mantru vykon a akcelerace elektra. Jako by to bo vše a jiné věci se neřeší.
Ale jinak pěkný postřeh od tebe na věcnou mantru vykon a akcelerace elektra. Jako by to bo vše a jiné věci se neřeší.
Ja Prvni 123
Bezte do haje.
A nebo do Pekingu...
A nebo do Pekingu...
Ja Prvni a Posledni
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jiří Kalabza
Kolik z kritiků doopravdy jezdilo s elektrickým autem, myslím jezdilo ne se jen projelo. Upřímně na "blbnutí" je elektrický sporťák absolutně OK, není to GT na delší přejezdy. A třeba s MG 4 jsem najel tisíce km a absolutní spokojenost, zrychlení, rekuperace, když se řidič naučí brzdí ubráním plynu a dojezdu s rekuperací. Dojezd relativně OK – nějaké ty stovky km, při normálním ježdění a brzdy nikdy nebyl problém.
@Jiří Kalabza Prý elektroplečka "na blbnutí"! Tak ten byl dobrej! :)))))) P.S. Zjisti si, jak mizivou popularitu mají mezi lidmi závody elektropopelnic. Mizivou, v tom "ohlušujícím" tichu by se ukousali nudou! :))
sduben
Nevím kdo dostal tenhle nesmyslný nápad, ale alespoň srovnávejte porovnatelné. Nikoho nezajímá počet koní, ale kolik koní je na 1 kg, protože to říká o výkonu mnohem víc a u těžkých EV je potřeba na živou jízdu mnohem víc. Dál, aby bylo to srovnání reálné, kolik stálých koní a ne krátkodobých dostanete na ten kg. U spalovacích sporťáků je to obvykle výkon motoru, u EV krátkodobý špičkový výkon a kolik je pak ten nízký? Protože sporťák není na to, aby se 2x zamachrovalo předjetím na semaforech nebo jedním zrychlením na dálnici, ale dlouhodobou sportovní jízdou. To většina EV neuchladí a spadne do nízkého výkonu. A nakonec co maximálka? Kolik maximální km /h dostanete za milion? Protože EV končí většinou 170, sportovní EV auta obvykle 210-230, tak sportovní spalováky obvykle řadí teprve 7 nebo osmý převodový stupeň. Tahle snad vymyslet alespoň nějaké srovnání, v kterém EV auto dopadne dobře je spíš směšná, než aby něčemu pomohla. Příště byste třeba mohli udělat srovnání kolik praček a myček nádobí na jeden milion korun, dokáže váš sporťák nabíjet když zastaví. To podle mě spalováky netrumfnou, tam pak EV bude výhrou jistě "šokovat" i zaryté petrolheady ... ach jo
Arese
@Arese
To přece není možné. Fanoušci elektromobility přece říkají, že miliony Čechů toužebně čekají na ojeté elektromobily.
To přece není možné. Fanoušci elektromobility přece říkají, že miliony Čechů toužebně čekají na ojeté elektromobily.
pallas
za túto cenu nepredajné
Raději tu Mazdu, i kdyby stála 2x tolik.