Novinky
PJ164
0
Přínosy jsou jasné. Pokud je obecně ošetřeno ozubené kolo proti opotřebení, pak jde o nesmírně stabilní a v podstatě nezničitelný způsob přenosu hnací síly od motoru. Výrobní náklady souvisejí se způsobem konstrukce hřídele, plná hřídel, která se tehdy používala, má dnes možnou komůrkovou akternativu s výraznou úsporou hmotnosti i materiálu a vyšší tuhostí a současně pružností bez následků porušení steuktury.
Přejít do diskuze
@Othello
Složitost jde v ruku v ruce s výrobním náklady.
Ta vyšší hlučnost se dá v praktickém provozu zanedbat.
I zvýšení té hmotnosti nebude nijak dramatické. U vysokootackovych motoru ty výhody každopádně převažují.
Složitost jde v ruku v ruce s výrobním náklady.
Ta vyšší hlučnost se dá v praktickém provozu zanedbat.
I zvýšení té hmotnosti nebude nijak dramatické. U vysokootackovych motoru ty výhody každopádně převažují.
@vencelín složitost, výrobní náklady, obtížnější vestavba s hnacím kolem ještě před řemenicí, hmotnost, možná i vyšší hlučnost,
@ryccardo
Výhodu vydim ve vyšší tuhosti rozvodu, takže použití pro vysokootacjove motory, podobně je na tom rozvod ozubenymi koly. Nevýhodou vyšší výrobní náklady.
Výhodu vydim ve vyšší tuhosti rozvodu, takže použití pro vysokootacjove motory, podobně je na tom rozvod ozubenymi koly. Nevýhodou vyšší výrobní náklady.