Novinky
KANKUNEN
0
Tesla padá, ale z čeho. Všechna auta přes milion. Finančně je jedna Tesla 3 Citroeny. Kromě toho má Tesla lepší a lepší konkurenci. Třeba Enyaq a Elroq. Hlavy prázdné jak výfuk by stejně chtěli mít Škodovku pod Renaultem. Ale co, třeba jednou Škoda ten Renault koupí. H/K mají taky dobré EV, ale design je trága kromě EV6. Moc to ale nevidím na nástup čínských aut. MG už u je a lidi moc nebudou chtít noname za cenu 90% Škodovky s podivnou infrastrukturou.
ptr078
3
@KANKUNEN Ev6 je tragicky jazvecik, pozerat sa na to neda. Pises ze tesla ma konkurenciu, akokeby spominany citroen konkurenciu nemal. A cinania skoncia presne tam, kde auta typu nubira, sonata, nubira, espero ktorych boli raz plne ulice.... v prepadlisku dejin
KANKUNEN
1
@ptr078 Jezevčík? Myslíš to dlouhé a nízké zvíře? To auto není ani dlouhé ani nízké
WinDiesel
0
@KANKUNEN : no já vidím zvyšující se prodeje čínských spalováků. Oni si mezi sebou budou tak konkurovat že ceny půjdou dolů a prodeje budou slušné.
Prodeje BEV v EU😒br />
2019: 247,854
2020: 538,772
2021: 877,985
2022: 1,123,444
2023: 1,538,106
2024: 1,447,934
Prodeje aut spalujících palivo (včetně hybridů) v EU😒br /> 2019: 12,781,094
2020: 9,400,646
2021: 8,822,207
2022: 8,140,065
2023: 9,009,095
2024: 9,184,447
2020: 538,772
2021: 877,985
2022: 1,123,444
2023: 1,538,106
2024: 1,447,934
Prodeje aut spalujících palivo (včetně hybridů) v EU😒br /> 2019: 12,781,094
2020: 9,400,646
2021: 8,822,207
2022: 8,140,065
2023: 9,009,095
2024: 9,184,447
@Tycoon a proto musíme vyrábět víc EV, protože je o ně zájem a pak už se všichni budeme mít mocinky moc dobře a bude tu ráj
@Tycoon Tak ten podíl BEV se za posledních 5 let zvedl brutálně a to skončila dotace v Německu. Snad si někdo nemyslí, že ten nástup bude okamžitý.
A ještě jsem chtěl k řidičské zábavě. Více srandy zažiješ s EV, které má zadní náhon, než s jakoukoliv předokolkou.
A ještě jsem chtěl k řidičské zábavě. Více srandy zažiješ s EV, které má zadní náhon, než s jakoukoliv předokolkou.
@KANKUNEN
Dotace sice skončila v Německu, ale naopak se začala v Itálii, Belgii nebo ČR.
Těch, co snili o okamžitém nástupu, bylo hodně. Od šéfa koncernu VW Herberta Diesse přes politiky EU až po diskutéry na auto.cz
Dotace sice skončila v Německu, ale naopak se začala v Itálii, Belgii nebo ČR.
Těch, co snili o okamžitém nástupu, bylo hodně. Od šéfa koncernu VW Herberta Diesse přes politiky EU až po diskutéry na auto.cz
@Tycoon Potvrzuju, Belgie je rajem firemnich aut.
Od letosniho roku je temer nemozne mit spalovaci motor, elektricka auta maji ohromnou ulevu na danich.
Pro srovnani, minuly rok jsem si mohl vybrat bud elektricke BMW i4 v plne palbe (vcetne Mkoveho balicku, cena 80 kEUR) , anebo Citroen C4X 1.5 HDi (po sleve 23 kEUR). A ostatni splecnosti uz letos na vyber nedavaji, proste elektrika a basta.
Od letosniho roku je temer nemozne mit spalovaci motor, elektricka auta maji ohromnou ulevu na danich.
Pro srovnani, minuly rok jsem si mohl vybrat bud elektricke BMW i4 v plne palbe (vcetne Mkoveho balicku, cena 80 kEUR) , anebo Citroen C4X 1.5 HDi (po sleve 23 kEUR). A ostatni splecnosti uz letos na vyber nedavaji, proste elektrika a basta.
@KANKUNEN
Ovšem je otázka, jak specifikovat pojem "řidičská zábava".
Někdo má třeba za řidičskou zábavu jízdní vlastnosti legendárního Porsche 911 Turbo (930) , přestože se kára imrvére snažila svého řidiče zabít.
Ovšem je otázka, jak specifikovat pojem "řidičská zábava".
Někdo má třeba za řidičskou zábavu jízdní vlastnosti legendárního Porsche 911 Turbo (930) , přestože se kára imrvére snažila svého řidiče zabít.
2019 - 2023 jsou roky krize, propadala ekonomika, takže je nerelevantní cokoliv srovnávat. Prodeje táhly firmy a BEV bylo dotováno, proto ten nárůst. Pokud se chce někdo ohánět čísly, je nejen žádoucí, ale pro objektivitu NAPROSTO NUTNÉ čísla okomentovat a zdůvodnit. Takže realita bez těchto "šoků" by byla pozvolnější nárůst BEV @Tycoon
Kdyby někdo chtěl EU+EFTA+UK
https😐/www.best-selling-cars.com/…rers-and-brands/
https😐/www.best-selling-cars.com/…rers-and-brands/
@Emel ještě několik let nazpátek tvořily prodeje samotného PSA ( Peugeot/Citroen) něco lehce přes 2.000.000 automobilů a byl to druhý největší výrobce v Evropě.
Teď celý Stellantis se všemi dalšími koncernovými značkami (vyjma amerických ) nedá ani ty dva miliony. Tomu říkám pořádný sešup ....
Teď celý Stellantis se všemi dalšími koncernovými značkami (vyjma amerických ) nedá ani ty dva miliony. Tomu říkám pořádný sešup ....
Uspechy toyoty su uplne zasluzene pretoze maju siroke portfolio modelov a zaroven su vsetky tieto modely prakticke a dobre posadene vo svojom segmente... ono keby aj povedzme fiat mal punto a ford fiestu a tak podobne .. tak asi by tie cisla viacerych toyotackych konkurentov tiez boli aspon trosku vyssie ale to samozrejme nie je problem toyoty ze jej konkurencia mizne sama od seba a nechava jej takto coraz vacsi priestor na europskom trhu
Tesla... já to říkal 🤣🤣🤣
BEV nikdo nechce... já to říkal 🤣🤣🤣
Škoda prodává, protože drží TDI a R4 TSI... ja to říkal 🤣🤣🤣
BEV nikdo nechce... já to říkal 🤣🤣🤣
Škoda prodává, protože drží TDI a R4 TSI... ja to říkal 🤣🤣🤣
MG neni britsko-cinske, je to cista Cina.
Toyote i Skodovce to preju.
Oboji svedci o docela racionalnim postoji Evropanu.
Toyote i Skodovce to preju.
Oboji svedci o docela racionalnim postoji Evropanu.